View Single Post
  #822  
Vechi 06.05.2009, 17:42:54
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

[COLOR=purple]112. Psihopatiile liderilor pucioși[/COLOR]

Liderii pucioși Michaela și Nicushor sunt o enigmă cu două fețe ale unui Ianus pseudocreștin. Pot fi văzuți mereu neîmpărțiți și nedespărțiți, neschimbați și neamestecați. De obicei stau la Pucioasa, dar de când au mașini la scară cu șofer, le place să se mai și plimbe. Cel mai adesea o fac incognito la diverse magazine prin București sau Târgoviște, dar (sporadic) și prin Moldova, pe urmele pe unde a copilărit Mihaela și soțul ei, Milică.
A face o descriere limpede a caracterului celor doi monștri sacri și în special al deviaționismului lor psihic este o întreprindere foarte dificilă. Viața lor este deja aureolată cu legende, așa încât orice “martor” al personalității lor trebuie privit cu oarecare suspiciune: el poate fi un adulator înfocat, ori un răzbunător deplasat. Rareori găsești persoane cu impresii lucide și imparțiale despre cei doi inși unși. Vom trata de aceea această chestiune cu maxim de circumspecție, considerând că veridicitatea faptelor oricând poate fi contestată de persoane mai bine informate.

Mihaela s-a născut cu aproximație în anul 1951, într-un sat din Moldova, din părinți creștini ortodocși, aderenți la Oastea Domnului. De mică a fost fascinată de adunările Oastei și de preceptele ei, care i-au intrat în sânge. Întreaga educație personală s-a grefat pe câteva repere: biserică, Biblie, cântări ostășești, Viețile Sfinților, moralitate creștină. A avut 5 frați și surori. La 13 ani, când i-a murit mama, se pare că ea a avut primul șoc psihic, apropiindu-se din acest motiv și mai mult de biserică, pentru a se proteja instinctiv de vulnerabilitatea prematură pe care i-o crea noua ei situație, cea de orfană de mamă. La 21 de ani l-a cunoscut pe Tărcuță Emilian (zis ‘Milică), un tânăr înalt, chipeș, bine legat, forțos și cu ochi albaștri, care a impresionat-o prin caracterul său deschis, prietenos și blajin. S-a căsătorit cu el din interes, după cum mărturisește singură într-o “mărturie”, ca să se simtă ocrotită de cineva, căci ea era prea “[COLOR=DarkRed]mică și slabă și nu putea singură pe drumul vieții[/COLOR]”, și nicidecum ca să fie soție și mamă, căci tot după spusele ei “[COLOR=DarkRed]gândul de a avea un copil nu era de la Dumnezeu[/COLOR]”. Printre nenumăratele cosmetizări pe care Mihaela le aduce în anul 2006 propriei sale mărturii (făcută în ediția din anul 1995 a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa”), este și una care vizează tocmai acest episod al căsniciei lor, și prin care ea încearcă să se disculpe total de “păcatul” de dori conceperea unui copil, transferând întreaga vină asupra lui Milică. Iată cele două texte ale “mărturiei” Mihaelei, puse în paralel:
Ediția 1995: [COLOR=maroon]“…gândul de a avea un copil era de la noi și nu de la Dumnezeu, dar copilul n-a trăit, iar eu am plătit [/COLOR][COLOR=fuchsia]voința mea [/COLOR][COLOR=maroon]cu suferință grea, căzând în mâna medicilor vreme de trei ani, așa cum este scris:[/COLOR][COLOR=fuchsia]c[/COLOR][COLOR=maroon]el ce păcătuiește să cadă în mîna doctorului. Am plătit cu lacrimi de căință ascultarea glasului inimii noastre, ca apoi să ne întoarcem la făgăduințele făcute Domnului, spre făgăduința curățeniei trupești. După multă vreme am avut un vis…” (pag.53)[/COLOR]
Ediția 2006[COLOR=maroon]: “…gândul de a avea un copil era de la noi și nu de la Dumnezeu, dar copilul n-a trăit, iar eu am plătit cu suferință grea, căzând în mâna medicilor vreme de trei ani, așa cum este scris:[/COLOR][COLOR=fuchsia]“C[/COLOR][COLOR=maroon]el ce păcătuiește să cadă în mîna doctorului[/COLOR][COLOR=fuchsia]”[/COLOR][COLOR=blue].[/COLOR][COLOR=maroon] Am plătit cu lacrimi de căință[/COLOR][COLOR=fuchsia] și cu mare suferință trupească[/COLOR][COLOR=maroon] ascultarea glasului inimii noastre, ca apoi să ne întoarcem la făgăduințele făcute Domnului, spre făgăduința curățeniei trupești. După multă vreme [/COLOR][COLOR=fuchsia]de suferință, în spital [/COLOR][COLOR=maroon]am avut un vis…” (pag.80)[/COLOR]
