View Single Post
  #356  
Vechi 11.02.2009, 17:11:29
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”.Cap.II:Avatarurile celor două pietre vii

[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a III-a)

[/COLOR]
[COLOR=blue]Acum îmbrățișez în cuvânt [/COLOR][COLOR=red]inimioarele[/COLOR] [Comentariu (#22) :“Inimioarele” sunt Marian și Victoria Zidaru. Începutul este voit languros, iar artiștii Zidaru sunt duios “periați”, pentru ca “inimioarele” lor să se moaie mai ușor și mai repede.][COLOR=blue] spre care Mă îndrept ca să stau cu ei în sfat, pentru ei și pentru Mine sfat, pentru iubirea Mea cea din cer între ei și Mine, iubire de care-Mi este tare, tare dor, fiilor copii, căci [/COLOR][COLOR=red]ei dau să-și ia de lângă Mine și de lângă voi iubirea[/COLOR] [Comentariu (#23) :Începe însă de îndată un lung lanț de acuzații la adresa artiștilor Zidaru, unele mai voalate, altele de-a dreptul incisive. Vom încerca să le numărăm, fără pretenția că vom face o inventariere exhaustivă.Aici trebuie semnalată o [COLOR=#00ccff]primă [/COLOR]acuzație, voit amestecată, și tocmai de aceea ea este incorectă: artiștii Zidaru sunt acuzați că, în devălmășie, [COLOR=#00ccff]nu-L mai iubesc nici pe Dumnezeu, nici pe “solii” Lui[/COLOR][COLOR=#00ccff] de la Pucioasa[/COLOR]. În realitate, artiștii Zidaru continuă să-L iubească pe Dumnezeu, dar nu prin persoanele controversate ale celor doi intermediari auto-desemnați ca “soli ai lui Dumnezeu” (care i-au scârbit adânc, până la refuz, pe Zidari), ci direct și simplu, din toată inima, așa cum fac toți creștinii de pretutindeni. În același timp, aceasta este și prima mărturisire că artiștii Zidaru, acești “stâlpi ai [COLOR=blue]Noului Ierusalim[/COLOR]” (sau, “[COLOR=blue]pietre vii[/COLOR]”, cum îi numește Maria de la Pucioasa), încep să se clatine zdravăn în “credința” în care au crezut în ultimii optsprezece ani.][COLOR=blue] și vor să Mă iubească așa cum știu ei, așa cum pot ei. [/COLOR] [Comentariu (#24) : Adică ei doar așa pot: să-L iubească pe Dumnezeu direct, de la om la Dumnezeu, și nu prin intermediari (adică prin cei doi lideri, în sensul că numai dacă îi iubesc pe lideri, numai așa se cheamă că-L iubesc pe Dumnezeu).]
[COLOR=blue]Vă iau în Duhul Meu, în sânul Meu, căci aceasta înseamnă Duhul Meu[/COLOR] [Comentariu (#25) : O definiție inedită a Duhului Sfânt: [COLOR=blue]Duhul este sânul Fiului.[/COLOR]] [COLOR=blue], fiilor spre care am venit, și Mă aplec ca un Dumnezeu[/COLOR] [Comentariu (#26) : “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa “se umilește” în fața Zidarilor, pentru a-i putea scoate în evidență neumiliți pe aceștia.][COLOR=blue] ca să Mă primiți și ca să Mă mângâiați cu milă, tată. [/COLOR] [Comentariu (#27) : Acum se pune în mișcare un mecanism sentimental destul de simplu: “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa se ploconește la Zidari și le cerșește milă, știind că o va obține fără greș, fiindcă îi știe că sunt miloși și că, oricum, el are un ascendent nelimitat în fața lor; pentru ca apoi, îndată ce va obține această milă, s-o transfere direct, pe tavă, “solilor” săi (liderii pucioși). În acest fel, scopul real al “scrisorii din cer” este atins: artiștii Zidaru să facă bine și să