Dragă Vsovi,
Voi alege din ceea ce ai scris în ultima ta postare următoarea frază:
[COLOR=#ff6600]Nu, din ce am citit din cele scrise la ei in cartzi, rezulta ca Pf Daniel este al 7-lea Patriarh, iar Arh. Irineu este un Apostol al Cetatzii Noului Ierusalim […][/COLOR]
Chiar dacă ar fi așa, și tot este o mare prostie, și totodată o proorocie neîmplinită, deoarece Daniel este al 6-lea patriarh, nu al 7-lea. Din cele scrise de tine aici reiese însă că “ai citit la ei în cărți” că nu e așa cum am spus eu, deci tot nu ești convins că pucioșii consideră prin “proorociile” lor că “al 7-lea uns” peste biserică este Irineu Pop Bistriceanul, și nicidecum Daniel Cobotea. Tocmai din acest motiv îți este imposibil să înțelegi odată pentru totdeauna că:
– proorociile lor, care pretind că “
[COLOR=blue]Irineu Pop va fi al 7-lea patriarh, în locul lui Teoctist, (care e al 6-lea, urmându-l tot pe Teoctist, care fusese al 5-lea)[/COLOR]” și “
[COLOR=blue]regele Mihai va fi din nou rege, în locul președintelui criptocomunist Ion Iliescu[/COLOR]” nu s-au împlinit, deci sunt proorocii mincinoase, deci sunt de la Diavolul care se dă drept Dumnezeu, și nicidecum de la Dumnezeu, căci Diavolul este tatăl minciunii.
– Învățătura Noului Ierusalim este deci o erezie drăcească.
– Biserica autointitulată “Noul Ierusalim de la Pucioasa”, care nu recunoaște Sfântul Sinod, nu recunoaște B.O.R, nu-l recunoaște pe ierarhul locului, are o altă Biblie, are o altă Liturghie, are o altă preoție – zisă a lui Melchiședeck (iar despre preoții din B.O.R zic ei că, citez: “au pecetea lui Antihrist”),
este o biserică schismatică și demonicească.
Îți propun să procedăm astfel: Eu îți voi da un citat din Cuvântul lui Dumnezeu, prin care voi demonstra că pucioșii l-au “proorocit” pe Irineu Pop că va fi al 7-lea patriarh, iar frăția ta să binevoiești să cauți un citat tot din Cuvântul lui Dumnezeu (CLD), prin care să demonstrezi că Daniel Ciubotea este cel proorocit de pucioși că va fi al 7-lea patriarh. După aceea, vom ruga pe cititorii acestui forum să analizeze cele două citate și să se pronunțe ei, ca să vedem cine are dreptate.
Iată citatul pe care ți-l propun eu:
[COLOR=blue]“
Cuvântul Domnului către patriarhul Teoctist[/COLOR]
[COLOR=blue][…] Duhurile Domnului grăiesc bisericilor.[/COLOR]
[COLOR=blue]Ia aminte, cârmuitor al bisericii, ridică-te și ia aminte! Iată, vin să fac un lucru nou, un popor nou, o biserică nouă și veșnică [/COLOR][COLOR=red][0][/COLOR][COLOR=blue][…][/COLOR]
[COLOR=blue] “Ia aminte, și te ridică să faci voia Mea […] [/COLOR][COLOR=fuchsia]că-l voi așeza pe cel de-al șaptelea uns[/COLOR][COLOR=blue], și el va sta și va împlini planul Meu ca să-Mi așez la loc vremurile și sărbătorile.[/COLOR][COLOR=red][1][/COLOR][COLOR=blue]” [/COLOR]
