View Single Post
  #552  
Vechi 27.02.2009, 15:39:35
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Texte suprimate

[COLOR=purple]39. Misterele Pucioasei (XXXV)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR][COLOR=blue]( Cap.XXIV.[/COLOR] Texte suprimate [COLOR=blue]) -Partea a IV-a.

[/COLOR]
[COLOR=blue]27.[/COLOR][COLOR=blue]“…Iată, orice păcat săvârșit în afară de trup, nu are putere să golească sfințenia dinlăuntrul vostru, dar păcatul cel săvârșit în trup, dă pe Dumnezeu afară și ia putere în trup și omoară trupul și face trupul pământ neputincios și trupul folosește legea slobozeniei și dă la o parte legea sfințeniei…”(3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR]
Deși liderii pucioși au la inimă ca foarte dragă teoria care pretinde că Taina Căsătoriei aduce cu sine “legiferarea păcatului în trup”, adică a “desfrânării legiuite”, aici s-au văzut puși în fața unei extrapolări de nesuportat: restul păcatelor, săvârșite în afară de trup, cică “[COLOR=blue]nu au putere să golească sfințenia din om[/COLOR]”. În fața unei asemenea absurdități, singura soluție care le-a mai rămas a fost eliminarea totală a textului respectiv, care a atras cu sine și ștergerea argumentării teoriei ce le era lor dragă, iar până la urmă chiar la eliminarea unui capitol întreg. Biblia nu minimalizează deloc păcatele făcute în afară de trup: ele rămân grave sau foarte grave (multe dintre acestea sunt păcate de moarte, ori sunt păcate strigătoare la cer; deci nici vorbă ca ele să nu golească sfințenia din om) chiar dacă face o mențiune specială asupra desfrânării, ca păcat săvârșit în trup:
[COLOR=#993300]“ Fugiți de desfrânare! Orice păcat pe care-l va săvârși omul este în afară de trup. Cine se dedă însă desfrânării păcătuiește în însuși trupul său.”[/COLOR][COLOR=#993300](I Cor. 6,18)[/COLOR]

[COLOR=blue]28.[/COLOR][COLOR=blue]”… Eu am puterea și am în fiecare din voi, dacă Mă lăsați pe Mine să fac ce am de făcut cu voi. Dar trebuie să înțelegeți că planul lui Dumnezeu este bine întocmit și nu poate lucra după placul fiecăruia, nu se poate căuta la plăcerea cuiva, pentru că nu se poate strica nimic acum din planul cel bine întocmit de Sfânta Treime…”(3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR]
Din nou o afirmație insuportabilă: aceea că Dumnezeu cel Atotputernic are putere în om numai dacă este lăsat de om ca să aibă El putere în om. Se face confuzie aici între puterea lui Dumnezeu și voința Lui. În realitate, Dumnezeu poate oricâte voiește, dar nu voiește să facă oricâte poate. Îndelunga Lui răbdare cu omul nu trebuie considerată ca o slăbiciune, așa cum o prezintă Cuvântul de la Pucioasa, în urma cărei Dumnezeu ajunge la cheremul omului și se roagă de om ca să-I îndeplinească el planurile, “[COLOR=blue]cele bine întocmite de Sfânta Treime[/COLOR]”.

[COLOR=blue]29.[/COLOR][COLOR=blue]”…Eu am venit și am pus viață nouă în voi. Nu lăsați să moară viața din voi, că aceasta atârnă numai de voi. Nu ieșiți de sub înviere, că putere și viața v-au fost date și v-a făcut Dumnezeu stăpâni peste trupurile voastre că v-a dat vouă putere. Nu căutați să picați din cer copiii Mei, că pe pământ e vai și e moarte. V-am mai spus să vă păstrați întru taina Ierusalimului ceresc ca să aveți puterea aceea…”(3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR]
Alte exprimări confuze, contradictorii sau de-a dreptul aberante. Noii ierusalemiteni ba “[COLOR=blue]au putere și viață[/COLOR]“ de la “Dumnezeul” lor, ba li se cere discreție totală asupra Noului Ierusalim, ca o condiție obligatorie ca să primească “[COLOR=blue]puterea aceea[/COLOR]” . Ba sunt pe pământ, unde trebuie să se lupte ca “[COLOR=blue]să nu moară viața din ei[/COLOR]”, ba sunt în cer, unde trebuie să se lupte “[COLOR=blue]ca să nu pice din cer[/COLOR]” pe pământ. Motive suficiente ca textul să fie irecuperabil și, în consecință, suprimat.

