Forum Crestin Ortodox

Forum Crestin Ortodox (http://www.crestinortodox.ro/forum/index.php)
-   Pocainta (http://www.crestinortodox.ro/forum/forumdisplay.php?f=5019)
-   -   Patima desfranarii (http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=2796)

ancah 02.12.2007 23:44:00

Fragment din "- Viata si invataturile Sfantului Ierarh Nifon
de Protosinghel PETRONIU TANASE

Drumul nostru trecea pe langa o casa cu nume rau, de femei desfranate. Afara, la blestemata intrare, vedem un om cu o infatisare distinsa si foarte mahnit. Isi acoperea fata cu palmele si plangea, apoi isi ridica mainile spre cer, rugandu-se cu suspinuri si iarasi plangea plin de deznadesjde. Apropiindu-se de acel om necunoscut si distins, Nifon a inceput sa planga si el.

- Pentru numele Domnului, frate, i-a zis el, ce ti s-a intamplat de esti asa de trist si plangi nemangaiat, in fata intrarii? Spune-mi, te rog, pentru ca tanguirea ta imi frange inima.

- Cinstite Nifone, eu sunt ingerul lui Dumnezeu. Precum stii, fiecare crestin, la botez primeste de la Dumnezeu un inger pazitor al vietii lui. Am fost randuit si eu pazitor unui om; acesta insa, ma amaraste, pacatuind necontenit. Uite, acum se afla in casa de desfranate si pacatuieste cu o femeie de pe drum. Vazand aceasta cadere a lui, cum sa nu plang pentru chipul lui Dumnezeu cazut in asa intuneric?

- Dar de ce nu-l indemni sa fuga de pacat? L-a intrebat iarasi Nifon.

- Din nefericire nu pot, i-a raspuns ingerul, nu pot sa ma apropii de el, caci din ceasul in care a inceput sa faca pacatul, s-a facut rob diavolilor si eu nu mai am nici o putere asupra lui.

- Dar cum nu mai ai nici o putere? Nu ti-a incredintat Dumnezeu mantuirea lui?

- Asculta-ma, robule al lui Dumnezeu. Domnul a creat pe om cu voie libera si l-a lasat sa mearga pe calea pe care o vrea el. I-a aratat si calea cea stramta, i-a aratat-o si pe cea larga si i-a spus: stramta si cu intristare este calea ce duce la viata si, mare-i poarta si larga-i calea care duce spre pieire. I-a arata inca si sfarsitul fiecarei cai: una se bucura de putina placere trecatoare si ajunge in iadul cel vesnic; iar cealalta are putina osteneala, dar castiga vesnica odihna in vecii vecilor. Ce indemn sa-i dau omului pe care mi l-a incredintat Dumnezeu, de vreme ce Insusu Hristos, Domnul nostru, cu gura Lui ii indeamna pe toti, invatandu-i si rugandu-i sa fuga de faptele cele necurate?

- Si de ce ridici mainile spre cer, suspinand cu amar?

- Am vazut pe diavoli in jurul lui cantand din gura si din chitare, batand din palme si razand batjocoritor de el. Ma doare inima vazand pe acei blestemati triumfand. De aceea, ma rog lui Dumnezeu sa mantuiasca faptura Sa de batjocura intunecatilor draci si sa-mi dea bucuria intoarcerii lui. Ma mai rog sa ma invredniceasca sa-I predau acest suflet neintinat si curatit prin pocainta.

Acestea a zis ingerul si a disparut din fata noastra. Apoi am plecat si noi. Pe drum, Cuviosul Nifon, mi-a zis ca nu exista fapta mai murdara decat desfranarea. Cu toate acestea, daca nelegiuitul se pocaieste, Preabunul Dumnezeu il primeste mai repede decat pe toti nelegiuitii si pacatosii, pentru ca patima aceasta se inradacineaza in firea omului si, pe deasupra si diavolul o atata mai mult cu tot felul de ispite. Pentru a birui cineva aceasta patima, trebuie sa se nevoiasca mult cu priveghere si post. Apoi a adaugat:

"Am vazut candva un om mergand pe calea cea larga a pacatului. Atunci mi s-au deschis ochii sufletului si am vazut in jurul lui vreo treizeci de diavoli: unii bazaiau ca mustele in fata lui, altii tiuiau in urechile lui ca tantarii, iar ceilalti il legasera de picioare si de gat si il trageau cu sila incoace si incolo. La aceasta priveliste mi s-au umplut ochii de lacrimi si ma gandeam ce sa insemneze funiile cu care il trageau pe om. Mi-a descoperit atunci Dumnezeu, ca fiecare funie corespunde unui fel de pacat. Diavolii, care zumzaie in urechi, il afunda in deznadejde, iar cei cere ii bazaie in fata, il fac sa fie nerusinat si obraznic.

Deodata vad, urmandu-l de departe, pe ingerul sau, tinand in mana ceva ca un toiag de lemn, care la un capat avea un crin minunat. Mergea cu capul plecat, trist, adanc deznadajduit. Toata intristarea lui era din pricina acelui om. Il vedea cu totul in gura iadului, pentru ca era robit de tot felul de patimi. Am ridicat si eu mainile si ochii la cer, sa rostesc cateva cuvinte de rugaciune spre folosul lui. Dar viclenii diavoli, ca tantarii s-au repezit asupra mea intepandu-mi mainile, socotind ca astfel ma vor putea impiedica sa ma mai rog pentru el.

07.12.2007 11:14:28

Multumim anca. Din pacate acest pacat a devenit "virtute" in ziua de azi.:(

C-tin 18.02.2008 17:24:22

Citat:

În prealabil postat de jenica
Multumim anca. Din pacate acest pacat a devenit "virtute" in ziua de azi.:(

Insa, hai sa nu deznadajduim si nici macar sa nu ne plafonam zicand in sinea noastra ca nu mai e nimic de facut, atata timp cat mai inca vreme de rugaciune!
Cine stie, pt rugaciunile altor crestini s-o milostivi Dumnezeu sa le le miste inimile si acestor sarmani, pt care ingerii lor pazitori nu mai poate sa faca mare lucru.
Caci din spusele Sfintilor Parinti, pt rugaciunile semenilor nostri, Dumnezeu chiar intervine in schimbarea acestor sarmane suflete si mare o fi si bucuria ingerilor pazitori, primind astfel de sprijin neasteptat :).

Nosam 20.02.2008 22:41:09

Patima desfranarii se naste din repetarea pacatelor din aceasta categorie. Dar, din ce se naste desfranarea?

vsovi 22.02.2008 11:11:42

Citat:

În prealabil postat de Nosam
Patima desfranarii se naste din repetarea pacatelor din aceasta categorie. Dar, din ce se naste desfranarea?

din mania stramba shi scurta care shi judeca de osanda iar mania din mancare, iar mancarea din carne iar carnea din vierme iar viermele din fluturle shi fluturele din varza shi varza din cafea shi cafeaua din arbore shi arborele din pamant, acolo unde mergem cu totzii...??? te-am lamurit? :)

cristiboss56 22.02.2008 12:43:17

Citat:

În prealabil postat de Nosam
Patima desfranarii se naste din repetarea pacatelor din aceasta categorie. Dar, din ce se naste desfranarea?

Patima desfranarii , este ca orice patima, dar mult mai cruda si mult mai bine -nfipta in noi. Iubirea de sine si iubirea placerii imediate prin robirea frumusetii trecatoare prin pofta sadica de stapanire de trup ce se alimenteaza continuu prin imaginatia gandului si mintii bolnave , dornice de cele pieritoare si parsive. O minte golita partial sau total de cele folositoare si o dragoste de sine exacerbata, ajunsa la panaroie este calea cea mai sigura spre desfranare.

C.tin 29.12.2008 22:41:14

Culeasa de pe aiurea...si semnata Magda
 
Desfrinatul nu are iubire si nici macar nu se gandeste la ea. De aceea, el face semnul iubirii fara iubire. Acest semn are obiectiv un sens, dar desfranatul nu-l umple cu continutul persoanei iubite, asa incat acest semn devine golit de sens; mai mult, el devine fals, mincinos, deoarece nu corespunde situatiei launtrice a pervetitului. Relatiile trupesti sunt expresia iubirii, iar pervetitul le exprima numai in patima sa. Iata de ce desfranarea inseamna minciuna. In ea nu exista corespondenta intre semnul obiectiv si dorinta subiectiva. Aparent, depravatul se da cu totul celuilalt pentru ca il iubeste. Insa in realitate el doar se foloseste de trupul celuilalt ca de un instrument pentru propria-i satisfactie. In loc de iubire, in desfrau se infiltreaza iubirea de sine.