[COLOR=blue] “ Și voi coborî [/COLOR][COLOR=fuchsia]prin robii Mei prooroci[/COLOR][COLOR=red][1 bis][/COLOR][COLOR=blue] și voi veni către el și [/COLOR][COLOR=fuchsia]îi voi porunci să facă voia Mea[/COLOR][COLOR=red][2][/COLOR][COLOR=blue]. Acela este de la Mine, și nimeni să nu umble să-Mi zădărniceacă planul meu, că [/COLOR][COLOR=fuchsia]Eu sunt Dumnezeu[/COLOR][COLOR=red][2bis][/COLOR][COLOR=blue] și nu om. Voi coborî Duhul Meu peste el și îl voi îmbrăca cu putere de sus și [/COLOR][COLOR=fuchsia]îl voi așeza pe scaunul lui David[/COLOR][COLOR=red][3][/COLOR][COLOR=blue] și vom face biserică vie și nestricăcioasă. […] iată că pe scaunul Meu voi face așezare [/COLOR][COLOR=fuchsia]după voia Mea[/COLOR][COLOR=blue], căci [/COLOR][COLOR=fuchsia]gândurile Mele[/COLOR][COLOR=blue] nu sunt ca gândurile voastre [/COLOR][COLOR=red][4][/COLOR][COLOR=blue]. […] Vin să fac curățenie pe pământ, vin să scot urâciunea pustiirii din biserică și [/COLOR][COLOR=fuchsia]vin să-l ridic pe cel de-al șaptelea uns al Meu [/COLOR][COLOR=red][5][/COLOR][COLOR=blue]. Iar tu, cârmuitor al Bisericii, [/COLOR][COLOR=fuchsia]vei veni și vei așeza sfat [5 bis] [/COLOR][COLOR=blue], și [/COLOR][COLOR=fuchsia]te vei ridica apoi [/COLOR][COLOR=red]să-Mi ungi[/COLOR][COLOR=blue] cu untdelemnul sfințeniei [/COLOR][COLOR=red]pe unsul[/COLOR][COLOR=blue] cel de la Mine, căci acesta este de la Mine, nu de la tine. Cu acesta voi încheia legământ viu și voi așeza din nou Ierusalimul și voi face din el slava popoarelor și lumina neamurilor. Scoală-te și te împlinește întru Mine și vino să faci voia Mea […]. Iată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]așez un om[/COLOR][COLOR=red][6][/COLOR][COLOR=blue] să împlinească planul Meu. […] Nimănui nu-i voi da voie să-l îndepărteze, iar ție, cârmuitor al bisericii Mele, ție îți poruncesc [/COLOR][COLOR=fuchsia]să-l ții alipit de tine până în ziua când va fi să-l așezi [/COLOR][COLOR=red][7][/COLOR][COLOR=blue]. Acela este de la Mine, și Eu ți-am pus în gând să-l chemi și să-l ridici, căci [/COLOR][COLOR=fuchsia]l-am adus la Ierusalimul patimilor Mele [/COLOR][COLOR=red][8][/COLOR][COLOR=blue] și l-am purtat în cârca Mea ca să știe și să mărturisească despre Mine, și tot Eu [/COLOR][COLOR=fuchsia]l-am chemat înapoi[/COLOR][COLOR=red][[/COLOR][COLOR=red]9][/COLOR][COLOR=blue], ca să fie pentru Ierusalimul gloriei Mele și să împlinească voia Mea.”[/COLOR]
(Extras din “Cuvântul lui Dumnezeu” din data de
15/28 octombrie 1990, Ediția 2006, pag.344-345)
Note explicative:
[COLOR=red][0][/COLOR] Adică o cu totul altă biserică decât cea veche (B.O.R). Aici se vede caracterul intențional al schismei față de B.O.R.
[COLOR=red][1][/COLOR] Patriarhul Teoctist este invitat să treacă la acțiune. “Cel de-al 7-lea uns” va fi Irineu Pop, care va reinstaura calendarul după stilul vechi. Nici această “proorocie” cu restaurarea stilului vechi în Biserică nu s-a împlinit (încă).
[COLOR=red][1 bis][/COLOR] Adică, prin liderii pucioși.
