Crestin Ortodox
Cauta:
Toti membrii inregistrati  Cautare Avansata

Postat 23:03 pe 15.12.2009
As vrea in cele ce urmeaza sa marturisesc si eu o experienta legata de acel loc si de memoria sau imaginea marelui traitor ortodox Arsenie Boca.
Nu stiu altii ce au trait, ce experiente stranii sau mirabile au avut,insa eu ma simt dator sa prezint visul pe care l-am avut la cateva saptamani distanta dupa ce am fost acolo, si eram acasa !
Cum ziceam, eram in vacanta de vara, cu masina intr-o vacanta prin partile hategului, ocazie cu care am cautat manastirea pe harta, si am ajuns acolo intr-o zi ! Eram singur,si am vizitat manastirea si mormantul !
Au trecut mai multe saptamani,am ajuns acasa, mergeam iarasi la serviciu ca de obicei,si upa un timp, intr-o noapte am avut un vis ciudat, dar si special: se facea, ca intram intr-o camera f inalta si spatioasa,cu peretii zugraviti numai in alb,totul emanand lumina. In interior, erau niste obiecte de arta, un fel de expozitie,in maniera populara, printre ele predominand motivul rotii cu spite sculptata in lemn. Drept ghid, m-a insotit si asistat in deplina tacere un calugar inalt imbracat in haina neagra ,cu barba neagra.Dupa ce am terminat de vizitat incinta,la iesire a dar mina cu mine, fara sa zica nimica,la fel nici eu nu am zis nimica,si am iesit !
Acesta a fost visul,nu stiu ce semnificatie pot sa ai atribui,daca sa fie una psihanalitica sau paranormala cu sens esoteric !
Postat 17:17 pe 19.12.2009
EU CRED CA PARINTELE TI-A MULTUMIT PENTRU EFORTUL DE A AJUNGE ACOLO. MOTIVUL ROTII SUGEREAZA VIATA. DACA TI- A DAT MANA INSEAMNA CA PE PARCURSUL INTREGII TALE VIETI VA FI PRIETENUL TAU SI TE INVITA SA-L SOCLICITI CA VA FI LANGA TINE. DOAMNE AJUTA
Postat 18:22 pe 2.01.2010
Intradevar se intampla ceva ciudat cu multi dintre noi care ajungem la mormantul pr. Arsenie Boca. Am avut si eu un vis cu pr. Arsenie Boca, dupa ce am venit de la Prislop. E uimitor caci intr-un fel chiar seamana! Tot o incapere alba si o lumina ca o emanatie era de jur imprejur. Eu cred ca toti cei ajung la el sunt luati in protectia si grija lui ca o multumire adusa lui Dumnezeu din partea lui si ca o datorie de a fi mai buni pentru ca ne-a invrednicit sa ajungem la el, din partea noastra.
Postat 20:55 pe 13.02.2010
Roxana Ursarescu a zis:

mersi de foarte interesanta interpretare,chiar nu m-am gandit la semnificatia rotii !
Postat 21:20 pe 17.02.2010
Si eu am ajuns la Prislop. Prima data cand am fost intr-un pelerinaj,in nevrednicia mea ,nu auzisem nimic despre Parintele.Am ramas impresionata de faptul ca,desi era prin 15 martie si destul de frig,mormantul Parintelui era acoperit cu flori .Abia dupa aceea am inceput sacitesc despre Sfantul Ardealului si sa inteleg ca intr-adevar a fost trimis de Dumnezeu ca sa ne ajute pe noi ,poporul roman sa ne intoarcem la credinta. Cu ajutorul lui Dumnezeu si al Parintelui am mai fost de cateva ori la Prislop.Intr-una din dati,cand am fost in pelerinaj cu acelasi preot cu care fusesem prima oara si datorita caruia l-am cunoscut pe Parintele,am simtit miros de mir in timp ce coboram de la mormant.I-am intrebat si pe cei cu care eram si toti au confirmat ca intr-adevar se simte un miros ca de mir.Am citit ca si altii au mai simtit miros de mir in preajma mormantului parintelui. Nico Tim
Postat 17:02 pe 17.10.2012
GlitterPhoto
Postat 09:16 pe 25.05.2017
sal,in urma cu 2 saptamani am fost si eu cu prietena mea la manastire la Prislop si aseara am avut amandoi acelasi vis,in al meu se facea ca eram in curtea manastirii si vroiam sa merg la el sa ma rog ,era foarte aglomerat si tot venea lume.Odata mam trezit ca intr-un fel de biserica in curte care era jumate biserica jumate pestera care parca nu se mai termina.Prietena mea a avut un vis asemanator cu al meu doar cu cateva detalii diferite.Ce poate insemna asta si faptul ca am visat amandoi in aceeasi seara?
Postat 09:17 pe 25.05.2017

Carti Ortodoxe Carti Ortodoxe Religie Carti Ortodoxe Pshihologie Carti Ortodoxe Literatura Carti Ortodoxe Arta Agenda Crestinului Paste Acatiste Retete de post Colinde audio Calendar Ortodox Craciun Rugaciuni