![]() |
In Constantinopol ,Ultimul Imparat Bizantin doarme ca cei 7 tineri din trecut
Ce s-a intamplat. In ultimele clipe ale caderii Constantinopolului, cand au navalit turcii, Imparatul si cei apropiati s-au retras intr-o biserica din Interiorul Sfintei Sofia si au cerut preotilor sa faca Sfanta Liturghie. Atunci cand au intrat turcii toti de acolo au cazut in somn si dorm pana azi caci i-a ocrotit Dumnezeu. Profetia zice ca se vor trezi cand Constantinopolul va redeveni crestin .
Cat de mare e Sfanta Liturghie stim de la Stefan cel Mare si Sfanta care inaintea oricarui razboi cerea preotilor sa faca o Sfanta Liturghie. Un pasa a primit sfatul unui aghiotant sa nu intre in lupta pana ce Sfanta Liturghie nu se termina dar nu a ascultat si Stefan cel Sfant a mai avut o victorie rasunatoare. Aici e povestirea unui om ce a vazut pe ultimul Imparatul Crestin de la caderea Constantinopolului azi cu numele de Istambul. "La împăratul turc era un croitor creștin, cu numele Hristea, care făcea haine la toți pașii și la toți slujitorii împărătești. Unul din pași iubea foarte mult pe Hristea. Și s-a întâmplat de s-a îmbolnăvit cel care iubea pe Hristea. Deci, auzind Hristea că este bolnav pașa, în toate zilele mergea la el ca să-l vadă, dar fiul pașei nu-l lăsa ca să intre la dânsul (Pe vremea aceea documentele fiecărui creștin care avea case mari, ori moșii, erau ținute la pașă). Peste puțină vreme, făcându-se sănătos pașa, a venit la el Hristea și a zis pașa: Hristeo, pentru ce n-ai venit ca să mă vezi, că eram să mor? Atunci el i-a spus pricina: Am venit, stăpâne, în toate zilele, dar nu m-a lăsat să intru la tine. Și l-a întrebat pașa, zicându-i: Cine nu te-a lăsat să vii la mine? Și a zis Hristea: Fiul tău. Atunci, a deschis o ladă și a dat lui Hristea toate documentele. Apoi a chemat pașa pe fiul său și a zis: Pentru ce nu a-i lăsat să vină Hristea la mine când eram bolnav? Și i-a răspuns: Pentru documentele caselor nu l-am lăsat. A zis tatăl: Fiule, nu mai este multă vreme și ne vom face și noi creștini că împărăția noastră va sta numai până la anul 1881 când are să cadă. Apoi a zis lui Hristea: Eu niciodată nu ți-am făcut vreun bine. Vino după mine! Și am mers în Biserica Sfintei Sofia, și a zis către mine: ridică piatra aceasta (care era ca o ușă), și am apucat cu o mână să o ridic, iar el mi-a zis: apuc-o cu amândouă mâinile că nu poți să o ridici cu una căci este grea. Și apucând-o de un belciug, am ridicat-o. Și, coborându-ne pe scări, eu tremuram de frică și mă gândeam că de acum aici mă lasă. Și era acolo mulțime de popor și ostași care stăteau ca adomiți, în picioare. Și am zis: Stăpâne, pentru ce nu-i dați afară, de ce stau aici așa? Și el mi-a zis: Nu poate nimenea ca să-i dea afară, căci câți s-au apucat ca să-i dea afară, unii au orbit, alții au rămas ciungi și alții au ologit, iar altora 57 gura la ceafă li s-a întors și nici măcar a se atinge de ei nu se poate. Că cine poate a se împotrivi lui Dumnezeu? Iar eu îl tot sileam ca să ieșim și el mi-a zis: Vino după mine! Și ducându-ne mai înăuntru, am văzut arhierei, diaconi și preoți. Și era împăratul în scaun și lângă el era un soldat bătrân cu sabia de amândouă părțile ascuțită, și avea mâna dreaptă pe sabie, iar sabia era pe jumătate scoasă din teacă. Și a zis pașa către mine: Când va ieși sabia aceasta din teacă, atunci are să cadă împărăția noastră. Și erau ostașii cu hainele din vremea când au adormit