Desfraul, in esenta lui, este o minciuna: minciuna nu prin cuvant, ci prin trup, iar prin intermediul acestuia, a intregii personalitati. Aceasta este minciuna in cel mai inalt grad si in cea mai autentica manifestare, caci in orice alt pacat participa numai spiritul nostru, dar in desfrau participa si trupul, prin urmare intreaga noastra personalitate. Relatiile trupesti dintre o femeie si un barbat nu constituie altceva decat semn al iubirii. Oferirea trupului celuilalt inseamna numai desavarsirea a ceea ce s-a savarsit deja prin oferirea sufletului catre celalalt prin iubire. Iubirea fiind un bun socializat, conduce absolut natural la socializarea avutului, spatiului, timpului, a starilor si trairilor intime, a credintei si rugaciunii, dar si a trupului, in care este lumea noastra launtrica si prin care ne adresam, prin cuvant aproapelui nostrul. Oferindu-ne trupul nostru altuia, ii oferim ultimul nostru bun, care este cel mai greu sa fie comun si care se impotriveste cel mai mult acestui lucru.

Insa iubirea depaseste obnubilarea trupului, laudandu-l in serviciul iubirii. Insa numai ea, iubirea eliberea aceste relatii de robia demonismului, de aservirea duhului dezagregarii si nimicirii, care se ascunde in patima. Insa desfranarea neaga toate lucrurile. Iar trupul nu se transforula intr-o expresie a iubirii si in desavarsirea acesteia, ci intr-un instrument al patimii. Pana si cel mai desfranat nu pate face in asa fel incat unirea barbatuluisi femeii sa nu fie un simbol al iubirii. De aceea si el, prin relatia sa, da obiectiv acest semn. Si el simbolizeaza iubirea prin oferirea trupului sau. Insa in realitate el nu are ceea ce exprima si simbolizeaza. Desfranatul nu are iubire si nici macar nu se gandeste la ea. De aceea, el face semnul iubirii fara iubire. Acest semn are obiectiv un sens, dar desfranatul nu-l umple cu continutul persoanei iubite, asa incat acest semn devine golit de sens; mai mult, el devine fals, mincinos, deoarece nu corespunde situatiei launtrice a pervetitului.

Relatiile trupesti sunt expresia iubirii, iar pervetitul le exprima numai in patima sa. Iata de ce desfranarea inseamna minciuna. In ea nu exista corespondenta intre semnul obiectiv si dorinta subiectiva. Aparent, depravatul se da cu totul celuilalt pentru ca il iubeste. Insa in realitate el doar se foloseste de trupul celuilalt ca de un instrument pentru propria-I satisfactie. In loc de iubire, in desfrau se infiltreaza iubirea de sine.
Magda

C.tin 29.12.2008 23:14:14

Tot Magda... cu o marturisire demna de luat aminte!
 
Irodiade, irozi…sunt la tot pasul!
Femeile - stiu ce spun! Ferice de femeile care n-au facut avort!
Va spune o irodiada care a facut avort cu multi ani in urma; viitorul tata promisese ca o i-a de sotie, ca se va bucura de cati copii vor venii, samd…dar care, pus in fata faptului implinit sa se sperie ingrozitor si sa tagaduiasca rodul iubirii si, sa refuze venirea pe lume a unui copil la care a participat in deplina cunostinta de cauza; s-a aratat las, mincinos si iresponsabil; ce-a facut ‘viitoarea mama’?! S-a infuriat, s-a speriat de posibilitatea nasterii unui copil fara acordul/sprijinul tatalui, s-a sfatuit cu familia proprie si….a ajuns la concluzia ca, acel copil nu este dorit; drept urmare - a facut avort: ce-a urmat?! Mustrari de constiinta, la fiecare data din an cand venea data in care a incuviintat uciderea, visa un baietel frumos imbracat in costum tinut de un tanar caruia nu i se vedea fata si care, ii aparea intrebandu-o ” mami, ce faci mamii? de ce nu m-ai vrut?” Acest copil ar fi avut acum 15 ani; acest vis s-a repetat in fiecare an pana intr-o zi cand n-am mai visat.

Asemenea crime au loc datorita putinatatii credintei in Dumnezeu, a ‘fricii’ de a nu te oglindii in ochii tuturor (familie, societate) care te vad dintr-o data precum o paria, una care, in ciuda faptului ca si-a daruit trupul impreuna cu sufletul celui pe care-l iubea dar care, i-a fost inselata nu numai iubirea ci, i s-a facut dovada totalei iresposnasibilitati din partea tatalui cautand - se pare - numai placerea din actul sexual, nu si ‘consecinta’ acestui act; stiu, am intrebat si mi s-a spus ca vina se imparte in trei: mama care a incuviintat, tatal care neaga rodul iubirii si nu-l doreste si medicul care a infaptuit actul medical dar, ce folos?! Tot crima se numeste chiar daca ‘vina’ apartine si celorlalti doi! Daca as fi fost tare, pe pozitii…as fi infruntat situatia delicata si as fi mers mai departe! Dar n-a fost asa!

Asa ca, atentie mare pentru tineri: ele sa nu se ofere in afara casatoriei, iar daca tot s-a intamplat, barbatii sa-si asume in mod responsabil ceea ce au zamislit! Iar parintii - si de-o parte si de cealalta - sa arata ingaduinta si toleranta in privinta fetelor/femeilor care au ‘gresit’ si, sa nu se faca partasi la o nelegiuire.
Magda

cristiboss56 30.12.2008 05:09:36

Daca celelalte patimi sunt ceva mai usor de tratat, de indreptat, desfranarea este patima, boala ce cu greu se trateaza, iar dezpatimirea este un proces lung si anevoios, as putea compara desfranarea cu un cancer, un cancer al sufletului .

patinina34 30.12.2008 06:14:24

Patima desfranarii, ca si cea a betiei, ca si cea a fumatului, ca si cea a drogurilor - care ca veni vorba este mai raspandita decit cea a alcoolui - vin totate dintr-o suferinta interioara a individului respectiv; in momentul cind se gaseste sub astfel de infulente, persoana respectiva se simte mai tare, are mai mult curaj sa exprime ceea ce normal nu resueste.

Desfranarea oh, Anca, cit ai spus de bine in ceea ce ai postat.

Vine ca si orice alta patima: pe nesimtite, pana te cuprinde. Asta este foarte practicata in orice tara, orice religie, cu toate ca aici este ceva ce orice religie interzice.

Patima care duce sufletul la pierzare. Asta este motivul pentru care vine spovedita si se da impartasania, mai repede decit in cazul altor patimi.

Oamenii de stiinta sustin ca e o boala, ca poate fii tratata la un psiholog, insa eu cred ca e o boala a sufletului, ca si alte patimi. Unele mai grele, altele mai usoare, insa e o boala a sufletului.

Trebuie tratata la un foarte bun duhovnic, insa cel mai potrivit este o manastire, unde persoana respectiv sa stea pina psihica lui/ ei devine normala, apoi poate vedea psihiatrul + duhovnicul.

Persoanele care triesc in prejma acestor oameni supusi acestor patimi, sint inofensive, nu pot face practic nimic mai mult decit rugaciuni.

Exista societati, companii sau firme sociale care se ocupa cu asa ceva.
Am sa postez aici unul dintre ele:

[COLOR=red]How to Approach Treatment of the Sexual Addict[/COLOR]
[COLOR=red]By Robert Weiss, LCSW, CAS[/COLOR]
[COLOR=red]The provision of appropriate and genuinely helpful treatment to sexual addicts and their partners calls upon clinicians to meet challenges in practice areas which can often be uncomfortable and unfamiliar. Regardless of clinical training and background it can be disquieting to initiate discussions about the most intimate and personal details of a patient's sexual life and practices, particularly in early treatment phases. We may lack the confidence or understanding to explore specific details in areas such as compulsive masturbation, use of prostitutes, sexual massage, phone sex, affairs, anonymous sexual encounters and the various types of sexual behaviors prevalent in sexual addiction. Yet a primary complaint of many sexual addicts in treatment is that previous clinical interventions either didn't identify their problem at all or didn't provide clear intervention, direction and resources to aid them in addressing their sexual acting-out behaviors.[/COLOR]


[COLOR=black]Dupa cum vedeti sint multe tipuri de astfel de sexual addictions, ultima si cea mai nenorocita fiind pornogrfia cu copii, pedofilia.[/COLOR]
Fiecare caz se trateaza separat si considerat particular tratament.

patinina34 30.12.2008 06:15:47

[COLOR=red]Sexual Recovery - treatment and assessment- cont'd[/COLOR]


