View Single Post
  #675  
Vechi 24.03.2009, 19:05:05
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Schimbarea poruncilor, inconsecvențe, repetiții și îndemnuri controversate

[COLOR=purple]34. Misterele Pucioasei (XXX)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR] [COLOR=blue]( Cap. XIX:[/COLOR] Schimbarea poruncilor, inconsecvențe, repetiții și îndemnuri controversate [COLOR=blue])[/COLOR]
[COLOR=Blue]Partea a III-a

[/COLOR]
[COLOR=blue]10.[/COLOR] Predestinarea

Predestinarea nu este acceptată de către învățătura creștină. O întâlnim însă disimulată, în “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa”:
[COLOR=blue]“Mulți dintre creștinii de azi zic că nu au puterea sfinților. Eu zic că ai, dar nu vrei să dai puterea lui Dumnezeu. Fiule, cum a încăput Dumnezeu în casele voastre? A încăput că [/COLOR][COLOR=fuchsia]așa a fost să fie[/COLOR][COLOR=blue].” (13/26 februarie 1972)[/COLOR]

[COLOR=blue]11.[/COLOR] Mai puțină odihnă și mai multă muncă!
[COLOR=blue]“Știu că sunteți cu trup și trebuie să vă odihniți, dar auziți de la Dumnezeu: [/COLOR][COLOR=fuchsia]micșorați odihna, ca să munciți[/COLOR][COLOR=blue] să vă [/COLOR][COLOR=fuchsia]tămăduiți de necazuri[/COLOR][COLOR=blue].” (10/23 februarie 1973)[/COLOR]
Neodihna e un bun prilej pentru a aplica o rețetă pragmatică prin care să se distrugă duhurile rele:
[COLOR=blue]“Du aceste șoapte și nu încetați a vă ruga ziua și noaptea. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Renunțați la somn[/COLOR][COLOR=blue] și aprindeți candelele, pentru distrugerea duhurilor rele.” (20 februarie/5 martie 1973)[/COLOR]