și poporul de asemenea. Și am plecat ca să ieșim. Și a început pașa a se sui pe scară, iar eu mergeam după dânsul. Și era un călugăr din cei adormiți, ca de treizececi de ani ca vârstă, cu o carte în mână. Iar eu i-am luat cartea din mână și am băgat-o în sân, fără să știe pașa, și am mers acasă. Apoi am pus-o în casa de fier, ca a doua zi să o citesc, și căutând-o a doua zi n-am mai găsit-o. Am întrebat pe femeie și i-am zis: Numai tu umbli în casa de fier, iar ea mi-a răspuns: Eu niciodată nu am umblat. Și i-am zis: Poate ai luat cheile din buzunar? Apoi am rugat mult pe pașă, zicându-i: Stăpâne, te rog să mergem iarăși la Sfânta Sofia, dar el mi-a zis că nu se poate, fiindcă trebuie să ia voie de la împărat. Atunci eu l-am supărat mult pentru aceasta și de-abia s-a îndurat și am mers și a doua oară. Și ducându-ne am găsit cartea în mâinile călugărului. Și i-am spus pașii: Stăpâne, când am venit întâi, eu în urma ta fiind, am luat cartea din mâna călugărului acestuia fără să știi tu. Și pașa mi-a zis: Cum ai putut-o lua? Că noi nici a ne atinge de el nu putem, pentru că rămânem sluți. Și eu m-am dus la Patriarh și i-am spus toate pe rând." |
este doar o poveste. o poveste buna de spus copiilor inainte de culcare. si ... atat.
|
In Constantinopol ,Ultimul Imparat Bizantin doarme ca cei 7 tineri din trecut
si eu am auzit o relatare asemantoare...si PR.ARSENIE din SF.MUNTE ATHOS zicea ca SF.LITURGHIE se va continua atunci cand Constantinopolul va fi eliberat- de catre rusi...deci, nu e o poveste de adormit copiii...au mai fost si altii in SF SOFIA care au patruns in subsolul bisericii si au vazut exact ce se povesteste aici...se citea SF.EVANGHELIE cand turcii au patruns in biserica si tot poporul care era la slujba a ramas stana de piatra iar turcii nu au putut sa-i omoare si atunci i-au ascuns in subsolul SF.SOFIA.
|
Citat:
unde sunt acele stane de piatra? Constantin Paleologul a murit ca un erou, in lupta, in ultimele incercari de aparare a Constantinopolelui. |
Citat:
|
Citat:
dar asta conteaza mai putin. sau nu? |
Si in Pelerinul Roman aminteste parintele Cleopa despre aceasta legenda. :105:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
de ce te-as crede?! si de ce s-ar uni cu Roma?! pentru ca aceasta ii promisese ajutor si nu i la dat? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ca dovadă că așa stau lucrurile, să observăm că, la data la care împărtatul a murit după un lung asediu, era clar că nu mai poate fi ajutat, fiind împresurat din toate părțile. Dar asta nu l-a făcut nici pe el, nici pe patriarh să se dezică de unire. Abia după căderea Constantinopolelui și intrarea patriarhului în orbita turcilor a intervenit denunțarea actului de unire. |
Profetia zice ca catolicii vor redeveni ortodocsi in final si asta e spre binele catolicilor.
Cine are intrebari despre adevarul catolicismului sau ortodoxiei sa ia apa sfintita de la ortodocsi si de la catolici si sa vada care sta ani de zile fara sa se strice si care devine verde. Oare de ce unii catolici au ajuns sa puna sare in apa sfintita? Oricum aici e vorba de alta discutie. Dumitru tu ce vraji faci? Esti cu yoga, rei ki, tai ki, sau cu ce? De obicei cine e pornit tare impotriva crestinismului in general are tangente cu vrajitoria. |
Dumitru tu ce vraji faci? Esti cu yoga, rei ki, tai ki, sau cu ce? De obicei cine e pornit tare impotriva crestinismului in general are tangente cu vrajitoria.
