Ultimul film vazut
Sistem notare:
10-Are toate sansele sa devina un clasic 9-Exceptional 8-Foarte bun 7-Pe alocuri este exceptional,insa are si parti care m-au deranjat 6-Bunicel 5-Decent 4-Mediocru 3-Prost 2-Extraordinar de prost 1-Apogeul prostiei V-as ruga ca pe langa nota data sa mai spuneti si cateva cuvinte despre film,in care sa spuneti ce v-a placut sau nu v-a placut la filmul respectiv.Posturile monosilabice ar trebui evitate.O sa incep eu: Crimes and Misdemeanors 9,5/10 Un film exceptional in cel mai pur stil Woody Allen.Filmul trateaza problema infidelitatii conjugale,actiunile si trairile personajelor fiind duse la extrem,cu scopul de a evidentia mesajul transmis de regizorul american.Interesanta este si prezentarea influentelor religioase asupra comportamentului personajelor principale,morala iudaica avand un rol destul de important in film. |
"Vicky, Cristina, Barcelona"
Ce coincidenta, si eu tot un film de Woody Allen am vazut ultima oara !
Era vorba despre 2 prietene americance (prezentate un pic cam prostute/ credule - iar americancele nu-s deloc asa!) care petrec o vara in Spania intr-un mediu oarecum boem si acolo intalnesc un pictor care (printr-o invitatie aventuroasa) le face sa-si schimbe parerea despre sine si sa-si reevalueze optiunile. Nu stiu ce nota sa-i dau, ptr. ca... n-am prins finalul (cca 15 min) fiindca am adormit! |
Citat:
|
Ceea ce urmeaza sa va recomand sunt filme pe care le consider cele mai bune filme ale ultimilor 2-3 ani, filme care m-au dat de gandit si care mi-au ramas in amintire. Nu sunt nicidecum blockbustere hollywoodiene, nici filme de(-o) vara, ci ceea ce consider a fi filme deja clasice si care vor impresiona si peste 50 de ani.
Am dat la recomandarea cuiva peste The Hurt Locker. Este un film aparut in 2008, dar a capatat o lansare mai larga in 2009. Este un film de razboi, despre o echipa de EOD-isti in Irak (militarii care dezamorseaza bombe artizanale, mine, etc.). In rolul principal joaca Jeremy Renner, care, dupa parerea mea, merita Oscarul pe 2009 pentru acest rol. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hurt_Locker http://www.metacritic.com/film/titles/hurtlocker Nota: 9.5 Va mai recomand Pan's Labyrinth (Labirintul lui Pan), 2006, o alegorie violenta despre regimul fanchist din Spania. Unul din cele mai bune filme din 2006 si poate din ultimii 5 ani. Sase nominalizari la Oscar, trei castigate. http://en.wikipedia.org/wiki/Pan's_Labyrinth http://www.metacritic.com/video/titles/panslabyrinth Nota: 10 There Will Be Blood este o poveste despre bani, sange, petrol si lacomie in Vestul Salbatic, o pelicula pentru care Daniel Day-Lewis a luat Oscar. Recomand cu incredere. http://en.wikipedia.org/wiki/There_Will_Be_Blood http://www.metacritic.com/video/titles/therewillbeblood Nota: 9.5 Persepolis este un film autobiografic de animatie in alb-negru despre schimbarea de regim din Iran, de la asa-zisa democratie la statul islamic, privita prin ochii unei fete de 9 ani, Marjane Satrapi. Recomand cu incredere. http://en.wikipedia.org/wiki/Persepolis_(film) http://www.metacritic.com/video/titles/persepolis Nota: 9 Pentru amatorii de SF, recomand Children of Men, un film de Alfonso Cuarón in care joaca si Oana Pellea intr-un rol secundar. O poveste despre o lume postapocaliptica, in care oamenii nu mai pot face copii. Cinematografia este absolut incredibila, cu o scena la mijlocul filmului care tine vreo zece minute si este filmata dintr-o singura bucata. http://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_Men http://www.metacritic.com/film/titles/childrenofmen Nota: 9 Inchei cu The Diving Bell and the Butterfly, o poveste extraordinara despre un barbat care avea tot ce-si dorea si care este redus dintr-o data de boala la o paralizie aproape completa, singura lui forma de comunicare cu lumea fiind pleoapa unui singur ochi. In felul acesta invata sa comunice si scrie chiar o carte. O reproducere destul de exacta a vietii reporterului francez Jean-Dominique Bauby, un film impresionant si cu o cinematografie de exceptie. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Div...utterfly_(film) http://www.metacritic.com/video/titl...ndthebutterfly Nota: 9.5 Vizionare placuta! PS: linkul catre Metacritic include cate un trailer pentru fiecare film, mai putin Children of Men, pentru care gasiti un trailer ce nu-i face deloc cinste aici. PPS: astept cu interes Moon, un SF un ce se anunta a fi bun, desi criticii nu au fost foarte ingaduitori cu el. http://en.wikipedia.org/wiki/Moon_(film) http://www.metacritic.com/film/titles/moon Trailer aici. |
Citat:
|
The dark knight.
