![]() |
Imbracamintea noastra si a copiilor
Am observat ca pe piata au inceput sa apara tot felul de ciudatenii in materie de moda. Caciulitele cu urechiuse sau cu cornite pentru copii n-au ce cauta in garderoba unui copil crestin. Nici bluzele si puloverele cu ,,coada".
Anumite semne sataniste ne sunt livrate sub aceasta forma. Iata cat de importante sunt aceste semne pentru unele persoalitati ale zilelor noastre: Semne de Satana! |
Si eu sunt de acord cu acest lucru.
De asemena am vazut niste tricouri foarte dragute, inflorante al acrui element central era o stea cu cinci colturi incadrata in cerc.Am primit camasute de baieti din materiale foarte bune, de firma, cu acea cruce franta si incadrata in cerc Asadar, atentie la hainutele voastre si ale copiilor! |
http://revolutiaiubirii.files.wordpr...pg?w=350&h=266
MADONNA – SIMBOLUL OCULT ILLUMINATI – PIRAMIDA SI OCHIUL ATOTVAZATOR http://revolutiaiubirii.files.wordpr...pg?w=376&h=434 KEITH URBAN – COUNTRY MUSIC – TRICOU PIRAMIDA SI OCHIUL ATOTVAZATOR Iata cum sunt introduse in moda semnele masonice. Sa fim atenti la desenele de pe tricouri. |
daca o caciula are urechiuse de ursuletz sau iepuras..nu vad care ar fi problema...cat despre coarne..
|
Citat:
|
5 atașament(e)
Caciulile cu urechi sunt absolut nevinovate pe langa trendul "crucii intoarse"care face ravagii acum.Adolescentii sunt bucurosi sa le poarte,chiar daca unii nici nu stiu ce presupune acest simbol.
La fel,si simbolul pacii(care este o cruce intoarsa,careia i s-au strambat bratele)este peste tot in magazine. |
Daca calci crucea inn picioare, chiar daca tu nu esti crestin, inseamna clar ca o pangaresti.
LA fel si cu hainele: daca porti cruci frante si intoarse, necinstesti, batjocoresti Sfanta Cruce precum si Pe Cel ce s-a rastignit pe ea. Sti care e culmea? aceste simboluri satanice au o explicatie clara, pe care satanistii o recunosc: de profanarea a crucii si deturnare a religiei crestinilor.Asadar, cei care comanda producerea astfelor de haine stiu de ce o fac. Oare numai noi trebuie sa fim ignorantii care le purtam fara sa ne intereseze ce inseamna? |
Citat:
In schimb tricourile "personalizate" cu diferite semne satanice sunt intradevar problematice. Mai grav e ca ajungem sa ne obisnuim (noi societatea, nu noi indivizi izolati) cu aceste simboluri. Ni se pare ca doar o forma de rebeliune temporara si ca dupa trece. Poate ca trece perioada in care portam aceste simboluri, dar semnele nu trec. Obisnuinta si rutina sunt poveri grele. Greu te intorci la Hristos dupa ce L-ai parasit. Cei care s-au intors sunt dovada vie a ce inseamna acest efort. E placut efortul si efectul dar nu multi il fac. |
Citat:
|
unde vedeti voi atatea coarne si cruci intoarse pe haine?ca eu nu. si mai lasati siteurile neo-protestante din anii 90,ca aia vad satanism peste tot si probabil daca ati discuta cu ei,ar zice ca suntem niste idolatri sau ceva de genul
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Din pacate, nu sunt toti asa feiciti ca si tine. Ochii mei s-au intinat de multe ori de imaginile astea stricate. Ca sa nu mai zic ca acu 2 zile am mers la supermarket, m-am oprit la raoinul rechizite si in timp ce cautam o ascutitoare mi-a sarit o cutie de creioane in ochi. Back-groundul era plin de... cruci frante si intoarse, incadrate in cerc. Iar acele rechizite vor ajunge pe masa copiilor. una e sa nu le vezi, si alta e sa spuni ca nu exista. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
De ce, atunci, văd MULT mai des tricouri cu Iron Maiden decât cu veneratul și seninul chip al lui Our Maiden ? De ce Che Guevara apare mai des decât Isus Cristos ? De ce, când aniversăm pe cineva și cântăm "La Mulți Ani cu sănătate" ne oprim la prima strofă ? De ce când cântăm "Deșteaptă-te, române!" ne ferim de strofa "preoți cu cruce-n frunte" ? Nu cumva, zicând că nu în fariseism spectacular se cuvine a ne manifesta credința, ci în discreție, nu cumva zicând că a fi creștin e ceva "în inima noastră", noi, de fapt, ne rușinăm de Cristos și uităm misiunea de bază a laicilor în Biserică: aceea de a face ca Urbs Hominis să devină Urbs Dei, cu alte cuvinte de a preface lumea în sălaș bineplăcut Domnului ? |