|
Citat:
Mă bucur că ați șters postarea prin care afirmați că ultimul împărat, Constantin Paleologul, ar fi "restabilit ortodoxia". Probabil că între timp v-ați informat și ați văzut că a murit în deplină comuniune cu Biserica și că s-a "restabilit ortodoxia" sub turci, la presiunea umbrei lui Allah pe pământ. La urma urmei, ăsta e rostul unui forum: să discutăm ca să aflăm unii de la alții și toți de la alte surse, mai credibile decât ne socotim unii pe alții. În privința vinului care devine apă la catolici, e de aceeași natură ca și aceea cu împăratul care doarme de la Căderea Constantinopolului. Categoria "basme grecești", larg răspândite în folclorul ortodox. |
Pana la urma sa dea Dumnezeu sa ne mantuim cu toti.
|
Pentru ca Dumnezeu stie adevarul si calea cea mai buna pentru mantuire, propun urmatoarea rugaciune:
Doamne forteaza-ne spre mantuire si da-ne sa intelegem toate religiile din lume si sa intelegem unde este calea cea mai dreapta de mantuire. Sunt foarte serios. Aceasta rugaciune poate face diferenta intre calea mantuirii si calea gresita. Peste 100 de ani aceasta rugaciune s-ar putea sa fie cea mai importanta decizie din viata. |
Citat:
Ortodoxia a fost singura care a biruit. Toate celelalte căi au pierit. |
Citat:
Împăratul Constantin al XI-lea însuși a condus ultima apărare a orașului, murind în luptă pe străzile orașului său, alături de soldații săi. http://ro.wikipedia.org/wiki/C%C4%83...tantinopolului Marea Schisma din 1054 era deja infaptuta. Cruciada a IV a distrusese Constantinopolul in 1204 si intemeiase regatul latin de constantinopol (sub jurisdictia Papei). In 1261 Constantinopolul este recucerit de greci (ce isi stabilisera capitala la Niceea dupa cruciada a IV-a) condusi de Mihail VIII Paleologul. http://www.crestinortodox.ro/forum/n...reply&p=321189 http://ro.wikipedia.org/wiki/Constantinopol |
Citat:
http://ro.wikipedia.org/wiki/C%C4%83...tantinopolului SLAVA DOMNULUI CA ORDOXIA CRESTINA NU SE BAZEAZA PE POVESTI CI PE SFANTA SCRIPTURA SI SFANTA TRADITIE (INTARITA DE SFINTE SINOADE). DECAT SA DATI CREZARE POVESTILOR FANTEZISTE MAI BINE ATI STUDIA SFANTA SCRIPTURA, DOCTRINA ORTODOXA. POVESTILE DE GENUL ACESTA MAI MULT SMINTESC DECAT ZIDESC. POROPOVADUITI EVANGHELIA SI NU POVESTILE! ORTODOXIA ARE SFINTI, ARE SFINTE MOASTE CARE SE POT VEDEA DE CATRE ORICE OM, DECI SE POT VERIFICA. |
|
Citat:
Am scris aici si cum a fost la Sinodul Lyon http://www.crestinortodox.ro/forum/s...&postcount=167 Dupa recucerirea imperiului bizantin din mainile cruciatilor, occidentalii pregatesc o alianta pentru atacarea Constantinopolului. In aceste conditii imparatul Mihail Paleologu incearca o apropiere a celor doua biserici (impropriu spus, doua BO este biserica). Acel papa moare, iar urmatorul, Papa Clemet IV, trimite un trimite ultimatum îmăratului, în care propunea ori o supunere oarbă, fie exterminarea imperiului prin luptă. Deci fara vreo discutie de unire, direct supunere. Dupa moartea acelui Papa Clement de Anjou pregateste o expeditie contra Bizanțului.