View Single Post
  #359  
Vechi 11.02.2009, 17:17:32
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”.Cap.II:Avatarurile celor două pietre vii

[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a VI-a)

[/COLOR] [COLOR=blue]Când văd că ei cad sub vină, numaidecât Eu le-o ridic și o duc Eu[/COLOR] [Comentariu (#57) : Păi, e corect așa? Să le fie ridicată vina numaidecât, fără o cercetare a faptelor? Și dacă vina e adevărată? Acoperirea vinei se transformă atunci într-o cârdășie. Cel mai mare și mai tare își trage intenționt vina asupra lui, știind bine că pe el n-o să mai îndrăznească să-l cerceteze mai departe, ba o să bată îndată în retragere, făcând și temenele până la pământ. Ciudată această complicitate de gașcă, această “inversare intenționată a rolurilor”, numită în limbajul penal “favorizarea infractorului”! Dar eficientă, se pare.
Și încă ceva: dacă vina celor doi nu este întemeiată (așa cum se susține aici sus și tare) de ce o mai ia “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa în cârcă? Nici așa nu este corect. Și chiar dacă ar fi ei vinovați, oare Dumnezeu ar trebui să-i descarce de vină în acest fel, adică identificându-Se cu vina lor?] [COLOR=blue], ca să Mă poată ei duce pe Mine, tată, [/COLOR] [Comentariu (#58.) : Vorba ceea: “[COLOR=green]O mînă spală pe alta, și amândouă obrazul[/COLOR]”. Merită o așa combinație!?!] [COLOR=blue]căci satana Mă apasă și Mă umilește cu dușmănie mare[/COLOR] [Comentariu (#59) : Normal, când vede atâta favoritism și nepotism deșănțat, că-i sare și lui [COLOR=blue]nea’ Sataniel[/COLOR] muștarul!][COLOR=blue] când aude de pe pământ vină peste cei ce-Mi stau cărare a Mea spre om, și cad și Eu când cad ei [/COLOR] [vezi Comentariul (#107)][COLOR=blue], și poporul Meu cel neascultător nu vrea să înțeleagă aceasta, fiilor.[/COLOR] [Comentariu (#60) : Poporul acesta se dovedește îngust la minte și încremenit în tiparele procustiene ale unei dreptăți țărănești, simple, moștenite “den betrâni”, lipsite de mlădierile diplomației machiavelice. El nu vrea să priceapă deloc subtilitățile “proverbului”: [COLOR=green]“Dai în mine? Dai în mama! Ce-ai cu mama, mă?”[/COLOR] Nu corectarea vinei, atâta câtă este ea, stă în preocuparea acestei noi filozofii pretinse creștine, ci cocoloșirea și mușuroirea ei: [COLOR=green]“Ia să nu mai vorbească nimeni despre aceasta! Să nu se mai audă vreo vină la ei de pe pământ!”[/COLOR]. Se postulează așadar o nouă generație de “[COLOR=blue]prooroci fără vină[/COLOR]”, mai infailibili decât papa de la Roma și ceva mai autohtoni: Mihaela Tărcuță ot Onești (fost orașul Gh.Gheorghiu-Dej) și Niculae Nedelcu ot Fundeni (strada Melodiei, colț cu șoseaua Fundeni, colț cu șoseaua Pantelimon).][COLOR=blue] O, prin ei am căutat să pot și pentru voi, căci v-am voit mereu frumoșii Mei[/COLOR] [Comentariu (#61) : Începe iar “perierea” artiștilor Zidaru, dar numai pe jumătate: [COLOR=blue]au fost voiți și doriți să fie mereufrumoșii “Domnului”[/COLOR], care va sa zică[COLOR=blue], acum[/COLOR][COLOR=blue] nu mai sunt[/COLOR]. Sau, nici măcar n-au fost vreodată, ci [COLOR=blue]doar au fost voiți[/COLOR] așa. Din vina lor, desigur, numai a lor.] [COLOR=blue], cu care să Mă fălesc[/COLOR] [Comentariu (#62) : “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa nu prea pare pătruns de duhul smereniei și umilinței, pe care altminteri îl propovăduiește cu sârg supușilor săi. Păi atunci cum să fie ei altfel, decât stăpânul lor, căruia îi place [COLOR=blue]să se fălească[/COLOR] în fața lumii întregi? Ce să le mai pretinzi lor, dacă au un așa model în fața ochilor?][COLOR=blue] înaintea sfinților și a îngerilor și înaintea oamenilor de pe pământ, tată, dar [/COLOR][COLOR=red]Eu să Mă fălesc[/COLOR][COLOR=blue], și nu voi[/COLOR] [Comentariu (#63) : Mai e și egoist pe deasupra, vrea să se fălească neapărat singur.] [COLOR=blue], și [/COLOR][COLOR=red]tot așa au dorit[/COLOR][COLOR=blue] mereu și [/COLOR][COLOR=red]copiii Mei din porți[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] când ei căutau spre voi cu răbdare și blândețe, sau cu tărie de cuvânt plin de nerăbdare în el pentru îmbrățișarea Mea cu voi întru nedespărțire, pentru asemănarea voastră cu Mine, tată.[/COLOR]
