View Single Post
  #365  
Vechi 11.02.2009, 17:33:32
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”.Cap.II:Avatarurile celor două pietre vii

[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a XII-a)

[/COLOR] [COLOR=blue]O, fiilor, simțiți-Mi zdrobirea și îngrijorarea. Nu e bine să stați despărțiți de poporul Meu[/COLOR] [Comentariu (#128):[COLOR=#00ccff] A douăzeci și noua[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: ”[COLOR=#00ccff]ei nu simt zdrobirea și îngrijorarea[/COLOR][COLOR=blue]Dumnezeului de la Pucioasa[/COLOR]”, [COLOR=#00ccff]deoarece continuă să stea [/COLOR][COLOR=blue]“despărțiți de poporul Domnului”[/COLOR]”][COLOR=blue] cel pus deoparte pentru slava Mea. Eu v-am făcut mereu voia, tată; [/COLOR][Comentariu (#129) :Nu-i adevărat! Măcar un episod revelator merită să-l amintim. Când au vrut artiștii Zidaru acum câțiva ani să meargă în America, la o expoziție, “[COLOR=blue]proorocii Domnului[/COLOR]” ([COLOR=blue]Mihaela & Nicușor),[/COLOR] le-au interzis să meargă, deși totul era aranjat în cele mai mici amănunte, iar cei doi artiști bineînțeles că tare mult ar fi dorit să fie și ei de față. Până la urmă, în America au mers numai exponatele lor , iar artiștii Zidaru au rămas acasă, cu un gust amar de la această fățișă invidie sau desconsiderare din partea liderilor sectei. Dimpotrivă, anul trecut în iarnă li s-a dat voie să meargă la Paris, la o manifestare similară, și încă li s-a dat și “binecuvântare arhierească”, pentru a-i îmbuna și a-i îndulci pe Zidari, care între timp o luaseră pe calea răzvrătirii.][COLOR=blue] și Eu, și poporul Meu. Faceți-Mi și voi Mie voia și nu mai stați fără poporul Meu[/COLOR] [Comentariu (#130) :[COLOR=#00ccff] A treizecea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]despărțirea de “[/COLOR][COLOR=blue]poporul Domnului[/COLOR][COLOR=#00ccff]”[/COLOR]”][COLOR=blue], că-Mi cade poporul [/COLOR] [Comentariu (#131) : Ce credință o mai fi și asta, condiționată de părerea subiectivă a doi muritori? Cu alte cuvinte, ce-ar fi să zică ei în sinea lor: “dacă nu mai cred frații Zidaru, atunci nu mai credem nici noi!”?! Da… dar așa vina nu mai este a celor ce cad din credință pentru că nu mai vor să creadă, ci a artiștilor Zidaru, care le-au fost model (fie și fără să vrea).][COLOR=blue], se smintește cel plăpând și se pierde de pe cale, tată. O, nu e bună amenințarea pusă peste Mine[/COLOR] [COLOR=blue]de către diavol pentru statul vostru departe de cei ce-Mi sunt popor[/COLOR] [Comentariu (#132) : [COLOR=#00ccff]A treizeci și una[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]statul lor departe de cei ce sunt[/COLOR][COLOR=blue] “popor”[/COLOR][COLOR=#00ccff]și de lucrarea [/COLOR][COLOR=blue] liderilor pucioși[/COLOR]”][COLOR=blue], departe de lucrarea celor ce Mă poartă atât de durut cât sunt. Ați pus vină peste ei că v-au alungat, tată.[/COLOR] [Comentariu (#133) : [COLOR=#00ccff]A treizeci și doua[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: “[COLOR=#00ccff]au pus vină peste [/COLOR][COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR][COLOR=#00ccff] că i-au alungat[/COLOR]”. Pentru cei care ar mai sta în cumpănă, dacă între Zidari și liderii pucioși ar fi intervenit, sau nu, un conflict major, aceasta este cea mai bună dovadă, venită chiar de la “sursă”] [COLOR=blue]O, nu e așa, tată.[/COLOR] [Comentariu (#134) : Deci, ni se sugerează că artiștii Zidaru au mințit.]