În această situație Mihail Paleologul se adresează conducătorului creștinătății occidentale de atunci,Ludovic cel Sfânt,propunându-i unirea celor două Biserici. La Lyon au participat din partea ortodoxa un fost patriarh si un mitropolit, precum si un ministru. Citez: "Ceea ce este demn de reținut e faptul că delegația bizantină nu a participat la nici o discuție a sinodului și nici nu a semnat nici un act. Chiar doctrina despre „Filioque” era aprobată înainte de venirea grecilor." Contributia ortodoxa a fost doar juramantul depus de ministru in numele imparatului, deci o unire politica. Cam aceeasi situatie a fost si in cazul unirii de la Florenta, pericolul fiind acum turcii, cu care bizantinii mai semnau cate un scurt armistitiu pentru a nu fi atacati. Citez din articolul despre imparatul Constantin XI: "Papalitatea socotise întotdeauna că creștinii din Occident nu puteau merge să salveze Bizanțul de turci până când Biserica bizantină nu-și recunoștea greșelile și nu accepta supunerea față de Roma. De abia dupa aceea putea fi propovăduită și organizată o cruciadă pentru ajutorarea Constantinopolului și contracararea planurilor turcești." Asadar singura salvare pentru imperiu era o unire cu BC. In cartea lui Ostrumov vedem si cateva presiuni pe care le-a facut imparatul ierarhilor ortodocsi. |
Citat:
În 1948 a început persecuția împotriva Bisericii Greco-Catolice. Episcopii de atunci ar fi putut foarte ușor să se salveze pe ei personal și să asigure o funcționare formală a Bisericii pe care o conduceau dacă ar fi semnat unificarea cu Biserica Ortodoxă. Dar, toți ca unul, au preferat închisorile și moartea decât moartea sufletului prin intrarea în schismă. Ca ei făcuse și mitropolitul Isidor al Kiewului: a preferat să-și piardă scaunul și să-și expună viața decât să denunțe Conciliul, scuipând acolo unde semnase în mod liber. Tot ca ei a fost, din câte știm, și Împăratul Constantin. A vrut să moară împăcat cu Dumnezeu și cu papa, ca și marele său predecesor, celălalt Constantin, întemeietorul. Iată, deci, cum chestiunile de credință au precedență față de orice altceva. |
Ca sa continui cu sinodul Ferrara, iata poveste pe scurt. In prima parte a discutiilor au fost Sfantul Marcu si Visarion, ultimul devenind apoi catolic. Dar Visarion a avut doar putine interventii. Sfantul Marcu a raspuns tuturor afirmatiilor eronate catolice, dandu-le clasa cum s-ar zice. Apoi imparatul, vazand ca in felul acesta nu se va putea ajunge la o unire, l-a retras pe Sfantul Marcu de la discutii. S-a ajuns ca, in faza a treia, sa nu mai participe niciun ortodox la discutii, catolicii avand doar lungi prezentari sub forma de monolog.
Chiar si asa, abia la presiunea papei, care nu dorea o unire fara sa fie acceptate toate punctele catolice, s-a ajuns la semnarea documentului sub forma catolica. In final ortodocsii au alcatuit o scrisoare in care spun ca ei recunosc ca Duhul purcede de la Tatal prin Fiul. Papa n-a fost de acord si dupa mai multe insistente au spus si ortodocsii "din" Fiul, ca sa se faca unirea odata. Abia apoi papa a impus si celelalte puncte pentru a fi de acord cu unirea, adica purgatoriul, recunoasterea primatului, etc. Chiar si imparatul s-a suparat atunci, spunand ca deja au facut destul concesii, acceptand "de la Fiul". Partizani ai unirii devenisera vreo 4 ierarhi. Acestia au inceput sa gandeasc asa dupa ce catolicii au spus ca nici ei nu fac doua cauze ale Duhului. Atunci ortodocsii partizani ai unirii au spus ca poate catolicii nu cred in fiintarea Duhului de la Fiul, ci doar asa cum este aratat in scrisoarea Sf. Maxim, "prin Fiul" (adica e vorba doar de iconomie, de trimiterea in lume). Chiar si asa, in cadrul delegatiei ortodoxe s-a trecut la vot. Citez din carte: "În orice caz, curând după îndemnul papal, Isidor și Vissarion, împreună cu Mitropoliții Lakedemoniei și Mitilenei, veniră la Împărat și-i spuseră hotărâți că „dacă el nu dorește unirea, ei se vor uni