Citat:
Īn prealabil postat de scrabble
Eu, de exemplu, v-as crede, dar dumneavoastra ati venit cu o poveste, cu o anecdota, cu ceva care s-a intamplat unei prietene. Eu, ca sceptic, nu pot sa cred in ceva, cu atat mai putin ceva atat de important ca o minune, doar pe baza marturiei unei prietene de-a dumneavoastra.
N-am spus ca nu cred in minunea de la Ierusalim. Am spus ca atata timp cat exista posibilitatea unei fraude, iar aceasta posibilitate este foarte mare - intr-atat de mare incat pana si oameni din interiorul ortodoxiei au criticat "minunea" - nu voi accepta existenta unei minuni.
Pentru ca o minune este ceva iesit din comun. Cu cat mai minunata minunea, cu atat mai mare trebuie sa fie scepticismul. Mai ales cand e vorba de cea mai mare minune a ortodoxiei.
|
Daca intr-o zi se dovedeste ca a fost ceva fals? Va dati seama cum v-ati simti ca ortodocsi? Nu vad cum scepticismul n-ar fi in favoarea voastra.
Nu cred ca cineva de sus v-ar condamna pentru ca ati cercetat fenomenul, pentru ca o faceti ca sa va convingeti de sfintenia sa, ca sa fiti apoi increzatori ca adoptati ca minune ceva real, nu o frauda.
Si nu-mi vindeti argumentele slabe cum ca nu aveti nevoie de dovezi ca sa credeti ca e minune, cateva relatari si o editie a evenimentului transmisa la TV nu au cum sa fie dovezi concrete.