View Single Post
  #354  
Vechi 11.02.2009, 17:07:19
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”.Cap.II:Avatarurile celor două pietre vii

[COLOR=purple]Misterele Pucioasei (IX)[/COLOR]

[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea I) [/COLOR]



Studiu independent despre fenomenul religios [COLOR=blue]NIP[/COLOR]
( ”[COLOR=blue]Noul Ierusalim[/COLOR] de la Pucioasa” )
...........................................
[COLOR=red]Notă: Acest material reprezintă selecțiuni preluate din articolul cu același nume de pe blogul noulierusalimnip.wordpress.com, înainte de suspendarea abuzivă a acestuia de către liderii pucioși, urmând ca acordul autoarei să se obțină ulterior
...........................................
[/COLOR] Pentru cei care încă mai cred că este de-a dreptul imposibil ca cei doi artiști, Marian și Victoria Zidaru, după mai mult de optsprezece ani irosiți pentru o iluzie, să dea semne de răzvrătire și de revenire la normalitate, există și o urmare care poate îi va convinge.
Urmarea este că însuși “[COLOR=blue]Cuvântul lui Dumnezeu[/COLOR]”, luat ca etalon al sfințeniei de la Pucioasa, în care artiștii Marian și Victoria Zidaru încă mai investesc capital de încredere, mărturisește limpede răzvrătirea lor. Și iată cum:
Există în istoria acestui “[COLOR=blue]Cuvânt[/COLOR]”, în afară de unele inexplicabile sincope (perioade de luni de zile de tăcere absolută, în care el n-a mai schițat nici un “semn de viață”- cea mai lungă fiind de circa doi ani, între 1980 și 1982) și unele manifestări care ies din tiparele cunoscute. Sunt așa-numitele “[COLOR=blue]Cuvinte în șoaptă[/COLOR]” . Deloc puține (să tot fie câteva zeci), ele sunt expresia neputinței “[COLOR=blue]Dumnezeului de la Pucioasa[/COLOR]” de a suporta și a expune în public adevăruri incomode care, drept consecință, trebuie tratate pe furiș, cu voce scăzută; cum s-ar spune – “hai să spălăm rufele murdare în familie”. Aceste “[COLOR=blue]Cuvinte în șoaptă[/COLOR]” n-au fost date niciodată publicității, deoarece tratează de regulă subiecte grave și dure, vizând mai ales așa-numitele “neîmpliniri” săvârșite de unii membri marcanți ai comunității. Aici tonul și maniera de tratare a subiectelor oscilează de la o duritate extremă, incompatibilă cu imaginea unui Dumnezeu bun, milos și îndelung răbdător, pe care și-or fi făcut-o mai toți creștinii pravoslavnici, la patetisme ieftine, languroase, care încearcă să-i aducă “cu vorba bună” la ascultare pe cei “turbulenți”. Un asemenea specimen de “[COLOR=blue]Cuvânt[/COLOR]” mieros a fost rostit pe 12 septembrie 2007, avându-i ca destinatari pe… soții Zidaru, proaspăt răzvrătiți împotriva [COLOR=blue]liderilor pucioși[/COLOR] care, drept pedeapsă, i-au expediat în surghiun pe cei doi artiști la atelierul lor din București. Dar cum artiștii Zidaru nu sunt tocmai de lepădat, [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] s-au răzgândit repede și au inventat (cu mintea românului de pe urmă ) un “[COLOR=blue]Cuvânt în șoaptă[/COLOR]”, care urma să-i convingă pe artiști spre obediență și spre sentimente mai pașnice. Bine ticluit, împănat cu cel puțin patruzeci de acuzații solide la adresa celor doi artiști, acest “cuvânt” și-a făcut imediat efectul: măcar formal, artiștii Zidaru au acceptat să mimeze în continuare armonia dintre ei și liderii pucioși, ca să vadă lumea exterioară “[COLOR=blue]cât de mult se iubesc ei între ei[/COLOR]”.
Iată că “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa are și ascunzișuri, nu numai taine. Și, din când în când, mai scrie câte o “scrisoare din cer”. Transcriu aici integral acest “[COLOR=blue]Cuvânt în șoaptă[/COLOR]”, deoarece el nu a fost publicat și probabil nu se va publica niciodată în mod oficial, fiindcă dezvăluie prea limpede o față ascunsă a fățărniciei de la Pucioasa. Textul “epistolei” este evidențiat pe fond gri. Comentariile îmi aparțin.


