View Single Post
  #364  
Vechi 11.02.2009, 17:31:18
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”.Cap.II:Avatarurile celor două pietre vii

[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a XI-a)

[/COLOR] [COLOR=blue]I-am așteptat cu dor până ce i-am avut aici, și aceștia trebuiau [/COLOR][COLOR=#ff6600](sic!) [/COLOR][COLOR=blue]primiți ca și Mine, și trebuiau [/COLOR][COLOR=#ff6600](sic!) [/COLOR][COLOR=blue]înțeleși, că numai binele cel de la Mine îl vor ei peste poporul Meu, care trebuia să se facă de mult copil, ca să pot să-l am și să-l cresc și să-l ocrotesc pe el, după cum văd Eu primejdia când bate să-Mi răstoarne [/COLOR][COLOR=red]pluta[/COLOR] [Comentariu (#119) :“[COLOR=red]Bărcuța[/COLOR] de salvare” de care se vorbea mai sus a devenit între timp o biată “[COLOR=red]plută[/COLOR]”.] [COLOR=blue] pe care stau Eu cu poporul Meu.[/COLOR]
[COLOR=blue]Vă spun o durere mare a Duhului Meu, fiilor. Când am luat-o pe Verginica la cer, n-am luat-o până ce nu Mi-am adus aproape acești copii moldoveni[/COLOR] [Comentariu (#120) : Emilian Tărcuță și soția lui, Mihaela Tărcuță. Dar, după venirea lui Nicușor Nedelcu de la Fundeni la Pucioasa, Mihaela l-a așezat pe Emilian Tărcuță într-un con de umbră deasă, înlocuindu-l definitiv cu Nicușor.][COLOR=blue], așteptați de Mine ca să ridic din ei [/COLOR][COLOR=red]rămurică[/COLOR][COLOR=blue] verde[/COLOR] [Comentariu (#121) : [COLOR=red]rămurica[/COLOR] sau [COLOR=red]crenguța [/COLOR]verde este Mihaela Tărcuță, iar [COLOR=red]puntea[/COLOR] curată și uscată e “lelica” Maria] [COLOR=blue] , prin care Eu, Domnul, să-Mi leg pe mai departe marea mea lucrare peste neamurile pământului. Cu Verginica și cu surioara ei[/COLOR] [Comentariu (#122) : “Lelica” Maria][COLOR=blue], care Mi-a fost între ea și ei [/COLOR][COLOR=red]punte[/COLOR][COLOR=blue], n-am mers cu mers larg pe pământ, ci am mers cu mers strâmt, am mers cu un popor mereu mic, mereu neîmplinit, mereu dădăcit și mereu greoi la mers, până azi, tată. Dar cu [/COLOR][COLOR=red]acești copii ai coborârii Mele acum,[/COLOR] [vezi Comentariul (#1)] [COLOR=blue] merg peste pământul tot cu al meu cântec de dor după om, cu multul Meu cuvânt, care-Mi anunță împărăția Mea peste om, căci cu ei Mi-am desfundat drumul ca să merg, tată, și ei îmi stau porți ca să vin și ca să merg. Am adus de la Moldova [/COLOR][COLOR=red]crenguță[/COLOR][COLOR=blue] verde[/COLOR] [vezi Comentariul (#121)] [COLOR=blue] și am pus-o la rodit temelie nouă de nou Ierusalim pe pământ, dar poporul cel de atunci, iubitor de libertate pentru păcat, a pornit cu duh de invidie, cu duh de minciună și de prigoană, din pizma diavolului, care nu Mă mai voia cu cuvântul Meu peste pământ în urma trâmbiței Mele, și poporul cel răzvrătit de la mijloc Mi-a strivit drumul Meu cel tainic atunci, tainic din pricina celor neiubitori de sfințenie în poporul Meu, și Mi-a zdrobit puterea Mea în cei aduși de departe[/COLOR] [vezi Comentariul (#120)] [COLOR=blue] după planul Meu cel vestit din timp poporului Meu, plan pe care poporul Meu Mi l-a împiedicat atunci, dar aveam pentru cei nou-născuți atunci proorocie anunțată tainic prin trâmbița mea peste păstori[/COLOR] [Comentariu (#123) : “păstorii” sunt nea’Mișu și nea’Cristea] [COLOR=blue] că după [/COLOR][COLOR=red]zece ani de părăsire a Mea de către poporul Meu[/COLOR][COLOR=blue], rămas în urma trâmbiței Mele, Eu, Domnul, voi avea iarăși venire la el cuvânt pe pământ[/COLOR] [Comentariu (#124) : Cuvântul “[COLOR=#ff6600]iarăși[/COLOR]” trebuie înțeles a fi a patra venire, după care urmează deci a cincea, când Domnul se va arăta și cu trupul. A doua venire și a treia venire a Domnului au fost prin “șfânta” Verginica și respectiv prin “lelica” Maria. În acest context, exprimarea [COLOR=blue]“…după zece ani de părăsire … Eu, Domnul, voi avea [/COLOR][COLOR=#ff6600]iarăși[/COLOR][COLOR=blue] venire la el cuvânt pe pământ…” [/COLOR]nu exprimă realitatea, îndată ce