fără el.” Declarația lor îl impresionă atât de tare pe Împărat, încât porunci Episcopilor să se adune pentru a sta de vorbă. Atunci s-a votat 10 pentru si 17 impotriva. Partida latinizantă, văzând ce puține erau voturile în favoarea unirii, recurseră la alte mijloace. Patriarhul fu convins să-i poftească la palatul său pe câțiva dintre Episcopii potrivnici și acolo să-i ademenească spre unire. Isidor al Rusiei propuse chiar ca cei ce nu se supun să fie scoși din Biserică; dar Patriarhul respinse planul ca pe unul ce nu ar fi fost de folos unirii. În loc de aceasta, Iosif pofti la palatul său pe Mitropoliții Moldovei, Târnovei și Amasiei, iar acolo îi mustră cu blândețe pentru nerecunoștința și neascultarea lor. „De ce nu faceți ascultare de mine?” spuse Iosif. „Oare nu din chilia mea ați ieșit? Oare nu eu v-am ridicat la cinul de Episcopi? Atunci de ce mă trădați? De ce nu urmați părerea mea? Apoi, ia gândiți-vă, puteți voi oare judeca mai bine decât alții asupra dogmelor? Știu și eu la fel de bine ca oricare altul ce anume au învățat Părinții.” Slobozindu-i, Iosif îi sfătui să urmeze părerii sale, pe care le făgădui să o deslușească mai deplin la următoarea ședință. Patriarhul avu o întâlnire și cu Marcu, implorându-l în numele tuturor Sfinților și de dragul amintirii tatălui său să se învoiască la unirea cu Biserica Romei. Între timp Împăratul, cu tot felul de făgăduieli, izbutise să-i câștige pentru cauza sa pe câțiva Episcopi și pe trimișii din Trapezunt și Moldova, și chiar îl făcu să șovăie pe Mitropolitul Kizicului dăruindu-i o anume moșie la care râvnea. În același timp Isidor pregăti un strălucit ospăț pentru câțiva Mitropoliți, între care cei ai Melenicului, Dristrei și Dramei și, la masă, dobândi învoirea lor pentru unire. Apoi s-a redactat documentul prin care ortodocsii spuneau ca ei spun ca Duhul purcede din Tatal prin Fiul. Asadar chiar si dupa acceptarea unirii ortodocsii nu vroiau sa primeasca si inavatura gresita catolica. |
Citat:
Citat:
Bineintele ca e apostat pentru ortodocsi, daca din incapatanare sau intunecare a mintii a ales sa ramana in ratacire nu inseamna ca e un martir doar pentru ca nu a s-a dezis de greseala ce o facuse si a ramas consecvent. Credinta e o problema de alegere, nu de consecventa. Daca cineva se naste hindus e de admirat ca nu s-a dezis de credinta s-a stramoseasca si a ramas ferm? Despre Imparatul Ioan care a participat la sinod Siropulos spune ca acesta s-a dezis inainte de moarte de unire. Dupa un an jumatate de la moartea sa s-a tinut la Constantinopol un sinod la care au participat cei trei patriarhi ortodocsi. Sinodul a hotarat condamnarea unirii si l-a scos din scaunul patrairhal al Constantinopolului pe Grigrie Mamas, un partizan al unirii. Acesta s-a refugiat in vest. Dar imparatul Constantin, auzind de planurile noului sultan de a ataca Constantinopolul, a cerut sprijin papei, fagaduind sa indeplineasca cerintele unirii si chiar sa-l reprimeasca pe Grigorie. Imparatul a trimis doar pe Isidor, devenit acum cardinal, fara vreun ajutor militar. In urma discutiilor doar trei episcopi si cativa clerici au acceptat unirea. Pentru prima data a fost citit actul de unire la Constantinopol, de catre apostatul Isidor. In carte scrie ca din cauza disputelor ce au urmat intre partizanii ortodocsi si cei latini turcii au putut cuceri mai usor cetatea. |
Citat:
de ce crezi tu ca sunt vrajitor? pentru ca nu cred o poveste stupida? |
"Zi-sa nebunul în inima sa: Nu este Dumnezeu".