[COLOR=red]John, a 34 year old heterosexual married man, entered treatment for his sexually addictive behavior when his wife of nine years asked for a separation upon discovering that he had given her yet another venereal disease. His secretive sexual acting-out behaviors included weekly visits for "sensual massage" and conducting multiple anonymous sexual affairs with women he had met on the Internet. Although John had been in therapy with an analyst 2-3 times weekly for over two years and had disclosed the nature of his sexual acting-out at the beginning of that clinical relationship, the behaviors were not fully explored in therapy nor were they ever directly intervened upon. He was never encouraged to take any direct action to change his behaviors, nor were any steps taken to protect the health and safety of his wife. John stated that he felt lead to believe in therapy that "when he felt less depressed and had a better understanding of his poor self worth" the behaviors would begin to go away.[/COLOR]
[COLOR=red]Sexual addiction appears to be fairly common in the general adult population In his Landmark 1987 study of over 1500 identified sexual addicts Patrick Carnes, Ph.D. suggested that sexual addiction is present in as much as 8% of the adult male population, the number being around 3% for adult women. Sexual addiction as a clinical concern has clearly identifiable patterns of sexual behaviors, often starting in adolescence and childhood. The disorder is defined by the harmful consequences of the sexual behaviors themselves and the participants' inability to discontinue them.[/COLOR]

patinina34 30.12.2008 06:16:50

[COLOR=red]A helpful way to integrate a clinical understanding of sexually addictive behavior is to utilize a common definition of Criteria for an Addictive Disorder:[/COLOR]
  • [COLOR=red]Frequent engaging in the behavior to a greater extent or over a longer period than intended [/COLOR]
  • [COLOR=red]Persistent desire for the behavior or one or more unsuccessful efforts to reduce or control the behavior [/COLOR]
  • [COLOR=red]Much time spent in activities necessary for the behavior, engaging in the behavior or recovering from its effects [/COLOR]
  • [COLOR=red]Frequent engaging in the behavior when expected to fulfill social, occupational, academic or domestic obligations [/COLOR]
  • [COLOR=red]Continuation of the behavior despite knowledge of having a persistent or recurrent social, financial, psychological or physical problem caused or exacerbated by the behavior [/COLOR]
[COLOR=red]Sexual addiction and compulsivity can be defined as sexual behaviors which involve "escalating patterns of sexual behavior with increasingly harmful consequences." Those consequences which often are indicators of the disorder appear in the full biopsychosocial spectrum.[/COLOR]





[COLOR=red]These consequences might include:[/COLOR]
  • [COLOR=red]Social[/COLOR]
    [COLOR=red]Loss of marriage/primary relationship, friendships, social networks due to sexual preoccupation and behavior [/COLOR]
  • [COLOR=red]Emotional[/COLOR]
    [COLOR=red]Depression or anxiety are common due to the shame, secrecy and lowered self-esteem of sexual addicts [/COLOR]
  • [COLOR=red]Physical[/COLOR]
    [COLOR=red]Injury due to frequency and type of behaviors; sexually transmitted diseases are common [/COLOR]
  • [COLOR=red]Legal[/COLOR]
    [COLOR=red]Arrests for sexual crimes (voyeurism, lewd conduct, etc.), loss of professional stature or licenser for sexual misconduct or sexual harassment [/COLOR]
  • [COLOR=red]Financial[/COLOR]
    [COLOR=red]Costs of pornographic materials, use of prostitutes, phone/computer sex lines; Loss of productivity, creativity and employment [/COLOR]
[COLOR=red]Like alcoholics, drug addicts and compulsive gamblers, sexual addicts employ typical defenses such as denial, rationalization and justification in order to be able to continue to engage in their behaviors, while blaming others for the resulting problems. Diagnosis and subsequent treatment can be skewed by a patient's minimization or outright denial of the type, amount or consequences of their sexual activity. Misdiagnosis can also occur due to the commitcant mood disorder symptoms that the shame and stress of living a double life can facilitate.[/COLOR]


[COLOR=red]While thorough biopsychosocial [/COLOR][COLOR=red]assessment[/COLOR][COLOR=red] may reveal other underlying diagnosis or clinical concerns, some sexual addicts will report having been previously misdiagnosed with related, but inaccurate psychiatric disorders. Sexual addicts have been diagnosed as having Bi-Polar, Obsessive Compulsive, Generalized Anxiety or Disassociative Identity Disorders, all of which can be seen to hold some characteristics of compulsive sexual behavior by definition, but do not appear to be the underlying condition for most sexual addicts. In fact, with appropriate intervention and cessation of addictive sexual behaviors, along with shame reduction and a building of more healthy coping mechanisms, other "compulsive" or "mood disordered" symptoms will often discontinue or be greatly reduced on their own. When sexual addiction is found to exist solely on its own without any related primary Axis One disorder it can be classified as Sexual Disorder NOS with Addictive Features (DSM-IV).[/COLOR]
[COLOR=red]Billy, a 48 year old homosexual man, engaged in anonymous sex in public parks, mall restrooms and sexual bathhouses, having many multiple partner experiences weekly. Although HIV positive, he often had unprotected sexual encounters with several anonymous men on a weekly basis. Unable to sustain intimate romantic or social contacts due to his compulsive secret sexual life, Billy frequently suffered bouts of depression and anxiety which left him feeling hopeless and shameful. Upon learning about this behavior, Billy's primary physician referred him to a local psychiatrist who prescribed Lithium for his "Hypomania" and an SSRI for his apparent "Depression and Anxiety". Although the patient took the medications for several months he noted minimal change in his mood states and he continued his sexual behaviors until he was arrested for lewd conduct in a public park. Billy was subsequently referred for sexual addiction treatment and mandatory attendance at sexual addiction [/COLOR][COLOR=red]12 step recovery meetings[/COLOR][COLOR=red]. Within the first 30 days of treatment Billy established and began maintaining a [/COLOR][COLOR=red]"sexual sobriety"[/COLOR][COLOR=red] plan, became involved in regular weekly 12 step meetings and began to explore the painful history of his sexual behaviors and emotional isolation. By 45 days into treatment, Billy demonstrated only transient and diminishing mood disordered symptoms. He states, "This has been the problem my whole life and I have never been able to change it on my own no matter how hard I tried. I never really understood or realized that my sexual addiction is the reason I have always felt so self-hating, isolated and unworthy of love."[/COLOR]
[COLOR=red]Multiple addictions are often present in sexual addicts and must be watched for. As with any addiction assessment and treatment model, careful interview and discussion should always consider the possible involvement/history of drug and alcohol abuse or dependency, eating, exercise or spending disorders, gambling, etc. It is not uncommon for this population to switch addictions during treatment, such as the sexual addict who while containing her sexual acting-out, gained 35 pounds in the first 90 days of treatment. Additionally a thorough and current medical exam should be encouraged at the beginning of treatment as sexual addicts can often be inattentive to self care and also may need testing to discern the potential existence of any sexually transmitted diseases.[/COLOR]
[COLOR=red]Successful outpatient treatment for sexual addicts differs significantly from traditional models of psychodynamic psychotherapy and more closely follows a cognitive/behavioral addiction approach. The stance of the clinician in addiction treatment is directive and reality based. Early sessions focus minimally on the transferential aspects of the relationship or upon childhood injury utilizing a clear directive focus in the here and now. Although an established positive and trusting clinical relationship is essential, the therapist's initial role is directive, applying a task oriented and accountability based approach while always maintaining containment of the sexually addictive behaviors as the primary mutually agreed upon therapy goal. The initial process of treatment can be divided into three major stages:[/COLOR]
[COLOR=red]Identification of the Problem[/COLOR]
[COLOR=red]After carefully ruling out the presence of other related psychiatric or medical diagnosis, the utilization of assessment tools such as the [/COLOR][COLOR=red]G-SAST[/COLOR][COLOR=red], close questioning and observation, helps the clinician and patient to identify the specific behaviors which make up the problematic addictive patterns [/COLOR]
[COLOR=red]Behavioral Contracting[/COLOR]
[COLOR=red]Defining in clearly written terms specific problem sexual behaviors which are to be eliminated. Contracts will often also include tasks assigned to encourage the use of alternative coping mechanisms, i.e. daily journaling, check-in phone calls and attendance at 12 step meetings.[/COLOR]
[COLOR=red]Relapse Prevention[/COLOR]
[COLOR=red]Working to identify and reduce patterns of experience and interaction which support or "trigger" the acting-out behaviors, i.e. stress management tools, relationship dysfunctions, work/financial problems, etc. [/COLOR]



[COLOR=red]Typical Sample Treatment Goals[/COLOR]
  • [COLOR=red]Identification, assessment and containment of specific sexual patterns and specific sexual activities [/COLOR]
  • [COLOR=red]Clear definition of healthy sexual patterns vs. shaming and self harming activities [/COLOR]
  • [COLOR=red]Exploration of ego-syntonic dysfunctional behaviors working toward their becoming ego-dystonic utilizing the reduction of distortion and denial [/COLOR]
  • [COLOR=red]Relapse prevention -- helping the patient to see and understand triggering behaviors and experiences [/COLOR]
  • [COLOR=red]Improvement of socialization, encourage healthy acknowledgment and support for meeting dependency needs [/COLOR]
  • [COLOR=red]Reduction of spousal conflict while encouraging partner participation in recovery work [/COLOR]
  • [COLOR=red]Identification and working through of immediate and long term grief and loss issues [/COLOR]
  • [COLOR=red]Increased understanding of need to control intimacy as a function of long standing early neglect and violation [/COLOR]

patinina34 30.12.2008 06:17:41

Surse, informatii si contacte
 
[COLOR=#ff0000]The ongoing process of the sexual recovery process presents demands that cannot be met solely within the confines of an individual therapeutic relationship. Recovering addicts require external sources of social reinforcement and support for changing lifelong patterns of behavior. One extremely important tool utilized toward these goals is [/COLOR][COLOR=#ff0000]addiction-focused group therapy[/COLOR][COLOR=#ff0000]. A long-standing fundamental to sexual offender treatment, group therapy for sexual addicts is an invaluable resource for integrating the tools of honesty, self examination and commitment into the recovery process. Sexual addicts in group work are offered the safe, facilitated space to be able to confront their denial and rationalizations while more realistically redefining shameful self states. Group provides an invaluable resource toward building appropriately boundaried social support toward recovery. The other primary resource for sexual recovery is the [/COLOR][COLOR=#ff0000]12 step [/COLOR][COLOR=black]support group[/COLOR][COLOR=red][COLOR=black].[/COLOR] Functional meetings of at least one of the following programs can be found in any major metropolitan area and some in more rural areas as well: Sexaholics Anonymous (615-331-6230), Sexual Compulsives Anonymous (800-977-4325), Sex and Love Addicts Anonymous (617-332-1845) and Sex Addicts Anonymous (713-869-4902). All provide the basic principles of honesty, integrity and spirituality long successful within Alcoholics Anonymous, while making that process applicable to the specific needs of the sexual recovery population.[/COLOR]