Citat:
Mi-am cumparat 2 tricouri cu Arhanghelul Mihail(pe care il iubesc mult),niste brelocuri cu Iisus si cruci...mai am niste brose cu ingeri si o cruce minuscula pe care le port la serviciu...insa ma gandeam cum oare ma percep ceilalti?ca pe o persoana care face parada de simboluri religioase?Dar intentia mea nu este de a face parada ci doar vreau sa ma aflu in prezenta lor oriunde in activitatile mele,sa le am aproape de mine. Posibil sa fiu si eu precum studentul fara minte care se gandea ca daca isi pune cursurile sub perna cumva,cumva ii vor intra notiunile in cap si va trece examenul :)) Am observat ca atunci cand port minuscula brose cu cruce la serviciu,exista persoane carora le atrag dispretul instantaneu-asta deoarece le surprind privirea fixand crucea apoi analizandu-ma pe mine :) Am vrut sa scot brosa si nu am putut,s-a intepenit acolo asa ca nu am mai insistat s-o scot... |
Citat:
La fel si cu iconitele purtate in portofel sau la masina. E bine sa avem o icoana atat in masina cat si in portofel. Dar sa nu confundal importanta sau rolul lor. Multi le poarta ca pe niste talismane. O cruce mica purtata pe dedesubt este mai mult decat suficient. |
Eu chiar nu înțeleg de ce trebuie să purtăm poze și inscripții pe haine (fie ele cu Isus, fie cu Băsescu sau Lady Gaga).
Mi-am dat seama o dată de o chestie: un tricou pe care îl purtasem foarte multă vreme (era de calitate și a ținut mult), avea o ditamai inscripția pe piept; ei, mi-am dat seama că purtam de vreo doi ani tricoul și că nu știam ce scrie pe el. L-am întors, am citit: scria HAVANA și încă ceva, nu mai țin minte exact ce. M-am întrebat: de ce port un tricou pe care scrie ceva când nici nu știu ce scrie ?!!! De atunci caut haine fără inscripții. În schimb, o insignă mică, discretă, pentru reverul sacoului, cu un simbol creștin, am de gând să-mi cumpăr. |
Citat:
Dar de sa-i deranjam pe altii prin purtarea sau etalarea unor obiecte ce poarta amprenta noastra religioasa? Pe mine nu ma deranjeaza cucoanele care poarta steaua lui David in 3 kile de aur ,nici indiencele cu mantrele lor sau haine cu zeitati...ar trebui sa-i urasc?sa-i dispretuiesc? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vreau si eu un sfat, fetita mea la gradinita a primit rolul de capra (capra cu 3 iezi)si doamna educatoare mi-a zis sa-i fac coarne de capra, suna cam ciudat si chiar nu stiu ce sa fac. Ma gandesc sa o imbrac doar in costum popular.
Scz daca nu am postat in topicul potrivit. |
Citat:
Varianta cu costumul popular mis e pare foarte buna. Zica lumea ce o vrea..... |
Citat:
Si eu am participat de curand la o serbare la gradinita, si am vazut tot felul de astfel de costume, care de care mai haioase (capre, ursi, albine, furnici etc.). Copiii s-au distrat pe cinste. Nu cred ca trebuie sa vedem influente malefice chiar in toate aceste lucruri. Dupa parerea mea, mult mai rau este "sa-i cauti copilului in coarne", cum spune o vorba din popor, sa-l rasfeti peste masura etc. Dar, desigur, decizia va apartine. |
Citat:
Vara e aproape tot timpul vizibila.Cand imi amintesc ca o am la gat si apartin de credinta mea, ma ajuta sa ma comport mai retinut si mai frumos, mai crestineste (lucrez cu oameni...). Chiar daca as sti ca pe altii ii deranjeaza, nu as scoate-o; probabil ca in general numele Mantuitorului nostru deranjeaza, la fel ca si cuvintele "mantuire", "viata vesnica". Dar cred ca trebuie sa le rostim mai des. |
Citat:
Prima sigur e caprita, a doua tot o caprita (parca-i capra din "Capra cu trei iezi", caci are batic) , iar a treia pare un miel:) http://click.infospace.com/ClickHand...E9E38436C423A7 http://click.infospace.com/ClickHand...074C5CF1B8EF3F http://click.infospace.com/ClickHand...4E89A986DF0412 Gasiti pe internet poze si filme de la serbari de gradinita unde s-a jucat piesa "Capra cu trei iezi". Daca va deranjeaza "cornitele de capra", atunci lasati-o doar cu batic. |
Citat:
|
Cand spuneti cruce franta va referiti la asa zisul semn al pacii, nu? Acela este intr-adevar peste tot, chiar mai folosit decat pentagrama si capii de morti, caci multi il considera un semn de pace si iubire.
