View Single Post
  #187  
Vechi 02.02.2009, 02:37:31
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Puciul de la Pucioasa și Euro Ierusalimul

[COLOR=purple]Puciul de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=purple] și [/COLOR][COLOR=purple]Euro Ierusalimul (partea a XVII-a)

[/COLOR]
[COLOR=purple]9. Pasaje din mesajele “venite din cer” către preotul Gherasim[/COLOR]

Preotul Gherasim este manipulat de către liderii pucioși ca să aducă “ungere” lui Ilie Bunea-fiul, cel care avea să fie astfel primul “preot” al Bisericii Noul Ierusalim. Deși canonic ar fi ca hirotonia să se facă de un episcop, aici s-a încălcat în mod deliberat această condiție. [COLOR=fuchsia]Puterea de ungere cerească este[/COLOR] [COLOR=fuchsia]de la Șfânta Virginia[/COLOR] (nu de la Duhul Sfânt). Căci Verginica trâmbițează din nou (de data aceasta în chip nevăzut, cu duhul ei din ceruri) și-l alege pe Gherasim ca să pună umărul la efortul de întreită schimbare:
- a bisericii ( “[COLOR=fuchsia]căci biserica va fi nouă în curând[/COLOR]”),
- a ierarhiei canonice( căci ierarhii și preoții “bisericii din lume” n-au fost în stare să facă nouă biserica pe care “[COLOR=fuchsia]au stăpânit-o în vremea cea mai de pe urmă[/COLOR]”,
- a calendarului și a sărbătorilor bisericești( căci se va trece de la stilul nou la stilul vechi, în curând). Și iată cum trâmbițează ea din ceruri:

[COLOR=blue]“ Trâmbițarea sfintei Virginia peste preotul Gherasim[/COLOR]
[COLOR=blue]Îndemn la ascultare de cei aleși ai Domnului pentru lucrarea mântuirii făpturii[/COLOR]