[COLOR=black]Citat din Sexual Recovery Institute[/COLOR]
By [COLOR=#0000ff]Robert Weiss, LCSW, CAS[/COLOR]
Los Angeless, USA

eduardd 30.12.2008 08:23:14

Va rog daca tot aduceti vesti din tara in care traiti fiti amabili si traduceti!!:7: Nu toata lumea stie, engleza, araba, germana, japoneza sau spaniola..Multumesc, anticipat! :77:
ps -e urat fata de colegii de forum..parerea mea..

cristiboss56 30.12.2008 09:36:16

Citat:

În prealabil postat de eduardd (Post 106397)
Va rog daca tot aduceti vesti din tara in care traiti fiti amabili si traduceti!!:7: Nu toata lumea stie, engleza, araba, germana, japoneza sau spaniola..Multumesc, anticipat! :77:
ps -e urat fata de colegii de forum..parerea mea..

F. corecta rugamintea si observatia ta. Nu toti suntem atat de scoliti si atat de inteligenti. Iarta-ne Doamne prostia noastra !

Anca-Miha 30.12.2008 15:19:57

Nina ne spune ca in Statele Unite patima desfranarii a fost recunoscuta ca boala si se trateaza in clinici. Articolele postate ne dau amanunte despre modul in care recunoastem aceasta boala, precum si cum se trateaza. Chiar daca nu putem intelege ce scrie in engleza, macar stim ca exista cadre specializate care se ocupa de recuperarea acestor suflete pierdute. Spun "suflete pierdute", caci iata ce spune Sf. Antonie cel Mare (Filocalia vol. 1, pg 14-15) despre pacatosi in general si desfranati in special:

"Cei prosti si neiscusitit iau in ras cuvintele si nu vor sa le asculte daca acestea mustra nepriceperea lor, ci vor ca toti sa fie intru toate asemenea lor. La fel si cei desfranati, se silesc sa-i arate pe ceilalti toti mai rai decat dansii, socotind sa vaneze pe seama lor nevinovatia, din pricina multimii relelor. Daca intr-un suflet slab se afla pacatele acestea: desfranarea, mandria, lacomia nesaturata, mania, neastampararea limbii, furia, uciderea, tanguirea, pizma, pofta, rapirea, durerea, minciuna, placerea, lenea, intristarea, frica, boala, ura, invinuirea, neputinta, ratacirea, nestiinta, inselarea, si uitarea de Dumnezeu, sufletul acela se intineaza si se pierde. Caci prin acestea si prin cele asemenea acestora se osandeste sarmanul suflet care s-a despartit pe sine de Dumnezeu".

Dar tot Sf. Antonie cel Mare ne da speranta si ne invata cum sa-i tratam pe cei, care aidoma noua, vor sa se indrepte din pacate:

"Cei ce vor sa se deprinda in viata cea virtuoasa, cuvioasa si preamarita nu trebuie judecati dupa obiceiurile sau dupa petrecerea cea mincinoasa de pana acum. Ci, asemenea pictorilor si sculptorilor, isi vor dovedi din faptele insesi petrecerea cea aleasa si placuta lui Dumnezeu. Nu fug ei de toate placerile pacatoase ca de niste curse?"

Cei dintre noi, care au toate atuurile spre desfranare: tinerete, frumusete, bani si alte calitati - dar nici cei mai in varsta nu sunt exceptati - sa se gandeasca la momentul in care patimile pun stapanire pe noi si fac cu noi ce vor ele. Atunci devenim pacientii potentiali ai acelor clinici de care vorbeste Nina.
Sunt vesnic surprinsa de prospetimea acestor sfaturi venite din partea Sfintilor Parinti, care desi nu cunoscut pacatele acestea personal, au totusi o cunoastere exhaustiva a lor, primita desigur prin Sfantul Duh. Scrierile lor nu vor imbatrani niciodata.

cristiboss56 30.12.2008 16:29:29

Citat:

În prealabil postat de Anca-Miha (Post 106437)
Nina ne spune ca in Statele Unite patima desfranarii a fost recunoscuta ca boala si se trateaza in clinici. Articolele postate ne dau amanunte despre modul in care recunoastem aceasta boala, precum si cum se trateaza. Chiar daca nu putem intelege ce scrie in engleza, macar stim ca exista cadre specializate care se ocupa de recuperarea acestor suflete pierdute. Spun "suflete pierdute", caci iata ce spune Sf. Antonie cel Mare (Filocalia vol. 1, pg 14-15) despre pacatosi in general si desfranati in special:

"Cei prosti si neiscusitit iau in ras cuvintele si nu vor sa le asculte daca acestea mustra nepriceperea lor, ci vor ca toti sa fie intru toate asemenea lor. La fel si cei desfranati, se silesc sa-i arate pe ceilalti toti mai rai decat dansii, socotind sa vaneze pe seama lor nevinovatia, din pricina multimii relelor. Daca intr-un suflet slab se afla pacatele acestea: desfranarea, mandria, lacomia nesaturata, mania, neastampararea limbii, furia, uciderea, tanguirea, pizma, pofta, rapirea, durerea, minciuna, placerea, lenea, intristarea, frica, boala, ura, invinuirea, neputinta, ratacirea, nestiinta, inselarea, si uitarea de Dumnezeu, sufletul acela se intineaza si se pierde. Caci prin acestea si prin cele asemenea acestora se osandeste sarmanul suflet care s-a despartit pe sine de Dumnezeu".

Dar tot Sf. Antonie cel Mare ne da speranta si ne invata cum sa-i tratam pe cei, care aidoma noua, vor sa se indrepte din pacate:

"Cei ce vor sa se deprinda in viata cea virtuoasa, cuvioasa si preamarita nu trebuie judecati dupa obiceiurile sau dupa petrecerea cea mincinoasa de pana acum. Ci, asemenea pictorilor si sculptorilor, isi vor dovedi din faptele insesi petrecerea cea aleasa si placuta lui Dumnezeu. Nu fug ei de toate placerile pacatoase ca de niste curse?"

Cei dintre noi, care au toate atuurile spre desfranare: tinerete, frumusete, bani si alte calitati - dar nici cei mai in varsta nu sunt exceptati - sa se gandeasca la momentul in care patimile pun stapanire pe noi si fac cu noi ce vor ele. Atunci devenim pacientii potentiali ai acelor clinici de care vorbeste Nina.
Sunt vesnic surprinsa de prospetimea acestor sfaturi venite din partea Sfintilor Parinti, care desi nu cunoscut pacatele acestea personal, au totusi o cunoastere exhaustiva a lor, primita desigur prin Sfantul Duh. Scrierile lor nu vor imbatrani niciodata.

Totusi mult bine faceai Anca de ne traduceai integral cele postate de sora noastra Nina ! Dar pentru ca ai facut referire la Sfintii Parinti, Ei sunt in scrierile lor, mai actuali ca niciodata si multe are de inteles, atat cel scolit mai mult, cat si cel mai putin scolit, pentru ca Ei au scris pentru tot sufletul si pentru orice fel de minte. Numai un prost ce cu fala se declara pros, nu vrea sa inteleaga spusele Lor. Pacat ca semeni de ai nostri intineaza prin atitudinea lor aroganta si atotsiutoare, cele lasate de Ei. Sunt fariseii zilelor noastre si uratorii de suflete ce misuna peste tot, inclusiv pe aici prin preajma.

Anca-Miha 30.12.2008 19:19:29

Cristian, si aici maine se serbeaza revelionul si sunt si eu cu treaba pana peste cap. Nu am citit nici eu toate articolele de la cap la coada, din acelasi motiv; dar am prins care era ideea si asta am scris.

Sa incercam sa intelegem sensul adanc, general valabil al celor spuse de Sf. Antonie.

cristiboss56 30.12.2008 19:43:40

Citat:

În prealabil postat de Anca-Miha (Post 106495)
Cristian, si aici maine se serbeaza revelionul si sunt si eu cu treaba pana peste cap. Nu am citit nici eu toate articolele de la cap la coada, din acelasi motiv; dar am prins care era ideea si asta am scris.