[COLOR=blue]Vă rog înlăcrimat, vă rog cu Duhul îndurerat, dacă vreți, dacă puteți, iubiți-Mi copiii de sub crucea venirii Mele la voi atât cât Eu vă iubesc pe voi. Iată ce măsură dreaptă vă cer[/COLOR] [Comentariu (#64) : Măsura nu e dreaptă deloc. Ar fi dreaptă, dacă li s-ar cere să-L iubească pe Dumnezeu cu aceeași măsură cu care Dumnezeu îi iubește pe ei. Dar lor li se cere ca, în locul lui Dumnezeu, să iubească niște “surogate de Dumnezeu”, adică niște oameni cu limitele lor incomode, chiar insuportabile uneori, ceea ce nu este deloc echitabil.] [COLOR=blue], căci Eu așa și nu altfel voiesc să vă am ajutori ai venirii Mele, acum, la sfârșit de timp, căci Mie, și nu vouă ar fi să vă placă[/COLOR] [Comentariu (#65) : Mai natural ar fi fost dacă era formulat așa: [COLOR=blue]...Mie, și nu vouă, ar fi să-Mi placă…[/COLOR]] [COLOR=blue]felul cum stați voi în [/COLOR][COLOR=red]bărcuța[/COLOR][COLOR=blue] Mea de salvare, în poporul Meu cel mic de la sânul Meu, tată, și care se poate clătina când vă vede vouă răceala de el și de Mine[/COLOR] [Comentariu (#66) : [COLOR=#00ccff]A zecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]s-au răcit de “[/COLOR][COLOR=blue]poporul lui Dumnezeu[/COLOR][COLOR=#33cccc]”[/COLOR][COLOR=#00ccff] și de “[/COLOR][COLOR=blue]Cel de la Pucioasa[/COLOR][COLOR=#00ccff]”[/COLOR]”] [COLOR=blue], dragoste ca a voastră și nu ca a Mea între voi și poporul Meu. O, Eu vă vreau ca Mine, tată, și vă vreau de alinare a ranelor Mele, și vă vreau până la capătul mersului Meu primitori ai voii Mele în voi, și ca să-Mi placă Mie și ca să-Mi fie Mie de sprijin, tată. [/COLOR]
[COLOR=blue]O, fiilor, omului îi este ușor să judece pe altul și îi este greu să se judece pe el ca să-l am Eu pe el înțelept și drept al Meu. Când voi nu mai suferiți pentru lucrarea Mea de azi cu voi[/COLOR] [Comentariu (#67) : [COLOR=#00ccff]A unsprezecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “ [COLOR=#00ccff]nu mai vor să sufere pentru[/COLOR] [COLOR=blue]lucrare[/COLOR]”] [COLOR=blue], ce lucrare mai poate fi aceea care nu vă face să aveți suferință pentru Mine, Cel plin de suferință, tată? O, fiilor, noi avem de lucrat pentru veșnicia care vine cu Mine pe pământ la voi, lucrare la care oamenii nu știu și [/COLOR][COLOR=red]nu pot să lucreze[/COLOR][COLOR=blue], tată, [/COLOR] [Comentariu (#68.) : Atunci artiștilor Zidaru de ce li se mai cere să facă o lucrare pe care n-o pot face și nici n-o pot duce? Ei nu sunt tot oameni, la fel de neștiutori și de neputincioși ca și ceilalți, față de care există totuși înțelegere pentru că nu știu și nu pot?] [COLOR=blue]căci iată, [/COLOR][COLOR=red]abia pot Eu[/COLOR] [Comentariu (#69) : Dacă Dumnezeu abia poate, putea-vor oare artiștii Zidaru mai mult?] [COLOR=blue]să-l ajut pe poporul Meu să Mă aibă pe Mine de viață a lui pe pământ. O, ceea ce-I dăm lui Dumnezeu, numai aceea este agoniseală, tată, dar ceea ce oamenii ne dau, pierdem, fiilor, căci oamenii își distrug unii altora puterea de a fi. Dar voi fiți ai Mei așa cum Eu v-am născut și v-am crescut cu cuvânt din sânul Meu, că [/COLOR][COLOR=red]voi sunteți bogați în ceea ce aveți cules la Mine[/COLOR][COLOR=blue], tată, [/COLOR] [Comentariu (#70) : Adică, artiștii Zidaru sunt “putrezi de bogați în ceruri”, prin daniile și donațiile făcute pucioșilor, de-a lungul celor optsprezece ani cît au fost ei împreună. Restul, nimicurile care le-au adunat pentru ei, pentru a-și duce zilele, sunt toate numai uscături:] [COLOR=blue]și nu altfel cules, căci cele ce se văd, [/COLOR][COLOR=red]sunt numai uscături[/COLOR][COLOR=blue], dar cele ce vor fi, sunt cele puse bine la Mine și [/COLOR][COLOR=red]nu se văd[/COLOR][COLOR=blue], precum nici Eu, Domnul, nu Mă văd de către om. [/COLOR] [Comentariu (#71) : Bogățiile strânse de Zidari “în ceruri” sunt “puse bine” și-i așteaptă, pentru ziua întâlnirii (chiar dacă nu se mai văd, pentru că au făcut picioare).]