View Single Post
  #202  
Vechi 02.02.2009, 03:11:33
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Puciul de la Pucioasa și Euro Ierusalimul

[COLOR=purple]Puciul de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=purple] și [/COLOR][COLOR=purple]Euro Ierusalimul (partea a XXXII-a)

[/COLOR]
Liderii pucioși sunt adânc compătimiți pentru că nedrepții și rătăciții de arhierei ai Bisericii majoritare (B.O.R.) nu vor să recunoască în ruptul capului că “cei micuți de la Pucioasa” sunt solii lui Dumnezeu, care au înalta misiune de “încă a sfârși începutul pe care l-au început”:
[COLOR=blue]“ O, Mă doare [/COLOR][COLOR=fuchsia]nedreptatea care curge înspre acești micuți ai Mei[/COLOR][COLOR=blue]. Mă doare [/COLOR][COLOR=fuchsia]tăgăduirea mai-marilor bisericii[/COLOR][COLOR=blue]. Aș voi să-i înviez și pe aceia, aș voi să le iau tina de pe ochi, ca să vadă cum sunt Eu prin acest izvor. Sunt așa cum am fost între cei dintâi care M-au urmat pe Mine pe drumurile lumii. Sunt așa cum este scris despre Mine la capătul cărții, și iată, acesta este Cuvântul Cel întrupat de la capătul cărții, dar ei, mai-marii bisericii, ca și cei de atunci, nu cunosc vremea cercetării. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Mă doare de rătăcirea lor[/COLOR][COLOR=blue], dar Mă doare pentru [/COLOR][COLOR=fuchsia]acești micuți ai Mei[/COLOR][COLOR=blue], care [/COLOR][COLOR=fuchsia]au încă de sfârșit acest început[/COLOR][COLOR=blue] nou care vine de la Mine peste pământ.” (9/22 februarie 1992)[/COLOR]
“Cel de la Pucioasa” își plânge durerea și neputința, dar tot nu se dă bătut:
[COLOR=blue]“ [/COLOR][COLOR=fuchsia]Îmi plâng și Eu vouă durerea Mea[/COLOR][COLOR=blue]. Cu cine să o plâng? O, și pe aceia aș voi să-i ridic din sângele lor. Hai să lucrăm înviere peste toată făptura Mea! Hai să suflăm duh de trezire și de înțelepciune peste tot trupul cel fără de viață! Hai, iubiții Mei! Domnul scrie în ziua aceasta să se facă lumină în jurul acestui așternut ceresc și să se împlinească acest cuvânt! Amin.” (9/22 februarie 1992)[/COLOR]

A treia scrisoare venită “din cer” pentru Gheorghe Zamfir avea să fie și ultima:

