Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Tainele Ortodoxiei > Nunta
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 10.11.2010, 00:32:39
Angelina Angelina is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 10.11.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 3
Implicit Cununii legate

Buna seara!

De multa vreme simt nevoia unei persoane dragi langa mine,a unui prieten/iubit dar indiferent ce as face se pare ca nu gasesc omul potrivit.Uneori ar fi parut ca se iveste ceva bun insa s-a dovedit a nu fi asa.Ma simt singura,incompleta si am o presimtire urata cum ca voi ramane asa si in viitorul apropriat.Sunt studenta,am foarte mult de invatat,sunt o fire mai linistita astfel incat nu frecventez cluburi si alte locuri pe unde cica s-ar gasi parteneri.
Am auzit despre asa-zisele cununii legate si ma tem sa nu am asa ceva ,pentru ca de prea multa vreme imi doresc sa imi gasesc pe cineva si nu gasesc persoana potrivita...e ca si cum as cauta in zadar.
Intrebarea mea este:exista cu adevarat aceste cununii legate? Si daca da,ce se poate face pentru dezlegarea lor?
Precizez ca sunt o persoana credincioasa atat cat imi sta in putinta.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 10.11.2010, 00:34:25
glykys's Avatar
glykys glykys is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.08.2009
Locație: Bucuresti
Religia: Ortodox
Mesaje: 5.703
Implicit

Poate iti va folosi urmatoarea carte - http://www.danionvasile.ro/cartea-nuntii.php. Are si un capitol referitor la ceea ce te intereseaza.
__________________
Pe noi inșine și unii pe alții și toată viața noastră lui Hristos Dumnezeu să o dăm.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 10.11.2010, 00:37:49
Angelina Angelina is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 10.11.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 3
Implicit Multumesc

Iti multumesc frumos!O voi citi si sper sa-mi fie de folos.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 10.11.2010, 09:26:53
Marius22 Marius22 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 23.07.2007
Locație: Bucuresti