[COLOR=purple]39. Misterele Pucioasei (XXXV)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Partea a XXIV-a.[/COLOR] Texte suprimate [COLOR=blue]) -Partea a III-a.
[/COLOR] Și în felul acesta am ajuns la o constatare șocantă: “proorocia” Verginicăi afirmă lucruri care se bat cap în cap:
“[COLOR=red]Domnul Iisus nu a murit pentru poporul care trebuia[/COLOR] (poporul evreu)[COLOR=red], ci a murit pentru poporul care L-a omorât[/COLOR] (poporul evreu)[COLOR=red]…[/COLOR]”
Nici nu poți să nu ajungi la asemenea rezultate, după ce ai afirmat (fără dovezi) că Sfânta Scriptură face proorocii care nu s-au împlinit!
Noroc cu liderii pucioși care, atenți, au făcut curățirea locului de muncă și au șters orice urmă a aberației de mai sus.
[COLOR=blue]19.[/COLOR][COLOR=blue]“ …Aveți grijă de trâmbița Mea, că are o punte de trecut, și pe această punte va trece îndoliată. Nu acum, acum, ci mai târzior. Crezi?
(26 octombrie 1976)[/COLOR]
Acest text nu este de fapt eliminat, ci dispare doar pentru faptul că a fost “mutat” integral, din data de
[COLOR=blue]26 octombrie 1976[/COLOR] în data de[COLOR=blue]
6 noiembrie 1976[/COLOR]
. Scopul urmărit de liderii pucioși prin această manevră este explicat pe larg pe acest blog, în articolul “
[COLOR=purple]Misterele Pucioasei (XLIX):[/COLOR][COLOR=blue]Cap. XXXVI.[/COLOR] Texte modificate: Anul 1976” (
http://noul-ierusalim.info/?p=121 ), la poziția
[COLOR=blue]281. [/COLOR]Aici se demonstrează că aceia care au făcut “corecțiile” pentru ediția a doua a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu” au urmărit omogenizarea provenienței unor texte care păreau că vin atît de la “Domnul”, cât și de la Verginica, și care ar fi putut alimenta o supoziție de “gândire schizoidă” care i-ar fi aparținut Verginicăi.
[COLOR=blue]20.[/COLOR][COLOR=blue]“ …Vai de tine omule sau creștine, care ai omorât pe fratele tău cu vânzarea lui Dumnezeu unui călău”
(6 decembrie 1976)[/COLOR]
Eliminarea acestei fraze poate fi cauzată de prezența în carte a uneia similare, datată cu vreo câteva zile mai devreme:
[COLOR=blue]“ …Vai de tine omule sau creștine care ai omorât pe fratele tău, cu vânzarea lui unui călău”
(26 noiembrie 1976)[/COLOR]
Singura deosebire esențială este că prima frază se referea la vânzarea lui Dumnezeu, pe când cea de-a doua se referă la vânzarea fratelui.
[COLOR=blue]21.[/COLOR][COLOR=blue]“ …S-au construit avioane pentru urmărirea poporului Meu. Ei vă socotesc pe voi sectă foarte periculoasă…
(25-26 mai 1978.)[/COLOR]
În fața unei asemenea aberații nu poți să nu rămâi șocat. Această construcție bizară nu poate izvorî decât dintr-o deviație mentală profundă, sau din dorința malefică de a epata cu orice preț în fața unor creștini crezuți a fi
nu creduli, ci
proști de-a binelea. Chiar dacă trecem peste implicațiile financiare uriașe, dar fără nici o acoperire, care ar trebui să acopere această investiție, odată făcută ea este inutilă din punct de vedere tehnic. Cum să urmărești cu avioanele niște creștini nevoiași, care se adună noaptea în case particulare ca să se roage altui “dumnezeu” decât Cel din biserica lor din sat? Și de ce atâta simandicoasă osteneală? Cui ar folosi așa ceva? Inepția este atât de gogonată încât
[COLOR=blue]liderii pucioși[/COLOR] au fost siliți s-o șteargă cu buretele din istoria scrisă a sectei lor.
[COLOR=blue]22.[/COLOR][COLOR=blue]. [/COLOR][COLOR=blue]“ …Copilașii Mei, în această călătorie am făcut o frumoasă plimbare”
(31 mai/13 iunie 1978.)[/COLOR]
Eliminarea acestei fraze poate avea ca explicație dorința liderilor pucioși de a spori seriozitatea și stabilitatea personajului numit “ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (
http://noul-ierusalim.info/?p=53), care este cam hâtru, dornic de poante, de rime hazlii și de jocuri de cuvinte, îi plac plimbările și este adesea surprins de lucruri necunoscute sau care trec în mare viteză pe lângă el,
se îndoiește de propriile sale puteri, are probleme serioase cu echilibrul interior, adesea pierde noțiunea timpului, nu se mai poate stăpâni. Uneori
devine aproape confuz, alteori îndeamnă fățiș la violență, deși el își mărturisește propria
lipsă de curaj, chiar lașitatea în fața unor situații limită.