Nu vrăjitorul. Stați liniștit. Nu sunteți vrăjitor. |
Citat:
|
Citat:
dar la ce credinta ma inviti sa vin? la cea cu povesti cu regi adormiti?! |
Dimitrie Cantemir ar fi spus altceva!
Stephen Runciman, cunoscut bizantinolog britanic, in lucrarea sa "Caderea Constantinopolului" ia in discutie si o alta ipoteza: aceea ca cetatea ar fi fost predata,pana la urma, de catre greci, sultanului Mahomed al II lea.Acest lucru ar fi fost sustinut cu convingere de unul din cei mai mari specialisti in istorie bizantina si otomana, nimeni altul decat Dimitrie Cantemir in Istoria Imperiului Otoman. Potrivit lui Cantemir,. imparatul Constantin Dragasses impreuna cu fidelii sai si cu corpul expeditionar genovez condus de Giustiniani au organizat apararea cetatii, rezistand eroic pe tot parcursul asediului. Sultanul Mahomed ar fi fost chiar pe cale sa ridice asediul in fata cerbiciei aparatorilor sai sprijiniti de genovezii lui Giustiniani - putini, dar eficienti, impreuna cu un corp de arcasi cretani, aflati sub stapanire venetiana, care s-au batut pana la sfarsit, fiind lasati sa plece liberi in insula lor de catre turci - in pofida cutumei otomane de a fi trasi in teapa toti aparatorii care nu ar fi capitulat atunci cand sultanul le-o cerea, ceea ce echivaleaza cu un gest de clementa si curtoazie fata de venetieni. Spune Runciman, amintind doar ca ipoteza afirmatiile lui Dimitrie Cantemir, ca, pe cand imparatul se lupta la Poarta Sf. Roman, - pescarii greci din Cornul de Aur,mituiti cu aur dar si cu frica de sultan, ar fi dat drumul portilor cetatii pe acea parte- primindu-i pe turci in cetate. De asta, spune Runciman, din 1453 si pana la vremea lui AtaturK, in timpul razbouilui greco turc ce a urmat primului razboi mondial pescarii greci si urmasii urmasilor lor ar fi fost scutiti de orice taxe. Intamplarea face ca, tot atunci, intr-o" ora astrala a istoriei" dupa cum spunea Stefan Zweig intr-o carte cunoscuta ce trateaza subiectul de fata,Giustiniani, comandantul genovez, sa fie ranit de schijele unei bombarde turcesti. Cum panica se intindea si era limpede ca apararea nu mai putea fi sustinuta, Giustiniani si genovezii se retrag, scapand pe mare, in vreme ce ultimul imparat bizantin - ortodox unit cu Roma, trebuie sa o recunoastem chiar noi, crestinii ortodocsi romani - se jertfea pentru credinta crestina si patria sa la poarta sf. Roman -in vreme ce o parte din compatriotii sai se supuneau sultanului. Acesta ar pute a fi crudul adevar pe care Runciman l-a amintit doar ipotetic si pe care Dimitrie Cantemir l-a sustinut cu tarie. De alfel este de constatat ca potrivit dreptului otoman lacasurille de cult ale celor ce nu s-au supus erau transformate in moschei, ceea ce s-a si intamplat cu sf. Sofia -in vreme ce capitularzii isi pastrau bisericile neatinse , precum cei din partea Cornului de Aur, pana astazi.Este ceva ce strabate veacurile de la cucerirea Troiei prin viclenia lui Odisseu si piarderea Constantinopolului prin posibila predare de catre pescarii bizantini. Timeo Danaos et dona ferentes. Toate astea nu ne fac sa fim mai putin ortodocsi. Punct.