fie îngăduitori și mângâietori și miloși cu liderii lor, [COLOR=blue]Mihaela & Nicușor, [/COLOR] iar de-acum încolo să-i asculte fără crâcnire.] [COLOR=blue]Am voit [/COLOR][COLOR=red]să-Mi scurg prin voi mila Mea[/COLOR][COLOR=blue] cea din cer către copiii cei de sub sarcina venirii Mele[/COLOR] [Comentariu (#28.) : Aici se confirmă cele spuse în comentariul precedent; în plus, se are în vedere și un transfer necondiționat prin cei doi Zidari, a milei care vine direct din cer pentru cei doi “prooroci”,[COLOR=blue] Mihaela & Nicușor[/COLOR]. Artiștii Zidaru sunt chemați să fie o conductă, sau o curea de transmisie, pentru mila de care “cei mici” ([COLOR=blue]Mihaela & Nicușor[/COLOR]) au atâta nevoie, de parcă ar trăi din mila altora. Și pe undeva, așa și este, căci ei nu muncesc nimic, doar dau “indicății” supușilor lor.] [COLOR=blue], cărora [/COLOR][COLOR=red]nu[/COLOR][COLOR=blue] trebuie [/COLOR][COLOR=red]să le cerem[/COLOR] [Comentariu (#29) : Aici se dă pe față un protecționism fără limite, prin care “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa îi cocoloșește pe “proorocii” Lui, [COLOR=blue]Mihaela & Nicușor[/COLOR]. Cei care conduc, prin natura poziției lor, ar trebui să fie cât mai atenți, cât mai drepți, cât mai corecți, cât mai activi, cât mai eficienți, cât mai sobri. Iar supușii lor să fie în drept să le ceară aceste calități. Poate aici este și cheia conflictelor din această comunitate care se pretinde creștină. Liderii lor nu răspund în fața nimănui de incompetență, de lașitate, de ineficiență, de diletantism, de aventurism, de tot felul de capricii și clovnerii, iar supușii lor n-au nici măcar dreptul să le ceară să se corecteze, ci doar să-i laude și să-i mângâie neîncetat. Iar când se ivește câte unul mai colțos, gata și conflictul! De regulă aceste conflicte se rezolvă simplu, prin “debarcarea” celui în cauză. Când e vorba însă de persoane importante (cei doi Zidari sunt un asemenea caz), problema se complică până la paroxism. Surghiunirea nu mai este o soluție comodă; pe de altă parte, conviețuirea lor cu [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] devine imposibilă, fără o delimitare strictă a (in)competențelor. Se recurge atunci la “negocieri”, care îmbracă cele mai neobișnuite forme, inclusiv cea a “[COLOR=blue]misivelor căzute din cer[/COLOR]”. Adică, așa ca în cazul de față.] [COLOR=blue], ci [/COLOR][COLOR=red]numai să le dăm[/COLOR][COLOR=blue], tată. Și ce să le dăm, tată? Să le dăm [/COLOR][COLOR=red]primire[/COLOR][COLOR=blue], să le dăm [/COLOR][COLOR=red]nădejde[/COLOR][COLOR=blue], să le dăm [/COLOR][COLOR=red]putere[/COLOR][COLOR=blue] ca să poată pentru Mine și pentru salvarea neamului omenesc de la întuneric la lumină, să le dăm [/COLOR][COLOR=red]milă[/COLOR][COLOR=blue] și [/COLOR][COLOR=red]mângâiere[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR] [Comentariu (#30) : Drept este că [COLOR=#993300]mai fericit este a da, decât a lua[/COLOR] [COLOR=#993300](Faptele Ap., [/COLOR][COLOR=#993300]20:35).