View Single Post
  #109  
Vechi 29.04.2010, 09:59:30
razvan.mn razvan.mn is offline
Banned
 
Data înregistrării: 05.04.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 74
Implicit Scopul Conferintei Interortodoxe de la Constantinopol din 1923

A fost acela al intrarii in erezia ECUMENISTA a tuturor Bisericilor Ortodoxe oficiale, modificarea/"indreptarea" calendarului bisericesc/iulian fiind doar unul dintre pasii subordonati atingerii acestui maret scop masonic, pas ce a "permis" celebrarea de catre crestinii ortodocsi a praznicelor Bisericii la aceleasi date impreuna cu adunaturile eretice ale catolicilor, protestantilor, anglicanilor, in mod fals numite "biserici".

Ma veti intreba de unde cunosc acest aspect. Pur si simplu din lecturarea Enciclicei Patriarhiei Ecumenice a Constantinopolului emisa la 1920, Enciclica adresata "catre "Bisericile" lui Hristos de pretutindeni", indiferent de diferentele dogmatice dintre ele.

Citez mai jos textul acestei enciclice pentru lamurirea a toata lumea, impreuna cu sursa din care am preluat acest text:

"Enciclica patriarhiei ecumenice,1920,
„către Bisericile lui Hristos de pretutindeni”1
„...iubiți-vă unul pe altul, din toată inima, cu toată stăruința”
1 Petru 1,22
Biserica noastră susține că apropierea dintre nenumăratele [cate anume? cate erezii, tot atatea "biserici, nu?) Biserici Creștine și înfrățirea dintre ele nu este exclusă de diferențele doctrinare care există între ele. (Cum sa consideri Biserica a lui Hristos orice erezie?? nota personala).În opinia noastră o asemenea apropiere este chiar de dorit și necesară. Aceasta este folositoare din multe puncte de vedere pentru interesul real al fiecărei Biserici în parte și a întregului Trup creștin, și de asemenea pentru pregătirea și înaintarea spre acea unitate binecuvântată care va fi completată în viitor în acord cu voia Domnului. De aceea, considerăm că timpul prezent este cel mai favorabil pentru a duce mai departe această importantă problemă și pentru a o studia împreună.
Chiar dacă în acest caz, din pricina vechilor prejudicii, practici și pretenții, dificultățile care au primejduit adesea încercările de unire în trecut pot apare ori pot fi crescute iar, cu toate acestea, în viziunea noastră, din moment ce suntem preocupați în acest stadiu inițial numai de contacte și apropieri, aceste dificultăți sunt de o importanță minoră. Dacă există voință și intenție bună, ele nu pot și nu ar trebui să creeze un obstacol de neînlăturat.
De aceea, considerând un asemenea obstacol ca ne posibil și neavenit, mai ales în viziunea plină de speranță a „Ligii Națiunilor”, riscăm să exprimăm mai jos, pe scurt, gândurile noastre și părerea noastră privind modul în care înțelegem această apropiere și contact și cum considerăm ca aceasta să se realizeze; cu responsabilitate cerem și invităm judecățile și opiniile celorlalte Biserici surori din Est și a venerabilelor Biserici creștine din Vest și de oriunde din lume. (Ce legatura exista intre organizatia masonica "Liga Natiunilor" - precursoarea ONU si dreapta credinta si Trupul lui Hristos, Biserica ? - Niciuna, iarasi nota personala).
Credem că următoarele două măsuri, vor contribui într-o mare măsură la apropierea care este atât de mult de dorit și care ar fi atât de folositoare, și credem că ambele vor fi pline de succes și vor aduce folos.
Mai întâi, considerăm ca necesară și indispensabilă înlăturarea și abolirea tuturor neînțelegerilor și amărăciunilor reciproce dintre diferitele Biserici care apar din tendința unora dintre ele de a momi și a converti la propria confesiune adepții altor confesiuni. Aceasta pentru că nimeni nu poate ignora ceea ce, din nefericire și azi se întâmplă în multe locuri, tulburând pacea internă a Bisericilor, mai ales în Est. Multe tulburări și suferințe sunt cauzate de alți creștini stârnindu-se mare mânie și dușmănie, cu rezultate atât de nesemnificative, prin această tendință a unora de a face prozeliți și a momi membrii altor confesiuni creștine.
