[COLOR=red]De ce au suspendat pucioșii blogul noulierusalimnip?(partea a II-a)
[/COLOR] Puțini știu însă că în anii de glorie ai
generalului de după 1989, când puterea criptocomunistă l-a “uns” ba ministru al economiei, ba al apărării, Victor Atanasie Stănculescu a fost în mod insistent curtat de către…ghici, cine? De către… însuși “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa! Pasă-mi-te
generalul era atunci călare pe cai mari, și se merita să fie curtat, că de!
Încercarea, moarte n-are! Așa că “Dumnezeul” de la Pucioasa s-a așternut pe compus epistole de amor adresate puternicilor zilei (printre care și
generalul Stănculescu), ca să-i ajute ei (și el), pe săracii “copiii de la Pucioasa”, că sunt sărăcuți și lipsiți de toate cele! Vorba ceea, cu care
generalul era deja familiar: [COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Victoraș, să ai grijă de copii![/COLOR][COLOR=blue]”[/COLOR]
*
Dar ce vești primea din ceruri
generalul, prin anii 1991? Vom spicui din ele câteva fraze la întâmplare, dar să începem cu începutul primei epistole sosite “din cer”:
[COLOR=blue]“ Către mai marele oastei române, pace și har și binecuvântare de la Dumnezeul Preasfintei Treimi, Care lucrează și vorbește în România! Amin.”( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991[COLOR=blue])[/COLOR]
1.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 418,colomn 1, paragraph 1
Începutul scrisorii era promițător la vremea aceea. Ar fi fost bine pentru Victoraș să fi primit niscai binecuvântări și ceva mai târziu, înainte de ultimul lui proces, că poate așa scăpa ceva mai lesne, cu o pedeapsă mai ușoară; sau măcar gradul de general și l-ar fi păstrat. Dar așa… probabil că “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa știa bine care va fi deznodământul (adică știa că Victoraș va fi degradat și va ajunge, din “[COLOR=blue]mai marele oastei române[/COLOR]”, un simplu soldat). Așa că nu s-a mai ostenit să-l mai binecuvinteze: ca soldat, nu mai merita nici o atenție.
[COLOR=blue]“ Nimic nu împlinesc până nu descopăr taina planurilor Mele prin servii Mei prooroci.”( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991[COLOR=blue])[/COLOR]
2.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 418,colomn 1, paragraph 1
De la bun început Victoraș este pus în gardă, ca să știe bine cu cine are de-a face: tratativele între “cer” și “pământ”, respectiv între “pământ” și “cer”, se vor face doar la cel mai înalt nivel:
capul armatei române cu
capul bisericii Noul Ierusalim- Pucioasa. Deși pentru tabăra pucioșilor se vorbește în chip eufemistic, la plural ([COLOR=blue]servii Mei prooroci)[/COLOR], în realitate era vorba de un singur cap: “proorocița” Mihaela Tărcuță, cea care aducea la lumină, în numele lui Dumnezeu, “
[COLOR=blue]Cuvântul lui Dumnezeu[/COLOR]”.
Și fiindcă vorbim aici de tratative: ca la orice tratative, fiecare negociator speră să obțină ceva, eventual dând în schimb cât mai puțin posibil. Deci, ce i se cerea
generalului? Și ce i se dădea în schimb?
Iată ce i se cerea (nu mare lucru!):
[COLOR=blue]“ Iată, încheie și Dumnezeu astăzi legământ cu tine: să păstrezi cu sfințenie și cu frică taina planurilor Sale și taina izvorului Său care curge în România prin servii Săi prooroci; să păstrezi
taina lui Dumnezeu mai mult decât
orice taină, căci Domnul coboară poruncă cerească pentru
ascunderea lucrului Său și a planului prin care lucrează și
descoperă voile Sale cele bine întocmite.”( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991, sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR]
3.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 418,colomn 2, paragraph 4
E cam greu de înțeles cum va reuși “Dumnezeul” de la Pucioasa să facă simultan și “
[COLOR=blue]ascunderea lucrului Său[/COLOR]”, și “
[COLOR=blue]descoperirea voilor Sale[/COLOR]”, deci va trebui să-l credem pe cuvânt. Și fiindcă a venit vorba de ascundere, să facem o paranteză. Deși aici se afirmă negru pe alb că
nu numai Dumnezeu are taine, ci și oamenii, și
nu numai oamenii au ascunderi, ci și Dumnezeu, peste ani și ani, liderii de la Pucioasa vor promova o teorie năstrușnică, prin care se afirmă că “tainele sunt de la Dumnezeu, iar ascunderea este de la Diavolul”. Să luăm aminte!