[COLOR=blue]S[/COLOR][COLOR=blue]e așează mămica Gigi la lucru ca să scrie încă o carte, măi copii[…] [/COLOR]
[COLOR=blue]O, fiule Gherasime […] am lucrat ca să te adaug lucrului meu din vremea aceasta. […] Te-am adus și te-am lipit lucrului Meu ca să mărturisești despre Domnul și despre mine[…] Te-am adăugat lucrului meu[…] Ți-am folosit și mânuța ta, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]am pus și în ea putere de ungere[/COLOR][COLOR=fuchsia]cerească[/COLOR][COLOR=blue], și a făcut Domnul semn văzut de mulți martori, semnul întreitei cruci, în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, atunci când Domnul a uns peste biserica Sa ce va să fie pe cel pe care-l avem ales să fie în fruntea turmei bisericii, [/COLOR][COLOR=fuchsia]căci biserica va fi nouă în curând[/COLOR][COLOR=blue]. Te-am ales și te-am lipit de mine ca să fie crezută așezarea pe care [/COLOR][COLOR=fuchsia]o stricaseră cei care au stăpânit biserica în vremea cea mai de pe urmă[/COLOR][COLOR=blue], și am lucrat ca să așezăm peste acest popor, să punem la loc sărbătorile sfinților, căci erau strămutate de la locul lor.” (18 februarie/3 martie 1991)[/COLOR]
Ilie Bunea (zis [COLOR=blue]Iliuță[/COLOR]) este cotat ca un biet copil neștiutor, bun de manipulat conform [COLOR=blue]planului[/COLOR] pucioșilor, care se folosesc de Gherasim pentru a da “hirotoniei” lui Iliuță o aparență de canonicitate. Gherasim “face ascultare”, iar “copilul Iliuță” primește sarcină să facă liturghie în fiecare zi pentru “[COLOR=fuchsia]poporul cel slab de tot[/COLOR]” al “Dumnezeului” de la Pucioasa:
[COLOR=blue]“ Te-am lipit cu mine și am venit împreună în acest acoperământ, pentru că eu am găsit [/COLOR][COLOR=fuchsia]scris în planul lui Dumnezeu pe copilul[/COLOR][COLOR=blue] cu care am făcut legământ să încep aici [/COLOR][COLOR=fuchsia]jertfă de fiecare zi pentru acest popor slab de tot[/COLOR][COLOR=blue] față de puterea care trebui să se vadă la fiii acestui popor. Am avut scris acest [/COLOR][COLOR=fuchsia]copil ales de Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue] și am venit la vremea hotărâtă și te-am luat cu mine,ca să vii aici și ca să fii crezut de la mine în poporul meu, și ca [/COLOR][COLOR=fuchsia]să fie acest copil așezat la lucru[/COLOR][COLOR=blue] ca să aducă lui Dumnezeu jertfă plăcută și curată pentru izbăvirea și luminarea poporului meu.” (18 februarie/3 martie 1991)[/COLOR]
Gherasim nu lucrează de capul lui, ci după planul primit de la liderii pucioși, care pretind că este și “[COLOR=fuchsia]planul cerului[/COLOR]”:
[COLOR=blue]“ Ți-am făcut cunoscut planul cel cu poporul meu și am lucrat peste tine cu tot cerul, după [/COLOR][COLOR=fuchsia]planul cerului[/COLOR][COLOR=blue], ca să aduci spre știre așezarea cea de aici.” (18 februarie/3 martie 1991)[/COLOR]
Tot preotul Gherasim este desemnat să facă “ungerea preoției” și peste ceilalți doi candidați aleși de către pucioși: Nicolae Nedelcu și Spiridon Șerban. Cei doi urmează să-l sprijine pe Iliuță într-o “întreită lucrare liturgică” de fiecare zi. De acum încolo, ei vor fi cunoscuți sub denumirea de “cei trei fii unși” sau “troița șfântă”:
[COLOR=blue]“ A dat Domnul spre împlinire și a vestit prin tine, mai înainte ca să se împlinească cele ce s-au împlinit, și iată, am adăugat acestui copil, [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca să fie trei stâlpi întăriți aici[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR][COLOR=fuchsia]întreită jertfă[/COLOR][COLOR=blue], ca să se lucreze cu putere în vremea aceasta, că iată, se lucrează la vremea biruinței acum. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Am pus aici la lucru pe fiecare[/COLOR][COLOR=blue], după cum am găsit scris în planul de la Dumnezeu, căci Domnul lucrează aici pentru acest popor, și lucrează după plan bine întocmit.” (18 februarie/3 martie 1991)[/COLOR]
Gherasim n-a fost “ales” la întâmplare de către liderii pucioși, pentru “a face pe arhiereul”. Profilul lui de “văzător cu duhul”, marcat de labilități pshice și de apetitul pentru “vedenii”, era perfect. Gherasim a auzit și el despre lelica Maria de la Pucioasa prin care “vorbea Domnul” și imediat a început să aibă vedenii “la subiect”. Vedeniile lui explică destul de bine de ce a ajuns urgent la Pucioasa și de ce a fost angajat ca să-i “hirotonească” pe cei trei “preoți” pucioși. Iată cum își povestește Gherasim însuși experiențele sale de la Pucioasa (versiunea originală, tipărită în anul 1995, este redată cu culoarea albastră; pasajele cu culoare roșie reprezintă unele adăugiri frauduloase, respectiv “cosmetizările” principale aduse textului de către liderii pucioși, odată cu reeditarea din anul 2006 a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu”):
[COLOR=blue]Sunt Gherasim, preot la Piatra Neamț[/COLOR][COLOR=red], și sunt cuprins de vederea celor ce nu se văd[/COLOR][COLOR=blue]. Pe 25 mai 1990, în ziua celei de-a treia aflări a capului sfântului Ioan Botezătorul, după ce am citit acatistul sfântului Ioan Botezătorul și al sfântului Nicolae, am avut deodată o mare pace sufletească, apoi am început să plâng și să mă rog în taină pentru pacea creștinilor pe care i-am cunoscut prin proorocița Maria (sora proorociței Verginica), căci am văzut neînțelegere între ei. Și am văzut un munte înalt, căruia nu i se vedea vârful, care părea să străpungă cerul. Pe acel munte era un castel de aur curat în forma unei migdale. Acest castel era păzit de patru heruvimi cu săbii de foc. Un alt heruvim, al cincilea, era la intrare în castel, tot cu o sabie de foc în mână. Acesta nu dădea voie nimănui să intre în castel dacă nu era pregătit. Le spunea tuturor ce au de îndeplinit și, dacă ascultau și împlineau, puteau intra în castel. La acest castel veneau încolonați ca la armată, în rânduri de câte 5, mulți oameni, dar ca să poată ajunge la castel, trebuiau să treacă pe un drum foarte îngust, numai pentru 5 persoane lățime, drum care șerpuia paralel cu o prăpastie. Unii dintre ei mergeau pe partea dreaptă a drumului, aveau în mână câte o sabie de foc și intrau în castel. Pe ceilalți, o mână neagră îi împingea în prăpastie, dar li se spunea la fiecare ce anume are de împlinit. Deasupra castelului era Sfânta Treime în felul acesta: trei ochi și trei bărbi, adică Dumnezeu Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt. Părea un om cu trei ochi și cu trei bărbi, totul pe același chip. O voce se auzea: „Hristos a înviat!“; alta: „Cuvine-se cu adevărat!“; alta: „Sfânt, Sfânt, Sfânt, Domnul Savaot!“. Acest castel era învăluit de o pară de foc, ce se învârtea continuu, iar de castel nu se putea apropia nimeni, că ar fi fost ars. Focul acela mergea și prin fața ușii de la intrare, dar pe cei pregătiți nu-i ardea, căci erau din acel foc. Am înțeles atunci neînțelegerea dintre creștinii hrăniți de Dumnezeu prin mama Verginica și mama Maria, și mulțumesc lui Dumnezeu și la tot cerul sfânt de această taină. [/COLOR]
[COLOR=blue]Pe 10 iulie[/COLOR][COLOR=red], anul 1990,[/COLOR][COLOR=blue] eram la București, la Sfântul Dumitru. Deodată, [/COLOR][COLOR=red]am avut o vedenie:[/COLOR][COLOR=blue] în mijlocul celor trei cruci de piatră [/COLOR][COLOR=red]de la Patriarhie[/COLOR][COLOR=blue] a apărut un domn care mi-a spus să iau în spate crucea cea mare de piatră. Atunci am spus acelui domn că mi se pare grea, că doar o macara o poate ridica, dar domnul [/COLOR][COLOR=red]acela[/COLOR][COLOR=blue] mi-a zis că nu e grea, și atunci am luat-o și am plecat cu ea în spate spre Pucioasa. Când am ajuns acolo, creștinii m-au primit cu toată dragostea, și m-am ușurat de greutatea din spate. Acolo, în curte, [zăresc][/COLOR][COLOR=red][am zărit][/COLOR][COLOR=blue] trei găuri în pământ, ca niște fântâni cu apă. Pe acele găuri ieșeau foi scrise cu vedenii și proorocii de la [/COLOR][COLOR=red]mama[/COLOR][COLOR=blue] Verginica și mama Maria. Mi-a apărut apoi același domn de la București, care mi-a zis că a sosit vremea ca aceste proorocii să fie cunoscute și explicate. [/COLOR]