Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox

Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Cultura, Arta, Stiinta > Teologie si Stiinta

Vechi 24.05.2014, 00:42:37
abaaaabbbb63

Implicit

Citat:
În prealabil postat de iuliu46 Vezi mesajul
Sigur, asta ai citit tu despre Hitler, probabil pe site-urile anticrestine credibile.

Sigur ca rasismul exista dar aici vorbim despre idei care au oferit o baza pretins stiintifica rasismului. Probabil si aia care taiau capete de aborigeni si le puneau in muzee ca sa arate lumii cum se trage omul din maimuta, tot pe Hristos doreau sa-l razbune. Sau aia care au inventat conceptul de feeble-minded people
Citat din Mein Kampf (In engleza)

Of course, the latter made no secret of his attitude toward the Jewish people, and when necessary he even took the whip to drive from the temple of the Lord this adversary of all humanity, who then as always saw in religion nothing but an instrument for his business existence. In return, Christ was nailed to the cross, while our present-day party Christians debase themselves to begging for Jewish votes at elections and later try to arrange political swindles with atheistic Jewish parties-- and this against their own nation.
-Adolf Hitler (Mein Kampf)

Hence today I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: 'by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord.'
-Adolf Hitler (Mein Kampf)

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
evolutionismul compromis padrevicentiu Generalitati 476 23.09.2013 03:54:06
De ce evolutionismul teist este o erezie? nadut Teologie si Stiinta 372 27.11.2012 12:41:07
ROMANI , VI SE PREGATESTE CEVA saccsiv Homosexualitatea 170 06.03.2012 14:51:43
Venirea Antihristului ancah Biserica Romano-Catolica 16 23.04.2008 02:29:50
un vis se pregateste sa moara quasar Generalitati 52 03.02.2008 18:58:43