Deși pretinde că e
e tare ocupat, totuși se simte depășit de situația tragică de pe pământ a copiilor, și de aceea se tânguiește și plânge; dar s-ar bucura dacă nu s-ar mai naște nici un prunc
“ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (
http://noul-ierusalim.info/?p=53) se lamentează că nu-i prea iese nimic din ce și-a propus și că până la urmă, după toate ostenelile,
a rămas în mare pierdere.De aceea, el
își regretă toate, toate faptele sale, până și binele pe care l-a făcut, de ciudă că nimeni nu ascultă de el.
“ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (
http://noul-ierusalim.info/?p=53)
nu știe cât va mai fi și cît va mai trăi; e nedumerit, căci și-a făcut iluzii deșarte cu “poporul” său, mai și lăudându-l pe nedrept.
Deși promite semne și minuni, recunoaște singur că e neputincios. El n-a reușit să facă ceea ce și-a propus și ce a proorocit că o să fie.
“ [COLOR=blue]Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa[/COLOR]” (
http://noul-ierusalim.info/?p=53)
își recunoaște eșecul: nu a rămas cu nimic. De aceea, el e gata să abandoneze și să plece.
Liderii pucioși simt că un asemenea personaj alambicat, care vorbește logoreic vrute și nevrute, dar despre care ei pretind că ar fi Dumnezeul Cel adevărat, Cel ce a făcut cerul și pământul, trebuie sprijinit din greu pentru a i se reface imaginea pe care tot el și-a compromis-o. Căci
pasărea pe limba ei piere, zice un proverb. După ce că are atîtea carențe personale și neîmpliniri, îi mai arde și de [COLOR=blue]o frumoasă plimbare[/COLOR]! Soluția gândită de corectorii pucioși este corectă, unică și radicală:
Se suprimă și plimbarea!
[COLOR=blue]23.[/COLOR][COLOR=blue]“ Copilașii Mei de aceea am venit să vă spun. Vine pârjolul peste tine, este scris în Apocalipsă. Vine cernerea, va cerne Dumnezeu pământul, îl va scutura…”
(10 iulie 1979)[/COLOR]
[COLOR=blue]24.[/COLOR][COLOR=blue]“ Că cerul și pământul vor trece, dar Cuvântul Meu nu va trece și se va împlini.”
(1 august 1979)[/COLOR]
[COLOR=blue]25.[/COLOR][COLOR=blue]“ Nu poftiți! Cine a poftit? Lucifer. Dar a căzut cu toată armata sa. A poftit și un împărat care stăpânește astăzi să ia lucrurile Mele, dar nu ca să se sfințească, ci ca să le nimicească. Dar află că va fi pierdut de Dumnezeu, acela care a întins mâna asupra lucrurilor Mele. Ah, tată, ce [/COLOR][COLOR=fuchsia]îl așteaptă[/COLOR][COLOR=blue]…”
(16 mai 1980)[/COLOR]
Două, chiar trei ar putea fi motivele care i-au determinat pe liderii pucioși să șteargă definitiv acest pasaj:
1. Pretenția lor, afirmată cu alte prilejuri (
[COLOR=blue]http://noul-ierusalim.info/?p=135[/COLOR]) că nu îngerii, în frunte cu Lucifer, sunt vinovați de superbie și de dorința de a-I lua locul lui Dumnezeu, ci Adam, care s-a semețit întru sine, atrăgând astfel căderea îngerilor în frunte cu Lucifer. Ca să nu fie contraziși chiar de către “Cuvântul lui Dumnezeu”, liderii pucioși au preferat să șteargă acest pasaj.
2. Afirmația că “[COLOR=blue]un împărat[/COLOR]” ar avea intenția să-L jefuiască pe Dumnezeu de “lucrurile Lui”, care apare cel puțin deplasată.
3. Auto-demascarea caracterului ignobil, de satisfacție josnică (pentru răul care[COLOR=fuchsia]-l așteaptă[/COLOR] pe dușmanul lui, “[COLOR=blue]împăratul[/COLOR]”), de care dă dovadă “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”.
[COLOR=blue]26.[/COLOR][COLOR=blue]“…O, face Tatăl minuni pe tot pământul, coboară Tatăl prin livezi, prin câmpii, pe dealuri și strigă la lume să se pocăiască, dar acele strigări sunt pentru lume, sunt vedenii ce le arată Tatăl pe alocuri. Iar aici e o minune de pregătire a mesenilor pentru nunta Mielului, prin cuvânt, fără vedenii. Cine crede, va vedea pe Cel ce aduce cuvântul…”
(2 octombrie 1986)[/COLOR]
Imaginea unor “vedenii” imaginare, cu Tatăl ceresc coborât[COLOR=blue] “prin livezi, prin câmpii, pe dealuri și strigă la lume să se pocăiască” [/COLOR]denotă un psihic nu tocmai sănătos. Pe de altă parte, recunoașterea faptului că “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” mai dă vedenii și prin alte locuri, altor persoane, ar dilua în mod nepermis caracterul de unicitate a “lucrării” de la Pucioasa. Liderii pucioși, puși în fața imposibilității ameliorării acestui text, au fost nevoiți să-l șteargă definitiv.