[COLOR=blue]“Cuvântul Domnului către Gheorghe Zamfir [/COLOR]
[COLOR=blue]Chemare la mărturisire și la trăire întru sfințenie. Prooroice despre[/COLOR]
[COLOR=blue]“ecumenismul” de la Vulcana-Băi.Chemare la război cu necredința[/COLOR]
[COLOR=blue]și cu solii ei. Marea lumii va primi pescarii cerului.[/COLOR]
[COLOR=blue]C[/COLOR][COLOR=blue]uvântul lui Dumnezeu lucrează un lucru nou, un rod nou, o împărăție cerească pe pământ. Această împărăție care se începe astăzi, este lucrată de Cuvântul lui Dumnezeu și de zidarii care sunt tocmiți pentru împlinirea înțelepciunii lui Dumnezeu.[/COLOR][COLOR=blue] “ (20 februarie/ 4 martie 1992) [/COLOR]
Emisarii liderilor pucioși vin să-i ofere lui Zamfir o cruce pectorală, ca unui merituos stavrofor, drept mulțumire pentru serviciile lui:
[COLOR=blue]“ Pace ție, binecuvântatul Meu […] nu se putea să treacă ziua cea care era scrisă în cer pentru legământul Meu cu tine, căci am avut de făcut legământ cu tine și am împlinit această taină așteptată de cer, și iată zi cerească. [/COLOR]
[COLOR=blue]Iubiții Mei cei care ați însoțit pe Domnul, Care a intrat în casa celui iubit, v-am dat poruncă cerească să lucrați și să binecuvântați semnul Meu și sceptrul Meu, și să veniți apoi și să puneți această salbă pe pieptul celui ales din pântecele maicii sale. Această pecete este semnul Fiului Omului, Care iarăși vine, precum este scris în Scripturi. [/COLOR]
[COLOR=blue]Iubitul Meu, apleacă-te, tată. Acești micuți ai Mei [/COLOR][COLOR=fuchsia]îți încununează pieptul tău cu semnul biruinței[/COLOR][COLOR=blue] care vine de la Mine peste lemnul cel binecuvântat [/COLOR][COLOR=fuchsia]al crucii[/COLOR][COLOR=blue].” (20 februarie/ 4 martie 1992) [/COLOR]
Zamfir este pregătit pe ocolite că îl așteaptă noi misiuni, și mai înalte, la care va fi nevoie să-și dea și el obolul. Liderii pucioși îi sunt dați ca model de ascultare necondiționată, dar și de înțelepciune mai presus de fire, ca a unor fii ai lui Dumnezeu:
[COLOR=blue]“ Iubitul Meu, uită-te la cei peste care-Mi odihnesc Duhul Meu Cel Sfânt, uită-te [/COLOR][COLOR=fuchsia]cum s-au lăsat sub mâna Mea, sub sfatul Meu, sub cuvântul Meu[/COLOR][COLOR=blue] și sub împlinirile Mele care sunt scrise în carte pentru vremea aceasta. O, dulce este aluatul tău, dar această iubire care frământă aluatul tău va fi să fie de acum mai aleasă, mai strălucitoare, mai puternică și mai minunată ca oricând, fiindcă [/COLOR][COLOR=fuchsia]ceea ce avem Noi și cu voi de lucrat[/COLOR][COLOR=blue], nu s-a suit până acum la mintea omului. […] Ceea ce este de lucrat în vremea aceasta, nu poate mintea omului să priceapă, și poate [/COLOR][COLOR=fuchsia]mintea fiilor lui Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue] să priceapă această lucrătură.” (20 februarie/ 4 martie 1992)[/COLOR]
Cei care nu vor primi “cuvântul” de la Pucioasa vor fi pedepsiți aspru, “[COLOR=fuchsia]ca prin foc[/COLOR]”. Pentru aceasta, “Cel de la Pucioasa are mare nevoie de ucenici și de secerători (preoți) pentru seceriș:
[COLOR=blue]“ Iubitul Meu, […] iată cum vorbesc cu cei cu care am mai rămas […]: fiilor, fiilor, amin, amin zic vouă, că a venit vremea să spunem cu cuvântul și să se facă din moarte, viață, și să se facă din neghină, grâu, iar [/COLOR][COLOR=fuchsia]cel ce nu va primi cuvântul acesta, acela va fi curățit ca prin foc[/COLOR][COLOR=blue], și va fi aceasta tot prin cuvânt. Dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]am nevoie de ucenici[/COLOR][COLOR=blue], am nevoie să-Mi deștept bine lucrătorii și să-i deprind bine cu lucrul secerișului cel binecuvântat, și vom face strânsură binecuvântată, […]” (20 februarie/ 4 martie 1992)[/COLOR]
“Preoții” de la Pucioasa, vor fi radical diferiți de “preoții din lume”, deoarece vor primi “preoția lui Melchisedec”, care n-a mai existat în biserică până acum. Ei vor lucra mai întâi Noul Ierusalim român (pământul cel mic) și apoi se vor extinde cu Euro Ierusalimul și Mondo Ierusalimul (pământul cel mare):
[COLOR=blue]“ Această lucrare cerească din care Eu adăp [/COLOR][COLOR=fuchsia]pământul cel mic, și apoi pământul cel mare[/COLOR][COLOR=blue], această lucrare are [/COLOR][COLOR=fuchsia]ungere cerească, după rânduiala lui Melchisedec cel nevăzut[/COLOR][COLOR=blue], cel ce-și face lucrarea în chip nevăzut, din veac și până în veac; rânduială cerească și nu pământească și nu văzută de mulțimi de martori precum se aud [/COLOR][COLOR=fuchsia]cântări de slavă vrednică[/COLOR][COLOR=blue] peste cei ce sub vălul literei, sub jugul literei se împodobesc în slavă în numele cerului, și apoi se arată oamenilor, și scris este despre aceștia: «Vai vouă, celor îmbrăcați în haine lungi și cu ciucuri la poale, care umblați prin piețe și voiți să vi se facă închinăciuni! Vai, că nici voi și nici cei săraci nu cunosc ușa, căci ușa sunt Eu, și Eu sunt Viața». (20 februarie/ 4 martie 1992)[/COLOR]
Din contextul de mai sus reiese că “sfințirea ” întru “preoție după rânduiala lui Melchisedec” este necanonică, deoarece ea nu se primește, ci se ia – direct din cer, fără punerea văzută a mâinilor episcopului. În consecință, hirotonia rămâne o rânduială omenească, supusă duhului literei (deci, zisă “canonică” de către creștini). Expresia “[COLOR=fuchsia]cântări de slavă vrednică[/COLOR]” face aluzie la strigarea “Vrednic este!” prin care întreaga biserică își exprimă aprobarea și bucuria de a confirma pe cel care tocmai a fost hirotonit în chip canonic. Renunțând și la aceasta, rezultă că “preoția după rânduiala lui Melchisedec” este o preoție impusă după alegerea și gusturile liderilor pucioși, alegere pe care nu o mai confirmă nimeni.

