Vine toamna... nu lasa reumatismul sa devina meteorologul de serviciu!

Vine toamna... nu lasa reumatismul sa devina meteorologul de serviciu! Mareste imaginea.

Vrei să te bucuri de trecerea de la un sezon la altul fără să ai dureri articulare? Organizația Mondială a Sănătății avertizează că mai bine de jumătate dintre români suferă de afecțiuni articulare. Este o statistică negativă care cere găsirea unor soluții şi la nivel individual.

Stilul modern de viață, din cauza ritmului alert pe care îl impune, este responsabil pentru o serie de afecțiuni ale organismului uman. Ele pot ajunge să-ți afecteze calitatea vieții personale. Durerile la nivel articular te pot împiedica să duci o viață împlinită şi fericită.

MSM- darul naturii pentru articulațiile tale

MSM (metilsulfonilmetan) este un compus organic al sulfului. Acesta este esențial corpului uman în procesele de creştere şi regenerare. Când există carențe de sulf în organism, apar leziunile sau rănile care nu se pot autovindeca, durerile articulare sau musculare. De asemenea, toxinele sunt acumulate într-un număr îngrijorător de mare în organism.

Cercetătorii susțin faptul că descoperirea beneficiilor pe care sulful îl are asupra organismului uman este una din cele mai mari reuşite ale medicinei din ultima jumătate de secol.

Cu atât mai mult, descoperirea procesului prin care sulful poate fi prescris sub formă de supliment alimentar, a devenit un adevărat punct de referință în lupta împotriva reumatismelor.

Echilibrează-ți organismul și fii activ în mod natural!

De ce să folosești MSM? În primul rând, dacă suferi de un tip de reumatism (artrită, spondiloză, artroză, osteoporoză), MSM calmează durerile și combate inflamațiile la nivel articular. Este indicată folosirea lui în urma unor exerciții fizice intense. MSM încurajează flexibilitatea articulațiilor și a țesutului muscular. Mulți sportivi de performanță folosesc suplimentul MSM în dieta lor zilnică și îl recomandă cu căldură. Este un excelent detoxifiant, având capacitatea de a dizolva depozitele de calciu aflate în exces în organism, care sunt responsabile pentru apariția bolilor degenerative.

În al doilea rând, MSM ajută la remedierea firelor de păr degradate si a unghiilor. În industria înfrumusețării se știe: sulful este cel mai puternic ingredient!

Prin urmare, inclusiv pielea ta va resimți efectele benefice ale administrării MSM. Acest ingredient este implicat în producerea de colagen, care oferă elasticitate pielii. MSM este un ingredient nelipsit în produsele de îngrijire și înfrumusețare, de la creme nutritive, până la loțiuni pentru tratarea iritațiilor pielii sau arsurilor solare.

MSM 1000 mg de la COSMO PHARM® este responsabil și pentru o revitalizare și un spor de energie, resimțite natural la nivelul corpului, datorită capacității sale de detoxifiere și reechilibrare celulară. Este recomandată luarea a două capsule pe zi de MSM, după masă. Studiile arată că MSM nu prezintă elemente de toxicitate, nu are efecte adverse și nu influențează efectele unui tratament medicamentos luat în paralel.

Asigură-ți mobilitatea și sănătatea articulațiilor cu MSM!

La COSMO PHARM®, ne preocupă să-ți aducem sănătate din natură !

20 Septembrie 2017

Vine toamna... nu lasa reumatismul sa devina meteorologul de serviciu! 0 / 5 din 0 voturi.