Citat:
În prealabil postat de mariamargareta
Răspuns pt Vsovi 29 .04.2009
Citat:
[COLOR=red]“…deci pentru a nu ucide moral pe fratele tau, pentru aia a zis sf Pavel asha... shi s-a referit la mancare, shi macelarie, […] dar ca un om liber trebuie sa-tzi tzi credintza ta shi sa-tzi duci crucea data de sus de la Dumnezeu, in rabdarea tuturor relelor ce vin peste tine... deci dumneata ai vrea sa-shi tzina credintza lor inaintea oamenilor? sa dea socoteala oamenilor?” [/COLOR]
Pavel nu s-a referit în epistolele sale numai la mâncare și la măcelărie [SIZE=3][COLOR=seagreen](scotzand din context shi trunchind dumneata combatzi nishte tampenii ale tale proprii ca shi cum le-ash fi zis eu, poi sigur ca nu s-a referit numai la carne),[/COLOR][/SIZE] ci și la relațiile trupești. Scopul lui era să nu aducă sminteală cu nimic celor slabi, de aceea el se ferește să se folosească de unele drepturi care ar putea să-i smintească pe semenii lui. Ar putea și el să-și ia o femeie cu care să stea necontenit împreună și care să-l îngrijească în mod particular, dar el n-o face!!! Dimpotrivă, el îi învață și pe alții să nu facă așa, ci să rabde asprimea monahismului. Dacă pucioșii au pretins că sunt oameni de mănăstire, de ce n-ar și trăi ca la mănăstire? În mănăstire toți sunt monahi sau monahii ( și acesta este sensul pentru care stau ei separați, și nu de-a valma în mănăstiri mixte: ca să nu fie prilej de sminteală pentru nimeni, și în primul rând pentru ei!), deci nu împărtășesc nici un fel de intimități cu nimeni.
Nu mă așteptam să-i blamezi public pe cei doi pucioși care – necăsătoriți fiind – dorm de aproape douăzeci de ani încoace în chilie comună, dar cel puțin să fi avut puțin bun simț și să nu sari în apărarea lor. Așa, te-ai făcut complice la concubinajul lor, căci concubinaj este, chiar dacă se spune că n-au trăit trupește unul cu altul. Și iată ce zice Pavel Apostolul:
[COLOR=#993300]“ N-avem, oare, dreptul să purtăm cu noi o femeie soră, ca și ceilalți apostoli, ca și frații Domnului, ca și Chefa?[/COLOR]
[COLOR=#993300][…] Dar nu ne-am folosit de dreptul acesta, ci toate le răbdăm, ca să nu punem piedică Evangheliei lui Hristos.”(I Cor.9,5,12)[/COLOR]
Pavel avea în minte un scop nobil: să nu pună piedică –prin sminteli – Evangheliei lui Hristos.
Pucioșii n-au acest “pitic pe creier”, ci sunt mai libertini, căci ei slujesc unei alte evanghelii: Evanghelia Șfintei Virginica. [SIZE=3][COLOR=seagreen](iar shashai?, poi care e evanghelia propovaduita de sf Pavel? de ex: a nu rani pe fratele tau in credintza shi conshtiintza prin barfa shi denigrare ori impunerea falsei tale credintze,... printre multe altele... cum ar fi dragostea nefatzarnica, curata shi care nu se bucura de nedreptate ci de Calea-Adevarul ca ac ela va va face slobozi ca sa intratzi in Viatza)[/COLOR][/SIZE]
|
deci pentru ca vad ca nu recunoshti ca n-ai priceput ce inseamna sminteala.... repet mesajul anterior pe care il corectez oleaca:
limpezirea e simpla,
concubinajul presupune o coexistenta plina de libertinaj shi sex, ca fariseii, fara implicatzii pe maideparte, in viatza veshnica, in Adevar, deci fara dragoste, fara conshtiintza dragostei de Dumnezeu shi aproape, in lepadare de Dumnezeu, fiind siguri de ei ca e o relatzie fara urmari, fara legatura eterna a sfintzeniei shi dragostei curate ce innobileaza pe om shi nu-l dezumanizeaza spre indobitocire sheolica, adica fara copii sau cu copii pentru antichristul gLumii asteia, fara probleme sau cu mii de probleme shi griji desharte, o relatzie pasagera doar pentru sex, pentru pofte shi pentru placere iubirii nebune de sine, iar dragostea atata cata e este folosita doar spre ispita shi minciuna shi apoi invartoshata ca sa fie folosita pentru iubirea shi adularea orgiilor sexuale, a organelor shi poamelor sexului, a seductziei shi a satisfacerii poftelor cele rele shi obraznice...