|
Vezi tu Dumitru, faptul ca esti sigur inseamna ca ai informatii sigure si asta se intampla nu daca faci vraji ca incepator ci ca avansat , adica vorbesti cumva cu ingerii bolnavi. Esti un om logic si invatat si nu te vad sustinand anumite lucruri fara a fi sigur pe ele ori comunicarea cu ingerii bolnavi poate da aceasta siguranta , falsa pentru ca ingerii bolnavi sunt lasati sa minta si fac acest lucru din cauza bolii. Si din scrierile celor care au vorbit cu ingerii bolnavi, acestia la intrebarile daca exista Dumnezeu de cele mai multe ori zic ca nu si incearca sa arate ca miracolele sunt povesti.
Poate si gresesc nu zic nu. S-ar putea sa nu ai in clin nici in maneca cu ce zic. Dar Dumitru mai exista si cei cu care vorbeste Dumnezeu, si ei zic ca ortodoxia e calea cea buna. In rai exista doar Biserica Ortodoxa. Nu exista in rai islam, yoga, rei ki, tai ki, aikido si altele. Uite cateva miracole ce se intampla anual doar la ortodocsi : Lumina Sfanta:http://www.youtube.com/watch?v=99xvN...eature=related Raul Iordan miscandu-se in sens invers:http://www.youtube.com/watch?v=CfmrqZwUjCQ Poti sa te duci sa vezi ca nu sunt povesti. |
Citat:
despre cele doua "minuni" s-a mai discutat. |
S-o fi discutat dar le poti vedea pe video si te poti duce sa le vezi live. Proetul la acre am fost mi-o zis ca o vazut lumina sfanta personal si ca nu mai are nici un dubiu. Se vede si pe videoul de mai sus.
Uite iti scriu pentru tine, sa te dezbari de rau. Multi zic, uite fac si eu niste meneli , farmece imi atindg scopul si dupa aia noroc bun. Nu e asa simplu. Cei ce zic asta nu au educatie religioasa. Caci educatia religioasa presupune studiul de la inceput la sfarsit si o intelegere globala a fenomenelor. Intelegerea mea e ca DUmnezeu a data posibilitatea celor ce sunt in moarte clinica sa vada unde se duc. Deci daca faci yoga care e bazata pe hinduism care are mantre, mantra in hindusa insemna vraja, deci daca faci yoga sau vrajitorie trebuie sa aia curiozitatea ce zic cei care fac yoga si vin din moarte clinica. Aici sunt cateva povesti: http://www.near-death.com/hindu.html Durga Jatav e un caz. Dupa moarte i se taie picioarele si apoi e asezat pe un scaun. Se observa gresala facuta si i se reataseaza picioarele si apoi e adus inapoi. Toti zic de chinuri ingrozitoare , de oameni negrii cu bate care ii injurau si bateau, si problema e ca nu isi dau seama ca aceste lucrui au ca si cauza hinduismul care e similar cu yoga si acre e aproape de idolatrie. Deci daca faci vraji, fie de fun fie de altceva sa nu mai faci, spovedeste-te si vin-o la credinta adevarata ortodoxia unde oamenii din viata clinica spun ca ajung la rai . Mai mult, orice obtii prin menele sau farmece, mai mult obtii de la DUmnezeu prin rugaciune, fie sa vina baiatul dorit, fie sa ai casa, masina, servici si altele. |
Aici e textul integral in engleza tradus mai sus.
