View Single Post
  #366  
Vechi 11.02.2009, 17:34:57
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”.Cap.II:Avatarurile celor două pietre vii

[COLOR=blue]12. La Pucioasa se minte “de îngheață apele”. Cap.II : Avatarurile celor două pietre vii (Partea a XIII-a)

[/COLOR] [COLOR=blue]Spuneți-Mi Mie cu ce v-au nedreptățit ei[/COLOR] [Comentariu (#142) : “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa e smerit, nu vrea să apară în fața oamenilor că este [COLOR=blue]Atotștiutorul[/COLOR], și atunci îi întreabă pe ei ce, și cum.],[COLOR=blue] și vom sta în sfat [/COLOR] [Comentariu (#143) : Iarăși “negocieri”!][COLOR=blue]și Mă voi umili și Mă voi apleca[/COLOR] [Comentariu (#144) : Umilința și aplecarea “Celui de la Pucioasa” sunt acceptabile și valabile doar dacă artiștii Zidaru ar fi să aibă dreptate. Or, această opțiune, aleasă cu anticipație, confirmă cunoașterea faptului că artiștii Zidaru chiar au dreptate!!!][COLOR=blue], dar nu mai stați departe de duhul proorocului meu[/COLOR] [Comentariu (#145) : Deci aici e buba, aici e durerea, aceasta este miza : artiștii Zidaru trebuie musai să intre la loc în front, sub ascultarea căpeteniilor pucioase, ignorând sau uitând de toate capriciile acestora! Iar căpeteniile par a fi doar una, nu mai multe: proorocul, nu proorocii. Întrucât acum se știe de toată lumea că numai Mihaela Tărcuță este cea care “primește cuvântul”, iar Nicușor joacă rolul de “asistent de platou”, înseamnă că “proorocul” este Mihaela, iar Nicușor rămâne doar sfetnicul ei de taină.][COLOR=blue], căci de pe nicăieri Eu nu vă pot avea ai Mei pe voi, decât din mijlocul poporului Meu, care trebuie iubit și oblojit de voi[/COLOR] [Comentariu (#146) : Așadar, vorbind (chiar și pe ocolite) de destinul și de consacrarea artiștilor Zidaru (acelea de susținători financiari ai celor de la Pucioasa), se vede clar că nu se poate renunța așa de ușor la ele, ci au fost și sunt pe mai departe un jug, de care ei nu vor putea scăpa vreodată: acest jug trebuie dus până la moarte!][COLOR=blue], căci vreau să-Mi fiți alinare și [/COLOR][COLOR=red]vreau să semănați cu Mine[/COLOR] [Comentariu (#147) : Artiștii Zidaru sunt “periați” aici cu cuvinte mieroase, care amintesc izbitor de cele din cartea Facerii: [COLOR=#993300]“…și veți fi ca Dumnezeu…”(Fac., [/COLOR][COLOR=#993300]3:5).[/COLOR][COLOR=purple] [/COLOR]Alți actori, aceeași piesă. Și cu același regizor.][COLOR=blue] și nu cu omul în mijlocul oamenilor[/COLOR] [Comentariu (#148.) : Adică, nici măcar cu Mihaela. Artiștii Zidaru sunt aici atît de “periați”, încât pentru o clipă, doar pentru o clipă mică, li se dă impresia că sunt mult mai importanți chiar și decât Mihaela, atunci când nu mai sunt comparați cu ea, ci cu însuși “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa.][COLOR=blue], fiilor, și vreau să ascultați de Dumnezeu mai mult decât de oameni, tată, căci omul vă dă de lucru, și voi lucrați așa,[/COLOR] [Comentariu (#149) : E vorba de o scurtă perioadă de activitate independentă, în cursul anului 2007, în care artiștii Zidaru au putut să se comporte liber, să creeze liber și să se gospodărească liber, fără a se mai simți datori să întrețină financiar “[COLOR=blue]imperiul creștinesc de carton – NIP[/COLOR][COLOR=blue] [/COLOR]” situat la Pucioasa, așa cum au făcut-o ei de vreo 18 de ani incoace.], [COLOR=blue]dar ce v-aș da Eu de lucru nu mai vreți, tată.