View Single Post
  #802  
Vechi 30.04.2009, 12:31:51
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 109. Cei 14 apocaliptici de la Pucioasa

[COLOR=purple]109. Cei 14 apocaliptici de la Pucioasa[/COLOR]

Prin anii ’91 la Pucioasa au început pregătirile pentru a se zidi o biserică diferită de “bisericile lumii” . Biserica urma să fie folosită numai în cerc restrâns, de “cei 14 aleși”, ucenici și simpatizanți ai “Șfintei Virginia” și ai “Șfintei Lelica Maria”, adică cei care se adunaseră ca să fie permanent rezidenți ai “mănăstirii” de la Glodeni-Pucioasa. Printre cei 14 figurau nume obscure, dar și sonore: Tărcuță Mihaela cu soțul ei Tărcuță Emilian; Ilie Bunea; Spiridon Șerban cu soția, fiul și fiica; Nicolae Nedelcu cu soția și fiica; Marian Zidaru cu soția Victoria și fiul lor Simion; precum și Sandu Dan (zis “Tataia”). Spre exterior se vehicula deja minciuna că “toți cei 14 aud Cuvântul lui Dumnezeu”, minciună care se vehiculează până în zilele noastre. În realitate, niciodată n-a fost așa. Numai Mihaela era cea care inventa “Cuvântul”, pretinzând că îl aude în cap sau în urechi, mai întâi ca un vuiet de suflare de vânt, iar apoi, de îndată, în cuvinte limpezi și pline de substanță.

Dar ce s-a întâmplat cu “cei 14” aleși?

1. Mai întâi, Mihaela s-a debarasat de soțiile și fiicele celor doi “preoți” , Nicolae și Spiridon (care erau căsătoriți, spre deosebire de “preotul Iliuță”), expulzându-le cu domiciliu forțat în comuna Valea Lungă, la o creștină pe nume Maria. Procedând așa, împușca doi iepuri dintr-o lovitură: pe de o parte, închidea gura (doar parțial, pentru că pe ea însăși nu se expulzase) celor care reclamau că la Pucioasa este o “mănăstire mixtă”; pe de altă parte, își consolida poziția de lider absolut, ea țintind în taină să ajungă führerul pucios Nr.1 în “mânăstire”.
După această manevră iscusită, în “mănăstire” au mai rămas deci 10, din “cei 14”.

2. Apoi, Mihaela l-a asociat pe Nicușor la “domnie”, pretinzând că “Domnul Pucioasei” l-a ales și pe el la proorocie, alături de ea, și că în continuare ei doi vor fi nedespărțiți, precum apostolii Barnaba și Marcu, sau Pavel și Sila (v. [COLOR=#993300]Faptele Ap.,15, 39-40[/COLOR]). Ca să se poată acest lucru, Nicolae a fost divorțat în mod oficial, dar fraudulos, căci soția lui n-a fost înștiințată și n-a participat la procesul de divorț. Cei doi führeri pucioși, Mihaela (Nr.1) și Nicușor (Nr.2), s-au instalat apoi în aceeași chilie, spre disperarea lui Milică Tărcuță, soțul Mihaelei, care încă o mai iubea pe Mihaela și o credea a fi tot soția lui.
Mihaela având acum spatele asigurat de Nicușor cel recunoscător, a pus “artileria grea” pe Ilie Bunea, beștelindu-l și denigrându-l cu orice ocazie și inoculând în Nicușor o ură de moarte față de “preotul Iliuță, fratele lui”, cel care pe vremuri, fusese primul între egali, primul “preot al Noului Ierusalim”. Disperat de relele tratamente ale celor doi lideri pucioși, Ilie Bunea a încercat în mai multe rânduri să-și ia câmpii, și odată a ajuns chiar pe lângă Brașov (unde s-a și angajat, căci e deosebit de priceput la toate). Însă de fiecare dată s-a reîntors la Pucioasa, nereușind să se reintegreze în societatea civilă pe care o părăsise cu mulți ani în urmă, când a fost ademenit de Mihaela să îmbrățișeze “viața de mănăstire”. Trebuie menționat că, de la Brașov, Iliuță a fost adus înapoi cu forța de către liderii pucioși, care l-au căutat câteva zile disperați prin toate cotloanele, și au reușit să-l repereze urmărindu-l cu mașinile prin țară și monitorizându-i convorbirile de pe telefonul mobil și informațiile detaliate care apăreau pe factura de plată de la Orange. Scopul lor imediat era ca să țină ascunsă față de lume dramatica disensiune existentă intre ei. Ei ar fi vrut ca Iliuță să dispară din peisaj pe nesimțite, preferând varianta ca el să se retragă în liniște la Maluri, în casa părinților lui.
De la acest eșec, Iliuță n-a mai încercat să emigreze din “mânăstire”, ci a încercat din răsputeri să reziste pe poziție (deocamdată el a reușit să rămână în “mănăstire”, dar nu se știe cât va mai putea, căci șicanele rivalilor lui curg necontenit, iar liderii pucioși au reușit să-i atragă de partea lor prin exagerări și minciuni pe 90% dintre adepți)
Rezistența lui Ilie Bunea și încăpățânarea lui de a nu mai pleca de pe pământurile care fuseseră cândva ale sale, dar acum fuseseră trecute pe numele “Fundației Șfânta Virginia”, la insistențele liderilor pucioși, i-a făcut pe lideri să nu mai suporte conviețuirea cu Ilie Bunea în curtea mănăstirii. Drept urmare, ei s-au mutat definitiv într-o altă curte, aflată la câteva sute de metri depărtare, unde și-au construit o fortăreață sub pământ, numită “Legănuț”. Ulterior, ei și-au construit o fortăreață și deasupra pământului, cu garaj, etaj și mansardă, pe care au denumit-o “Foișor”. Legătura lor cu “mănăstirea” a rămas doar la nivel administrativ, în sensul că ei o controlau în continuare strict, dar de la depărtare.
În “mănăstire“ au mai rămas deci 8, din “cei 14”.

