![]() |
Autostrăzi construite de țări cu PIB mai slab decât al României
Să vedem cum administrează alte țări care sunt mai mici ca nr de populație și mai slabe la colectarea bugetului național:
Cazul Serbia, autostradă Cacak - Belgrad: Filmare de la fața locului, tuneluri săpate în stâncă https://www.youtube.com/watch?v=5f2cg_kiGuQ https://en.wikipedia.org/wiki/A2_motorway_(Serbia) În prezent se lucrează la sectorul care duce spre Muntenegru - Subsectiunea Preljina—PoŸega sunt construiți deja 120 de km de autostradă și construcția a început din 2011 cel mai vechi sector, dar mare parte din lucrări sunt din 2017 încoace de 8 ani adică. Asta în condițiile în care sârbii nu sunt în U.E., nu sunt în NATO, nu sunt în Schengen, au fost bombardați de americani, cu infrastructura critică distrusă, au trecut prin războaie de secesiune, au avut embargo comercial și li s-au pus bețe în roate de la sistemul internațional Banca Mondială și alte instituții cămătărești. Sistemul ticăloșit din România te minte că UE e sacrosantă și nu există dezvoltare în afara ue. |
Citat:
In Balcani sigur e vorba de ce planuri are Stapanirea legar de regiunea asta si ce manevre vor avea loc in viitorul apropiat. |
Citat:
Că nimeni nu te creditează fără condiții legate de rambursare. |
Citat:
|
Citat:
Culmea e că dezvoltarea asta are loc aproape de România, deci cine se desprinde de propaganda sistemului ticăloșit și merge să vadă pe cont propriu realizează. Din câte se vede sistemul userist din Serbia încearcă să-l răstoarne pe Vucic fiindcă are relații bune pe toate direcțiile și cu zona BRICS. |
Citat:
Deci nu stii toata povestea ci doar superficial. Nu te imprumuta nimeni p ochi frumosi...asa cum SE CREDEA despre Ceausescu....conform legendelor urbane de adormit copiii. |
Citat:
Din ce am citit autostrada Miloș cel Mare cum e denumită are loturi construite și de o firmă din Azerbaidjan și e constrută de un consorțiu sino-sârb, deci nu lucrează doar chinezi acolo, nu profită doar chinezii ci și anumiți investitori strategici, o parte din bani revin înapoi în țară. Fraieri au fost sârbii că nu au adus surse de finanțare BRICS de prin anii 2000, s-ar fi refăcut mai repede. |
Cred ca e din ce in ce mai clar ca nu doar in UE e prosperitate, de fapt UE incepe incet ,incet sa o ia in jos,datorita comoditatii si suficientei sale. Si da, China,Ucraina,Rusia au aratat ca se poate dezvoltare si fara a face parte din lumea occidentala, adica prin ei insisi. Rusia ar trebui totusi sa o scoatem ca a avut resurse naturale enorme la dispozitie, dar e totusi de admirat izolarea lor, si dorinta lor de a isi creea o lume porprie, sa aiba si cercetare, sa isi faca si internet singuri , sa se descurce cumva singuri.
La noi nu s-a putut ca s-a dus mult in consum,prin iluzia pesedista vanduta zeci de ani celor nevoiasi, dar in ultimii ani s-au trezit si pesedistii, si vad ca aloca jumatate din imprumuturi la investitii. Eu sa fiu in locul conducerii as fi cel mai mare sustinator al UE,ca o cale sigura, dar as deschide usa si catre alternative , nu vad de ce China nu ar putea sa intre si la noi asa cum incepe sa intre la unguri, Oricum pe termen lung trebuie sa fim pregatiti de suprematia lor,nu are cum sa fie evitata, si probabil de aceea multe guverne pastreaza rezerva , amanand inevitabilul cumva. Dintre occidentali ,rusi si chinezi, chiar daca chinezii ar fi o civilizatie milenara (sa nu ii limitam la ultimul secol de comunism), parca i-as prefera pe primii doi.Dar noi trebuie in primul rand sa prindem curaj,si sa ne descoperim pe noi insine, si sa incercam sa cultivam prietenia atat cat se poate cu toti |
Citat:
Dacă-ți vin imigranți care lucrează la negru și în meserii de genul curierat și după scot 90% din câștiguri către țările lor de proveniență nu câștigi nimic de fapt, îți furi doar căciula și îți privezi bugetul de stat. Cred că trebuie făcută o ordine între livratorii pe bicicletă, trotinetă etc, foarte periculoși în trafic și pe trotuare se pot face accidente cu pietonii din cauza lor, unii nu știu regulile de circulație. |
Citat:
Isi trimit din tara haine, mancare, conserve salamuri uscate pentru a putea economisi pana la ultimul eurouț, in conditii de viata in containere.Asta este, mai bine asa decat bataie de joc la vre o lichea de patron fenician in țară. |
