“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”
[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a IV-a
[/COLOR] În al doilea rând: pentru că nu le convine ce le zice “Dumnezeul” lor în acest Cuvânt, pucioșii și-au permis să-i răstălmăcească până și îndemnurile cele mai clare, făcând din da, nu și din nu, da ( nesocotind însăși Scriptura, care zice exact invers: cuvântul creștinului să fie ce este da, da și ce este nu, nu). Iată și dovada, scrisă negru pe alb:
Versiunea din 1995 spune clar: [COLOR=blue]“Câinele [/COLOR][COLOR=red]nu[/COLOR][COLOR=blue] are timp de curățenie[/COLOR][COLOR=red]. Ș[/COLOR][COLOR=blue]i tu nu ai timp de curățenie”[/COLOR].
Iar versiunea din 2006 spune: [COLOR=blue]“Câinele are timp de curățenie[/COLOR][COLOR=red], ș[/COLOR][COLOR=blue]i tu nu ai timp de curățenie”[/COLOR].
Stai și te întrebi: Oare liderii de la Pucioasa, Mihaela și Nicușor, care au născocit și au pritocit aceste schimbări frauduloase din “Cuvânt”, după ce i-au prostit cu insolență pe adepții lor, acum chiar îi cred proști pe toți? Cum să aibă timp de curățenie patrupedul despre care tocmai s-a spus că [COLOR=blue]“mănâncă orice fel de spurcăciune”[/COLOR]? Până și schimbarea prin care se contopesc cele două fraze într-una, are tâlcul ei. În versiunea din 1995, a doua frază o întărește pe prima, confirmând-o: “[COLOR=red]așa cum câinele nu are timp de curățenie… nici tu nu ai timp de curățenie[/COLOR]”. În versiunea din anul 2006, relația dintre cele două fraze, juxtapuse cu forța, capătă o cu totul altă semnificație: frazele nu se mai confirmă una pe alta (adică, a doua pe prima), ci se prezintă ca două idei care sunt alternative și opuse ca sens: “[COLOR=red]câinele are timp de curățenie… în timp ce tu nu ai timp de curățenie[/COLOR]”. Cu alte cuvinte, câinele îi dă acum lecții de igienă omului! Asistăm aici neputincioși la cea mai perversă inversare de sensuri, menită să scoată basma curată idolatria maniacă și bolnăvicioasă a stăpânilor de “sclavi credincioși” (oameni și câini) de la Pucioasa!
Ce alte mesaje mai aduce “Cuvântul de la Pucioasa” despre câini?
Câinii inspiră teamă:
[COLOR=blue]“O, popor păcătos, lasă-ți mânia jos, că [/COLOR][COLOR=fuchsia]fug[/COLOR][COLOR=blue] oițele de tine [/COLOR][COLOR=fuchsia]ca de un câine[/COLOR][COLOR=blue]” (14 iunie 1974)[/COLOR]
Câinii nu sunt agreați și pentru că sunt fioroși:
[COLOR=blue]“…și vei zice: unde sunt, pe cine să strig ca să îmi arate încotro să o apuc? Și vei auzi în toate părțile numai [/COLOR][COLOR=fuchsia]lătrat de câine[/COLOR][COLOR=blue] și urlături de lupi și [/COLOR][COLOR=fuchsia]te vei îngrozi[/COLOR][COLOR=blue]…” (7 martie 1974)[/COLOR]
Câinele rău va fi până la urmă supus omului:
[COLOR=blue]“ Și vei sta cu picioarele pe spatele [/COLOR][COLOR=fuchsia]cîinelui rău[/COLOR][COLOR=blue]” (17 august1975)[/COLOR]
Câinii nici nu trebuie hrăniți (duhovnicește!!):
[COLOR=blue]“[/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu mai dați de mâncare[/COLOR][COLOR=blue] la porci, [/COLOR][COLOR=fuchsia]la câini[/COLOR][COLOR=blue] și la străini. Duhovnicește grăiesc…” (7 martie 1974)[/COLOR]
Dar câinii trebuie hrăniți (tot duhovnicește?? asta nu se mai spune…) și ocrotiți, ca nu cumva să nu-i muște cineva:
[COLOR=blue]“…[/COLOR][COLOR=fuchsia]aveți grijă și de câini, să nu-i muște cineva[/COLOR][COLOR=blue]. Să le dați [/COLOR][COLOR=fuchsia]mâncare[/COLOR][COLOR=blue] și [/COLOR][COLOR=fuchsia]apă[/COLOR][COLOR=blue] și [/COLOR][COLOR=fuchsia]adăpost[/COLOR][COLOR=blue] la câini.” (8/21 aprilie 1974)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
Cu asemenea îndemnuri “duhovnicești”, care nu numai că se ocupă de meschinării, dar se și contrazic flagrant, nu e de mirare că mulți creștini s-au smintit pe cale și au părăsit “lucrarea”.
