Forum Crestin Ortodox

Forum Crestin Ortodox (http://www.crestinortodox.ro/forum/index.php)
-   Generalitati (http://www.crestinortodox.ro/forum/forumdisplay.php?f=503)
-   -   Intrebare ,despre Biblie (http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=4817)

tigerAvalo9 28.10.2008 11:10:36

Intrebare ,despre Biblie
 
Buna ziua! As dori si eu sa stiu care sunt cele mai importante versete sau capitole din Biblie,incep sa citesc Biblia si sunt curios de ,,frumusetile ei''.Si inca ceva ,am observat ca la inceput oamenii ,Abel,Cain etc.traiau 800 -900 de ani apoi mureau, traiau mult dar totusi mureau,la inceput Dumnezeu a facut oamenii nemuritori? Si inca ceva ,Mantuitorul Iisus Hristos S-a rastignit si a patimit pentru mantuirea noastra,si am inteles ca inainte de venirea Lui oamenii cand mureau nu le inviau sufletele ,iar Iisus a patimit pentru mantuirea noastra,adica pentru viata vesnica? Sunt incepator cititor de Biblie ,cel mai mult ma intereseaza Geneza fiindca e foarte interesanta .

Askeladd 28.10.2008 19:10:31

As zice sa o iei de la inceput (oricum Geneza ti se pare interesanta, nu?) si sa citesti toata Biblia. E, in fond, toata importanta. Nu te grabi, fiindca nu vei intelege totul de la inceput. Ia-o usor si gandeste-te despre fiecare verset.

... Cand am facut Religie la scoala am avut o Biblie pentru copii, unde erau repovestite parti importante din Biblie, dar pentru un adult as recomanda direct sursa originala.

As stii unele site-uri pe enleza care ajuta la interpretarea Bibliei si au o lista cu evenimentele importante, catalogate, etc, dar nu stiu daca stii engleza...

BogdanF2 28.10.2008 19:48:51

Citat:

Īn prealabil postat de tigerAvalo9 (Post 98090)