[/COLOR] [Comentariu (#150) : [COLOR=#00CCFF]A treizeci și cincea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. E vorba de o reticență manifestă a artiștilor Zidaru : ei [COLOR=#00CCFF]nu mai vor să se mai întoarcă la jugul de dinainte, acela de a fi “tutorii” și întreținătorii[/COLOR] unor oameni fără căpătâi care se auto-plasează în postura de lideri absoluți ai sectei de la Pucioasa. Iar calitatea de “tutori” este doar pe hârtie; în acest scop, Marian Zidaru a fost desemnat de către liderii pucioși să fie președintele-marionetă al unei fundații-fantomă, [COLOR=blue]“Fundația Sfânta Virginia”[/COLOR], de care el nici nu are habar ce învârte și cu ce se ocupă, dar sub care se ascund multe dintre “ingineriile financiare” ale sectei. ][COLOR=blue]O, nu vreau să rămân vinovat în [/COLOR][COLOR=red]purtătorii Mei[/COLOR] [vezi Comentariul (#1)][COLOR=blue] spre voi, fiilor. Ei ajung tare, tare plăpânzi în fața celor tari[/COLOR] [Comentariu (#151) : Artiștii Zidaru, cu faima lor artistică și de asemenea fiind binecunoscuți ca niște oameni cinstiți, erau un bun paravan pentru liderii pucioși, în umbra căruia aceștia au stat ani buni ascunși de iscodirile lumii.][COLOR=blue], și nu e bine să nu mai pot Eu să călăuzesc cu nădejde prin ei, iar dacă Eu nu călăuzesc de la mijloc tot lucrul Meu și pe poporul Meu, ajunge pradă clătinării poporul, tată.[/COLOR]
[COLOR=blue]O, fiilor, spuneți-Mi, tată, [/COLOR][COLOR=red]cât mai sunteți voi ai Mei[/COLOR][COLOR=blue] din tot ce sunteți voi?[/COLOR][Comentariu (#152) :[COLOR=#00CCFF] A treizeci și șasea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru. Se apreciază aici că ei [COLOR=#00CCFF]sunt împărțiți: și cu lumea, și cu Dumnezeu[/COLOR]. Dacă e vorba de preocupări, ar putea fi ceva adevăr în această afirmație. Dacă e vorba de iubire, afirmația este o minciună: artiștii Zidaru au pierdut totul, dar le-a rămas numai dragostea de Dumnezeu. Dar iată că și aceea este în pericol: acolo unde nu mai este nici măcar dreptate și adevăr, se cuibărește viermele îndoielii.[COLOR=blue] ] Mă aplec vouă când vă întreb aceasta, ca să-mi spuneți voi Mie dacă mai pot Eu să-Mi mai port și cu voi[/COLOR] [COLOR=blue]greul duhului lucrării venirii Mele pe pământ, tată, [/COLOR][Comentariu (#153) : După o pledoarie încâlcită, plină de repetiții, dar pretins savantă, artiștilor Zidaru li se lansează o provocare ultimativă.][COLOR=blue] căci greul nu e lipsă de pâine sau de haine sau de adăpost, ci e greul lipsei Duhului Meu din cei cu care am pornit [/COLOR] [Comentariu (#154) :[COLOR=#00CCFF] A treizeci și șaptea[/COLOR] formulare acuzativă la adresa artiștilor Zidaru: [COLOR=#00CCFF]Renunțând la tutela liderilor[/COLOR] de la Pucioasa, artiștii Zidaru au căzut în [COLOR=#00CCFF]lipsa “Duhului Sfânt”[/COLOR] care de la [COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] purcede.][COLOR=blue] să-Mi împlinesc tot ce am proorocit prin acest cuvânt, de la începutul lui cel de acum[/COLOR] [Comentariu (#155) : Expresia aceasta[COLOR=blue] “[/COLOR][COLOR=red]începutul[/COLOR][COLOR=blue] lui cel [/COLOR][COLOR=red]de acum[/COLOR][COLOR=blue]” [/COLOR]este complet deplasată și lipsită de sens în acest context. Despre ce “[COLOR=blue]început de[/COLOR] [COLOR=blue]acum[/COLOR]” e vorba? Cum se identifică el, și prin ce? Printr-un [COLOR=blue]acum[/COLOR], concomitent cu apariția acestei scrisori? Se poate spune că acesta nu reprezintă nimic concludent, pentru a fi luat ca reper. Printr-un [COLOR=blue]acum[/COLOR] care începe din 1955, odată cu apariția “lucrării cuvântului”, dar care nu se mai termină? Printr-un [COLOR=blue]acum[/COLOR] care începe cu anul 1990, când încep să apară pe piață “proorociile” Mihaelei de la Pucioasa? Cel mai de neînțeles este faptul că în această scrisoare se vorbește mai sus și despre “sfârșitul de acum”: [COLOR=blue]voiesc să vă am ajutori ai venirii Mele, [/COLOR][COLOR=red]acum, la sfârșit[/COLOR][COLOR=blue] de timp[/COLOR][COLOR=blue]…”. [/COLOR]Sunt compatibile “sfîrșitul cel de acum al timpului” cu “începutul cel de acum al cuvântului”? Deocamdată constatăm doar că “sfîrșitul cel de acum al timpului” se tot amână, și chiar prin tragere de timp se amână; iar “începutul cel de acum al cuvântului” nu se individualizează prin nimic, deoarece nimic nou, față de ce s-a tot spus și s-a tot repetat de sute și de mii de ori în acest [COLOR=blue]“Cuvânt”[/COLOR], nu se mai ivește. ][COLOR=blue] și până la toate împlinirile, tată. [/COLOR]