[COLOR=blue]12.[/COLOR] Creștinii trebuie să renunțe complet la animalele din bătătură
[COLOR=blue]“…Fiilor, se cade ca în zilele și în ceasul de astăzi [/COLOR][COLOR=fuchsia]să nu mai ții nici vacă, nici cal, nici capră, nici oaie, nici păsări[/COLOR][COLOR=blue], ca să nu te mai scoată de la rugăciune și de la legile Mele.” (31 mai/13 iunie 1973)[/COLOR]
Trei, sau chiar patru ar putea fi motivele ce s-ar putea invoca în sprijinul acestei teorii năstrușnice:
1.Ce s-a spus explicit: creștinii să nu mai fie “scoși” de la rugăciune, pentru a îngriji, hrăni, adăpa și păzi animalele din ogradă;
2.Ce s-a spus implicit: creștinii să nu mai aibă la îndemână sursele pentru carne, ouă, lapte, sau derivatele lor: brânză, unt, etc., pentru a împlini mai ușor “legea cea nouă”, care le interzice să consume aceste produse. Paradoxal, tot creștinii aceștia, ziși “de Noul Ierusalim”, folosesc din plin lâna oilor(pentru cergi, covoare și pulovere), pielea (pentru încălțăminte, genți, curele și haine) și penele (pentru perne). Încălțămintea din piele este pentru ei chiar un deziderat absolut: cât de săraci ar fi, niciodată n-ai să-i vezi pe acești creștini că își cumpără pantofi din “înlocuitori”. Pentru aceasta alți oameni, “necreștinii”, vor trebui să îngrijească în curtea lor animale și păsări, să le colecteze lâna, pielea și penele și să le prelucreze pentru “creștinii” de la Pucioasa. Cinstit ar fi ca, dacă tot consideră pucioșii creșterea animalelor o activitate necreștinească, să se lipsească definitiv de pielea, penele, lâna, coarnele și copitele lor. De ce să fie alții obligați să le “cultive” pentru ei? Nu zice în Scriptură așa: “ce ție nu-ți place, altuia nu-i face?” Scriptura însă, mai trebuie și citită, ca să poți s-o aplici.
3. Dacă ai animale în curte, te mai și atașezi de ele, poate chiar ajungi să le iubești, și iată cum ai ieșit din legea iubirii de Dumnezeu, pe care, nu-i așa? trebuie să-L iubești din toată ființa ta, încât nu-ți mai rămâne ce să mai dai și la alții.
4. Animalele libere (în special câinii) spurcă peste tot locurile pe unde trec, lăsând murdărie prin toate locurile unde se pretinde a fi o curățenie exemplară. Dacă ar citi Biblia, pucioșii ar vedea că Dumnezeu se scârbește de necurățiile lăsate peste tot pe unde se poate păși cu pasul [COLOR=purple](Deut. 23:13,14)[/COLOR]
Ei bine, primii care [COLOR=fuchsia]NU[/COLOR] împlinesc această cerință, formulată încă din 13 iunie 1973,sunt tocmai creștinii de la Pucioasa. Ei țin în ograda lor [COLOR=fuchsia]doi cai[/COLOR] de ani de zile, pe care-i adăpostesc într-un grajd micuț și murdar, și de care se folosesc pentru diverse lucrări sau pentru cărăușie. Dumnezeu le-a dat odată un semn, pentru că le-au fost furați într-o noapte amândoi caii, dar ei, încăpățânați, îndată și-au cumpărat alții. Așa mare a fost graba ca să-i înlocuiască pe cei pierduți, încât n-au mai ținut cont de nimic, așa că unul dintre caii cumpărați a fost un cal de curse, obișnuit numai cu alergările pe hipodrom, nicidecum să fie pus la jug. Când au văzut ei că nu-l pot folosi la nimic, l-au înlocuit și pe acela. Drept este că singurul care e “scos de la rugăciune” e Gheorghiță, îngrijitorul cailor. Iar de iubit, caii nu prea sunt iubiți decât de Gheorghiță , de Iliuță și de încă vreo câțiva. Restul, îi suportă cam greu, strâmbând din nas, că de, calul miroase greu, mai ales dacă are grajdul mic.
În ceea ce privește atașamentul exagerat față de patrupede, se poate spune că “mânăstirea” de la Pucioasa, dacă încă n-a ajuns la statutul râvnit de “rai pe pământ”, apoi în mod sigur a ajuns să fie raiul câinilor și al pisicilor. Mai ales câinii, ei sunt aici mai iubiți chiar și decât oamenii, pe motiv că sunt mai sinceri, mai credincioși, mai înțelegători și mai ascultători decât ființele cu două picioare. La fel ca pentru cei doi cai, și pentru câini Dumnezeu le-a dat pucioșilor semne mustrătoare, și încă în mai multe rânduri, când cei mai iubiți câini ai lor au murit în chinuri sau au dispărut pur și simplu (cea mai celebră fiind dispariția neașteptată a unei potăi, pe nume Maf, mascota liderilor pucioși, idolul lor, “cățelul de aur” după care ei au plâns nemângâiați câteva luni, au pus afișe în tot orașul cu poza lui color, oferind o substanțială recompensă găsitorului, și au făcut rugăciuni fierbinți ca “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” să-l aducă pe Maf înapoi acasă, nevătămat; dar degeaba, că nu i-a ascultat nimeni: nici “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”, nici Atotțiitorul). Aici, câinii au un regim special, ei putând să se plimbe printre creștini nestingheriți, ușurându-se pe unde apucă (cu o afinitate aparte pentru sculpturile monumentale ale lui Marian Zidaru care-i reprezintă pe “Moise” , pe “Melchisedec” și pe “Al Șaptelea Înger”), în timpul meselor comune și chiar în toiul celor mai importante slujbe, deși se știe că pătrunderea unui patruped în locașul de cult atrage după sine automat desacrarea locașului de rugăciune și necesită imperios resfințirea lui.
“Grădina zoologică” de la Pucioasa este de fapt o arenă pe care se experimentează o idolatrie modernă, al cărei beneficiar este în principal rasa canină. Dragostea exagerată a liderilor pucioși față de câini și pisici se pare că este moștenită de pe vremea “sfântei Virginia”, și este chiar încurajată găzduirea “maidanezilor” de pripas, iar în felul acesta își găsea ea și o motivație “canonică”:
[COLOR=blue]“Daniele, trâmbița Mea a primit un pisoi mic, și Nicolae ține să-l înstrăineze, și ea a zis să ducă pisoiul, dar i-a stat în față un zid, și glas a auzit: “Nu înstrăina pisoiașul acesta, că precum el a venit la voi, așa vor veni străinii și se vor aciua lângă streașina aceasta”. Vedeți pământul acesta și voi nu știți nimic. Pregătiți-vă, că vor veni și animalele și făpturile și ce e alungat de lume și vor sălășlui lângă Mine, și atunci să nu zici:”pleacă, și să nu intri în curtea Mea!”, că te vede cineva” (18 iunie/1 iulie 1973)[/COLOR]
“Maidanezi” au tot fost găzduiți la Pucioasa, dar proorocia cu “străinii care vor veni și se vor aciua”, după modelul “maidanezilor”, nu s-a mai împlinit.
Biblia dimpotrivă, deși vorbește destul de des despre câini, întotdeauna o face la modul peiorativ, și în nici un caz nu se recomandă ținerea lor în casă și în pat. Iată aici doar două exemple:
[COLOR=purple]Cu ei s-a întâmplat adevărul din zicală: Câinele se întoarce la vărsătura lui și porcul scăldat la noroiul mocirlei lui. (Petru 2;22)[/COLOR]
[COLOR=purple]Afară câinii și vrăjitorii și desfrânații și ucigașii și închinătorii de idoli și toți cei ce lucrează și iubesc minciuna! (Apoc.22:15)[/COLOR]
Întrebarea care se pune în final este aceasta: Dacă cei de la Pucioasa, care se consideră a fi “cei credincioși”, de dragul a doi cai și cinci câini nu împlinesc “Cuvântul” pe care ei îl numesc pompos ”Sfânta Evanghelie după Sfânta Virginia”, cum de mai au ei pretenția să-l împlinească alții, adică “cei chemați”? E o doză strașnică de tupeu în această atitudine.