Forum Crestin Ortodox

Forum Crestin Ortodox (http://www.crestinortodox.ro/forum/index.php)
-   Generalitati (http://www.crestinortodox.ro/forum/forumdisplay.php?f=503)
-   -   STUDENTI LA TEOLOGIE! (http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=4375)

iulyaan 21.08.2008 11:36:07

SUNTETI STUDENTI LD TEOLOGIE?HAIDETI SA NE CUNOASTEM MAI BINE.

seminaristul 21.08.2008 13:56:15

eu am absolvit anul acesta Seminarul Teologic Liceal Ortodox Arad, iar acum sunt student la Teologie pastorala tot in Arad

iulyaan 21.08.2008 17:06:18

DOMNUL SA TE AJUTE,FRATE

Gabri 21.08.2008 17:58:13

Citat:

În prealabil postat de iulyaan
DOMNUL SA TE AJUTE,FRATE

eu student la sibiu ultimul an

mihai07 21.08.2008 20:05:14

eu am intrat anul asta la teologie pastorala in Craiova, dupa trei ani de facultate de economie (specializare contabilitate)

iulyaan 21.08.2008 20:39:26

POVESTESTENE GABRI CUM ESTE?PT NOI CARE SUNTEM ANUL 1 ESTE F IMPORTANT.SINCER.

iulyaan 21.08.2008 20:42:04

DUMNEZEU SA TE AJUTE FRATE MIHAI.SA NE AUZIM IN ANUL 4

ioanhodean 21.08.2008 21:14:05

:) oare se pun si viitori teologi?:))

pisi 21.08.2008 21:29:37

cam ce se da la admitere la teologie? si cati ani se fac?.... si eu mi-as dori sa fac teologie dar din pacate nu am voce muzicala si nu cred ca am shansee :(

mihai07 21.08.2008 21:37:42

Citat:

În prealabil postat de pisi
cam ce se da la admitere la teologie? si cati ani se fac?.... si eu mi-as dori sa fac teologie dar din pacate nu am voce muzicala si nu cred ca am shansee :(

cel putin in craiova s-a tinut un interviu cu intrebari din catehism, si s-au luat in considerare mediile de la bacalaureat si liceu. si in legatura cu vocea...liturghia trebuie traita, conteaza mai putin cum e cantata.
Dumnezeu sa va ajute pe toti!

iulyaan 21.08.2008 22:24:19

PISI,DA LA TEOLOGIE.NICI PE MINE NU MA AJUTA GLASUL,CU TOATE ASTEA AM DAT.LA TIMISOARA SA DAT DIN CANTO SI INTERVIU DUHOVNICESC.SE FACE 4 ANI.DA ,IOAN HODEAN,PRIETENE.NE STIM DIN HD.