Targul locurilor de munca pentru persoanele cu dizabilitati la Alba Iulia

Ieri, 29 aprilie 2009, Asociatia Filantropia Ortodoxa Romana Alba Iulia a organizat targul locurilor de munca pentru persoanele cu dizabilitati. Targul a avut loc in incinta Facultatii de Teologie Ortodoxa din Alba Iulia si a fost organizat de Filantropia Ortodoxa Alba Iulia prin proiectul „Centrul Multifunctional pentru Integrarea pe Piata Muncii a Persoanelor cu Handicap Fizic” si finantat de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si coordonat de Laura Plesa Manager de proiect .

Targul a avut ca obiectiv integrarea persoanelor cu handicap fizic pe piata muncii si se adreseaza tuturor agentilor economici. Pe langa acestea firmele participante au fost informate de avantajele de care pot beneficia in urma angajarii unor persoane cu dizabilitati precum si de facilitatile oferite de stat in astfel de situatii.

Au fost invitate postal si telefonic 50 de persoane cu handicap fizic din judetul Alba, beneficiari ai Centrului Multifunctional pentru integrarea pe piata muncii a persoanelor cu handicap fizic, 68 de firme din judetul Alba, mass- media locala si s-a realizat invitatie deschisa la Radio Reintregirea Alba Iulia.

Locurile de munca scoase la concurs au fost urmatoarele:

- 7 croitori
- 5 cusatori incaltaminte
- 5 agenti curatenie
- 4 timplari
- 3 soferi
- 1 designer
- 2 maseuri
- 2 asistenti medicali
- 1 psiholog

Rezultate obtinute au fost: 25 de persoane cu handicap prezente din care 13 femei si 12 barbati.
- 20 de mape realizate;
- 8 firme prezente cu oferta de locuri de munca;
- 4 firme prezente pentru informare sau studiu de piata;
- 30 de locuri de munca pentru persoane cu handicap scoase vacante
- 14 persoane cu handicap monitorizate privind punerea in practica a abilitatilor de cautare a unui loc de munca

Sursa: AR

.

30 Aprilie 2009

Vizualizari: 545

Voteaza:

Targul locurilor de munca pentru persoanele cu dizabilitati la Alba Iulia 0 / 5 din 0 voturi.

Adauga comentariu

Pentru a adauga un comentariu este nevoie sa te autentifici.

RETELE SOCIALE