Zamfir este din nou îndemnat să se facă după chipul și asemănarea “celui de la Pucioasa”. Cu acest chip, el trebuie să se angajeze în lupta Pucioasei împotriva ecumenismului modern, care iese la concurență văzută în apropiere, la Vulcana-Băi, și să taie capul duhului celui rău:
[COLOR=blue]“ O, fii întru viața Mea, că voiesc să Mă văd întru tine,[…] Amin, amin zic ție, că antichrist vede lucrătura cea dumnezeiască și va întinde mâna spre scaunul Meu și va umbla cu vicleșug și va înființa și el un turn (Centrul Internațional Ecumenic, la Vulcana-Băi, n.r.), ca să se dea apoi drept Dumnezeu, cu templul său cu tot, și aceasta se va face prin lucrarea duhului rău, prin puterea duhului rău, lucrătoare prin fiii pierzării, care n-au primit iubirea adevărului. De aceea spun: stați drepți și neclintiți în tot lucrul cel bun, ca să nu aveți a vă înspăimânta în război cu necredința și cu cei ce vor rosti lepădarea de credință ca să se arate apoi întronat cel nelegiuit care voiește să se înalțe mai presus de Dumnezeu. Este scris că înainte de venirea Mea își va face lucrarea lui cea rea potrivnicul lui Dumnezeu, dar voi fiți tari, căci Eu îi voi lua pe neștire și ca un fur voi veni și voi răsturna turnul fărădelegii ascunse sub numele de Dumnezeu. Iată, iar vă spun, fiți prevăzători, și pe cel fără de viață întru sfințenie, să-l luați drept potrivnic, căci zilele sunt grele și marea este plină de sânge și de ceață și de noapte. Fiți fii ai zilei, căci cei ce dorm, noaptea dorm, dar voi fiți ai zilei, iubiții Mei. Copilul Meu la care am intrat cu ai Mei, te-am dus peste fața pământului și te-am băgat cu Mine și în adâncul cel întunecat ca să vezi ce lucrează duhul rău, și apoi să știm cu înțelepciune cum [/COLOR][COLOR=fuchsia]să tăiem capul duhului rău[/COLOR][COLOR=blue].” (20 februarie/ 4 martie 1992)[/COLOR]