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]27. [/COLOR]Cine vine la “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, să facă bine și să nu vină cu mâna goală
[COLOR=blue]“Vai, vai, vai! Cu Elena și Emilian nu poate Dumnezeu lucra planul Său, care trebuie lucrat degrabă. Dacă acest tânăr ar veni aici,[/COLOR][COLOR=fuchsia] ar lua și corăbiuța pe care o are în curtea sa[/COLOR][COLOR=blue], ca să facă cu ea slujba Mea. Așa se va lucra lucrul meu. Rămâne lucrul de făcut; nimic stricat, ci totul reparat” (4/17 ianuarie 1974)[/COLOR]
“Corăbiuțele” secolului al XX-lea nu sunt altceva decât denumirea conspirativă a mașinilor cu ardere internă, care nu mai merg cu forța vântului, ca pe vremuri, ci cu benzină aditivată cu tetraetil de plumb. Pe vremea aceea ( 17 ianuarie 1974) o “corăbiuță” era o adevărată avere, și nu oricine își permitea așa ceva. De aceea, darurile în natură (mai ales “corăbiuțe”), aduse benevol la “templul” de la Pucioasa, erau mult dorite și binevenite.
[COLOR=blue]28. [/COLOR]“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este în mare dilemă privind succesiunea Virginiei la “proorocie”
[COLOR=blue]“ Ce veți face voi în vremea aceasta, că mai este un pic? Și mai sunt fluturașe, dar nu sunt pregătite. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt?[/COLOR][COLOR=blue] Ce veți face voi când voi zice Eu: duceți-vă acasă, că acest trup merge la groapă, de unde este luat și duhul se va duce de unde este luat? Pe cine voi găsi în timpul acela lângă vasul Meu, cu acela voi fi și aceluia îi voi da steagul de biruință. Fericit va fi acela care va lăsa serviciul, ori femeia, ori copilul, ori averea în clipa aceea pentru Mine.” (11 februarie 1974)[/COLOR]
“Fluturașele” sunt acele adepte, candidate la succesiunea Virginiei la “proorocie”. Se vede bine că succesiunea Virginiei era neclară cu 6 ani înainte de moartea sa. Această “proorocie” era cât pe-aci ca nici să nu se mai împlinească deoarece, deși la moartea Virginiei lângă ea s-a aflat Mihaela, totuși “proorocia” s-a păstrat în familie, dându-i-se Mariei, sora după trup a Virginiei. Aceasta a “proorocit” ani buni (între 1982 și 1994), prin aceeași metodă controversată ca și sora ei (aparent adormită, aparent în stare de catalepsie, aparent ea “primea” comunicări tainice din lumea nevăzută). Deși Mihaela știa despre sine că primise depline drepturi (stabilite prin “proorocia” din [COLOR=blue]11 februarie 1974[/COLOR]) de “a prelua ștafeta”, totuși nu a îndrăznit să intre în conflict cu “păstorii” (nea’Mișu și nea’ Cristea, oameni tare încăpățânați și aprigi) până în anul 1990. Abia atunci a început ea să “proorocească”, la concurență cu Maria. E drept că Mihaelei i-a displăcut din start procedeul Mariei și a ales o cale mai simplă: ea “auzea” pur și simplu “glasul Domnului”, pe care îl așternea imediat pe hârtie. Schimbarea impusă de Mihaela era radicală, dar și îndrăzneață, deoarece contravenea flagrant proorociei din 1974, care anunța o continuitate clară de procedură privind “trâmbițarea”: “[COLOR=blue]Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt?[/COLOR]” Totuși, destul de repede ea s-a desprins în câștigătoare. Diferența de educație și de școlire a fost un atu zdrobitor în favoarea Mihaelei: Maria a trebuit să se retragă din “ringul proorocesc” în anul 1994, fiind copleșită de acuratețea, ingeniozitatea și bogăția de idei ale mesajelor “primite” de către Mihaela. Adevărul este că un rol decisiv în această “punere pe tușă” a “proorociței” Maria l-au avut și unele “recomandări” ferme de a se retrage, primite “de la Domnul” (dar nu direct, prin mesajele ei simpluțe, ci prin mesajele stufoase și elaborate, “primite“ de către Mihaela), pentru a nu-i mai pune în încurcătură pe creștini și să clatine “lucrarea”, căci adepții nu mai știau în ce parte să mai tragă, cu doi prooroci atât de diferiți, unul considerat “prea bun, dar și simplu” de către creștinii mai vechi, iar altul “prea viclean, dar și dotat”. După punerea Mariei pe linie moartă, o parte dintre adepți n-au mai vrut să recunoască “lucrarea cea nouă” a Mihaelei și s-au risipit. Deși Maria a fost și ea un “prooroc”, după retragerea ei forțată ea a intrat într-un consistent con de umbră, deliberat întreținut de către noii lideri: ea n-a mai fost recunoscută nici ca “trâmbiță”, nici ca “sfântă” și în general despre ea se preferă să nu se mai vorbească acum aproape deloc, ca și când n-ar fi existat.
În schimb, Mihaela a preluat “steagul de biruință” de la “trâmbița” Maria și-l poartă acum cu mult aplomb. După ce a zdrobit orice posibilă concurență (în special pe cea feminină), ea s-a înconjurat exclusiv de elemente docile, lipsite de personalitate și de coloană vertebrală, capabile de ascultare orbească, indiferent de gradul de inutilitate sau de stupizenie a “indicățiilor”primite “de sus”.
|