[COLOR=red][2][/COLOR] Arhiereul Irineu va primi indicații concrete prin liderii pucioși, denumiți mai înainte “[COLOR=fuchsia]robii Mei prooroci[/COLOR]”.
[COLOR=red][2bis][/COLOR] Adică, “Dumnezeul de la Pucioasa”.
[COLOR=red][3][/COLOR] Acest plan, deși a fost bine pus la punct, tot a fost zădărnicit. Irineu n-a mai fost așezat nici “[COLOR=blue]pe scaunul lui David[/COLOR]”, nici pe scaunul patriarhal al B.O.R., până în ziua de astăzi. Ambițiile “Dumnezeului de la Pucioasa” erau însă foarte ambițioase la acea vreme.
[COLOR=red][4][/COLOR] Până la urmă, pe scaunul patriarhal a ajuns un altul (mitropolitul Moldovei, Daniel Ciobotea) care pe vremea aceea (în 1990) nici măcar nu era “în cărți”. Nebănuite sunt căile Domnului! El a fost așezat în scaun după
alte gânduri și după
altă voie, cea a Sfântului Sinod, prin invocarea Duhului Sfânt.
[COLOR=red][5][/COLOR] “Unsul” Pucioasei trebuia însă să fie re-uns și de Sinod, ca să se întărească aparența legalității. În acest fel, el ar fi devenit, cronologic “al 7-lea uns”, deoarece pucioșii îl considerau la acea dată pe Teoctist că “
a fost al 5-lea și acum este al 6-lea patriarh”.
[COLOR=red][5 bis] [/COLOR]Teoctist este desemnat ca convoace Sfântul Sinod, pe care va trebui să-l convingă să fie de acord cu
Irineu - noul patriarh, iar apoi să se ridice și
[COLOR=red]să ungă unsul[/COLOR].
[COLOR=red][6][/COLOR] Adică, Irineu Pop Bistriceanul.
[COLOR=red][7][/COLOR] Până la întronizarea lui Irineu Pop Bistriceanul ca “al 7-lea patriarh al României”, Patriarhul Teoctist este invitat să-l ocrotească pe Irineu, ca nu cumva să pățească ceva.
[COLOR=red][8][/COLOR] Această frază îl identifică pe cel pe care pucioșii îl consideră a fi “cel de-al șaptelea uns” ca fiind un om al bisericii care a avut de îndeplinit o anumită misiune la Ierusalim. Or, se știe despre arhimandritul Irineu Pop că în perioada
octombrie 1989 – octombrie 1990 a îndeplinit funcțiile de
[COLOR=green]superior al Așezămintelor ortodoxe românești de la Ierusalim și Iordan și reprezentant al Bisericii Ortodoxe Române pe lângă Patriarhia Ierusalimului[/COLOR]. Dimpotrivă, despre Daniel Ciobotea nu se cunoaște să fi fost în perioada respectivă nici măcar în excursie de plăcere pe la Locurile Sfinte.
[COLOR=red][9][/COLOR]Irineu Pop și-a încheiat misiunea la Ierusalim în octombrie și apoi s-a înapoiat în țară. Imediat, pe 28 octombrie, patriarhul Teoctist a fost somat de “Dumnezeul de la Pucioasa” să cedeze de bunăvoie scaunul patriarhal lui Irineu Pop, ceea ce Teoctist nu s-a grăbit să facă.
Acum aștept de la frăția ta citatul din CLD care să demonstreze același lucru pentru patriarhul Daniel Ciubotea: că pucioșii îl consideră al 7-lea patriarh al României.
Dacă refuzi această provocare, îți recomand ca pe viitor să vorbești mai puțin și să gândești mai mult.
Sper însă că vei avea amabilitatea să răspunzi concret, la subiect, fără divagații inutile. Dacă ești cooperant, atunci putem discuta mai departe și alte nepotriviri între felul nostru de a vedea lucrurile; dacă nu, mă voi vedea nevoită să nu-mi mai pierd vremea cu tine pe acest forum, vorbind la lună și la stele.

.

