View Single Post
  #212  
Vechi 02.02.2009, 03:28:47
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Puciul de la Pucioasa și Euro Ierusalimul

[COLOR=purple]Puciul de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=purple] și [/COLOR][COLOR=purple]Euro Ierusalimul (partea a XLI-a)

[/COLOR]
Episcopul Vasile este tocmit să-i ocrotească pe liderii pucioși, ca pe niște bieți [COLOR=fuchsia]copii plăpânzi și mici[/COLOR], băgându-i sub faldurile mantiei sale de arhiereu:
[COLOR=blue]“ Am așezat [/COLOR][COLOR=fuchsia]acești copii[/COLOR][COLOR=blue] să stea de veghe peste această grădină ca să ia putere legea sfințeniei, care va lucra sfințenie peste cei ce vor lua calea vieții. Dar ei[/COLOR][COLOR=fuchsia] sunt plăpânzi, sunt mici[/COLOR][COLOR=blue] în fața stăpânilor lumii și sunt urâți de irozii și de iudele acestei vremi. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Întinde-ți mantia peste ei[/COLOR][COLOR=blue], și Eu voi fi cu tine și voi lucra și te voi ridica, dar [/COLOR][COLOR=fuchsia]lasă-te lucrat[/COLOR][COLOR=blue], iubitul Meu[…]”(20 decembrie 1991 / 2 ianuarie 1992)[/COLOR]
Ei, ghinionul pucioșilor a fost că Vasile Târgovișteanul nu s-a “[COLOR=fuchsia]lăsat lucrat[/COLOR]” de liderii pucioși. Planul lor era ca el să se coalizeze cu Irineu Bistriceanul, ca împreună să facă ruptură și mai mare în trupul bisericii, după ce Irineu “[COLOR=fuchsia]așezase așezarea[/COLOR]”. Cu prețul unei promise faime pământești, cei doi arhierei urmau să facă o [COLOR=fuchsia]lucrătură nouă[/COLOR]: să “înscrie” noua biserică, Biserica Noul Ierusalim, în rândul Bisericilor Ortodoxe autocefale recunoscute canonic, printr-un înscris (tomos) oficial:
[COLOR=blue]“ Fii întru Mine și stai întru Mine apoi. Fii una cu cel ce este din biserica Mea, cu cel ce a crezut pe Domnul și [/COLOR][COLOR=fuchsia]a așezat așezarea[/COLOR][COLOR=blue] acestei temelii de piatră vie. Fiți împreună lucrători întru această taină cerească și vă veți bucura între cei stătători peste bisericile din România, iar numele vostru se va face cunoscut până la toate marginile. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ridică-te și înscrie această piatră pe pământ[/COLOR][COLOR=blue], căci Domnul Se supune stăpânirilor de pe pământ ca să aducă lumină vie și lucrătoare peste acest neam, de la care va lua lumină apoi Galileea neamurilor.[…] Hai să facem un lucru nou, un [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ierusalim nou[/COLOR][COLOR=blue] peste făptura Mea, căci vin cu împărăția Mea și vin spre România Mea. Aceasta este [/COLOR][COLOR=fuchsia]lucrătura cea nouă[/COLOR][COLOR=blue], care vioesc să se vadă ieșind din acest [/COLOR][COLOR=green]iatac[/COLOR][COLOR=blue], din acest [/COLOR][COLOR=green]așezământ[/COLOR][COLOR=blue] sfânt, pe care voiesc să mi-l veghezi bine, ca să fie după așezarea care este pusă la această [/COLOR][COLOR=green]temelie[/COLOR][COLOR=blue].” (20 decembrie 1991 / 2 ianuarie 1992)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]Aranjamentul pucist se pecetluiește după principiul “doi neputincioși își dau mâna conspirativ, și o mână spală pe alta”:
[COLOR=blue]“ Eu nu te las; [/COLOR][COLOR=fuchsia]nici tu să nu Mă lași[/COLOR][COLOR=blue], și nimeni nu va lua cununa celor ce vor fi lucrători peste întunericul vremii de acum. Să ne iubim unul pe altul, [/COLOR][COLOR=fuchsia]să ne sprijinim unul cu altul[/COLOR][COLOR=blue]” (20 decembrie 1991 / 2 ianuarie 1992)[/COLOR]
Dacă în urmă cu o lună Vasile era somat, prin scrisoarea precedentă, să țină totul ascuns, pecetluit până și față de ceilalți episcopi din Sfântul Sinod, acum i se cere ca dimpotrivă, să dea totul pe față:
[COLOR=blue]“ [/COLOR][COLOR=fuchsia]Scoate-Mi de sub ascuns[/COLOR][COLOR=blue] acest izvor curat […]”(20 decembrie 1991 / 2 ianuarie 1992)[/COLOR]
Iar Vasile Târgovișteanul n-a stat mult pe gânduri. Avizat, Sfântul Sinod a deliberat îndelung și a tranșat sec problema, dar abia după un an, la Sinodul din ianuarie 1993: “Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa este o manifestare străină ortodoxiei”.
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=purple]24.[/COLOR] [COLOR=purple] Pasaje din mesajele “venite din cer” către Traian Băsescu[/COLOR]
[COLOR=purple] [/COLOR]
Traian Băsescu, cotat de pucioși ca “marele cârmaci” al României, este somat să fie recunoscător pentru o prezumptivă intervenție divină care ar fi determinat în mod decisiv alegerea sa ca președinte al țării, pe 28 noiembrie 2004. Miza este de fapt tot Irineu Bistrițeanul, care ar trebui “ajutat” de Băsescu ca să ocupe un loc cât mai în față în ierarhia bisericii, mai ales în conjunctura în care superiorul lui direct, mitropolitul Bartolomeu Anania, se dovedește a fi un obstacol incomod, inflexibil și avid de putere. Anania mai este acuzat și de faptul că “i-ar fi luat locul lui Irineu”. Pentru a fi iertat pentru acest act uzurpator, Anania este somat (în aparență, rugat) să-l “scoată din lanțuri “ pe Irineu.