Schimbarea poruncilor, inconsecvențe, repetiții și îndemnuri controversate
[COLOR=purple]34. Misterele Pucioasei (XXX)[/COLOR]
[COLOR=purple] Cartea “[/COLOR][COLOR=purple]Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa [/COLOR] [COLOR=blue]( Cap. XIX:[/COLOR] Schimbarea poruncilor, inconsecvențe, repetiții și îndemnuri controversate [COLOR=blue])[/COLOR]
[COLOR=Blue]Partea a IV-a
[/COLOR] [COLOR=blue]20. [/COLOR]Se instituie regula ca orice lucrare să se execute numai cu meseriași luați din popor
[COLOR=blue]“… Fiilor, copilașii Mei ursesc pe unul dintre voi ca să se facă croitoreasă și croitor, ca să se facă tot lucrul la el. Un croitor și o croitoreasă duhovnicească. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Să fie între voi[/COLOR][COLOR=blue] un cizmar, un frizer, [/COLOR][COLOR=fuchsia]din toate meseriile[/COLOR][COLOR=blue], căci avem nevoie, ca să nu ne mai ducem la cel rău din lume, și nu numai pentru acum, ci și pentru viitor.” (11/24 mai 1974)[/COLOR]
Între timp, obiceiul de a presta “toate meseriile” cu oameni “luați din popor” s-a cam pierdut. De frizer nu mai au nevoie, deoarece nimeni nu-și mai scurtează părul, nici nu-și mai rotunjește colțurile bărbii. Iar când e nevoie de reparat căruțe, pantofi, pantaloni bărbătești, dinți și măsele, sau de pus potcoave la cai, se apelează tot la meseriașii satului, “cei răi din lume”.
Se tot speră însă că nu va fi mereu așa, iar “concubinajul” cu cei răi din lume va dispărea până la urmă:
[COLOR=blue]“ Vine vremea, copilul Meu, că fiecare își va lucra meseria sa, dintre cei credincioși” (6/19 ianuarie 1975)[/COLOR]
Meseriile devin un pretext pentru separarea radicală de cei ce nu aderă la sectă:
[COLOR=blue]“ … În popor să fie de toate meseriile, ca nimeni să nu ia meseriași din afară: fierar sau zidar, sau croitor, că luând din lume ai amestecat lucrul bun cu cel rău. Să nu mai intre păgâni la lucrul Meu…”(9 octombrie 1975)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]21. [/COLOR]Crucea dreaptă se așează pe ombilic
[COLOR=blue]“…Fiți atenți la cruce, căci lumea face crucea schimonosită: Voi faceți [/COLOR][COLOR=fuchsia]crucea dreaptă[/COLOR][COLOR=blue]: pe frunte, [/COLOR][COLOR=fuchsia]pe buric[/COLOR][COLOR=blue], pe umărul drept și pe cel stâng, căci este păcat strigător la cer să faci crucea schimonosită. (11/24 mai 1974)[/COLOR]
[COLOR=blue]22. [/COLOR]Îndemn la dezbinare în familie
[COLOR=blue]“…Ascultă bine creștine care ai un copil în lume și nu e cu Mine. Zic să îl lepezi de la tine. Adică cum să îl lepezi? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Să nu mai zici că e copilul tău[/COLOR][COLOR=blue]. Alege, ori cu Mine, ori cu copilul tău.” (29-30 iunie 1974)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]23. [/COLOR]Îndemnuri contradictorii: Aur pe aramă, sau aramă pe aur?
[COLOR=blue]“ …O, Israele tată, [/COLOR][COLOR=fuchsia]nu dați arama pe aur[/COLOR][COLOR=blue], căci arama nu e bună pentru Mine. Doar aurul e bun pentru Mine, creștine, și [/COLOR][COLOR=fuchsia]aurul[/COLOR][COLOR=blue] de la Mine pune-l bine, creștine. Nu te uita că e vremea rea; păstrează-l bine. [/COLOR][COLOR=fuchsia]Nu-l da pe aramă[/COLOR][COLOR=blue], ci pune-l în loc curat și binecuvântat.” (22 iulie/4 august 1974)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
[COLOR=blue]24. [/COLOR]Sunt “chemați la Domnul” numai cei tineri și sănătoși, buni de muncă[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]“Dar să știi, tată, pleacă urechea la Mine, creștine, că dacă ești bolnav grav și dacă în timpul bolii te-ai întors la mine, și când ai fost sănătos ai alergat ca un armăsar, ce să fac Eu atunci cu tine? Când ești bolnav vii la Mine? Ce să fac cu tine? Dacă un om nu are ce face cu bolnavul, dar Dumnezeu, ce să facă cu un bolnav? [/COLOR][COLOR=fuchsia]Când ești mititel și sănătos vino la Mine să ai timp să lucrezi[/COLOR][COLOR=blue] și să faci avere în cer. Mulți când sunt tineri fug în lume și când au îmbătrânit, vin la Domnul Iisus Hristos? Ce să mai faci tată la bătrânețe? (3/16 august 1974)[/COLOR]
[COLOR=blue] [/COLOR]
O mărturisire mai cinică a interesului material de la Pucioasa nici că se putea. “Doctorul” sufletelor și al trupurilor de la Pucioasa nu-i primește pe cei neputincioși și pe cei bolnavi. “Chemarea la Domnul” se referă la alegerea specială, prin care unii creștini sunt selectați pentru a face parte din “obștile” de “Noul Ierusalim”, unde se vine pentru muncă, nu pentru viață contemplativă. Cei bătrâni, cei neputincioși, cei bolnavi, nu sunt buni de muncă, deci nu e nevoie de ei. E nevoie de tineri vânjoși și prinzași, de tinere harnice și îndemânatice, iar aceștia toți să mai fie, pe cât posibil, și cât mai puțin instruiți, pentru a putea fi manipulați cât mai ușor. Câtă deosebire dintre Iisus Cel care zicea: [COLOR=#993300]“Nu cei sănătoși au nevoie de doctor, ci cei bolnavi. N-am venit să chem pe cei drepți ci pe păcătoși la pocăință. (Marcu, 2,17) [/COLOR]și cel care se dă drept Iisus și zice acum:[COLOR=blue] “Când ești bolnav vii la Mine? Ce să fac cu tine?”[/COLOR]
|