Forum Crestin Ortodox

Forum Crestin Ortodox (http://www.crestinortodox.ro/forum/index.php)
-   Sectiune dedicata profesorilor de religie (http://www.crestinortodox.ro/forum/forumdisplay.php?f=5062)
-   -   Probleme in a-mi gasi o partenera.... Blestem? (http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=13872)

mirceab26 23.09.2011 14:33:08

Probleme in a-mi gasi o partenera.... Blestem?
 
Buna ziua!
Ma numesc Mircea, sunt profesor, am 31 de ani si nu reusesc sa-mi gasesc o partenera de viata....
Am fost la Manastirea Cotmeana din Arges si mi-a zis staretul de acolo, Prea Cuviosul Ioasaf ca e un blestem.
Voi ce credeti?

Adriana Cluj 23.09.2011 16:15:51

Citat:

În prealabil postat de mirceab26 (Post 402672)
Buna ziua!
Ma numesc Mircea, sunt profesor, am 31 de ani si nu reusesc sa-mi gasesc o partenera de viata....
Am fost la Manastirea Cotmeana din Arges si mi-a zis staretul de acolo, Prea Cuviosul Ioasaf ca e un blestem.
Voi ce credeti?

Eu nu comentez ce ti-a zis staretul.
Zic doar sa ai rabdare, rugaciune, spovedanie, impartasanie.....ca precis o vei gasi pe cea care e pentru tine!
...
Am butonat un pic pe forum si am gasit asta: Minuni

--------------------------------------------------------------------------------

Eu ma rog la Fecioara Maria si m-a ajutat in multe randuri.
Eu spun ca daca noi credem cu tarie in ajutorul lui Dumnezeu si ne rugam din suflet, El ne asculta si ne va ajuta!


Scris chiar de tine.. Vad ca stii ce ai de facut daca doresti sa-ti gasesti o partenera de viata (te-am citat).
Atunci de ce mai intrebi?

DragosP 23.09.2011 16:17:53

Citat:

În prealabil postat de mirceab26 (Post 402672)
Buna ziua!
Ma numesc Mircea, sunt profesor, am 31 de ani si nu reusesc sa-mi gasesc o partenera de viata....
Am fost la Manastirea Cotmeana din Arges si mi-a zis staretul de acolo, Prea Cuviosul Ioasaf ca e un blestem.
Voi ce credeti?

Do'n profesor, eu cred că dacă mai ești pe aici peste vreo două-trei luni, o să găsești un răspuns.