Sa incercam sa intelegem sensul adanc, general valabil al celor spuse de Sf. Antonie.

Of, of, of ! Ce pot raspunde la cele scrise decat Revelon placut ! ! ! ! ! !

patinina34 30.12.2008 19:56:43

Citat:

În prealabil postat de cristiboss56 (Post 106500)
Of, of, of ! Ce pot raspunde la cele scrise decat Revelon placut ! ! ! ! ! !

Traduceri

Cer scuze tuturor de pe cest forum, daca cineva se simte lezat la vederea unui text in engleza.

Comunicarea este chei succesului intotdeauna.

Daca cineva doreste traducerea, nici o problema.

Am sa lucrez la aceasta traducere si am sa postez traducerea ca sa fie pe intelesul tuturor. Nimeni nu este prost sau fariseu daca nu intelege o limba sau intelege ce vrea, nici neluat in consideratie.

Am vazut si alte postari in englez, si am considerat - de la mine putere, de asta am si cerut scuze - ca intelegeti limba, deoarece stiu ca Romania a avut obligatoriu in scoli limbile straine spre deosebire de alte tari.

Pina la finlizarea acestei traduceri, esenta este diversitatea tipuil de boli sexuale care necesita un tratament special si internare in clinici profesionale. De asemenea implicatiile sociale ale unui astfel de bolnav si tratamentul in 12 pasi ca si la alcoolisti.

cristiboss56 30.12.2008 20:17:41

Citat:

În prealabil postat de patinina34 (Post 106505)
Traduceri

Cer scuze tuturor de pe cest forum, daca cineva se simte lezat la vederea unui text in engleza.

Comunicarea este chei succesului intotdeauna.

Daca cineva doreste traducerea, nici o problema.

Am sa lucrez la aceasta traducere si am sa postez traducerea ca sa fie pe intelesul tuturor. Nimeni nu este prost sau fariseu daca nu intelege o limba sau intelege ce vrea, nici neluat in consideratie.

Am vazut si alte postari in englez, si am considerat - de la mine putere, de asta am si cerut scuze - ca intelegeti limba, deoarece stiu ca Romania a avut obligatoriu in scoli limbile straine spre deosebire de alte tari.

Pina la finlizarea acestei traduceri, esenta este diversitatea tipuil de boli sexuale care necesita un tratament special si internare in clinici profesionale. De asemenea implicatiile sociale ale unui astfel de bolnav si tratamentul in 12 pasi ca si la alcoolisti.

Nu este vorba de a fi lezat de un text in egleza. Cer si eu scuze daca te-ai simtit lezata ! Eu in scoala am facut 9 ani de franceza si 3 ani de germana ( un exemplu personal) . Daca este obligatoriu a invata engleza la 52 de ani , ma voi supune. Iertare ( fara mandrie )

patinina34 30.12.2008 20:29:45

Citat:

În prealabil postat de cristiboss56 (Post 106516)
Nu este vorba de a fi lezat de un text in egleza. Cer si eu scuze daca te-ai simtit lezata ! Eu in scoala am facut 9 ani de franceza si 3 ani de germana ( un exemplu personal) . Daca este obligatoriu a invata engleza la 52 de ani , ma voi supune. Iertare ( fara mandrie )


Vai de mine, pai eu chiar nu stiam.
Nici poveste, nimeni nu este obligat sa invete o limba ca sa poata citi un mesaj pe forum. Ar fii absurd, insa ala alte postari nimeni n-a comentat... deci de la sine inteles, ca voi stiti limba, nu?
Cum am zis, am vazut alte postari, nimeni n-a zis nimic, insa tu si altii va-ti legat d epostarile mele, deci poate e ceva personal, nu stiu.

Sa stii Cristi, ca intelegi gresit, si-mi pare rau sa fie asa.

Comunicarea, repet, e mama intelepciunii si a pacii.

Eu consider ca daca ai ceva de neinteles, atunci spune-mi si corectez. Daca cineva ataca, atunci e vrajmasie pe fata, ceea ce iarasi nu e bine.
Am vazut folosind termeni ca fariseu etc, nu este bine fratilor, este sau este un forum ortodox asta? Este sau este in pace acest forum?
De ce judecati - nu ma refer la tine aici, Cristi, vorbesc in general?
Nu judeca , sa nu fii judecat!
Nu acuza, sa nu fii acuzat!
Cere, si ti se va da!

Daca o pararere este exprimata - o rugaminte este total diferit de a cere sau a acuza - cred ca va fii indeplinita.

Comunicarea!!!!!!
Spune ce te doare ca se poate vindeca.
Nu ataca, ca nu mai vindeci, provoci!!!

Cristi, repet, am sa traduc, am sa pun textul in engleza, insa va lua ceva timp.
Poate traduce si altcineva, daca sint voluntari pe aici si va merge mai repede.
Cine se ofera sa ajute? Alegeti o parte spune care este, apoi eu fac restul!

cristiboss56 30.12.2008 20:50:15

Citat:

În prealabil postat de patinina34 (Post 106521)
Vai de mine, pai eu chiar nu stiam.
Nici poveste, nimeni nu este obligat sa invete o limba ca sa poata citi un mesaj pe forum. Ar fii absurd, insa ala alte postari nimeni n-a comentat... deci de la sine inteles, ca voi stiti limba, nu?
Cum am zis, am vazut alte postari, nimeni n-a zis nimic, insa tu si altii va-ti legat d epostarile mele, deci poate e ceva personal, nu stiu.

Sa stii Cristi, ca intelegi gresit, si-mi pare rau sa fie asa.

Comunicarea, repet, e mama intelepciunii si a pacii.

Eu consider ca daca ai ceva de neinteles, atunci spune-mi si corectez. Daca cineva ataca, atunci e vrajmasie pe fata, ceea ce iarasi nu e bine.
Am vazut folosind termeni ca fariseu etc, nu este bine fratilor, este sau este un forum ortodox asta? Este sau este in pace acest forum?
De ce judecati - nu ma refer la tine aici, Cristi, vorbesc in general?
Nu judeca , sa nu fii judecat!
Nu acuza, sa nu fii acuzat!
Cere, si ti se va da!

Daca o pararere este exprimata - o rugaminte este total diferit de a cere sau a acuza - cred ca va fii indeplinita.

Comunicarea!!!!!!
Spune ce te doare ca se poate vindeca.
Nu ataca, ca nu mai vindeci, provoci!!!

Cristi, repet, am sa traduc, am sa pun textul in engleza, insa va lua ceva timp.
Poate traduce si altcineva, daca sint voluntari pe aici si va merge mai repede.
Cine se ofera sa ajute? Alegeti o parte spune care este, apoi eu fac restul!

Doamne Dumnezeule, Doamne ! Dar chiar ma interesa traducerea. Am cerut absurdui ? Trebuie sa ma iei peste picior ? Cat s-a parlamentat pana acum, se traducea de 10 ori! Rai suntem, mai rai decat ne inchipuim ! Daca noi intre noi avem atata mandrie, ce pretentie avem de la cel ce- I intoarce spatele lui Dumnezeu. Te rog sa ma ierti nu am nevoie de nici o traducere. Stai linistita , nu-ti pierde timpul cu un prost ca mine sau ca altul, analfabet de Limba Engleza. Vorba lui Anca, e mai important Revelionul ! Pace si numai bucurii sa ai in Noul An !

patinina34 30.12.2008 22:01:28

Citat:

În prealabil postat de cristiboss56 (Post 106529)
Doamne Dumnezeule, Doamne ! Dar chiar ma interesa traducerea. Am cerut absurdui ? Trebuie sa ma iei peste picior ? Cat s-a parlamentat pana acum, se traducea de 10 ori! Rai suntem, mai rai decat ne inchipuim ! Daca noi intre noi avem atata mandrie, ce pretentie avem de la cel ce- I intoarce spatele lui Dumnezeu. Te rog sa ma ierti nu am nevoie de nici o traducere. Stai linistita , nu-ti pierde timpul cu un prost ca mine sau ca altul, analfabet de Limba Engleza. Vorba lui Anca, e mai important Revelionul ! Pace si numai bucurii sa ai in Noul An !

Cristi!!!
Te-am jignit eu cu ceva?
Cind, unde si cum!
Ai o problema personala cu mine?
Pai de ce? Si de cind?
Eu nu am vazut cerea de traduceri pina acuma, la mesajul tau, deci ma acuzi pe nedrept, dar tu stii mai bine.
Ce usor intra la cearta, dar eu iti repet: vorba dulce mult aduce, duhul blindetii este cel pe care il cauta un ortodox, nu pe cel al razboiului, al ironizarii si al criticii fara motiv.

Eu incerc sa-ti spun ca nimeni in afara de tine nu te-a facut prost sau analfabet sau asa ceva... m-ai lasat cu gura cascata, din bun ortodox ai devenit un razboinic!
Pai de ce?
Pai cum?

Doamne iarta-i ca nu stiu ce zic!

patinina34 30.12.2008 22:16:15

Linistire sufletului!

DOAMNE DUMNEZEULE, MARE SI BUN, IUBITOR DE OAMENI!

