View Single Post
  #3  
Vechi 13.12.2008, 20:11:19
podolski_2's Avatar
podolski_2 podolski_2 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 03.10.2008
Locație: ”Oamenii te iarta daca faci crime. Dar nu te iarta daca esti fericit”
Religia: Ortodox
Mesaje: 386
Implicit

Alta crima descoperita de autoritati
Iată acum un al treilea fapt, cu totul recent: asasi*natul săvârșit, de către jidovii din Damasc, asupra unui călugăr (capucin), care era numit, de con*cetățe*nii săi, sfântul misionar și a cărui caritate nealtera*bilă era cunoscută de toți. Acest fapt a fost povestit în marele uvragiu, Histoire de l’Eglise, de Rohrbacher, de unde G. des Mousseaux a extras pasajele următoare:
În ziua de 5 februarie 1840, Părintele Thomas este chemat într-o casă ovre*iască, să altoiască un copil;… dar copilul este bolnav și Părintele Thomas voiește să se retragă. El cedează totuși invitației presante să intre în casa vecină, aceea a lui D. (David Harari), cel mai pios dintre ovreii din Damasc (!), un ovrei pe care creștinii, ei înșiși, îl priveau ca pe un om cinstit și pe care Părintele Thomas îl număra prin*tre priete*nii săi.
Îl primiră cu dragoste și, peste puțin, veniră cei doi frați ai lui D…, pe urmă unul din unchii lor și alți doi ovrei, dintre cei mai însemnați din Damasc.
Deodată, Părintele Thomas fu apucat pe neaștep*tate de acești oameni, care-i vârâră un căluș în gură, îl legară cot la cot, pe urmă îl ridicară pe sus și îl duseră într-o odaie departe de stradă.
Veni noaptea și o dată cu ea, sosi un haham înso*țit de bărbierul ce ia sânge S… (Solomon) pe care sacrificatorii au contat pentru împlinirea planului lor.
- „Haide, S…, taie gâtul acestui om; pentru asta te așteptăm.”
Însă bărbierul devine palid; curajul îi lipsește și se declară incapabil.
Sacrificatorii, atunci, se pun să întindă la pământ pe Părintele Thomas și D… se resemnează să-i cres*teze el însuși gâtul, cu un cuțit. Dar, mâna îi tremură și, peste puțin, trebuie sa-l înlocuiască fratele său A.. (Aron), pe când bărbierul se mulțumește să țină barba Părintelui….
Sângele este adunat într-un vas, pentru a fi trimis, mai târziu, marelui haham…
Pe urmă, a trebuit să facă să dispară urmele aces*tui omor. Jidovii încep, deci, să ardă hainele victimei ale cărei cărnuri sunt tocate în bucățele mici, iar oasele sunt zdrobite cu un mai; pe urmă, această pastă omenească este azvârlită într-o groapă ce servește pentru lături.”
Justiția sirio-egipteană obține „pe rămășițele aproape fumegânde ale victimelor mărturisirea completă a vinovaților”.
[COLOR=red]Iată un extras din interogatoriul bărbierului[/COLOR], - [COLOR=red]după actele procesului[/COLOR], publicate de A. Laurent, - citat de G. des Mousseaux:
D… mă chemă la el acasă. Găsii acolo pe haha*mul… și pe Părintele Thomas, care era legat.
D… și fratele său A… îmi ziseră; ucide pe acest preot. Răspunsei că nu pot.
Ei aduseseră atunci un cuțit. Trântii pe călugăr la pământ și, ținându-l cu unul din asistenți, îi pusei gâtul deasupra unui lighean mare.
D… apucă cuțitul și începu să-l taie, iar A.. îi de-te ultima lovitură.
Sângele fu adunat într-un lighean, fără să se pi*ardă o picătură.
Pe urmă, cadavrul fu târât într-o odaie unde se ți*neau lemnele. Acolo îl dezbrăcarăm de haine, care fură arse. Apoi, - cu servitorul M… care sosise atunci… îl spintecarăm, punând rămășițele într-un sac și, treptat-treptat le duserăm să le aruncăm în conducte…
- Ce a-ți făcut cu oasele?
- Le-am spart pe piatră, cu un pisălog…
- Și cu capul?
- L-am sfărâmat la fel, cu același instrument.
- Și cum era sacul în care ați pus rămășițele?
- Ca toți sacii de cafea, de pânză de împachetat și de culoare cenușie.
- Sacul acesta nu lăsa să picure materiile conți*nute în intestine?
- Un sac de cafea, când este udat nu lasă să pice ceea ce se găsește, în el…”
Justiția voi să verifice locul unde ovreii arunca*seră rămășițele. Se descoperi canalul și se găsiră, la intrare, urme de sânge și filamente de tendoane… Lucrătorii descinseră în conductă, scoaseră mai multe bucăți de carne, o rotulă, un fragment din inimă, niște sfărâmături de craniu și de alte oase, precum și părți din calota preotului…”
După asasinarea Părintelui Thomas, ovreii, hotă*râră să se scape și de servitorul său creștin, Ibrahim Amoran, ale cărui cercetări puteau deveni compromi*țătoare; și… acest servitor dispăru.
Ne vom mărgini să relatăm câteva părți din intero*gatoriile care privesc al doilea act al acestei drame.
