Forum Crestin Ortodox

Forum Crestin Ortodox (http://www.crestinortodox.ro/forum/index.php)
-   Generalitati (http://www.crestinortodox.ro/forum/forumdisplay.php?f=503)
-   -   Tinerii si Biserica (http://www.crestinortodox.ro/forum/showthread.php?t=18707)

VHAlexandru 25.11.2016 01:20:39

Tinerii si Biserica
 
Doamne ajuta ! Sunt elev pe clasa a 9-a si am 15 ani . Am intrat intr-o clasa la liceu în care pentru cca.90% dintre colegi Dumnezeu nu înseamnă aproape nimic și daca nu bei , nu fumezi, nu umbli degeaba prin oraș până după ora 24 si pe deasupra, mai si înveți , ești considerat de majoritatea fraier si uneori și mai urât, asta cu toate că sunt la un liceu de top din oras. Sunt in clasa cu 23 de fete si va dați seama că e o bârfeală si o fita foarte mare în clasa.
Deja nu stiu cat mai rezist să primesc replici de genul : ești un fraier , "ești ca un copil mare si prost"(în sensul că nu îți permiți să înjuri, bei , fumezi, dacă ești băiat etc), Popa --astea sunt doar cateva,mai decente--sau să fi chiar marginalizat si nebăgat în seamă pentru ca nu ești șmecher, așa încât unii să nici nu te salute ,etc. Eu încerc să fiu prietenos si sociabil cu ei , dar parcă degeaba, majoritatea nu sunt prea empatici dacă nu ești șmecher .
Am crezut că măcar în liceu scap de critici și de bârfe, căci în generala era mult mai grav , eram înjurat , luat în râs , aproape că erau în stare să mă bată pentru ca credeam în Dumnezeu și încercăm să fiu bun.
Ce sa fac ca sa îmi mai ridic moralul ? Mă simt foarte prost si marginalizat :(

ioan67 25.11.2016 02:21:26

Părinții, preotul, consilierul școlii, dirigintele - ce te-au sfătuit?
Ce ai încercat până acum să faci, ca să fii agreat în clasă, și ce s-a întâmplat?
Ți-ai asumat vreun rol/sarcină în colectivul de elevi? Se pot baza colegii tăi pe tine la unele activități? Îi ajuți cu ceva? Contezi pentru ei în vreun plan? - materii școlare, sport etc.
Ce le oferi, ca să te simtă valoros și bineprimit?