[/COLOR] Dacă aici e vorba de “[COLOR=blue]călăuze[/COLOR]”, apoi nimic, dar absolut nimic, în afară de ascultare demnă, n-ar fi să le trebuiască acestora de la cei călăuziți. Dar ce găsim în enumerarea de mai sus? Ce mai vor “[COLOR=blue]călăuzele pucioase[/COLOR]”de la supușii lor? În afară de ascultare (numită aici cu cuvântul “[COLOR=blue]primire[/COLOR]”), mai găsim pe lista solicitărilor: și [COLOR=blue]nădejde[/COLOR], și [COLOR=blue]putere[/COLOR], și [COLOR=blue]milă[/COLOR] și [COLOR=blue]mângâiere[/COLOR]. [COLOR=blue]Nădejdea [/COLOR]este una dintre virtuțile fundamentale creștine, alături de credință și de dragoste. Dacă tu, călăuză, nu te poți călăuzi pe tine pe cale, pentru că n-ai nădejde, oare cum vei călăuzi pe alții, mai începători, mai șovăitori și mai slabi? Bărbăția, sau [COLOR=blue]puterea[/COLOR], este altă virtute creștină. Dacă tu, slab fiind, te încumeți să călăuzești pe alții, oare nu veți aluneca cu toții în prăpastie? [COLOR=blue]Mila[/COLOR] și [COLOR=blue]mângâierea[/COLOR] sunt pentru cei neputincioși și bolnavi cu sufletul și cu trupul. Dacă tu ești o călăuză vrednică de milă, bolnavă fiind la suflet și la trup, cum îi vei întări pe alții, cărora le ceri cu disperare să-ți dea ție întărire? Cei încăpățânați în a se agăța de scaune și de ranguri, de unde conduc mulțimile, cerându-le lor numai să le dea, dar nimic să le ceară în schimb, să ia aminte că apostolii Noului Testament n-au făcut așa. Ei s-au dat pe ei înșiși, fără a cere nimic în schimb, încât apostolul Pavel cu lucrul mâinilor sale își câștiga pâinea lui, ca să nu fie judecat pentru lăcomie sau nedreptate. Pavel era bolnav și la trup, dar nu se lamenta la cei din jur, ci doar se ruga Domnului să-i îndepărteze boala și neputința. Dar la suflet, el era mai sănătos decât toți: pe toți îi îmbărbăta, pe toți îi ridica, pe toți îi vindeca. Iată chipul adevărat al apostolului lui Hristos! El dă în jurul lui, nu cere, și se bucură când dă, căci [COLOR=#993300]mai fericit este a da, decât a lua[/COLOR].][COLOR=blue] căci [/COLOR][COLOR=red]sarcina Mea peste ei este grea și nu mai pot[/COLOR][COLOR=blue] sub ea acești copii, fiilor. [/COLOR] [Comentariu (#31) :Aici este creionată o imagine falsă pentru Hristos, Care a fost și este Dumnezeu adevărat din Dumnezeu adevărat, și Care spunea pe vremea petrecerii Sale în trup pe pământ: [COLOR=#993300]“Vai și vouă, învățătorilor de Lege! Că împovărați pe oameni cu sarcini anevoie de purtat, iar voi nu atingeți sarcinile nici cel puțin cu un deget”(Luca [/COLOR][COLOR=#993300]11,46)[/COLOR][COLOR=purple]. [/COLOR]Nu se putea ca tocmai Cel ce a criticat așa de aspru obiceiul de a pune sarcini grele, peste puterile celor pe care îi stăpânesc, să facă El Însuși așa ceva, și încă unor aleși ai săi, “[COLOR=blue]soli[/COLOR]” și “[COLOR=blue]prooroci[/COLOR] “ ai “[COLOR=blue]cuvântului care vine din cer[/COLOR]”. Și chiar dacă ar fi fost așa, cel care a împovărat nemilos pe cei neputincioși ar fi trebuit ca el însuși să repare ce a greșit, să ridice povara, nu să apeleze la mila altora, prea puțin dispuși să-l asculte.][COLOR=blue] Ei sunt săraci de puteri.[/COLOR] [Comentariu (#32) : Ce enormitate! De parcă ar trage la jug în fiecare zi. Cine îi cunoaște știe bine că mai degrabă “ard gazul de pomană”, iscodind în dreapta și-n stânga și pierzând ore în șir la taclale la telefonul mobil, în timp ce supușii lor muncesc de dimineața până-n noapte.][COLOR=blue]
[/COLOR]