Întrucât cuvintele “[COLOR=fuchsia]voința mea[/COLOR]” au dispărut în ediția a doua a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu”, din textul care rămâne rezultă că Mihaela n-ar fi vrut “să păcătuiască trupește” cu soțul ei, dar el a forțat-o, și așa a ajuns ea să nască un copil și pentru asta să[COLOR=maroon] plătească ([/COLOR][COLOR=fuchsia]voința lui[/COLOR][COLOR=maroon]) [/COLOR][COLOR=maroon]cu suferință grea[/COLOR]. Căci Dumnezeu nu l-a pedepsit pe nesățiosul Milică, așa cum ar fi fost cazul, ci pe nevinovatul copil (care a murit) și pe neprihănita Mihaela (care a intrat trei ani în suferință grea prin spitale, pe mâna nepricepuților medici, care n-au fost în stare s-o vindece pe parcursul a 36 de luni)
Ce boală te ține prin spitale trei ani fără să se vindece și fără să te omoare? Gurile rele spun că o schizofrenie post-partum, specifică unor cazuri în care copilul a murit la naștere, a atins-o și pe Mihaela.
În spital ea a început să-L viseze pe Dumnezeu, cu care conversa în mod direct, iar El îi vorbea din ceruri. A visat totodată că minuni mari au atins trupul ei, ca să-l ridice din boală: soarele s-a oprit din mersul lui de pe bolta cerească, apoi a răsărit din nou de la asfințit, căci tocmai apusese, s-a întors din drum și a atins-o pe Mihaela pe creștet. Mihaela povestește miracolul vindecării ei de atunci:
Ediția 1995: [COLOR=maroon]“… Un glas care venea din cer a spus: Da, dar să te atingă soarele pe creștet. M-am ridicat să mă uit, dar soarele asfințise. M-am așezat din nou plângând și cerând la Domnul să asculte ruga mea. Apoi am auzit un vuiet ușor. Soarele se întorsese de la asfințit și s-a apropiat până deasupra capului meu și m-a atins. Am simțit cum a intrat în [/COLOR][COLOR=fuchsia]corpul meu[/COLOR][COLOR=maroon] o căldură care îmi copleșise trupul firav. Apoi mi-am revenit ușor și am zis: Doamne, ești atât de mare, atât de bun, [/COLOR][COLOR=fuchsia]c[/COLOR][COLOR=maroon]u ce[/COLOR][COLOR=fuchsia]-[/COLOR][COLOR=maroon]ți voi putea întoarce bunătatea? O, cât de datoare [/COLOR][COLOR=fuchsia]î[/COLOR][COLOR=maroon]ți sunt[/COLOR][COLOR=fuchsia].[/COLOR][COLOR=maroon] Dumnezeu ne dăduse iertarea, iar viața noastră devenise ca viața a doi copii care ascultau de Tatăl [/COLOR][COLOR=fuchsia]c[/COLOR][COLOR=maroon]el din ceruri și care caută cu umilință pe urmele poruncilor Mântuitorului Hristos.”[/COLOR]
Ediția 2006[COLOR=maroon]: “…Un glas care venea din cer a spus: [/COLOR][COLOR=red]“[/COLOR][COLOR=maroon]Da, dar să te atingă soarele pe creștet[/COLOR][COLOR=red]”[/COLOR][COLOR=maroon]. M-am ridicat să mă uit, dar soarele asfințise. M-am așezat din nou plângând și cerând la Domnul să asculte ruga mea. Apoi am auzit un vuiet ușor. Soarele se întorsese de la asfințit și s-a apropiat până deasupra capului meu și m-a atins. Am simțit cum a intrat în [/COLOR][COLOR=fuchsia]ființa mea[/COLOR][COLOR=maroon] o căldură care îmi copleșise trupul firav[/COLOR][COLOR=fuchsia] de la suferință[/COLOR][COLOR=maroon]. Apoi mi-am revenit ușor și am zis: [/COLOR][COLOR=fuchsia]“[/COLOR][COLOR=maroon]Doamne, ești atât de mare, atât de bun[/COLOR][COLOR=fuchsia]! C[/COLOR][COLOR=maroon]u ce [/COLOR][COLOR=fuchsia]Î[/COLOR][COLOR=maroon]ți voi putea întoarce bunătatea? O, cât de datoare [/COLOR][COLOR=fuchsia]Î[/COLOR][COLOR=maroon]ți sunt[/COLOR][COLOR=fuchsia]!”[/COLOR][COLOR=maroon] Dumnezeu ne dăduse iertarea, iar viața noastră devenise ca viața a doi copii care ascultau de Tatăl [/COLOR][COLOR=fuchsia]C[/COLOR][COLOR=maroon]el din ceruri și care caută cu umilință pe urmele poruncilor Mântuitorului Hristos.”[/COLOR]
Oricine citește acest text, în ambele lui variante (făcut în anul 1995 și contrafăcut, în anul 2006) e pe cale de a-și răspunde singur la aceeași întrebare obsesivă: “Ce boală a avut Mihaela timp de trei ani?” Misterul începe așadar să se limpezească, confirmând zvonurile că ea a fost din nou zdruncinată psihic, în urma morții copilului abia născut, care a fost percepută de ea ca o pedeapsă a lui Dumnezeu în urma încălcării unei făgăduințe reciproce de castitate după căsătorie, făcută între ea și soțul ei. Aceasta conduce la presupunerea că cei doi tineri, aderenți înfocați ai Oastei Domnului, plănuiseră în taină să contracteze o “căsătorie albă”. Conversațiile ei repetate cu Dumnezeu din ceruri, chiar dacă sunt prezentate ca experiențe onirice, sunt argumente care nu pot fi ignorate. Sentimentul de îndatorare față de Dumnezeu ([COLOR=maroon]O, cât de datoare Îți sunt![/COLOR]) se pare că și-a pus puternic amprenta peste toată activitatea ei ulterioară de lider religios cu veleități profetice.