dar acest flagel il intalnim mult mai raspandit in casatorie, caci sub umbrela shi binecuvantarea casatoriei se baga majoritatea celor plini de lacomia poftelor seductziei, de pofta satisfacerii malahienismelor, totzi slujitorii fideli ai burdelului, ei se ascund sub binecuvantarea divina ca sa-shi faca in propria casa BARa cu PIScina shi cu Burdel, agonisindu-shi mereu necredintza prin bani shi fericindu-se in lux shi bogatzia pacatelor... lacomia tuturor faradelegilor dar cu aprobare de la slava de la oameni, de la "legalitatea" actelor shi de la "traditzia" boierimii mijlocashe... deci casatoriile gLumii cu toata binecuvantarea sunt mai rele decat un concubinaj fara avorturi, caci lipsite fiind de dragoste, sunt pline de ura catre cei tineri care totushi cauta sa se iubeasca sincer gasind fericirea la umbra primei iubiri... dar cei casatoritzi , ajunshi adultzi ishi iau dreptul sa osandeasca pe tineri, sa-i osandeasca, sa-i sperie shi sa le distruga dragostea lor shi sa ii sfatuiasca sa avorteze daca nu sunt casatoritzi, asha cum sunt ei, adultzii cu varsta shi cu drept la a face toate adulterele, ca shi cum dragostea curata a "concubinilor" cum le spun ei ar fi mai prejos decat casatoria celor doi, casatorie din interese de burdel, casatorii gLumeshti ce tzin gLumea asta in stadiul asta de rama shi omida shi ofera milioane de mikidutzi, spahii shi ieniceri in oshtile satanei... deci flagelul casatoriei viclene este mult mai grav decat al concubinajului, caci casatoria nu este facuta ca sa acopere toate faradelegile gLumii asteia, caci odata casatorit nu trebuie sa consideri ca ai primit liber ca sa faci toate curviile shi preacurviile shi adulterele, caci pricina de curvie este motiv Dumnezeiesc de divortz, deci banalul flirt poate fi invocat ca motiv temeinic de divortz... ci Casatoria este incununarea fecioriei Duhului, a sufletului shi a trupului, fiind o continuare fireasca shi mai serioasa a vietzii feciorelnice caci s-ar putea ca Domnul sa-tzi incredintzeze suflete de hranit shi de crescut shi povatzuit... iar celui ce i se da i se va shi cere... caci unde nu e nici Dumnezeu nu cere... dar cui i se da va intreba Domnul ce a facut cu talantzii primitzi... iar daca nu va pazi shi nu va veghea talantzii de argint ca sa se desavarsheasca atunci poate cineva plati pretzul pentru sufletul sau cazut in gheena din negrija cea dupa mantuire?
Dar dupa cum observ li se arunca in carca prin barfa, acestor Pucioshi toate faradelegile celor de la Misa-Pisa, ca ar fi ashram, ca ar trai in concubinaj, ca li se mai strecoare in priviri pofte de dragoste ale unora pentru altzii... ca nu se intzeleg intre ei sau ca se cearta, shi mereu se loveshte in lideri, in Mihaela shi Nicushor, ca i-ar nedreptatzii pe ceilaltzi, poi asta inseamna ca chiar sunt unshi de Hristos cei 14 respectiv cei doi, daca se ridica mereu atatea marturii mincinoase, caci daca nu prezenta interes pentru satana, nimeni nu-i blama ci i-ar fi laudat mereu peste poate.... Deci incep sa cred ca Mihaela shi Nicushor dar shi ceilaltzi, deci totzi cei 14 imprashtiatzi sunt nishte persoane importante pentru Dumnezeu shi o mancare pe care sharpele-satana shi proorocul mincinos nu o poate inghitzi, caci nu sufera... sa vada cum imparatzia gLumii trece in Mana Domnului... "vai de tine pamant shi mare caci satana s-a coborat la tine shi shtie ca are putzina vreme" s-a ashezat pe nisipul marii shi shi-a adus cernitorii shi pescuitorii shi motanul Danila da fiecaruia de baut shi de chefuit shi curvit numai sa distruga ce este de distrus... caci razboiul nu este spre pocaintza ci spre distrugere... dar la inceput se va arata bland... se va arata, shi noi molipsitzi de virujujucariei ne vom arata mereu shi noi, vom repeta aceiashi aratare a tuturor insushirilor lui insushi doar ca sa resimtzim ceva, fara sa discernem ca ce retraim nu este dragoste de taina shi frumoasa shi smerita shi sfintzita shi curata ci este nebunia de peurma a mandriei pentru a razbuna rautatea cea vechi shi a ne umple de spurcaciunea pustiirii... caci minciuna shi iubirea nebuna de sine nu ne lasa decat sa ne indreptatzim ca shogunul bunul shi sa nu mai suferim drumul umilitor al crucii primita de sus...
poi ca suntem pacatoshi asta e clar, sau voi atzi vrea sa vedetzi sfintzi printre pucioshi? poi Domnul pe pacatoshi ii cheama la pocaintza dar voi atzi vrea sa vedetzi dreptzi, dar vai de aceia nu care greshesc, ci de cei care judeca pe altzii iar ei sunt mai rau, caci fatzarnicia cu care judeci pe altul shi pe tine nu te iei in considerare asta face ca sa iei pacatul celui pe care il judeci asupra ta, dand socoteala shi pentru el dar shi pentru tine, pentru ca ai judecat, ai osandit, ai razbunat shi tu erai la fel sau mai rau, inseamna ca pe tine te-ai judecat indoit cand vei primi rasplata.
continuarea mai jos