[COLOR=blue]Epistola Domnului către Marian și Victoria[/COLOR]

[COLOR=blue]D[/COLOR][COLOR=blue]au să întăresc Duhul Meu peste voi, [/COLOR][COLOR=red]copii neputincioși în porți[/COLOR][COLOR=blue],[/COLOR][Comentariu (#1): Este vorba de cei doi lideri supremi și absoluți de la Pucioasa, Mihaela Tărcuță și Nicolae Nedelcu, considerați (de ei și de către acoliții lor) prooroci, profeți, soli ai lui Dumnezeu pe pământ, soli ai [COLOR=blue]Cuvântului[/COLOR], “porți” de coborâre a [COLOR=blue]Cuvântului lui Dumnezeu[/COLOR], “porți” între cer și pământ, călăuzele poporului Domnului, călăuzele de la mijloc ale poporului Domnului, “vase” purtătoare de Dumnezeu, copii purtători ai venirii Domnului, copii ai glăsuirii Domnului, copii însărcinați cu lucrarea Domnului în ei, copii neputincioși în porți, copiii de sub crucea venirii Domnului, copiii cei mai mici, “sculele” Domnului, fiii coborârii Domnului, fiii poporului Domnului, fii-copii, purtătorii Domnului cei disprețuiți, cei mai mici fii ai poporului Domnului, “iubirea Domnului de pe pământ”, etc, etc, etc. În plus, Nicușor mai este și preot și totdeodată arhiereu – deși nu are nici parohie, nici eparhie] [COLOR=blue]dar [/COLOR][COLOR=red]mai întâi[/COLOR][COLOR=blue] caut să întăresc puterea voastră cea pentru Mine și cea pentru poporul Meu, tată. [/COLOR] [Comentariu (#2) : De fapt, este imposibil de a stabili priorități temporale pentru două acțiuni care, practic, se confundă. Nu poate exista aici un “mai întâi” pentru Dumnezeu, deoarece, “a întări Duhul peste două persoane” și “a întări puterea acelorași persoane” sunt două acțiuni care se confundă prin înseși mijloacele prin care ele se împlinesc. “Întărirea puterii” acestor persoane nu se poate face decât prin însăși “întărirea Duhului” peste ele, și altfel nu se face, îndată ce se spune că ea vine de la Dumnezeu.][COLOR=blue] V-am spus vouă că Îmi las cu multul mângâierea Mea peste voi și lucrarea ei [/COLOR] [Comentariu (#3) : Nici mângâierea nu se poate despărți de lucrarea ei, ca să fie două acțiuni distincte, legate prin conjuncția “și”, ci ele sunt o singură acțiune, dacă sunt. Căci lucrarea mângâierii nu poate fi decât însăși mângâierea. Asistăm însă aici la un prelungit joc de cuvinte, menit să dea intensitate artificială mesajului, așa cum boxeurul face un joc de picioare ca să-și amețească adversarul.] [COLOR=blue], dar [/COLOR][COLOR=red]nu pot, tată[/COLOR][COLOR=blue] să-Mi aduc poporul spre duhul mângâierii[/COLOR] [Comentariu (#4) :O mărturisire spectaculoasă: “[COLOR=blue]Dumnezeu cel Atotputernic de la Pucioasa[/COLOR]” se declară neputincios până și în modelarea propriului Său popor! Zeci de ani pierduți în zadar, cu o propovăduire sterilă!? Acesta este un eșec de neimaginat, mai ales că este imposibil ca să fi dispărut toți creștinii autentici de pe fața pământului (evident, în afară de cei doi “aleși”, [COLOR=blue]Mihaela & Nicușor[/COLOR], rămășițele ascunse prin dumbrăvile Pucioasei)] [COLOR=blue]ca să-l aibă el în fire și să trec și prin el apoi cu mângâierea Mea spre voi[/COLOR] [Comentariu (#5) : Mângâierea celor doi lideri de la Pucioasa devine obiectivul primordial de pe pământ. Toată suflarea, tot poporul cel “pravoslavnic” de la Pucioasa, avându-L în frunte pe “Însuși Dumnezeul lor”, trebuie să se preocupe numai ca să le aducă lor mângâiere. Că dacă nu sunt ținuți în mângâieri, îndată “scade puterea lui Dumnezeu în ei”. Să fie asta o nouă închinare la idoli? sau cui i se pare așa, i se pare din duh pizmaș!?] [COLOR=blue], și ca să-l am și pe poporul Meu lucrător al lucrărilor Mele cele de azi și cele de mâine, tată. [/COLOR] [Comentariu (#6) : Lucrări care se reduc la a le aduce mângâieri celor doi lideri de la Pucioasa? Expresia “și pe poporul Meu” arată că doar neîmplinirea de care tocmai s-a vorbit (lipsa de angajament în corul mângâietorilor celor doi lideri) îl împiedică pe acesta să fie la înălțimea chemării care i s-a făcut, deci îl dă (deocamdată) deoparte.]