Doamne ajuta pe robul tau Cristian si-l intoarce pe calea adevarului Tau, pe calea luminii Tale, linisteste-i sufletul si mintea lui tulburata de mandrie ca sa nu cada pe calea pieirii!
Trimite Ingerul Tau pazitor in ajutor grabnic!
Pazeste Doamne pe robul Tu Cristian de toata nevoia si nefericirea, ajuta-l pe el in toata neputinta si nevoia.
Domne cu duhul blandetii si al iertarii cearta-ne pe noi, iar nu dupa vorbele si pacatele noastre.
Asa Doamne ajuta pe robul Tau Cristian, in toate probleme sale, in tote nevoile sale si lumineaza mintea lui intunecata de patima razbunarii si a mandriei.
Amin. Amin. Amin.

cristiboss56 30.12.2008 22:49:04

Citat:

În prealabil postat de patinina34 (Post 106551)
Linistire sufletului!

DOAMNE DUMNEZEULE, MARE SI BUN, IUBITOR DE OAMENI!

Doamne ajuta pe robul tau Cristian si-l intoarce pe calea adevarului Tau, pe calea luminii Tale, linisteste-i sufletul si mintea lui tulburata de mandrie ca sa nu cada pe calea pieirii!
Trimite Ingerul Tau pazitor in ajutor grabnic!
Pazeste Doamne pe robul Tu Cristian de toata nevoia si nefericirea, ajuta-l pe el in toata neputinta si nevoia.
Domne cu duhul blandetii si al iertarii cearta-ne pe noi, iar nu dupa vorbele si pacatele noastre.
Asa Doamne ajuta pe robul Tau Cristian, in toate probleme sale, in tote nevoile sale si lumineaza mintea lui intunecata de patima razbunarii si a mandriei.
Amin. Amin. Amin.

Vezi in loc sa folosesti numele Domnului in desert si luandu-ma in continuare peste picior, puteai mult mai simplu sa traduci ceea ce probabil nu sti bine sa faci. Dar e bine si asa, ti-ai aratat adevarata fata. Iti multumesc Doamne ca m-ai luminat ! Amin Pe tine Nina draga te-am iertat ! Multa sanatate si numai bucurii sa ai alaturi de familia ta.

tigerAvalo9 30.12.2008 23:14:01

Patinina decat sa te certi cu Cristian ar fi mai bine sa pui odata traducerea aceea ,Cristian nu iti cere decat un lucru normal ...mai anormala este reactia ta la cele cerute de Cristian..

Nu trebuie sa traduci cuvant cu cuvant tu din dictionar deoarece sunt multe traducatoare pe internet.


TRADUCERE (o sa gasiti in text niste cuvinte poate care nu se leaga ,este traducerea facuta de google ,nu e vina mea ,macar poate intelegeti in mare)

John, un heterosexual vechi de 34 ani un bărbat însurat, sa introdus de tratament pentru dependență de comportament sexual, atunci când soția sa de nouă ani a cerut pentru o separare de la descoperirea că și-a dat-o încă o boală venerică. Lui discret sexuale-hotărând în comportamentele incluse săptămânal de vizite pentru "senzual masaj" și de desfășurarea mai multe afaceri anonim sexuale cu femei a cunoscut pe Internet. Deși Ioan a fost în terapie cu un analist de 2-3 ori pe săptămână, timp de peste doi ani și au avut dezvăluite de natura lui sexuale, care hotărăște-te la inceput de relație care clinice, de comportamente nu au fost explorate pe deplin în terapie au vreodată și nici nu au fost direct intervenit asupra. El niciodată nu a fost încurajate să ia nici o acțiune directă de a-și schimba comportamente, nici nu au fost nici măsurile luate pentru a proteja sănătatea și siguranța de sotia sa. John a declarat că a simțit duce la terapie cred în faptul că "atunci când a simțit mai puțin de depresie și a avut o mai bună înțelegere a lui sărace în valoare de sine" de comportamente ar începe să plec departe.
Sexuale, dependenta pare a fi destul de comună, în general, populației adulte de reper În lui 1987 peste 1500 de studiu a identificat sexuale Addicts Patrick Carnes, Ph.D. sexuală, care a sugerat ca dependenta este prezent în cât mai mult de 8% din populația adultă de sex masculin, numărul fiind în jur de 3% pentru femeile adulte. Sexuale, dependenta ca o preocupare a clinice, identificată în mod clar modele de comportamente sexuale, incepand de multe ori în adolescență și copilărie. De tulburări este definit de consecințe dăunătoare a comportamentelor sexuale și de ei înșiși participanți "incapacitatea de a le întrerupe.

tigerAvalo9 30.12.2008 23:16:19

Traducerea la textul al doilea ----facuta de GOOGLE!

O modalitate folositoare de a integra o înțelegere clinice de dependență de comportament sexual este de a utiliza o definiție comună de criterii pentru o dependență tulburării:
Angajarea în mod frecvent de comportament la o măsură mai mare sau pe o perioadă mai lungă decât destinate
Persistente de dorința de comportament sau de una sau mai multe nereușite de a reduce eforturile de control sau de comportament
Mult timp petrecut în activitățile necesare pentru comportament, angajarea în comportamentul sau de recuperare a de la efectele sale
Angajarea în mod frecvent de comportament, atunci când așteaptă să-și îndeplinească sociale, profesionale, academice sau de obligații interne
Continuarea de comportament în ciuda cunoștințelor de a avea un persistentă sau recurentă sociale, financiare, psihologice sau fizice cauzate problemă sau exacerbate de comportament
Sexuale, dependență și compulsivity pot fi definite ca fiind comportamente sexuale, care implică "sexuala de escaladare a modelelor de comportament ce în ce mai mult cu consecințe dăunătoare." Aceste consecințe care de multe ori sunt indicatori de tulburări apar în biopsychosocial spectru complet.





Aceste consecințe ar putea include:
Social
Pierderea de căsătorie / primar relație, prietenii, rețele sociale datorate de preocupare și de comportament sexual
Emoțional
Depresie sau anxietate sunt frecvente, cauzate de rusine, secret și stimă de sine scăzută a sexuale Addicts
Fizice
Leziuni, datorită frecvenței și tip de comportamente; a bolilor cu transmitere sexuală sunt comune
Juridic
Arestările pentru infracțiuni sexuale (voyeurism, obscen conduită, etc), pierderea de statură profesională sau de cenzor pentru greșeli sexuală sau hărțuirea sexuală
Financiar
Costuri de materiale cu caracter pornografic, utilizarea de prostituate, telefon / calculator linii de sex; Pierderea de productivitate, creativitate și de ocupare a forței de muncă
Ca alcoolicilor, Dependența de droguri și compulsivă gamblers, sexuale Addicts angaja tipic de apărare, cum ar fi negarea, raționalizare și o justificare pentru a putea să continue să se implice în comportamentele lor, în timp ce alții vina pentru problemele care rezultă. Diagnostic și tratament ulterioare pot fi denaturate de către un pacient de minimizarea negativiste sau direct de tipul, cantitatea sau consecințele de activitatea lor sexuală. Misdiagnosis poate, de asemenea, apar ca urmare a commitcant tulburări de chef de rusine ca simptome de stres și de a trăi o dublă de viață poate facilita.


