Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Stiri, actualitati, anunturi
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 12.03.2010, 15:32:33
emiliulia emiliulia is offline
Banned
 
Data înregistrării: 23.10.2009
Locație: dorohoi,strada transilvaniei numarul 11
Religia: Ortodox
Mesaje: 153
Implicit Caut un servici cat de urgent

Va rog din suflet multi ma cunoasteti si stiti cine sunt imi pun un cv aici in speranta ca cineva ma poate ajuta cu un servici,lucrez in pvc (tamplarie pvc si aluminiu)de 14 ani avansat in domeniu confectionez orice profil geamuri ,usi ,orice forma ,imi caut disperat de lucru am incercat peste tot si nu am primit un raspuns pozitiv caut in orice domeniu sa lucrez ca orice va rog din suflet daca cunoasteti ceva de un servici sau ca se angazeaza undeva poate ma puteti ajuta am mare nevoie de un servici nu mai pot sa supravetuiesc cu familia asa eu sunt cintit si muncitor si fulltime as lucra oriunde daca cunoasteti va rog din suflet lasatimi un mesaj privat va dau mai multe detalii si fisa fiscala pe 2009 si contractul unde am lucrat in ultimii doi ani ,va rog din suflet ,va multumesc frumos si Doamne ajuta .
Reply With Quote
  #2  
Vechi 12.03.2010, 18:05:26
sergiu's Avatar
sergiu sergiu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 23.06.2007
Locație: Bucuresti
Religia: Ortodox
Mesaje: 451
Implicit

Presupun ca ar fi bine sa indici in ce oras cauti de munca. Doamne ajuta!
__________________
Doamne, Dumnezeul meu, desi nu am facut nici un bine inaintea Ta, da-mi dupa harul Tau, sa pun inceput bun.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 12.03.2010, 21:49:24
emiliulia emiliulia is offline
Banned
 
Data înregistrării: 23.10.2009
Locație: dorohoi,strada transilvaniei numarul 11
Religia: Ortodox
Mesaje: 153
Implicit Doamne ajuta