Genacol si Osteopastop, doua arme necesare in lupta contra durerilor articulare

Genacol si Osteopastop, doua arme necesare in lupta contra durerilor articulare Mareste imaginea.

A venit toamna, vremea s-a răcit, și iar încep durerile articulare, care sunt extrem de supărătoare. Nu vă faceți însă probleme. Durerile articulare pot fi acum combătute cu două arme extrem de puternice. Este vorba de Genacol și Osteopastop.

Aceste două produse naturale au efecte foarte benefice asupra durerii de la nivelul articulațiilor. Odată administrate vă veți putea mișca mai bine și mai repede.

Genacol, de exemplu, sprijină producția de colagen în tot corpul: la nivelul pielii, cartilajelor, tendoanelor, oaselor, mușchilor, articulațiilor. Astfel, reduce semnificativ durerea articulară, iar dvs. vă veți putea bucura de mobilitate și flexibilitate mai mare.

De asemenea, este un foarte bun adjuvant în reumatism, artroză, coxatroză. Contribuie la menținerea sănătății cartilajelor și la refacerea acestora, dar și la funcționarea corespunzătoare a articulațiilor.

Așadar, dacă suferiți de artroză, osteoartrită, hernie de disc, osteoporoză, vreți să vă creșteți tonusul muscular iar pielea să fie la fel de fermă și de elastică, să dormiți mai bine etc., intrați în magazinul online bioo.ro și comandați acest supliment alimentar. Nu veți regreta, efectele Genacol nu vor întârzia să apară.

Datorită vitaminei C din compoziția sa, care are un rol foarte important în procesul de sinteză de colagen, acest produs este singurul de pe piață care are capacitatea de a stimula sinteza a 5 tipuri de colagen ( colagen de tip I, II, III, IV, V).

În plus, este un produs fără reacții adverse. Însă nu trebuie să folosiți produsul dacă sunteți gravidă sau alăptați. De asemenea, este bine să consultați un medic înainte de a-l folosi, dacă suferiți de vreo boală de ficat, de rinichi sau dacă țineți o dietă săracă în proteine.

Pe parcursul administrării acestui supliment alimentar este indicat să beți 1,5 litri de apă, iar pentru rezultate eficiente este bine să faceți o cură de cel puțin 3 luni.

Genacol este un produs care conține hidrolizat de colagen care contribuie la refacerea rezervelor de colagen din organism și reducerea durerilor. Acesta acționează în trei etape:

Prima etapă este cea de absorbție. După ce ați luat Genacol, hidrolizatul de colagen este foarte rapid absorbit în tractul gastro-intestinal.

Cea de-a doua etapă este cea de distribuție. În această etapă secvențele de aminoacizi din hridrolizatul de colagen pătrund, prin intermediul sistemului circulator, în țesutul cartilaginos al articulațiilor.

Ultima etapă este cea de stimulare. În această ultimă etapăare loc o stimulare a sintezei celor mai importante cinci tipuri de colagen din organism. De această stimulare este responsabil tot hidrolizatul de colagen.

După cum se poate observa, este o armă puternică contra durerilor articulare și nu numai. Același lucru se poate spune și despre Osteopastop, un supliment alimentar recomandat persoanelor care se confruntă cu afecțiuni osoase, artroză, artrită, osteoporoză, coxatroză sau ganartroză, dureri musculare, dureri de mâini, spate, genunchi etc.

Trebuie să recunoașteți faptul că stilul actual de viață este unul modern, iar alimentația este săracă în minerale și vitamine. Aceste lucruri evidente reprezintă o cauză a durerilor de oase.

Din acest motiv, o cură cu Osteopastop este foarte oportună. Acest supliment aliment are în compoziția sa doar ingrediente naturale, plante și minerale care contribuie la menținerea integrității sistemului osos.

Acest produs contribuie la creșterea producției de colagen, sprijină sănătatea cartilajelor, mărește mobilitatea, reduce disconfortul cauzat de durerea articulară etc. Ingredientele active (colagen, sulfat de condroitină, sulfat de glucozamină, MSM, boswelia, vitamina C, vitamina E, papaya, astaxantină) din compoziția sa acționează sinergic precum o matrice.

Există numeroși medici care recomandă acest produs datorită efectelor sale antiinflamatoare în cazul durerilor articulare. De asemenea, îl puteți folosi ca adjuvant în caz de fracturi fiindcă accelerează procesul de vindecare.

În sezonul rece și nu numai reumatismul întotdeauna reprezintă o problemă extrem de supărătoare. Prin urmare, o cură cu acest produs vă poate ajuta să scăpați de dureri și de disconfort. Utilizând acest supliment alimentar calitatea vieții se va îmbunătăți simțitor.

Așadar, nu lăsați durerile supărătoare să vă strice buna de dispoziție. Intrați pe bioo.ro și comandați aceste două produse uimitoare. De îndată ce le veți folosi, rezultatele nu vor întârzia să apară. Bucurați-vă de o viață lipsită de dureri articulare cu Genacol și Osteopastop, intrând oricând în acest magazin online a cărui echipă se gândește mereu la îmbunătățirea sănătății clienților săi.

Pe aceeaşi temă

26 Februarie 2019

Genacol si Osteopastop, doua arme necesare in lupta contra durerilor articulare 0 / 5 din 0 voturi.

Cuvinte cheie:

Genacol Osteopastop