În timp ce evaluarea aprofundată biopsychosocial ar putea dezvălui alte subiacente sau de diagnostic clinic se referă, unele Addicts va raport sexual după ce au fost anterior misdiagnosed cu legate, dar inexacte, tulburări psihice. Sexual Addicts au fost diagnosticat ca având Bi-Polar, Obsesiv compulsiv, anxioase generalizate sau Disassociative Tulburări de identitate, care poate fi văzut de a deține unele caracteristici de comportament compulsiv sexual, prin definiție, dar nu par a fi la baza condiție pentru cele mai multe sexuală Addicts. În fapt, cu măsură de intervenție corespunzătoare și încetarea de dependență sexuală comportamente, împreună cu rușine și de reducere a unei clădiri de mai multe mecanisme de coping sănătoși, alte "comportament" sau "chef disordered" simptome de des va întrerupe sau a fi redus foarte mult la propria lor. Când este găsit sexuale, dependenta de a exista numai pe propriile sale, fără nici o legătură Axei O tulburare de primar poate fi clasificate ca sexuale cu Tulburare NS Caracteristicile de dependență (DSM-IV).
Billy, de 48 de ani, bărbat homosexual, angajate în anonime de sex în parcurile publice, toaletele și mall-urile sexuale, băi, având mai multe partenere de multe experiențe pe săptămână. Deși HIV pozitiv, de multe ori el a avut întâlniri cu contactului sexual neprotejat sau de mai multe anonim bărbați pe fiecare saptamana. Nu se poate susține intim de romantic sau de contacte sociale, datorită lui compulsiv secret de viata sexuala, Billy bouts des suferit de depresie și anxietate, care-i stânga senzație de speranță și de rușinos. La învățare despre acest comportament, lui Billy medic primar menționate-l la un psihiatru care a prescris locale pentru Litiu lui "Hypomania" și un SSRI său aparent pentru "Depresie și Anxietate". Deși pacientul a luat medicamente pentru mai multe luni el a remarcat modificarea minimă a lui chef-membre și a continuat până la comportamente sexuale, el a fost arestat pentru libidinos conduită într-un parc public. Billy, ulterior, a fost menționată pentru sexuale, dependenta de tratament și de participarea obligatorie la pas 12 sexuale, dependenta de recuperare întâlniri. În primele 30 de zile de tratament Billy stabilit și și-a început menținerea unui "sobrietate sexuală" plan, a devenit implicat în pas regulat, săptămânal 12 întâlniri și a început să exploreze dureros al istoriei sale sexuale, emoționale și comportamente de izolare. De 45 zile în tratament, Billy a demonstrat, tranzitorii, și numai chef disordered diminuarea simptomelor. El afirmă, "Aceasta problema a fost toată viața mea și nu am fost capabili de a schimba-o pe propria mea nu contează cât de greu am incercat. Niciodată n-am înțeles cu adevărat sau a dat seama ca dependenta mea sexuala este motivul pentru care am simtit intotdeauna asa de sine -hating, izolate și nedemn de dragoste. "
Addictions sunt multiple, de multe ori prezent în dependen sexuală și trebuie să fie urmărite pentru. Ca la orice dependenta de evaluare și modelul de tratament, atent și interviu discuție trebuie întotdeauna să ia în considerare pe cât posibil implicarea / antecedente de abuz de droguri și de alcool sau de dependență, mâncând, exercitarea sau tulburări de cheltuieli, jocuri de noroc, etc Nu este mai puțin frecvente pentru această grupă de populație, pentru a comuta addictions în timpul tratamentului, cum ar fi dependent sexuale, care conțin în timp ce ei sexuale, hotărând-afara, 35 de livre dobândite în prima de 90 de zile de tratament. În plus, o analiză aprofundată și medicale curente de examen ar trebui să fie încurajată la începutul tratamentului dependen sexuale, ca de multe ori pot fi distrat la auto de îngrijire și, de asemenea, poate fi nevoie de testare pentru a discerne în orice potențial de existență a bolilor cu transmitere sexuală.
De succes pentru tratament ambulatoriu sexuale Addicts diferă semnificativ de la modelele tradiționale de psychodynamic psihoterapie și mai strâns urmează cognitiv / comportamentale dependenta de abordare. Această poziție a clinicianului, în dependență de tratament este de directivă și pe bază de realitate. Early sesiuni de minim se concentreze pe aspecte legate de transferential relația copilărie sau de la un prejudiciu utilizand un directivă se concentreze în aici și acum. Deși a stabilit pozitive și de încredere clinice relație este esențială, de terapeut inițial de rol este de directivă, se aplică o activitate orientată spre abordare bazată pe responsabilitate și în același timp menținând mereu control de dependență sexuală comportamente ca primar convenit de comun acord, la terapie scop. Inițială a procesului de tratament pot fi împărțite în trei mari etape:
Identificarea problemei
După eliminarea cu atenție prezența altor legate de psihiatrie sau de diagnostic medical, utilizarea de instrumente de evaluare cum ar fi G-SAST, aproape de observare și chestionare, clinicianului și îi ajută pe pacient pentru a identifica comportamente specifice care alcătuiesc problematice modele de dependenta
Behavioral contractante
Definirea clar scris în termeni problemă specifică, care sunt comportamentele sexuale, pentru a fi eliminate. Contractele vor include, de asemenea, de multe ori sarcinile atribuite de a încuraja utilizarea de mecanisme alternative de creastă, și anume, pe zi, jurnalizare, check-in-apeluri telefonice și de participarea la reuniunile pas 12.
Prevenirea recidiva
Grupul de lucru pentru a identifica și de a reduce modele de experiență și de sprijin sau de interacțiune care "pune în mișcare" de-afară comportamentele care acționează, adică de stres instrumente de management, relații dysfunctions, locul de muncă / probleme financiare, etc



Exemplu de tratament tipic de goluri
Identificare, evaluare și control al specifice sexuală și modele de activități specifice sexuale
Definiție clară a sănătoși sexuală, față de modele auto shaming și activități de efecte nocive
Explorarea ego-syntonic disfuncțională comportamentele lor de lucru spre a deveni dystonic-ego-ul, folosind reducerea de denaturare și negarea
Recădere de prevenire - care ajută pacientul pentru a vedea și înțelege declanșează comportamente și experiențe
Îmbunătățirea de socializare, să încurajeze sănătoși confirmare și sprijin pentru întâlnire are nevoie de dependență
Reducerea spousal încurajarea partener de conflict în timp ce participarea la munca de recuperare
Identificarea și de lucru prin intermediul a imediate și pe termen lung probleme de durere și pierderi
Înțelegere a crescut de necesitatea de a controla intimitate ca o funcție de mult timp mai devreme și nu de îngriji de încălcare

tigerAvalo9 30.12.2008 23:18:01

Traducerea la textul al 3-lea



În curs de desfășurare a procesului de sexuale, procesul de recuperare a prezentat cereri care nu pot fi îndeplinite numai în limitele unei relații terapeutice individuale. Recuperarea Addicts nevoie de surse externe de armare și de asistență socială pentru schimbarea modelelor de comportament pe toată durata vieții. Unul extrem de important instrument folosit spre aceste obiective este dependenta-concentrat terapie de grup. O lungă durată fundamentale pentru a infracțiunii sexuale, tratament, terapie de grup pentru dependen sexuale, este o resursă de neprețuit de integrare a instrumentelor de onestitate, de autoreglementare și de angajament de examinare în procesul de recuperare. Sexuale, în dependen de grup de lucru sunt oferite în condiții de siguranță, facilitat de spațiu pentru a putea să se confrunte și negarea lor în timp ce rationalizations mai realist redefinirea nedemn de auto-membre. Grupul oferă un inestimabil de resurse spre cladirii boundaried sociale de sprijin adecvat, față de recuperare. De alte resurse primare pentru sexuale de recuperare este de 12 pas grup de sprijin. Funcționale intalniri de cel puțin una din următoarele programe pot fi găsite în orice zonei metropolitane majore și unele în mai multe zone rurale, de asemenea: Sexaholics Anonymous (615-331-6230), sexual Compulsives Anonymous (800-977-4325), de sex și de Love Addicts Anonymous (617-332-1845) și Sex Addicts Anonymous (713-869-4902). Toate prevedea principiile de bază de onestitate, integritate si spiritualitate mult succes în termen de alcoolicilor anonimi, în timp ce procesul de luare a care se aplică la nevoile specifice ale populației sexuale de recuperare.

patinina34 30.12.2008 23:22:28

Citat:

În prealabil postat de cristiboss56 (Post 106558)
Vezi in loc sa folosesti numele Domnului in desert si luandu-ma in continuare peste picior, puteai mult mai simplu sa traduci ceea ce probabil nu sti bine sa faci. Dar e bine si asa, ti-ai aratat adevarata fata. Iti multumesc Doamne ca m-ai luminat ! Amin Pe tine Nina draga te-am iertat ! Multa sanatate si numai bucurii sa ai alaturi de familia ta.

Te rog sa ma ierti nu am nevoie de nici o traducere - citat dn mesajul lui Cristiboss

Cristi: cred ca ai facut cit ai putut!
Ai cerut traducerea, apoi fara sa ma cunosti imi spui ca nu stiu sa fac pre bine o traducere!
Ai vazut vre-o traducere de a mea?
Ai analizat-o?
Ai descoperit greselile?
Poti sa documentezi ce ai scris? Contadictia ta?
Eu cred ca tu ai o stare de spirit nu prea buna acuma, ai probabil necazuri si asta reflecta ceea ce scrii aici pe forum.
Cred ca esti un om bun la suflet,insa ai probleme in perioada asta.
Dumnezeu sa te ajute si sa te lumineze!

tigerAvalo9 30.12.2008 23:24:59

[SIZE=5]Am postat eu traducerea pentru toate textele ,o puteti urmari mai sus![/SIZE]
[SIZE=5][/SIZE]
[SIZE=5][/SIZE]
[SIZE=5]Cat despre patinina,Iart-o Doamne.[/SIZE]

cristiboss56 30.12.2008 23:39:05

Multumesc mult Alin. Da, toate cele de acolo duc la concluzi eronata a bolii trupesti ce numai medicina le poate salva. Fals ! Anca de fapt m-a lamurit intr un alt topic ca medicina nu vindeca si ii dau dreptate in totalitate. Cat despre mine draga Nina, sunt intr o perioada excelenta si in familie si duhovniceste , chiar rodnica, citind foarte mult din Ioan Gura de Aur , Sf. Vasile cel Mare si cam tot ce a scris Petre Tutea. Am batut recordul ! Ce n-am avut timp un an, am recuperat acum. A, am uitat am citit si Parintele Cleopa ( 7,8,12) . Asa ca draga Nina sa dea Bunul Dumnezeu sa fie mereu asa ca acum. Chiar sunt fericit de cum am terminat anul. Pace si tot binele din lume !

cristiboss56 30.12.2008 23:55:42

Citat:

În prealabil postat de cristiboss56 (Post 106569)
Multumesc mult Alin. Da, toate cele de acolo duc la concluzi eronata a bolii trupesti ce numai medicina le poate salva. Fals ! Anca de fapt m-a lamurit intr un alt topic ca medicina nu vindeca si ii dau dreptate in totalitate. Cat despre mine draga Nina, sunt intr o perioada excelenta si in familie si duhovniceste , chiar rodnica, citind foarte mult din Ioan Gura de Aur , Sf. Vasile cel Mare si cam tot ce a scris Petre Tutea. Am batut recordul ! Ce n-am avut timp un an, am recuperat acum. A, am uitat am citit si Parintele Cleopa ( 7,8,12) . Asa ca draga Nina sa dea Bunul Dumnezeu sa fie mereu asa ca acum. Chiar sunt fericit de cum am terminat anul. Pace si tot binele din lume !

