View Single Post
  #463  
Vechi 17.02.2009, 23:05:01
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”

[COLOR=purple]22. Misterele Pucioasei (XVIII)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap. VII : [/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” [COLOR=blue]) - Partea a VII-a

[/COLOR]
[COLOR=blue]45.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îi amenință cu moartea pe dezertorii de la NIP și își oferă serviciile gratuite de cioclu

[COLOR=blue]“…Ce facem cu cei care au părăsit numărul? Ce facem cu cei care au părăsit țara sfântă? Eu aș avea ce să fac: [/COLOR][COLOR=red]să le pun o cruce la cap![/COLOR][COLOR=blue]... ” (20 septembrie 1977)[/COLOR]

[COLOR=blue]46.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își regretă unele fapte și își recunoaște o parte din vină
[COLOR=blue]“…Că iată au venit peste voi zile grele, când duminica și sărbătoarea mergi la servici. Și iată [/COLOR][COLOR=fuchsia]Eu sunt vinovatul tău[/COLOR][COLOR=blue], că te-am îngăduit să-ți iei servici… […] …V-am dat voie să vă luați servici și [/COLOR][COLOR=fuchsia]acest lucru nu trebuia să-l fac[/COLOR][COLOR=blue]. Dar voi ce faceți cu banii de la servici?” (13 decembrie 1977)[/COLOR]

[COLOR=blue]47.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” și-a zidit o a doua casă de închinare, după ce prima i s-a dărâmat
[COLOR=blue]“…Am făcut casă, și duhurile necurate au stricat-o, au dărâmat-o; și să nu se întâmple și cu aceasta ca și cu aceea. Păstrați-o, să nu se strice, că veți vedea în ea ce nu a văzut ochiul omului pe pământ. Această casă tot pe temelia lui Petru e așezată, și nimeni să nu zică: “Aceasta e casa mea”. ” [/COLOR]

[COLOR=blue]48.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” promite semne și minuni
[COLOR=blue]“ Dacă Eu am pus un păstor să vă păstorească și voi nu-l primiți, atunci vă osândiți. Așa au făcut fariseii care L-au răstignit pe Domnul. Vreți [/COLOR][COLOR=fuchsia]semne[/COLOR][COLOR=blue]? Vreți [/COLOR][COLOR=fuchsia]minuni[/COLOR][COLOR=blue]? Vreți? Dacă vreți, să știți că [/COLOR][COLOR=fuchsia]veți avea[/COLOR][COLOR=blue] și de acestea.” (21 ianuarie/3 februarie 1978.)[/COLOR]
Promisiunea a rămas neonorată. Unii creștini s-au resemnat, dar alții încă mai așteaptă în taină să vadă semnele și minunile promise.

[COLOR=blue]49.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” face dosare de personal
[COLOR=blue]“ …Fiule Iordache, să-i spui lui Mihail, prietenul tău, că e scris în [/COLOR][COLOR=fuchsia]dosarul lui Dumnezeu[/COLOR][COLOR=blue], dar va fi șters, pentru că [/COLOR][COLOR=red]dușmănește pe cel nevinovat[/COLOR][COLOR=blue]. Feriți-vă de [/COLOR][COLOR=red]a dușmăni pe cei aleși ai Mei[/COLOR][COLOR=blue]. Nu [/COLOR][COLOR=red]dușmăniți[/COLOR][COLOR=blue].” (23 februarie 1978.)[/COLOR]
Interesant acest “glissando” de la “[COLOR=red]dușmănirea celui nevinovat[/COLOR]” la “[COLOR=red]dușmănirea[/COLOR] oricui”. El prinde la mijloc exact formula care constituie mesajul principal: “[COLOR=red]dușmănirea aleșilor Mei[/COLOR]”( care nu sunt neapărat nevinovați, dar nici niște oarecare). Poziția centrală, focalizatoare, este astfel privilegiată, iar scopul urmărit este potențat cu maximă abilitate. Între o variantă intens pedepsită (prima, cu ștergerea din “catastiful vieții”) și una doar moralizatoare (a treia, exclusiv pedagogică) se insinuează aceea care împrumută însușiri mimetice de la amândouă vecinele ei. O dovedește introducerea ei: “Feriți-vă!”
Păzea!