[COLOR=blue]30.[/COLOR][COLOR=blue]”…Trebuie să înviem întru toată puterea cea de sus, că avem de așezat învierea Domnului peste tot trupul. Lăsați moartea departe de la voi, țineți-o la distanță, că voi sunteți fii ai vieții și ai învierii. Și nu uitați că nu am putere în voi dacă nu sunteți sfinți întru toată trăirea voastră, că iată, avem de așezat Ierusalimul pe pământ. Cu dragoste s-a coborât tot cerul să lucreze cu voi, să vă ajute ca să se arate biruința. Cu dragoste umblați și voi întru toate voile cerului, că fără dragoste nu puteți face nimic. Nu uitați că Domnul este Cel care poate și că voi sunteți niște unelte pe care trebuie să le mânuiască Dumnezeu, așa cum are El de lucrat acum. Nu vă îmbolnăviți în nici un fel, că uite, nu avem timp să mai zăbovim în drum. Dumnezeu curăță cărările și taie uscăciunile de peste tot ca să apară lumina și viața Sa peste tot. Tot ce nu este întru Dumnezeu se taie și se aruncă. Nu vă întovărășiți pe drum cu fărădelegea, căci aceasta va fi dată deoparte în curând. Bucurați-vă numai cu Dumnezeu, că El biruie prin voi și El împlinește tot ce are de împlinit. Ridicați-vă bine cu Dumnezeu, că nimeni nu va putea sta în calea voastră cea spre desăvârșirea planului Domnului. Aveți încredere și aveți credință, că numai prin credința voastră se vor împlini toate. Nu vă îndoiți ca unii care n-au putere de la Dumnezeu, că voi ați fost așezați între putere lucrătoare de minuni.” (3 noiembrie 1986, [/COLOR]sublin.ns.[COLOR=blue])[/COLOR]
Dacă textul precedent pretindea că pucioșii au primit deja învierea și puterea de sus, de la “Dumnezeul” lor pe care trebuie să le păstreze cum pot mai bine, iată că acum se afirmă ceva contradictoriu: pucioșii “[COLOR=blue]trebuie[/COLOR][COLOR=blue] învieze întru toată puterea cea de sus[/COLOR]”, deci învierea și puterea de sus niște daruri doar în perspectivă. Pentru ca imediat să se spună că ei “[COLOR=blue]sunt[/COLOR] [COLOR=blue]fii[/COLOR][COLOR=blue] ai vieții și ai învierii[/COLOR]” și că “[COLOR=blue]au fost[/COLOR][COLOR=blue] așezați între putere[/COLOR]”. Probabil că din acest motiv, și acest text a fost suprimat. Și condiția pe care o pune “Dumnezeul” de la Noul Ierusalim-Pucioasa “[COLOR=blue]ca să aibă putere în ei[/COLOR]” se schimbă”: dacă la poziția [COLOR=blue]28.[/COLOR] ea era supunerea totală, acum este sfințenia totală, ceea ce este cu totul altceva.

[COLOR=blue]31.[/COLOR][COLOR=blue]”…Să stropiți cu apă sfințită și cu semnul mirului cel sfânt să vă însemnați tălpile încălțămintelor voastre ca să striviți orice urmă de duh rău din căile voastre. Binecuvântate să vă fie intrările și ieșirile, că peste aceasta, dușmanii nu vor putea avea izbândă. Postul și rugăciunea, aceasta este puterea cea bună întru toate cele cu Mine, acestea sunt armele puterii creștinului cel biruitor…[/COLOR]
[COLOR=blue]…Verginica este mare la Mine, măi tată și veghează peste poporul Meu și nu poate fără voi. Stă în fața Mea și vă pomenește și este mare mijlocitoare pentru tot creștinul care a mâncat de la această masă. Ea este mare la Mine, măi tată, căci prin ea, Eu am sunat pe pământ de Mi-am adunat un popor în zilele acestea. Rugăciunile ei înduioșează tot cerul și ea veghează cu duh treaz pe urmele copiilor care sunt fii ai lucrării Mele din vremea aceasta… Și are putere să vă ajute, așa precum toți sfinții sunt mereu lângă cei ce-i cheamă în ajutor… (25 februarie 1991)[/COLOR]
Renunțarea la acest text poate fi pusă în legătură cu o dispută legată de felul în care pucioșii își ung tălpile pantofilor cu ulei din candelă, pe care ei îl denumesc “mir”. Această denumire este oricum improprie, deoarece mirul este altceva decât uleiul din candelă, iar a mirui este o acțiune tipică prin care se unge fruntea omului. De aici provine și expresia populară [COLOR=red]a lovi[/COLOR] (sau [COLOR=red]a trăsni, a izbi[/COLOR] pe cineva ) [COLOR=red]la mir[/COLOR], cu semnificația de [COLOR=red]a lovi pe cineva în frunte[/COLOR] (mortal). Totuși, pucioșii au învățat de la “mama Gigi” (Verginica) să se ungă cu “mir” pe tălpi în semnul sfintei cruci, ca să fie apărați pe cale de orice uneltire a diavolului. Liderii pucioși au extins apoi procedeul, așa că s-a ajuns să se ungă cu “mir” nu numai pe tălpile pantofilor, ci și roțile autoturismelor, roțile căruțelor sau tălpicile săniilor. Nu știu dacă au ajuns să ungă și copitele cailor de la căruță, dar nu este exclus. În plus, procedeul ungerii cu “mir” era dublat de stropirea din belșug cu aghiazmă, ca protecția să fie cât mai sigură.

[COLOR=blue]
[/COLOR]