Forum Crestin Ortodox

Forum Crestin Ortodox (http://www.crestinortodox.ro/forum/index.php)
-   Stiri, actualitati, anunturi (http://www.crestinortodox.ro/forum/forumdisplay.php?f=504)
-   -   Miere de albine, polen crud si propolis din Stupina Manastirii (http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=16657)

Adriana_tm 24.07.2013 19:39:14

Miere de albine, polen crud si propolis din Stupina Manastirii
 
4 atașament(e)
Doamne ajuta,

Ma numesc Adriana si sunt medic in Timisoara. Uneori in weekend obisnuiesc sa merg impreuna cu fiica mea la o manastire de maicute din apropierea lacului Surduc, in comuna Fardea. Maicile au vreo 200 de stupi si nu au unde sa vanda toata mierea, polenul si propolisul. Manastirea este situata intr-o zona impadurita, departe de orice zona de poluare. M-am gandit ca ar fi de ajutor sa postez acest anunt. Pentru manastire pentru ca, vanzand mierea, ar putea continua lucrarile de constructie iar pentru cei care citesc acest post pentru ca ar putea cumpara la un pret decent produse apicole naturale si sanatoase. Puteti comanda online pe stupinamanastirii.ro .

Cu drag,
Adriana

AlinB 24.07.2013 20:08:55

Preturi?
Contact?

Geo_Geo79 24.07.2013 20:10:26

Preturi - de la 8- 12 lei , intra pe site http://stupinamanastirii.ro/

Contact:
Stupina Mănăstirii
Manastirea Adormirea Maicii Domnului
Fardea- Timis
E-mail comenzi@stupinamanastirii.ro

AlinB 24.07.2013 20:18:54

Preturile nu prea sunt ca si cum ar vrea neaparat sa vanda. Vezi preturile la kg ce ai spus tu sunt pentru cantitati de ~270g.

La polen conteaza mult cum este uscat, si pastrat (la congelator cel mai bine)

Mierea, contrar a ce cred multi, se invecheste cu timpul, isi pierde din proprietati si chiar devine toxica si trebuie pastrata cat mai la racoare.

Cam slabutza pagina, partea de prezentare ma refer.
Cine a fost acolo a vazut ce si cum, a mai cumparat si cunoaste ce cumpara, probabil va mai cumpara, restul pot manifesta un scepticism de inteles.