3. Fiul Zidarilor, Simion, a dus o viață grea în “mănăstirea” de la Pucioasa. Câte bătăi n-a mâncat acest copil zburdalnic, cu intenția de a se scoate din el un șfințișor inert și absent, pe care, unde-l pui, acolo stă! Copilul a căzut în melancolie și în adâncă deznădejde, văzând că nu este iubit de nimeni și că stă ca un spin în coasta liderilor pucioși, care-l considerau o dovadă vie și rușinoasă a “păcatului trupesc” al Zidarilor. Bineînțeles că față de toată lumea ei declarau că îl iubesc pe Simion mai ceva decât dacă ar fi fost copilul lor.
La o vârstă fragedă, care precede adolescența, Simion a murit la Târgoviște într-un suspect “accident de muncă”. Cauzele reale ale acestui “accident” nu sunt nici astăzi elucidate. Cert este că părinții lui nu au fost atunci de față și probabil nu vor ști niciodată adevărul despre această tragedie.
În “mănăstire” au mai rămas deci 7, din “cei 14”.

4. Mihaela a trecut apoi la atac frontal împotriva Zidarilor. Zidarii fuseseră prea multă vreme tolerați și chiar adulați și puși în față de către liderii pucioși, ca ei să facă interfața cu “lumea” și cu toate întrebările ei incomode. Zidarii au fost adeseori împinși înainte ca să joace niște roluri prestabilite de Mihaela, din umbră. De regulă, ei au susținut public, cu convingere, “lucrarea” de la Pucioasa și au lăudat-o pentru părțile ei bune, dar de multe ori aveau un gust amar pentru duplicitatea în care erau târâți. Ei știau bine că o falie catastrofală desparte imaginea idilică, pe care o promovau ei spre exterior, de comportamentul execrabil al liderilor pucioși.
Când artiștii Zidaru au început să aibă o audiență mai redusă la vernisaje și recompensele lor financiare venite din partea publicului s-au diminuat, Mihaela și-a arătat adevărata ei “prețuire” față de Zidari. De altfel, faima lor de “lideri ai lucrării de la Pucioasa” ajunsese deja la cote insuportabile pentru ea, iar Mihaela simțea că e momentul să pună lucrurile la punct. Venise vremea ca adevărații lideri să iasă din umbră și să guste toate onorurile publice de “prooroci” ai acestei secte. Reproșurile ei, adesea formulate în fața întregii “obști” a pucioșilor, erau încărcate de invective, de dispreț, de cuvinte murdare și de ură la adresa bieților Zidari. Bineînțeles că Zidarii erau acuzați de cele mai aberante “neîmpliniri” față de “lucrare”, și în special de faptul că se încăpățânau să rămână la statutul de soți nedespărțiți, ceea ce, în viziunea Mihaelei, ar fi “smintit” conștiințele oneste ale pucioșilor simpli și chiar ale oamenilor de pretutindeni. În final, văzând că Zidarii rămân cu fundul în două luntri, depărtându-se tot mai evident de “ascultarea” absolută pe care ea le-o reclama, Mihaela a dispus ca lucrurile personale ale Zidarilor să fie scoase grămadă în curtea “mănăstirii”, iar ei să și le ia și să se ducă la atelierul lor de la București.
Zidarii au plecat definitiv de la Pucioasa.
În “mănăstire” au mai rămas deci 5, din “cei 14”.

5. Exasperat de comportamentul dizarmonic al liderilor pucioși, de lipsa lor de recunoștință, de unele abateri grave de la moralitate care deveniseră o cutumă pentru liderii pucioși și pentru unii dintre acoliții lor cei mai fideli, Sandu Dan (zis “Tataia”) și-a luat și el lumea în cap, plecând într-o direcție necunoscută. Mai avusese el o tenativă de evadare cu câțiva ani în urmă, tot la o disperare cumplită la care îl aduseseră cei doi “guru” pucioși, tentativă care însă nu i-a reușit.
La “mănăstire” au rămas deci 4 dintre “cei 14”.

Și totuși, dacă veți merge la Pucioasa și veți întreba cine primește “Cuvântul” care vine din cer, toți pucioșii vă vor răspunde cu nonșalanță și fără să clipească din ochi, că acest privilegiu îl au toți “[COLOR=purple]cei 14 aleși din mănăstire[/COLOR]”.
În frunte cu Simion, probabil, singurul dintre ei trecut cu adevărat în rândul sfinților.
[COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR]
[COLOR=purple]Estera [/COLOR]
[COLOR=purple]29 aprilie 2009[/COLOR]
[COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR]