mariamargareta
Răspuns pt Vsovi 29 .04.2009
Citat:
[COLOR=red]“…deci pentru a nu ucide moral pe fratele tau, pentru aia a zis sf Pavel asha... shi s-a referit la mancare, shi macelarie, […] dar ca un om liber trebuie sa-tzi tzi credintza ta shi sa-tzi duci crucea data de sus de la Dumnezeu, in rabdarea tuturor relelor ce vin peste tine... deci dumneata ai vrea sa-shi tzina credintza lor inaintea oamenilor? sa dea socoteala oamenilor?”[/COLOR]
[COLOR=seagreen]defapt nu truncherea ca sa se intzeleaga rau ci daca vroiai sa citezi dadeai asha :[/COLOR]
"[COLOR=blue]poi nu e mai mare sminteala ca sa stai in chilii separate ori casatoritzi dar in inima fiind plini de pofte shi adultere shi inchipuiri shi visari ingamfate de a imita pe nimfomanii placerilor faradelegilor?
deci sminteala vine din (ne)adevarul pe care-l traieshti shi nicidecum din teatrul fatzarniciei shi din binecuvantarea pe care o respectzi doar de ochii lumii, o taina pe care in ascuns o incalci asha ca toata gLumea, ferindu-te sa nu fi dat la gazeta, ferindu-te sa iubeshti de frica "iudeiilor" adica de frica fariseilor, cum rastalmaceshti dumneata aratand ca inchinarea la satana e defapt grija de nesminteala fratelui...
poi sf Pavel a incercat sa redea fratelui demnitatea credintzei lui, demnitatea celui slab in credintza, celui ce se nevoieshte in slabiciuni, shi pentru a nu fi prilej de poticnire pentru acela ori prilej de judecata, de cadere, de barfa, de neascultare, deci de a intra in contradictzie cu putzina lui intzelepciune ori putzina lui credintza ca nu cumva s-o risipeasca trufia ta, dezndejdea ta plina de mandrie, deci pentru a-l feri pe fratele tau de eresul ce vine de la "noi sau de la un inger din cer", deci pentru a nu ucide moral pe fratele tau, pentru aia a zis sf Pavel asha... shi s-a referit la mancare, shi macelarie, ca sa mancatzi tot ce va pune in fatza, dar daca cineva spune ca sunt jertfite idolilor (celor 7 duhuri shi 8 ganduri ale rautatzii adica minciunii) atunci spune ca sa nu mancatzi pentru acela care v-a spus shi pentru conshtiintza voastra... (conshtiintza dragostei de Dumnezeu shi aproape, cu singura grija, aceea pentru mantuire)
dar ca un om liber trebuie sa-tzi tzi credintza ta shi sa-tzi duci crucea data de sus de la Dumnezeu, in rabdarea tuturor relelor ce vin peste tine...
deci dumneata ai vrea sa-shi tzina credintza lor inaintea oamenilor? sa dea socoteala oamenilor? poi sa nu fie oare drept Dumnezeu? sa nu fie Dumnezeu, Domnul ce va rasplati fiecaruia dupa faptele sale? sa nu shtie El inima shi Adeavarul ascuns al inimii omului asha incat se vor vadi toate ale celui ce se crede drept shi n-are nevoie de pocaintza? Sa nu fie oare vestita pocaintza ori judecata? deci daca ii judeca oamenii atunci nu ii va mai judeca Dumnezeu... sau oricum ii va judeca mai putzin aspru... caci celui ce are i se va mai da, iar celui ce n-are i se va lua shi ceea ce crede el ca are... caci multzi nu ishi dau seama ca defapt credintza lor este necredintza, shi nu ishi marturisesc lor shi lui Dumnezeu asha ca shi tatal indracitului:
"cred Doamne, ajuta necredintzei mele" deci acela marturisea ca chiar daca crede, defapt ce face el, ce traieshte el, ishi da seama foarte bine ca nu este altceva decat necredintza, necredintza, necredintza... caci credintza este intru Hristos...