După această esențială „restabilire” a sincerității și a încrederii între Biserici, considerăm,
În al doilea rând că, mai presus de toate, dragostea ar trebui să înflăcăreze și să întărească Bisericile, astfel încât ele ar trebui să nu se mai considere unele pe altele ca străine și externe, ci ca înrudite și ca fiind parte a aceleiași case a lui Hristos și „împreună moștenitoare și mădulare ale aceluiași trup și împreună părtași ai făgăduinței lui Dumnezeu în Hristos Iisus” (Efeseni 3, 6).
Pentru că, dacă diferitele Biserici sunt inspirate de dragoste și o plasează înainte de orice altceva în judecata lor despre alte Biserici și în relațiile lor cu ele, în locul creșterii și răspândirii disensiunilor existente, ele vor fi în stare să reducă și să diminueze aceste disensiuni.
Prin arătarea unui drept interes frățesc în ceea ce privește condiția, bunăstarea și stabilitatea celorlalte Biserici; prin disponibilitatea de a arăta interes față de ceea ce se întâmplă în acele Biserici și de a dobândi o mai bună cunoaștere a lor și prin bunăvoința prietenească de a oferi sprijin și ajutor reciproc, multe lucruri bune vor fi câștigate pentru slava și folosul tuturor și a trupului creștin. După părerea noastră, o asemenea prietenie și o dispoziție primitoare a Bisericilor între ele, poate fi arătată și demonstrată în particular în următoarele moduri:
a) prin acceptarea unui calendar uniform pentru celebrarea marilor sărbători creștine în același timp de către toate Bisericile;
(Deci ati observat care e scopul real al indreptarii calendarului iulian, bisericesc - concelebrarea sarbatorilor dumnezeiestii Biserici impreuna cu cei ce se inchina altor zei, precum catolicii, protestantii, anglicanii, neo-protestantii si alte adunaturi eretice, care pe drept cuvant pot fi numite sinagogile mamonei/belzebutului - iarasi nota personala);
b) prin schimbul de scrisori frățești, cu ocazia marilor sărbători ale anului bisericesc, așa cum se obișnuiește și cu alte ocazii excepționale;
c) prin relații strânse de prietenie între reprezentanții Bisericilor de oriunde ar fi ei.
d) Prin relații de prietenie între școlile teologice și profesorii de teologie; prin schimburile de păreri teologice și eclesiastice și a altor lucrări publicate în fiecare Biserică;( cu alte cuvinte prin acceptarea infestarii dreptei invataturi ortodoxe cu tot soiul de pseudo/invataturi, minciuni ale ereticilor mai sus numiti - nota personala);
e) Prin schimbul de studenți pentru o mai completă pregătire între seminariile diferitelor Biserici; (adica prin infestarea mintii viitorilor ierarhi cu pseudoinvataturile numitelor sinagogi eretice - catolica, protestante, anglicana, neo-protestante - nota personala);
f) Prin convocarea conferințelor pan-creștine pentru a examina întrebări de interes comun pentru toate bisericile;
g) Prin studiul istoric imparțial și adâncit al diferențelor doctrinare atât prin seminarii și cărți;
h) Prin respectul reciproc pentru obiceiurile și practicile din diferite Biserici; (chiar n-am inteles - cum as putea respecta drept adevar mincinoasele invaturi eretice date anatemei de catre Sfintii Parinti? - nota personala);
i) Prin permiterea folosirii reciproce în comun, a capelelor și a cimitirelor pentru funerariile și înmormântările credincioșilor altor confesiuni care mor în pământ străin; (Canoanele 45 si 46 apostolice interzic sub pedeapsa caterisirii/ anatemizarii participarea ierarhilor/mirenilor ortodocsi la slujbe sustinute in capistile idolesti (sinagogile mamonei/belzebutului) catolice, protestante, anglicane, neo-protestante - nota personala);
j) Prin deciderea chestiunii despre căsătoriile mixte între confesiuni;
k) În ultimul rând prin asistența mutuală din toată inima pentru biserici în străduința lor pentru propășire religioasă, caritate, etc.

(continuare)

Last edited by razvan.mn; 29.04.2010 at 22:19:38.