Servitorul M… a fost trimis la F… de stăpânul său, care i-a zis: „du-te de vezi dacă au prins pe Ibrahim și ce au făcut cu el.
Mă dusei la F… și găsii ușa închisă cu zăvorul. Bă*tui. F… veni și-mi deschise.
- Îl ținem, îmi spuse el; - vrei să intri, sau să pleci?
- Voi intra ca să văd, îi răspunsei eu.
Intrai într-un mic divan, care dă într-o curte exte*rioară, în care se găsesc latri*nele; - în aceste latrine, îi aruncară carnea și oasele. Ușa fusese baricadată cu o grindă. Găsii acolo pe I. P… și pe A. S… ocupați să lege mâinile pacientului la spate, cu basmaua sa, după cei astupaseră gura cu o pânză albă. Pe urmă fu trântit la pă*mânt, de F… și de M.F.- fiii lui R…
Aduseră un lighean de aramă spoită, puseră capul prinsului deasupra acestui lighean, și F… îi tăie gâtul cu propriile sale mâini.
Y…, M…, F… și eu, îi țineam capul. A.., fiul lui R… și I. P… îi țineau picioarele și se așezaseră peste ele. A. S… și ceilalți (erau opt cu toții), țineau bine trupul, pentru ca să-l împiedice să se miște, până ce sângele va fi încetat să curgă.
- Ce s-a făcut cu sângele și cine la luat?
- Adevărul este că Y…, luă ligheanul și vărsă sân*gele într-o sticlă, - pe care o ținea în mână A. S…, - printr-o pâlnie nouă de tinichea, ca acelea pe care le întrebu*ințează negustorii de ulei. După ce fu um*plută, A. S. o dădu lui Y…
- De ce mijloc s-au servit ca să-l facă pe servitor să intre acolo?
- Am mai spus… că erau adunați cinci inși în stradă, lângă poartă, - că servito*rul veni să întrebe de stăpânul său, - și că Y… îi răspunse: „Stăpânul tău a întârziat la noi; vaccinează un copil; dacă vrei să-l aștepți, intră și du-te de-l găsește”.
El intră, și se întâmplă ceea ce am declarat”
„Ar fi greu, zice G. des Mousseaux să-ți închi*pui o bogăție și o precizie de amănunte mai remarca*bile, ca acelea care ies din gura celor ce depun”.
Să mai ascultăm și câteva din depozițiile autorilor acestei crime înspăimântă*toare, în ceea ce privește întrebuințarea sângelui de creștin.
„Cu ce scop ați omorât pe Părintele Thomas?
- Ca să-i luam sângele, - răspunde jidovul D… L-am strâns într-o sticlă albă, sau khalabiehs, pe care am trimiso la hahamul A., - sângele fiind necesar la împlinirea datoriilor noastre religioase.
- La ce servește sângele în religia voastră?
- Se întrebuințează la azime…
- Pentru ce n-ați păstrat sângele la voi?
- Obiceiul vrea ca sângele să stea la haham.”
„Întrebare hahamului A.:
- Cine ți-a remis sângele?
- Hahamul Y… se înțelesese cu A., și cu alții ca să aibă o sticlă de sânge omenesc și acest haham mă înștiință și pe mine. Frații A.. îi făgăduiră că, chiar dacă ar trebui să-i coste o sută de pungi de bani, tot i-o vor obține. Fuse-i, în urmă, informat de dânșii că aduseseră o persoană, pentru ca să o omoare și să-i ia sângele, și îmi ziseră; du-te la hahamul Y…
- Ai întrebat pe hahamul Y…, dacă trimite din sân*gele acesta în alte locuri?
- Hahamul Y… mi-a spus că trebuie sa trimită din el la Bagdad.
- Au venit din Bagdad scrisori care să-l ceară?
- Hahamul Y… mi-a spus-o…
- Și la ce este trebuincios sângele? Îl pun oare în pâinea azimă și toată lumea mănâncă din ea?
- De obicei, sângele, pus în azimă, nu este pentru popor, ci pentru persoanele zeloase. Hahamul Y…, rămâne la cuptor în ajunul sărbătorii azimelor. Acolo, oamenii zeloși îi trimit făina, din care el face pâinea. El însuși frământă pasta, fără ca nimeni să știe că pune în ea sânge, și trimite pâinea acelora cărora le aparține făina”.
Rezultatul procesului a fost că, - din șaisprezece ovrei, implicați în asasinatul Părintelui Thomas și al servitorului său, - doi au murit în timpul procedurii, patru au obținut iertare pentru că au făcut destăinuiri și zece au fost condamnați la moarte”
Jidanii din Europa, la această noutate care îi tul*bura groaznic, începură să țipe - nu împotriva vinova*ților, - ci împotriva justiției”.
__________________
  • Ateii nu din dragostea de oameni sunt purtati, ci din ura de crestini.
  • Daca de frica nu folosesti harul preotiei si predai armele cu care trebuie sa lupti, atunci treci in randul mirenilor si lasa locul aceluia care poate lupta si apara turma lui Hristos. (cuvant impotriva preotilor care nu savarsesc Moliftele Sf. Vasile cel Mare)
Reply With Quote