deci o conshtiintza curata a iubirii de Dumnezeu shi aproape tzinuta in fatza lui Dumnezeu in ascuns caci Domnul vede in ascuns shi shtie ce tzii in ascuns, aceea nu produce efecte de sminteala in fratele tau... shi nu trairea unul in bratzele altuia o viatza, in acelashi pat shi aceiashi chilie, caci orice sarutare shi imbratzishare ori privire din ochiul mortului ori inchipuire poate sa fie spre vanzare shi pierzare, dar poate sa fie shi spre iertare shi viatza veshnica... caci daca omul respecta shi traieste ca shi cu o sora, o mama ori o fica cu apropiata sa, shi ramane in dragostea asta de la Dumnezeu, atunci nu va greshi lui Dumnezeu ori aproapelui shi nu-shi va calca in picioare conshtiintza shi demnitatea celorlaltzi, tragandu-i in haul mandriei iubirii nebune de sine, in abisul AvSolLut... Mishcarea de inegrala in Absolut in forma de spirala... poi e deruta shi asta ca ala rau e in haina de oaie shi e lup care la inceput se va arata bland "[/COLOR]
Pavel nu s-a referit în epistolele sale numai la mâncare și la măcelărie, ci și la relațiile trupești. Scopul lui era să nu aducă sminteală cu nimic celor slabi, de aceea el se ferește să se folosească de unele drepturi care ar putea să-i smintească pe semenii lui. Ar putea și el să-și ia o femeie cu care să stea necontenit împreună și care să-l îngrijească în mod particular, dar el n-o face!!! Dimpotrivă, el îi învață și pe alții să nu facă așa, ci să rabde asprimea monahismului. [COLOR=seagreen](despre ce monahism vorbeshti? ca sa ramana feciori vrei sa spui ca monahi pe vremea lui Pavel erau doar Nazireii cum a fost Samson ori altzi oameni (ingeri))[/COLOR] Dacă pucioșii au pretins că sunt oameni de mănăstire, de ce n-ar și trăi ca la mănăstire? În mănăstire toți sunt monahi sau monahii ( și acesta este sensul pentru care stau ei separați, și nu de-a valma în mănăstiri mixte: ca să nu fie prilej de sminteală pentru nimeni, și în primul rând pentru ei!), deci nu împărtășesc nici un fel de intimități cu nimeni [COLOR=seagreen](exact shi mai ales nu impartashesc intimitatzile cu barbatzi sau cu ei inshieshi, adica cu ce-shi face omul cu mana lui!)[/COLOR].
Nu mă așteptam să-i blamezi public pe cei doi pucioși care – necăsătoriți fiind – dorm de aproape douăzeci de ani încoace în chilie comună, dar cel puțin să fi avut puțin bun simț și să nu sari în apărarea lor [COLOR=seagreen](poi nu-i apar ca nu-s advocat, eu doar zic ce cred shi ce shtiu fara partinire dar totushi cu inima daca reushesc, cu inima shi dragoste de sus, nu shtiu cat reushesc, ca slava de la oameni pandeshte ca o hiena, ca o pantera neagra sa ma tarasca in noaoapte). [/COLOR]Așa, te-ai făcut complice la concubinajul lor, căci concubinaj este, [COLOR=seagreen](da, un concubinaj cu Dumnezeu, ash vrea eu dar nu ma primesc ei, ca eu sunt doar un mare pacatos mirean din BOR ce incearca sa tzina ce tzin shi cei din sfanta Cetate a Noului Ierusalim care este Romania cea Aleasa, tzara stralucirilor lui Hristos)[/COLOR] chiar dacă se spune că n-au trăit trupește unul cu altul. Și iată ce zice Pavel Apostolul:
[COLOR=#993300]“ N-avem, oare, dreptul să purtăm cu noi o femeie soră, ca și ceilalți apostoli, ca și frații Domnului, ca și Chefa?[/COLOR]
[COLOR=#993300][…] Dar nu ne-am folosit de dreptul acesta, ci toate le răbdăm, ca să nu punem piedică Evangheliei lui Hristos.”(I Cor.9,5,12)[/COLOR]
Pavel avea în minte un scop nobil: să nu pună piedică –prin sminteli – Evangheliei lui Hristos.
Pucioșii n-au acest “pitic pe creier”, ci sunt mai libertini, căci ei slujesc unei alte evanghelii: Evanghelia Șfintei Virginica [COLOR=red](care totushi este sfanta shi cu o Evanghelie asemenea lui Moisi, deci ea este un Moisi al vremurilor de astazi dar un Moisi care a crezut shi nu ca acela care s-a indoit cand a lovit cu toiagul in piatra de la Rifidim ca sa dea poporului apa caci li se facusera sete shi astfel din ce a sadit Maica Precista prin mama Gigi curge acum un izvorash cristalin shi limpede shi dulce asha ca un dar din Dar, ca un har din Har ce te umple cu dor dupa Dumnezeu, caci cine bea iarashi inseteaza shi se infometeaza dupa dreptate, shi iarashi li se face dor de a trai dragostea curata de la Dumnezeu.)[/COLOR]
|