Nota este..10.Primul film cu si despre batman in care jokerul chiar pare sinistru si nebun, fara sa exagereze.Este excelent jucat rolul jokerului, desi am aflat ca actorul care ii joaca rolul a murit inainte de sfarsitul filmarilor.Au avut atata incredere in el incat unele scene in care apare personajul lui sunt regizate tot de el.Nu degeaba s-a spus ca acest film este de fapt despre Joker. |
Citat:
Ontopic:District 9 9,5/10 Un SF deosebit,ce se abate de la clasica invazie extraterestra.Aici extraterestrii sunt cei vulnerabili in fata oamenilor dominati de intoleranta si xenofobie.Merita mentionata si prezentarea destul de originala,sub forma unui documentar. |
Citat:
|
Ultimul film vazut se numeste "Buletin de Bucuresti". O comedie inspirata cu actori mari, i-as da nota 9 din punct de vedere lumesc (tehnic, culorile mi s-au parut cam sterse, iar imaginile neclare). Prestatia actorilor a fost insa impecabila.
Au jucat: Mirabela Dauer, Draga Olteanu Matei, Octavian Cotescu, Mircea Diaconu http://www.cinemagia.ro/filme/buletin-de-bucuresti-328/ |
wow!! Florina, inseamna ca n-ai mai vazut filme de prin anii '80! sau asta l-ai vazut pe la cinemateca...
Miron draga, trebuie sa incercam pe cat posibil sa respectam topicul si pe cel care l-a creat; ce-ar fi daca ne-apucam toti sa zicem aici ce filme bune am vazut in ultimii ani? Deci, inteleg ca ultimului film pe care l-a vazut tu i-ai da nota 1 sau 2. daca asa stau lucrurile, poate nici nu mai e cazul sa ne spui si despre ce era vorba in el. |
Citat:
Trimite-ne la un site de filme gratis online bun, fara virusi ca sa le vizionam. deci unde le descarcam? |
Citat:
Mult succes. |
V-as ruga sa nu va abateti prea mult de la subietct.
|
Citat:
|
Citat:
Cind s-a vorbit despre Ostrov s-a afisat site-ul de unde se descarca GRATIS...aici despre ce sa vorbim? despre ce vezi tu in particular? ..si stai linistit ca nu se supara nimeni, daca site-urile ar fi ilegale ar fi fost sterse de pe fata pamintului insa dupa cum vezi functioneaza bine-merci! ..sau tu esti dintre cei amuzanti care le pling de mila multi-miliardarilor ca le scapa firimituri de pe masa de ospat? |
Citat:
Cat despre ce sunt sau ce nu sunt eu, mai bine te abtii sa-ti dai cu parerea. |
am vazut District 9....interesant cu aliens.....il recomand....vine Cosmarul alb si vreau sa il vad...si astept 2012:103:
|
Am revazut "Pact cu diavolul" - dintr-o alta perspectiva
am inteles in sfarsit replica din final "Mandria, pacatul meu favorit" |
Ok,am inteles ca ati vazut filmele respective,dar puneti si o nota in functie de regulamentul postat pe prima pagina a topicului.
|
Ultimul...The Holiday...foarte foarte frumos, evident nota 10 din partea mea ;)
|
Film Kung Fu
Eu am vazut filmul Ip Man cu Donnie Yen e un film de actiune si kung fu foarte educativ despre o legenda a artelor martiale din China din perioada interbelica.Merita vazut ;)http://www.youtube.com/watch?v=959h-GXfeNc Doamne ajuta pe curand
|
Ultimul film vazut a fost " Vacancy" (2007)-thriller....si m-am imbolnavit putin, dar mi-a trecut!:13::42::18:Oricum a fost foarte bun....
|
Aaaaaa...de fapt ultimul a fost " Hangover" (2009)...care a fost tare tare de tot, se merita intru totul sa fie vizionat!!!!
|
:)
Stir Crazy
super comedie. classic. |
..
recomand :
Abre Los Ojos (dragoste, drama, sci-fi) Amores Perros (drama, thriller) Great Expectation (dragoste, drama) Mystic River (drama) The Fountain (dragoste, sci-fi) Before Sunrise (dragoste) The Seventh Seal (spriritual) Ben-Hur (spiritual) Night On Earth (super comedie) Stir Crazy (comedie clasica) |
presupun ca scopul celui care a initiat topicul a fost sa aflam despre filme, in general (bune si rele).