Iertare Nina ca banuiai ca trec prin nu stiu ce probleme. . , de ar fi cum e acum mereu cred ca treptele desavarsirii ar fi floare la ureche. Dar stiu ca vor veni, navali iar si iar incercari , ispite care mai de care. Perioada postului a fost infioratoare de cat de grea a fost in incercari ca niciodat ! Acum e liniste, o liniste aparenta. . .

geo.nektarios 31.12.2008 00:12:28

Fratiim mei, iubiti crestini, patima CURVIEI are loc in TRUP, asa ne spune Sf.Pavel ca orice pacat sa savarseste afara de trup, iar CURVIA este IN trup, care este "templu al duhului Sfant"! Oricine se uneste cu femeia sa este UN TRUP cu ea, caci se naste un copil din unirea acestora! Este un trup cu o curva daca se uneste cu ea si trupul lui devine curvesc din aceas spurcata insotire! "trupul nu e pt desfranare ci pt Domnul, si Domnul este pt trup! Au nu stiti ca trupurile voastre sunt madularele lui Hs? luand deci voi madularele lui Hs , le voi face madulare ale unei curve? Nicidecum! ... Ati fost cumparati cu PRET! slaviti pe Dz in trupul vostru sin duhul vostru care sunt la lui DUmnezeu"
(1Cor 6, 15-20)

Decin fratii mei, medicina nu vindeca patima! Dar stim ca "plata pacatului este MOARTEA", pacatele au efecte IN TRUP! Betia te duce la CANCER => moartea, tutunul te duce la CANCER => moarte, si cate N boli se nasc de suferi ca un prost! Cine spune de PATOLOGIA curviei??? NIMENI!!! te duci la doctor si ei te indeamna sa te masturbezi ca e BINE si sa te culci cu cat mai multe fete ca e BINE! Pe dracu', iertati expresia! Cine spune ca din multa ejaculare se slabesc nervii barbatulu? cine spune cate dureri de cap are si cum ca ii maduva din coloana vertebrala??? cine spune ca slabeste fizic si devine galben si vanat ca un mort? anemic... rebejit de tot (cum spune Pr.Teofil)! NU spune nimeni! Cine spune ca de la PILULE se face cancer la sani? cine spune sa de la silicoane se face cancer la sani? cine spune ca de la multul orgasm si peste masura (la nimfomane) li se distrug nervii si devin extrem de agitate femeile si nervoase de nu mai poate sta numeni pe langa ele? cine stie cat te moleseste curvia si te pune pe somn de nu te mai poti trezi cu orele? cine spune sa iti ia mintea si nu mai poti fi atent la scoala si devi ca un "drogat"??? nimeni nu spune!!! lucra dracu si isi face ucenici PESTE TOT!!! cu curvia a facut cel mai mare IMPERIU! incat si pe calugari si ierarhi ii chinuie!!!
Dumnezeu sa ne ierte! stiu multe din astea de la Pr.Arsenie BOca din "cararea imparatiei" acolo spune cel mai mult sin pe larg, de altfel cartea trateaza curvia si patologia ei atat medical cat si sifletesc, si mai stiu de la mama care este infiemiera la spitalul judetean in BV, careia ii spun doctorietele de aceste patologii...! TE indeparteaza de Dumnezeu, ca "nici betivii nici curvarii nici malahienii.... NU vor intra in imparatia lui Dumnezeu" (1cor 6.9)
Medicii din strainatate incearca sa faca tinerii sa fie fideli numai unei persoane, nu sa o "faca" cu tot caminul, sau colegii din clasa! Oricum se promoveaza cel mai mult curvia, nu desfranarea, caci a fi desfranat inseamna sa faci ceva fara masura, sa mananci peste masura, sa bei fara masura, sa vorbesti fara masura, etc, ori curvia se refera numai la PATIMA CURVIEI, adica la relatiile sexuale!
Curvie este si in famile cand cei doi soti nu se unesc pt a da roada IUBIRII lor, ci pt a-si satisface PATIMA PLACERII SEXUALE, de aceea se foloseste PREZERVATIVUL sau PILULELE!!! cine stie ca pilulele svarsesc avort in pantele femeiesc??? nu opreste fecundarea spermatozoidului cu ovulul, ci numai dupa 2 sapt OMOARA COPILUL in pantecele mamei!!! apoi oare de ce femeia face cancer la .... uter???? PLATA PACATULUI.... Sf.Ioan Gura de Aur vorbeste fffff mult despre curvie, ar fi bine sa cititi, dar pana la el, cititi CARAREA IMPARATIEI se gaseste in format pdf pe google, cine nu o are si cine nu poate sa o cumpere desi este f.scumpa!

Veti invata multe de la Pr.Arsenie Boca!!!

geo.nektarios 31.12.2008 00:16:05

reformulare
 
cine spune cate dureri de cap are si cum ca ii SLABESTE maduva din coloana vertebrala si ori paralizeaza ori i se inmoaie tot trupul de nu se mai poate tine drept si nici sta in picioare ci numai culcat?

patinina34 31.12.2008 01:01:12

Citat:

În prealabil postat de cristiboss56 (Post 106571)
Iertare Nina ca banuiai ca trec prin nu stiu ce probleme. . , de ar fi cum e acum mereu cred ca treptele desavarsirii ar fi floare la ureche. Dar stiu ca vor veni, navali iar si iar incercari , ispite care mai de care. Perioada postului a fost infioratoare de cat de grea a fost in incercari ca niciodat ! Acum e liniste, o liniste aparenta. . .


Ma bucur foarte mult Cristi sa aud!
Daca te-am suparat, ma ierti, ca nu am vut absolut nici cea mai mica intentie de a te supara.

Cred ca esti un om bun, un suflet de aur, un bun ortodox, dar mi-ai raspuns asa intepat, incit credeam ca ori ai necazuri, ori poate o zi proasta. Toti avem.

M-ai confundt la un moment dat cu Anca: eu n-am pomenit de revelion, nici macar un cuvintel, dar n-are importanta.

Eu personal Cristi, am o parere buna despre tine, insa n-am putut intelege raspunsurile tale pentru Anca dresate mie, apoi sagetile tale spre mine, as adin senin. Asta este motivul pentru care am crezut ca esti bolnav sau ai probleme...
Pai, ma ierti inca odata, daca ti-am gresit cumva, a fost fara absolut nici o intentie!!!

cristiboss56 31.12.2008 01:16:12

Am si uitat ! Eu iti cer iertare de te-am mahnit. Iertare ! Ori cum suntem prieteni pe forum si ce prietenie e in suparare ? Prietenia ori e, ori nu e si acum e si daca e, e impacare si Iertare !

strajeru 31.12.2008 01:23:47

Va iubesc :11::11::11::11:

patinina34 31.12.2008 05:08:45

Citat:

În prealabil postat de cristiboss56 (Post 106590)
Am si uitat ! Eu iti cer iertare de te-am mahnit. Iertare ! Ori cum suntem prieteni pe forum si ce prietenie e in suparare ? Prietenia ori e, ori nu e si acum e si daca e, e impacare si Iertare !

Cristi!!
Am fost si voi fii intotdeauna prietena ta, si a celorlalti forumisti.
Ma mai ierti si tu ne mine, ca de peste 20 ni plecata din tara, uneori... nu inteleg bine sensul...repeta-mi nu m supar, chiar ma bucur.

cristiboss56 31.12.2008 05:50:14

Citat:

În prealabil postat de patinina34 (Post 106608)
Cristi!!
Am fost si voi fii intotdeauna prietena ta, si a celorlalti forumisti.
Ma mai ierti si tu ne mine, ca de peste 20 ni plecata din tara, uneori... nu inteleg bine sensul...repeta-mi nu m supar, chiar ma bucur.

Asta inseamna cam de pe la Revolutie ! A trecut timpul asa de repede. . . . Da ai dreptate de multe ori , si noi cei de aici, dam inteles gresit fara voie, cuvintelor, gandurilor. Ce vroiam a adauga, ca mi-a placut modul de abordare a lui Geo ,referitor la groaznica patima a desfranarii, a curviei. A fost o abordare dura, dar adevarata a acestui flagel, a patimilor, patimilior.


Ora este GMT +3. Ora este acum 21:40:50.

Rulează cu: vBulletin Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.