[COLOR=blue] Socoteala făcută de voi e răutăcioasă[/COLOR] [Comentariu (#135) : [COLOR=#00ccff]A treizeci și treia[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: ”[COLOR=#00ccff]socoteala făcută de ei e răutăcioasă[/COLOR]”][COLOR=blue] și nu vă puteți ascunde sub această ticluire[/COLOR] [Comentariu (#136) : [COLOR=#00ccff]A treizeci și patra[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: [COLOR=#00ccff]ticluirea[/COLOR], care înseamnă minciună, și [COLOR=#00ccff]sub care[/COLOR] [COLOR=#00ccff]încearcă să se ascundă[/COLOR]. Acuzația de minciună la adresa lor capătă o exprimare deschisă, frontală.] [COLOR=blue]și vreau să vă șterg această vină, tată.[/COLOR] [Comentariu (#137) :Deci, aceasta este vina care ar trebui ștearsă: au mințit spunând că au fost alungați. Înseamnă că au plecat de la “mănăstire” de bunăvoie. Dar atunci, de ce li s-au mai scos toate obiectele personale, claie peste grămadă, în curte? Motivația că așa trebuia, ca să li se facă (de alții) curățenie în chilie este cinică și grosolană.
Se prefigurează însă aici o nouă “negociere”…în același stil ca și până acum…[vezi Comentariul (#45)][COLOR=blue] Nu e bună răstălmăcirea faptelor numai dintr-o singură parte a faptelor.[/COLOR] [Comentariu (#138.) :Ar trebui să deducem că răstămăcirea ar fi bună doar dacă s-ar face simultan din ambele părți?][COLOR=blue] Nu e bună răstălmăcirea, tată. Nimeni nu poate cunoaște gândul și fapta omului cum este, nimeni decât Eu, iar omul este îndrăzneț pentru el împotriva altui om.[/COLOR] [Comentariu (#139) : Să admitem că gândurile omului nu pot fi cunoscute de către alt om, deși uneori exprimarea lor prin cuvinte le dă pe față. Atunci, ele se fac cunoscute din felul cum sunt rostite de cel ce le-a gândit, afară de cazul când cel ce își dezvăluie gândurile o face mințind cu nerușinare. Dar în ceea ce privește faptele, să avem iertare. De aceea e și o vorbă în popor: [COLOR=#339966]“Faptele vorbește!” [/COLOR](sic!). În consecință, zicerea [COLOR=blue]“nimeni nu cunoaște…fapta omului cum este”[/COLOR] nu-și are nici o justificare (în afară, poate, de acea dorință de a scoate “basma curată” pe cei care, iată, sunt protejați pe față, chiar și atunci când greșesc). Iar în ceea ce privește îndrăzneala, oare nu trebuie să îndrăznim, atunci când avem convingerea că susținem un adevăr? N-a spus oare Mântuitorul.. [COLOR=#993300]“Îndrăzniți, Eu am biruit lumea?”([/COLOR]v. [COLOR=#993300]Ioan, [/COLOR][COLOR=#993300]16:33)[/COLOR]]
[COLOR=blue]Vreau să vă văd că iubiți dreptatea a toate, dreptatea faptelor, fiilor, dreptatea cea pentru dreptatea Mea, tată. O, nu le cereți [/COLOR][COLOR=red]lor [/COLOR][vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue]dreptate pentru voi.[/COLOR][Comentariu (#140) : De ce? Nu sunt în stare să o dea? Atunci de ce mai sunt ei lideri ai creștinilor de la Pucioasa, dacă nu sunt în stare să împartă dreptate peste supușii lor?][COLOR=blue] Cereți-Mi Mie, tată.[/COLOR] [Comentariu (#141) : Există două măsuri ale dreptății care diferă în mod fundamental? Una este dreptatea “[COLOR=blue]Dumnezeului” de la Pucioasa[/COLOR], și cu totul alta este dreptatea pe care o împart “solii lui”, “proorocii lui”, “aleșii lui”? Oare solii pot să transmită și să dea altceva decât le-a dat Stăpânul lor?][COLOR=blue] [/COLOR][COLOR=blue] [/COLOR]