View Single Post
  #195  
Vechi 02.02.2009, 02:55:14
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Puciul de la Pucioasa și Euro Ierusalimul

[COLOR=purple]Puciul de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=purple] și [/COLOR][COLOR=purple]Euro Ierusalimul (partea a XXV-a)

[/COLOR]
Turmele reunite sub același sceptru vor asculta de liderii pucioși “de la izvor” și vor face schimbări majore, inclusiv în viața bisericească. Una dintre ele este “[COLOR=fuchsia]așezarea vremurilor la loc[/COLOR]”, adică revenirea la stilul vechi în calendarul bisericesc:
[COLOR=blue]“ Hai să dăm mână cu mână, turmă cu turmă, frate cu frate, și să înfigem cortul și să punem masa cea așteptată de tot cerul sfânt. Sună peste turma ta, iubitul Meu, și spune-i despre izvorul Meu și despre lucrul ce-l lucrez în România în vremea aceasta. Strigă-ți turma și fă-o să-ți cunoască glasul și să meargă după tine, că vreau să-i arăt această grădină și glasul Meu care umple această grădină. Vine vremea să [/COLOR][COLOR=fuchsia]așez vremurile la loc[/COLOR][COLOR=blue], că vremea fiarei roșii Mi-a strămutat de la locul lor vremile Mele și serbările Mele cele cerești. Iată, vin și cu această așezare, ca s-o așez la loc și să mustru cu certare și cu asprime pe cei ce au călcat peste cele părintești care au fost așezate prin sânge de creștin și prin jertfă de temelie pentru credința cea curată, lăsată prin sfinții cei care sunt acum cu Mine, cei care lucrează din cer cu Mine. Vreau să fiu așteptat cu veghe, așa cum se pregătea poporul lui Moise când vesteam coborârea Mea în mijlocul poporului Israel din vremea lui Moise, că iată, în mijlocul acestui pământ ales este mai mult decât Moise.” (21 aprilie/4 mai 1991)[/COLOR]
Visarion este atenționat să intre în front fără să crâcnească, să asculte de liderii pucioși (emisarii, [COLOR=blue]trimișii [/COLOR]“celui de la Pucioasa”) și să se lase pecetluit pe frunte și pe mână, împreună cu toată turma lui:
[COLOR=blue]“ Iată, fii credincios și nu Mă tăgădui. Ține ce ai, ca nimeni să nu-ți ia cununa. Pe cel ce va birui până la sfârșit îl voi face stâlp în templul Dumnezeului Cel viu, căci moartea nu va mai fi apoi. Vin curând, și moarte nu va mai fi. Amin. Ține ce ai, ca nimeni să nu-ți ia, dar lasă-Mă [/COLOR][COLOR=fuchsia]să-ți pun pecetea cea vie peste turma ta[/COLOR][COLOR=blue]. Fă-o să-ți audă glasul, căci vin spre tine. Iată, e glasul Meu, e cuvântul Meu, sunt trimișii Mei, și cine-i primește pe ei, pe Mine Mă primește acela. Fii credincios, că vin cu plata, vin, fiul Meu, vin să Mă slăvesc în Ierusalim. Amin.” (21 aprilie/4 mai 1991)[/COLOR]
Argumentele “celui de la Pucioasa”, cu care vrea să se facă atractiv și credibil sunt însă inconsecvente, chiar antinomice: acum e nemilos și “dă noroadele la pieire”, acum este blând ca un miel și e “lumina neamurilor”:
[COLOR=blue]“ Fericiți acei ce nu se smintesc întru Mine. Eu sunt Domnul oștirilor. Eu sunt Alfa și Omega și nu este Dumnezeu afară de Mine. Eu sunt, și pentru cel mai mic al Meu [/COLOR][COLOR=fuchsia]dau noroade la pieire[/COLOR][COLOR=blue] ca să-i gătesc calea spre Mine. [/COLOR]
[COLOR=blue]Eu [/COLOR][COLOR=fuchsia]sunt lumina neamurilor[/COLOR][COLOR=blue] și slava poporului Meu Israel cel binecredincios. Deschide-Mi ca să intru, iubitul Meu. Deschide-Mi, că vin în casa ta, în mijlocul turmei tale. Botezătorul Ioan așa a spus mulțimilor botezate de el: «Vine Unul după mine, Care este mai mare decât mine; de Acela să ascultați». Amin. “(21 aprilie/4 mai 1991)[/COLOR]
Ideea fixă de a face o ” [COLOR=fuchsia]biserică nouă și vie[/COLOR] ”, nu poate nici ea lipsi, pe motiv că Hristos este mereu “[COLOR=fuchsia]începătură nouă și veșnică[/COLOR]”:
[COLOR=blue]“ Pace ție, și pace de la Mine să împarți, și lumină de la Mine să împarți peste cetatea cea tare a ta! [/COLOR][COLOR=fuchsia]Vom face biserică nouă și vi[/COLOR][COLOR=blue]e și vom face un popor sfânt, și va intra pe porțile slavei ca să Mă întâmpine. Primește-Mă cu pacea! [/COLOR][COLOR=red]Nu te teme[/COLOR][COLOR=blue]. Deschide-Mi, că am venit să te pețesc, să fii una cu lucrul ce-l lucrez acum spre plinirea vremurilor. [/COLOR]
[COLOR=blue]Hristos, lumina învierii, răsare, și ca un Mire iese din cămara Sa. [/COLOR]
[COLOR=blue]Hristos, Cel înviat din morți, Hristos, [/COLOR][COLOR=fuchsia]începătură nouă și veșnică[/COLOR][COLOR=blue], Domnul puterilor este numele Lui. Amin, amin, amin.” (21 aprilie/4 mai 1991)[/COLOR]
Pucioșii nu realizează un lucru elementar: Hristos nu poate fi “[COLOR=fuchsia]începătură nouă și veșnică[/COLOR]” decât o singură dată : la Cincizecime, odată cu înființarea Bisericii. Orice “nouă biserică” va da peste cap toată veșnicia celei dintâi.
Rasoforul Visarion a fost însă neașteptat de practic: din atâta poliloghie a ales doar ce i-a convenit: îndemnul “[COLOR=red]Nu te teme[/COLOR]”. Și în consecință, a tratat “problema” cu o senină și totală indiferență.