De aceea vreau sa va avertizez sa nu vizionati Disaster Movie, care nu se poate incadra nici la punctaj 1 (apogeul prostiei).. i-ar trebui un punctaj negativ! Ultimul vazut: Ghosts of Girlfriends Past, scor 5-6 (bazat pe poveste de craciun a lui Dickens.. cea cu cele 3 fantome. Comedie romantica, sa zicem). Unora a placut.. mi-a fost recomandat. Recent: Ice Age 3... f bun!!! Prefer desenele animate, sunt mai inteligent facute decat majoritatea filmelor. Recent: Bangkok Dangerous, scor 5-6 (cu Nicholas Cage in rol de criminal..sentimental. Personaj neinchegat, absurd..) Unora a placut, mi-a fost recomandat calduros. Iron Man, scor 3 (actiune, supererou..). Am vazut recent: The Day the Earth Stood Still.. nu va deranjati sa-l vedeti, o tampenie. Burn After Reading: comedie sumbra a fratilor Cohen. Mi-a placut mult, i-as da 9! Printre cele mai bune vazute in ultimul an. (Dar nu am prea auzit sa fie apreciat!). Actori super tari (Clooney, Brad Pitt, Malkovich), merita vazut! |
Citat:
A si conversatia aia telefonica=blackmail dintre Brad si John, a fost extraordinara...:21: |
Pentru cine nu a vazut filmul Loft, este foaaarte tare. E o productie belgiana de exceptie, am inteles ca a fost si foarte premiat, dar oricum va trebuie subtitrare neaparat, asta daca se intampla sa nu intelegeti dutch :4:
|
...
story of us - 9
when a man love's a woman - 10 seven pounds - 9 the bucket list - 10 chiar daca e rasvazut de catre toti, nu pot sa nu-l mentionez: ostrov - 11 |
L'ours (The Bear) din anul 1988, genul aventura. Nota 10 desigur! Am plans chiar la acest film, e foarte bine realizat :)
http://www.imdb.com/title/tt0095800/ O secventa din film: http://www.youtube.com/watch?v=TjLCJKoot4U |
Citat:
|
...
Citat:
|
A vazut cineva Revolutionary road? (de mult vreau sa-l vad, dar cred ca e f trist, evit filmele prea triste).
|
...
Citat:
|
'Schindler's list', nota 10. Un film exceptional din toate punctele de vedere. Este inspirat din fapte reale si actiunea se petrece in Cracovia, in timpul celui de-al doilea razboi mondial, atunci cand evreii erau exterminati datorita regimului nazist. Finalul este extraordinar de dramatizant. Sunt multe de invatat din el. A luat 7 oscaruri(sper sa nu ma insel)
'Zorba The Greek', nota 10. Ecranizare dupa romanul lui Nikos Kazantzakis. Personajul Zorba Grecul a existat in realitate, si este o poveste despre ce inseamna sa traiesti, si nu sa supravietuiesti, despre ce inseamna libertatea omului si cum o poate trai cu adevarat, si, nu in ultimul rand, o poveste despre dansul vietii, despre fericire, despre bucurie, despre iubire. A luat tot 7 oscaruri, iar Zorba Grecul e interpretat de catre Anthony Queen. (recomandarea mea ar fi ca mai intai sa cititi romanul Zorba Grecul, si dupa aceea sa va uitati la film. Oricum, ecranizarea este f buna) |
Film Kung Fu
Sper sa apara si Ip Man 2 am inteles ca e continuarea de la Ip Man 1 si am mai inteles ca e de 2 ori mai interesant mai ales ca joaca si Sammo Hung in acel film iar Donnie Yen rulezzz merita vazute filmele astea doua.Pe curand.Doamne ajuta
|
2012. L-am vazut vinerea trecuta la cinematograf. Nu cred ca merita sa fie vazut pe ecran mic, fiindca singurele lucruri care mi s-au parut cat de cat interesante si palpitante au fost efectele speciale. In rest....tot felul de stereotipuri holywoodiene.
|
Citat:
Hahahah, eu nu l-am vazut. |
The green mile - pentru mine a fost un film de nota 10.
|
Angel`s aisle. Stiu ca sunt subiectiva, dar mi s-a parut mai bun ca "Ostrov"
|
Ora este GMT +3. Ora este acum 11:37:47. |
Rulează cu: vBulletin Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.