întreruperea a fost numai de doi ani (între 1980 și 1982). Liderii pucioși încearcă să minimalizeze în importanță perioada 1980-1990, arătând că în acești zece ani “lelica” n-a făcut mare lucru, îndată ce “poporul ales” a părăsit în masă “lucrarea”. Ei vor să insinueze prin această manevră dibace că importante în propovăduire nu sunt decât [COLOR=red]trâmbița[/COLOR] (verde) Verginica și [COLOR=red]crenguța[/COLOR] (verde) Mihaela, iar “lelica” a fost doar “[COLOR=red]o[/COLOR] [COLOR=red]punte[/COLOR]”(uscată). Or, se știe că de regulă, o punte oarecare se calcă în picioare: se pășește, sau se sare. Cam asta au făcut și pucioșii: au sărit de la [COLOR=red]trâmbiță[/COLOR] direct pe [COLOR=red]crenguță[/COLOR], pășind [COLOR=red]peste[/COLOR] punte] [COLOR=blue] și peste neamurile de pe el,[/COLOR] [COLOR=blue]chemate la izvorul Meu.[/COLOR][Comentariu (#125) : Neamurile de pe pământ, deși insistent chemate la izvoarele sulfuroase de la Pucioasa, nu prea s-au înghesuit să vină până acum la tratament; dar nici n-au intrat zilele-n sac. Poate când s-o schimba ministrul turismului să apară ceva șanse ca să se revigoreze unele stațiuni balneoclimaterice, printre care și Pucioasa.][COLOR=blue] Tot ce răzvrătiții de atunci din poporul Meu au aruncat cu vină peste cei mai mici veniți[/COLOR] [vezi Comentariul (#120)][COLOR=blue], peste [/COLOR][COLOR=red]această copilă scumpă Mie[/COLOR] [vezi Comentariul (#121)][COLOR=blue] pentru inima ei mare cât Mine în ea[/COLOR] [Comentariu (#126) : Elogiile aduse aici Mihaelei Tărcuță depășesc hiperbolic dimensiunile supravenerării, o formă de cinstire care fusese rezervată de către exegezele teologice exclusiv Maicii Domnului. Nici chiar Verginica (acum considerată sfântă la Pucioasa) n-a fost atât de deșănțat lingușită, ba dimpotrivă, suferințele ei din timpul vieții au fost “motivate” cu destul cinism de către “Cel de la Pucioasa”, care se laudă că i-a dat suferințele:[COLOR=blue]“…că i-am dat suferință, căci așa Mi-a plăcut, să fie ca Mine.”(4 septembrie 1966)[/COLOR]][COLOR=blue], toate câte au fost aruncate peste ea, au fost minciună, tată, minciuna omului mincinos și a ucenicilor lui, care de dorul vieții lumești Îmi dărâmase de pe temelie poporul Meu de atunci, pe care-l chemam la sfințenie, și iată, semn mare, căci trupul minciunii a crescut mare ca și minciuna ieșită din el, iar Eu abia mai pot să trudesc ca să-Mi ridic la loc poporul cel îmbrâncit atunci de pe cale. Eu am la Mine toată suferința îndurată de atunci și până azi de [/COLOR][COLOR=red]copiii[/COLOR][COLOR=red] cărora le-am dat să-Mi poarte apoi sarcina venirii Mele[/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] și ridicarea unui nou popor, după cum Eu, Domnul, proorocisem că poporul va cădea și că se va ridica un nou popor, prin care, iată, tată, dau să-l ridic și pe poporul cel căzut atunci.[/COLOR]
[COLOR=blue]O, fiilor, Îmi plâng vouă jalea Mea cea lungă, așa cum la începutul Meu cu voi lângă ei vă dădeam de lucru peste cei ce-Mi vorbeau de rău noul Meu început, pe care-l iubeam atât de mult, iar cei ce le ridicau lor vină au rămas sub acest greu păcat și nu s-au mai ridicat din el, și vă rugam pe voi pe atunci să lucrați cumva să micșorăm acest păcat de peste cei ce-l făceau așa, ca să nu rămână până în sfârșit striviți de piatra aceasta, în care ei loveau și se loveau lovind. O, [/COLOR][COLOR=red]mare este păcatul vorbirii de rău[/COLOR][COLOR=red]peste[/COLOR][COLOR=red]copiii[/COLOR][COLOR=red]purtători ai venirii Mele[/COLOR][COLOR=blue], [/COLOR][Comentariu (#127):[COLOR=#00ccff] A douăzeci și opta[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: ”[COLOR=#00ccff]ei i-au vorbit de rău pe liderii pucioși[/COLOR]”] [COLOR=blue] cei și nu știu să iasă de sub el cei ce păcătuiesc prin el! Vina pusă peste ei ajunge drept la Mine, căci diavolul este cel ce vine la Mine cu această vină mai mult decât orice ar aduce el de pe pământ, rău înaintea Mea.[/COLOR]