[COLOR=blue]50.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e neputincios. El n-a reușit să facă ceea ce și-a propus și a ce proorocit că o să fie
[COLOR=blue]“… Israele, în tot felul M-am trudit cu tine , dar iată, a sosit sfârșitul și [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu am reușit[/COLOR][COLOR=blue] ce am scris în carte să se împlinească.(9/22 martie 1978.)[/COLOR]

[COLOR=blue]51.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are pretenția să fie remunerat pentru timpul pierdut în mijlocul “poporului” său
[COLOR=blue] “Fiilor, [/COLOR][COLOR=fuchsia]acest timp[/COLOR][COLOR=blue] pe care Eu îl petrec în mijlocul poporului Meu, [/COLOR][COLOR=fuchsia]se plătește[/COLOR][COLOR=blue]…” (11 mai 1978.)[/COLOR]
Cu totul altfel se comportă Dumnezeul cerului și al pământului. El este generos cu timpul, culant și îndelung răbdător, tocmai pentru că nu este circumscris timpului, ci este exterior lui, căci El este mai presus de timp:
[COLOR=#993300]“Dumnezeu este judecător drept, tare și îndelung-răbdător și nu se mânie [/COLOR][COLOR=#993300]în fiecare zi.(Ps., 7:11)[/COLOR]

[COLOR=blue]52.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” dă explicații tautologice
[COLOR=blue]“…Domnul Iisus a venit de la Tatăl și s-a dus la Tatăl. De ce am venit? Pentru că [/COLOR][COLOR=fuchsia]mai am de împlinit[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce? Mai am de împlinit[/COLOR][COLOR=blue] și oricât de rea și grea ar fi vremea, Domnul [/COLOR][COLOR=fuchsia]împlinește ce are de împlinit[/COLOR][COLOR=blue]…(11 mai 1978.)[/COLOR]
Tehnica de “a vorbi vorbe” se mai numește în popor “a vorbi în dodii”. Pentru că se pune o întrebare la care nu se dă alt răspuns decât întrebarea însăși:
[COLOR=blue]“…mai am de împlinit. Ce? [/COLOR][Ce][COLOR=blue]mai am de împlinit…” [/COLOR]
[COLOR=blue]“…împlinește…[/COLOR][ Ce împlinește?][COLOR=blue]… ce are de împlinit.”[/COLOR]

[COLOR=blue]53.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cântă cântări de vremuri grele
[COLOR=blue]“O, tată, s-au împlinit toate câte sunt scrise în carte. Nici tu nu vezi, măi creștine. Nu trebuie să știi, măi creștine, că s-au împlinit toate câte s-au făcut. Ia cântați voi: [/COLOR][COLOR=fuchsia]“Amărâtă-i ziua amară”[/COLOR][COLOR=fuchsia]. Ia cântați, că e cântată și de Mine[/COLOR][COLOR=blue].” (28 februarie/13 martie 1974)[/COLOR]
[COLOR=blue] “ Amintiți-vă de această vreme, tată, că iată, vă [/COLOR][COLOR=fuchsia]cântă Dumnezeu vremea de azi: “Vremuri grele mai trăim, și noi nu ne pocăim”[/COLOR][COLOR=blue]. (6/19 iunie 1978.)[/COLOR]

[COLOR=blue]54.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își nemulțumește supușii cu manevre inechitabile și îi amenință cu suferințe
[COLOR=blue]“ Este cineva care așteaptă să se căsătorească și zice: “A căsătorit alții mai mici, și pe mine mă trimitea la mănăstire. A căsătorit, și pe mine m-a trimis să mă pocăiesc“. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu mă judecați, că vă veți căi[/COLOR][COLOR=blue]. Da. E numai și numai îndoială în poporul Meu de ceea ce a făcut Dumnezeu: “ că m-a dus de la oraș, la țară; că m-a dus la mănăstire; că la unul i-a dat să trăiască așa, și la altul i-a dat să trăiască așa…”E numai îndoială în poporul Meu: “că unul suferă și altul nu suferă”. Dar Eu zic: fiecare va avea vreme de suferit și [/COLOR][COLOR=fuchsia]nimeni nu va scăpa de suferință[/COLOR][COLOR=blue], dar să asculte de aceste cuvinte, oricum ar fi ele.”(1/14 iulie 1978.)[/COLOR]

[COLOR=blue]55.[/COLOR] “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e îngrijorat că nu va ști ce să răspundă
[COLOR=blue]“ [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce voi răspunde Eu[/COLOR][COLOR=blue], ca Fiu al lui Dumnezeu, pentru neascultarea ta? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce răspuns voi da[/COLOR][COLOR=blue] când Tatăl Meu și toată făptura a așteptat venirea ta? Că vei fi chemat degrabă, fără să zăbovești. Și [/COLOR][COLOR=fuchsia]ce voi răspunde Eu[/COLOR][COLOR=blue], Fiul lui Dumnezeu, de păcatul tău? Că am trăit cu tine, și tu ai trăit fără Mine; am lucrat cu tine, și tu ai lucrat fără Mine. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Ce voi răspunde Eu[/COLOR][COLOR=blue] pentru acest lucru?” (11/ 24 septembrie 1978.)[/COLOR]

[COLOR=blue][/COLOR]