Așadar, Victoraș era chemat să ascundă ceva, să mai pună ceva în ghips. Ce să ascundă? Ce picior să-și mai pună în ghips? Iată ce:
[COLOR=blue]“ Scoală-te și crede în Mine și lucrează-Mi să-Mi acoperi bine pe servii Mei! Ia mantia credinței și cu ea [/COLOR]
[COLOR=fuchsia]pune-Mi deoparte acești copii[/COLOR][COLOR=blue] prin care Eu lucrez, căci lucrez pentru
slava și
gloria acestui pământ binecuvântat.” ( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991, sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR]
4.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 418,colomn 2, paragraph 5
Adică, mai pe scurt: [COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Victoraș, să ai grijă de copii![/COLOR][COLOR=blue]”[/COLOR]
Oare ce diferență să fi văzut “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa între “[COLOR=blue]slava[/COLOR]” și “[COLOR=blue]gloria[/COLOR]” pământului românesc, care pretinde că-i aparține de drept?
Victoraș, însă, ca un adevărat ostaș, trebuie să ia poziția de drepți în fața unui “Dumnezeu” atât de autoritar:
[COLOR=blue]“ Ridică-te și servește-Mi planului Meu și lucrului Meu, căci servii Mei au de stat lângă Mine, au de împărțit cuvintele Mele pe unde îi trimit Eu și au de strigat la Mine pentru România Mea, după cum le poruncesc Eu să lucreze cu Mine” ( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991[COLOR=blue])[/COLOR]
5.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 418,colomn 2, paragraph 5
Dar ce i se promitea
generalului în schimb? Un troc:
[COLOR=blue]“ Iată, facem unul pentru altul. Servește-Mi planului Meu și Eu voi fi cu tine, și voi fi cu glorie cu tine. Amin. Cel ce dă măcar un pahar de apă celor mai mici ai Mei, Mie Îmi dă acela, și Eu îl voi da de-a dreapta mea în zilele gloriei Mele.” ( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991[COLOR=blue])[/COLOR]
6.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 418,colomn 2, paragraph 6
Aluzia cu paharul de apă începe să clarifice lucrurile. “Combinația” pusă la cale capătă contururi materiale din ce în ce mai nete:
[COLOR=blue]“ Fii credincios Mie, căci prin această credință vei fi cu Mine, și Eu voi fi cu tine. Amin.” ( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991[COLOR=blue])[/COLOR]
7.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 419,colomn 1, paragraph 1
Intenția de a-l face prozelit al Noului Ierusalim pe Victor Atanasie Stănculescu este evidentă. După cum la fel de evident este că promisiunile făcute
generalului au fost uitate, sau ignorate: peste 17 ani
generalul a fost degradat de către semenii lui, devenind un simplu soldat, apoi a mai înfundat și pușcăria. Nu este exclusă nici varianta răzbunării “Dumnezeului“ de la Pucioasa, dacă luăm în calcul următoarele: ca probabilă, o totală lipsă de reacție a lui Victor Stănculescu la aceste baliverne; iar ca posibilă, o astfel de răzbunare.
Liderii pucioși au dorit să fie cât mai convingători, adăugând și un talisman la scrisoarea lor: i-au dat în dar o cruce sculptată în atelierele lor de la Pucioasa (cel mai plauzibil, o cruce strâmbă, cu iscălitura falsificată a lui Marian Zidaru, căci așa aveau pucioșii tiparele pentru cruci și obiceiurile pe vremea aceea). O cruce care se putea pune fie la gât, fie la cap, fie pe piept, și care urma să-i aducă lui Victoraș mult noroc în întortocheata sa carieră:
[COLOR=blue]“ Iată, pun dar de la Mine și pun putere de ocrotire și de biruință peste această cruce lucrată de mâini curate și din porunca Mea lucrată. Pune-o și o poartă pe piept, căci puterea Mea va lucra prin ea, și binecuvântarea Mea se va arăta prin ea. Amin, amin, amin.” ( [/COLOR]
fragment din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, datat 9/22 ianuarie 1991[COLOR=blue])[/COLOR]
8.copied without permission from:
http://www.noul-ierusalim.ro/1991.pdf page 419,colomn 1, paragraph 4