http://www.desenatori.ro/upload/gall.../0/1083230.jpg http://metropotam.ro/mediaserver/S/n...symbol_jpg.gif Semnul... pacii A fost initial simbolul campaniei engleze pentru dezarmare nucleara, ceea ce dupa experienta bombardamentelor din al doilea razboi mondial a devenit o necesitate sine qua non a pacii, astfel incat demonstratiile si marsurile pentru pace din anii '60 l-au adoptat, mai ales dupa importarea sa in State. Originea lui sta in suprapunerea initialelor D si N (de la dezarmare nucleara), nu din literele alfabetului, ci din simbolurile tip semafor, de semnalizare cu steagul. O incarcatura simbolica suplimentara e oferita de realizatorul aceste imagini, Gerald Holtom, care a spus ca se simtea disperat, dezolat, iar imaginea propriei sale persoane, resemnate in fata disperarii, cu umerii lasati si mainile intinse in laterale, cu palmele desfacute, a fost schematizata in acel mic simbol devenit ulterior semnul universal al pacii. Cu toate acestea... exista si explicatii alternative: Semnul pacii - semnul din interiorul cercului -intors la 90 de grade- reprezinta un avion B52 stilizat, si provine de pe vremea cand se incerca oprirea razboiului din Vietnam - semnul reprezinta o cruce franta (semnul Antichristului)... sau o crucificare cu capul in jos (a Sf. Petru) - semnul "piciorului de gaina" sau "piciorul vrajitoarei" reprezinta o veche runa a mortii Semnul victoriei - a fost replicat in salutul pentru "viata lunga si prosperitate" al Vulcanienilor din Star Trek - e un semn al "binecuvantarii satanice" si are o pleiada de alte "posibile explicatii" masonice mai multe teorii aici si aici In fine, semul asta e pe haine, in reclame, pe caiete, creioane, papuci, ciorapi, curele, in scoli, in autobuze, pe panouri...e peste tot. http://www.google.ro/imgres?q=semnul...w=1600&bih=723 |
Citat:
Eu port la lucru,o cruce mica,mica la rever si am observat ca unele persoane se uita la cruce,apoi la mine...si in final au o atitudine dispretuitoare,o atitudine care arata ca daca port o cruce sunt o idioata si deci demna de tot dispretul lor. Nu va spun ca am vrut s-o scot(este o brosa mica) si nu pot s-o scot,s-a intepenit in material :) Asa ca nu am mai insistat si am lasat-o acolo... |
Citat:
|
Citat:
Eu aici am fost la o scoala unde erau 80% evrei si o romanca a sfatuit sa nu port Crucea ptr. ca am sa primesc comentarii si priviri urate. Comentarii n-am primit, insa priviri piezise da si dialog cu colegii evrei 0. In sfarsit. Bine ca am scapat de scoala aia :4:, caci a fost o experienta ciudata. |
Citat:
Citat:
Citat:
(„dogmă” - adevăr absolut ce nu poate fi pus sub semnul întrebării) Ești liber să pui sub semnul întrebării teoria evoluției sau să încerci să demonstrezi că este greșită/nu are sens/etc, sunt sigur că ai să câștigi un Nobel dacă reușești. Dar nu ai să reușești pentru că în știință când ceva este o „teorie” înseamnă că sunt dovezi empirice și că acel lucru este demonstrat deja. |
Citat:
|
Citat:
|
1 atașament(e)
Citat:
Greseala mea,dar sa stii ca pe fund nu am s-o pun!!! |
Citat:
Câteva întrebări: De ce nu ești musulman și nu crezi în alah și învățăturile Coranului? De ce nu crezi în Thor? De ce nu crezi în Zeus? De ce nu crezi în Isis? etc. Îți zic eu de ce, pentru că te ai înăscut într-o familie creștină și într-un loc/timp unde lumea este creștină. Dacă te nășteai acum 6000 de ani în egiptul actual credeai în altceva. Dacă te nășteai într-o țară/familie musulmana credeai în alah. Singurul lucru care dictează ce religie ești sau nu ești este locul, timpul și familia în care te naști. Concluzie, degeaba îmi zici tu mie că, crezi în cuvântul lui Hristos, asta nu schimbă realitatea cu nimic, dacă vrei să convingi pe cineva de ceva trebuie să aduci dovezi nu credință. |
Citat:
De fiecare data cand cineva ne cere dovezi pentru a crede sau spune trebuie sa vad pentru ca sa cred sau merge la spectacole evanghelice pe stadion, menite sa trezeasca credinta prin "minuni" facute live, imi aduc aminte de un pasaj din „Dăruind vei dobîndi. Cuvinte de credință” a lui Nicolae Steinhardt: „Căci nu numai că nu bănuiau pe Cine spînzuraseră pe lemn, ci nu știau nici ce înseamnă „a crede” și foloseau cuvîntul fără a-l înțelege deloc. Dacă, următor injoncțiunii arhierești, Domnul ar fi coborît de pe crucea pe care, grăiește atît de frumos Fericita Caterina din Siena, nu piroanele, ci dragostea Îl ținea țintuit, cuvîntul „credință” ar fi fost desființat pentru totdeauna și năvalnic s-ar fi înscăunat împărăția lui Dumnezeu. Faptul coborîrii nu putea fi crezut, ci numai constatat, înregistrat, luat la cunoștință în plinătatea evidenței sale. S-ar fi impus ca atare și ar fi redus la zero orice supraviețuire a enigmaticului verb „a crede”. A crede nu este sinonim cu a dovedi, a demonstra, a fi evident; cu sintagma „a crede pentru că”. A crede înlătură orice dubiu, rezervă și motivație. Brusca apariție a unei imense păsări roșii căzute din cer i-ar pune pe oameni, scrie Kierkegaard, față în față cu un eveniment extraordinar și senzațional care nu le-ar mai îngădui să nu-și dea seama că au de-a face cu un semn cert, unul dintr-acelea stăruitor cerute de farisei, scribi și cărturari. Coborîrea de pe cruce, la Golgota, ar fi fost o asemenea uriașă pasăre colorată; după ivirea căreia arhiereilor și tuturor celor aflați în perimetrul acela nu le mai rămînea altceva de făcut decît să se supună evidenței, să îngenuncheze, să cînte osana. (...) Coborîrea de pe cruce ar fi fost un act de autoritate, de constrîngere, de siluire a voinței și libertății, de înlocuire a credinței prin evidență. Cercetarea atentă a textelor evanghelice și meditarea lor ne îndeamnă să ajungem la concluzia că nu acesta a fost „stilul de lucru” al Domnului. Nu cu evidențe, cu dovezi, ci parcă, dimpotrivă, în mod tainic și dubitativ I-a plăcut să procedeze, lăsînd totdeauna posibilitatea sesizării unei doze de incertitudine și a conceperii validității unor îndoieli”. „E de mirare că un popor atît de ascuțit la minte ca acela iudeu s-a putut opri asupra unui Mesia glorificat, coborînd din cer cu un alai definitiv care nu ar mai fi îngăduit nici cea mai mică îndoială, ci doar prosternarea, constatarea. Cum de n-au bănuit că planul divin va recurge la o cale mai puțin simplistă? Soluția mesianică închipuită de Iuda este de o naivitate egală cu soluția scenică a unui deus ex machina“. (Jurnalul Fericirii p.517) Noi nu demonstram nimanui obiectivitatea realitatilor biblice, nu dorim sa convingem pe nimeni de nimic, pentru ca dovezile nu duc la credinta autentica. Daca demonstrez ca un om poate merge pe apa, nu e vestea cea buna a Evangheliei, nu asta inseamna "credinta". Vestea cea buna a Evangheliei presupune un mod de existenta, deci singurul anunt obiectiv compatibil cu evenimentul eclezial este invitatia “vino si vezi”, o chemare a omului sa participe la anumite relatii de impartasire a vietii in Biserica, iar acolo este punctul din care se naste credinta, prin deschiderea lui spre Dumnezeu. Vrea cineva sa vada Biblia drept o colectie de mituri ,o fictiune ideatica si literara? Nu o sa-l pot eu convinge ca nu este asa, atata timp cat e atasat obsesiv de ideea asta, inchizandu-si orizontul cunoasterii. Libertatea provine din incertitudine, pe care el nu o accepta, e indoctrinat, atasat obsesiv de propriul idol mental. Insa si un astfel de om poate ajunge la un moment de cumpana in viata, care il marcheaza si se trezeste. |
Citat:
|
Ora este GMT +3. Ora este acum 18:08:08. |
Rulează cu: vBulletin Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.