Durga Jatav a ajuns dupa moarte CLINICA in iad la draci care i-au taiat picioarele de la genunchi ca sa nu fuga si l-au pus intr-un scaun . Cand au vazut ca au persoana gresita, dracii i-au aratat cateva perechi de picioare si el si le-a recunoscut pe ale lui. Deci erau mai multi oameni in situatia asta.Atentie pentru cei ce au stima pentru vrajitorie de orice culoare , yoga, rei ki, tai ki, budism. Pedeapsa nu o dau ingerii bolnavi sau dracii deci nu exista ma pun bine cu ei aici sa-mi fie bine dupa moarte. Pedeapsa o da numai IIsus care face judecata si cei ce sunt de partea dracilor primesc mai mult. Chair seful dracilor daca nu isi va reveni din boala va fi legat . "Durga Jatav Durga Jatav, a man approximately 50 years old, was interviewed in November, 1979, and again 3 months later. About 30 years before, he had been ill for several weeks, suffering from what had been diagnosed as typhoid. When his body "became cold" for a couple of hours, his family thought he had died. He revived, however, and on the third day following this he told his family he had been taken to another place by 10 people. He had tried to escape, but they had then cut off his legs at the knees to prevent his escape. He was taken to a place where there were tables and chairs and 40 or 50 people sitting. He recognized no one. They looked at his "papers," saw that his name was not on their list, and said, "Why have you brought him here? Take him back." To this Durga had replied, "How can I go back? I don't have feet." He was then shown several pairs of legs, he recognized his own, and they were somehow reattached. He was then sent back with the instructions not to "stretch" (bend?) his knees so that they could mend. (Durga's older sister, who was also interviewed, corroborated his account of his apparent death and revival.) Durga's sister and a neighbor noticed a few days after he revived that marks had appeared on his knees; there had previously been no such marks there. These folds, or deep fissures, in the skin on the front of Durga's knees were still visible in 1979. There was no bleeding or pain in the knees other than the discomfort engendered by Durga's following the "instructions" to keep his knees in a fixed position. X-ray photographs that we had taken in 1981 showed no abnormality below the surface of the skin. Durga had not heard of such experiences before his own near-death experience. He did not see his physical body from some other position in space. He said that afterward the experience seemed like a dream; nevertheless, he claimed that it had strengthened his faith in God. One informant for this case (the headman of the village where Durga lived) said that at the time of Durga's experience another person by the same name had died in Agra (about 30 km away); however, neither Durga nor his older sister were able to confirm this statement." Siteul asta care are screrile acestea e facut de hindusi nu de ortodocsi. Hindusii zic l-am recunoscut pe zeul x sua y sau z. Se lauda nestiind ca acei zei sunt ingeri bolnavi. DAca adevarul ar iesi la iveala, intelegerea mea e ca in lume ar fi o singura religie, Crestinismul ortodox. Pana sa ajungem cu totii la bine, inclusiv cei din iad care sunt in asteptare in intuneric , mai e de luptat si de rugat pe Dumnezeu. |
Citat:
As(am) fi curiosi daca cunosti relatari neutre reale(ne-patriotizate:) a adevarului despre executia publica a Brincovenilor la Istambul la care au participat se pare multi ziaristi occidentali. Si eu mult timp am fost tentat sa-l cred pe cuvint pe Puric si relatarea lui "informata"( auzi tu sa crezi pe cuvint un ACTOR :))), ca mai tirziu sa aflu ca a fost vorba de o executie pentru neplata impozitelor...si ca apartenenta lui la ortodoxie nu a jucat de fapt nici un rol in pronuntarea sentintei( din articolul jurnalistilor francezi prezenti la decapitare) |
Citat:
O lecție a istoriei este că acela care l-a "dat în gât" pe Brâncoveanu Porții a fost stolnicul Cantacuzino, un fel de Pacepa al timpului său. În baza informațiilor furnizate de Cantacuzino, care deținea funcția de șef al Securității, Brâncoveanu a fost umflat, nu înainte de a-și blestema stolnicul turnător. Turcii l-au pus domn pe Cantacuzino, numai că acesta....a avut aceeași soartă. A început să facă joc dublu cu apusenii, închipuindu-și că el nu poate fi prins, deoarece cunoaște toate ițele spionajului. Ei bine, cu turcii nu te pui. L-au dibăcit, fiindcă turcii aveau niște "spioni ai spionilor". Și și-a pierdut capul, sfârșind exact ca Brâncoveanu, dar cu mai puțină glorie. |
brancoveanu a fost un martir
si totusi a fost decapitat in ziua de sf.marie mare suferind moarte martirica
|
Citat:
|
Ora este GMT +3. Ora este acum 05:31:20. |
Rulează cu: vBulletin Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.