Citat:
Din ce am văzut fac cumpărături minimale de hrană și bere ieftină, poate nu toți au asigurată masa, dar 80% din bani îi scot din țară, unii o mai ard pe la Mall-uri îi vezi pe acolo, dar nu e sigur că cumpără, umblă mai mult gură cască pe unde sunt zone de curățenie și organizare să nu stea la cazare cu alți 8-10 inși pe capul lor. |
Serbia își readuce în țară întreaga rezervă de aur. Ultimele cinci tone vor fi livrate „cât mai curând posibil”
Banca Centrală a Serbiei intenționează să transfere pe teritoriul său toate rezervele de aur ale țării. Acestea valorează aproximativ 6 miliarde de dolari. Scopul deciziei este garantarea siguranței rezervelor în perioade de criză, potrivit Bloomberg. Serbia va deveni prima țară est-europeană care nu își va depozita lingourile în centre precum Elveția, Regatul Unit și SUA. Ritmul acumulării de aur de către băncile centrale globale s-a dublat după ce rezervele valutare ale Rusiei au fost înghețate în 2022, ceea ce evidențiază riscul politic al deținerii de active denominate în dolari și euro. Depozitarea lingourilor de aur în interiorul țării le protejează de acest tip de interferență străină, conform EAdaily. __________________________________ Interesant e că în 2019 când s-a pus problema repatrierii a 91% din rezerva de AUR - Iohannis, USR și sistemul ticăloșit s-au opus. https://www.digi24.ro/stiri/economie...lament-1510903 |
Citat:
“Intenționează “ și “ va deveni” care țin de un viitor încă inexistent. .. și asta vine din partea unei țări bumbacite bine și învinse în jumătate de oră de către țara de la care își cere aurul înapoi.Pfff…:) Oare observi cât de imposibil sună? Vorba aia Germaniei i s a permis doar vizionarea printre gratii a ceea ce chipurile “deține” peste ocean. |
Citat:
|
Video România încheie 2025 cu jumătate din kilometri de drumuri realizați în 2024. Dar autoritățile sunt optimiste
România încheie anul cu aproape 100 de kilometri de drumuri de mare viteză în plus, deși în ianuarie erau în lucru de șase ori mai mulți. Realizările sunt la jumătate față de anul trecut, dar autoritățile sunt mai optimiste pentru 2026. În 2025 au fost inaugurate tronsoane scurte, dar esențiale pentru șoferi. Lotul de 18 kilometri dintre Bragadiru și Joița de pe inelul de sud al Autostrăzii Zero, 15 kilometri între Curtea de Argeș și Pitești, trei tronsoane de pe Autostrada Moldovei, două bucăți de drum expres de pe Craiova-Pitești și Autostrada 3-DN1. Vremea rea și finațările incerte au încetinit lucrările. România are acum o rețea de 1.368 de kilometri de autostrăzi și drumuri expres și are în lucru încă 558 de kilometri. Semi-inelul de nord al Autostrăzii Zero, care ocolește Capitala, este cea mai așteptată inaugurare de anul viitor. _______ E foarte amuzantă prima propoziție, cică erau în lucru vreo 600 de km dar s-au făcut doar 96, nici măcar 100, nici aceia de autostradă ci unii de drumuri de viteză Expres care nu au atâtea benzi și costuri, ce bătaie de joc. E interesant și ce s-a construit între 90-2000, 2000-2010, aici au fost niște ani ratați care au distrus siguranța și eficiența rutieră a României, dacă se pleca bine aveam 3000 de km cu toate județele interconectate. Bazele distrugerii au fost din 1990-2010 când s-au furat zeci de miliarde de dolari/mărci/euro. |
https://stirileprotv.ro/stiri/actual...n-romania.html
"Ultima verificare pe A7 înainte de deschiderea secțiunii dintre Focșani și Adjud. Sunt astăzi pe șantier pentru a mă asigura că totul este pregătit pentru a deschide circulația în cele mai bune condiții. Suntem la un pas de momentul mult așteptat: înainte de Crăciun vom avea încă 50 de km de autostradă! Constructorul român (UMB) montează acum ultimele elemente de siguranță (rosturi de dilatație și lise de parapet). Mobilizarea este exemplară până în ultimul moment", se arată într-o postare a lui Cristian Pistol, pe pagina sa de Facebook. Odată cu deschiderea acestui nou sector, anul 2025 se încheie cu 195 de km puși în circulație pe Autostrada Moldovei (din cei 319 km ai A7), între Ploiești și Pașcani. ____ 195 / 319 - 61%, în mod normal în 2027 ar trebui să fie gata. |
| Ora este GMT +3. Ora este acum 07:54:43. |
Rulează cu: vBulletin Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.