View Single Post
  #823  
Vechi 07.05.2009, 08:25:26
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 112. Psihopatiile liderilor pucioși (Partea a II-a)

[COLOR=purple]112. Psihopatiile liderilor pucioși[/COLOR] (Partea a II-a)
Cert este că relațiile intime cu soțul ei au încetat, după cum singură mărturisește: “[COLOR=maroon]viața noastră devenise ca viața a doi copii care ascultau de Tatăl Cel din ceruri[/COLOR]”. Acest fapt a alimentat unele supoziții că Mihaela ar fi fost de la bun început (sau a devenit, în urma experienței dureroase avută cu moartea unicului ei fiu nou-născut, și care s-a mai prelungit apoi încă trei ani) frigidă. Interesul față de sexul opus se limita doar la afecțiunea pe care o copilă o nutrește față de tatăl său (cerându-i însă o reciprocitate bazată pe dăruire absolută) și de cerința imperioasă de a se simți ocrotită. De altfel, Mihaela este cunoscută ca o persoană mereu înfricoșată de evenimente aparent posibile, dar improbabile, iar nopțile ei sunt presărate cu coșmaruri înspăimântătoare. Din acest motiv ea doarme extrem de puțin noaptea și niciodată singură, ci cu 1-2-3 (foarte rar cu 3, al treilea fiind Milică) bărbați în cameră. Aceasta îi ameliorează întrucâtva sentimentul de nesiguranță din timpul nopții și efectul devastator al coșmarurilor.
La 1 mai 1979 Mihaela și Milică au făcut o vizită la Pucioasa și au fost adânc mișcați de ce au văzut, și mai ales de ce au auzit. O ființă bătrână și bolnavă, pe nume Verginica, părea că vorbește din partea lui Dumnezeu Care le cerea lor, celor doi nou-veniți din Moldova, să părăsească traiul la bloc și să vină la Pucioasa. “Proorocia” Verginicăi promitea o demnitate nesperată pentru Mihaela, chiar lângă “proorocița” Verginica:[COLOR=maroon]«[…]Mihaela, vei sta aproape de Verginica până la sfârșit. Iubire pentru iubire, căci așa este la Dumnezeu. […] România este țara Ierusalimului cel nou ales. În anul 1990 voi ieși deasupra cu această fântână de miere și voi slăbi pe antichrist».[/COLOR]
Impactul a fost cutremurător, iar hotărârea Mihaelei a fost luată instantaneu: va părăsi totul și va veni la Pucioasa. Milică nu se putea depărți de ea, așa că a urmat-o. În câteva zile cei doi Tărcuță au lichidat tot rostul lor de la Onești și au venit cu hainele de pe ei la Pucioasa.
Aici a urmat trezirea. Lucrurile nu stăteau chiar așa cum le văzuseră ei într-o singură vizită, ca oaspeți veniți de departe. Verginica era flancată permanent de doi “păstori”, pe nume “nea’Mișu” și “nea’ Cristea”, care țineau de fapt frâiele “lucrării” într-o manieră autoritară, dar totodată brutală, arbitrară, făcând adesea judecăți pripite, superficiale și nedrepte. Mulți creștini erau acuzați de ei, fără probe, că ar fi săvârșit cele mai odioase păcate. Este binecunoscut cazul Veronicăi, nora lui nea’Cristea, acuzată fără nici un temei de desfrânare, pentru simplul motiv că a călătorit într-o noapte dintr-un loc într-altul însoțită de cineva. Acuzatorul nemilos și nedrept care “ridicase primul piatra” era chiar “păstorul” nea’ Cristea, socrul Veronicăi.
Nici noii-veniți, Mihaela și Milică, n-au dus-o ușor. După povestirile lor, au îndurat ani de-a rândul (mai ales după moartea Verginicăi, singura lor ocrotitoare din acea vreme) invidia, răutatea, răzbunările scârbavnice ale acelora care se numeau “creștini”, în frunte cu “păstorii”. Aceștia s-au purtat de la început execrabil, mai ales că nu vedeau cu ochi buni apariția privilegiată a Mihaelei în proximitatea Verginicăi și nici tendința ei prudentă, dar implacabilă, spre ascensiune. Cei doi venetici, Mihaela și Milică, au avut probleme mari cu locuința, pentru că pucioșii autohtoni s-au dovedit a nu fi deloc primitori de oaspeți. “Păstorii” erau de o asprime greu de suportat, iar ceilalți creștini erau invidioși, bârfitori, răzbunători și răi. Se spune că uneori, de frică, Mihaela se ascundea sub pat și acolo aștepta plângând sosirea lui Milică de la serviciu. Se crede că această perioadă de înspăimântare programată a făcut ca labilitățile psihice ale Mihaelei să recidiveze.
Milică era pe atunci tractorist la CAP. Ca un bun creștin, el nu se sfia să nu vină acasă cu mâna goală, ci cu sânul plin, așa că de foame n-au răbdat în acea vreme. Milică se împăca la gândul că Însuși Domnul l-ar fi îndemnat printr-un “Cuvânt” să-și facă parte din roadele câmpului, pe motiv că toate cele văzute și nevăzute erau ale Domnului.
După moartea Verginicăi a urmat un an de panică și derută, apoi “Domnul” a reînnodat obiceiul de a vorbi din ceruri prin “mama Lelica”, sora mai mare a Verginicăi. Apoi Domnul a început “să-i vorbească” și Mihaelei, și acum “Cuvântul” venea din două părți, la concurență. Diferența de stiluri era derutantă, așa că una dintre “proorocițe” trebuia pusă pe liber. Cea care a învins a fost Mihaela, iar lelica a tăcut de atunci și până la moartea sa (1997).

Mihaela a început să “audă voci” și să le scrie în caiete. La început, ea a auzit-o pe “Verginica” vorbindu-i ca prin telefon și care-i dicta Testamentul ei spiritual, cu câteva luni înainte de moarte. După moartea ei, “Verginica” a continuat să-i vorbească. După altă perioadă de vreme, când Mihaela a mai prins curaj, a început să-i vorbească “Însuși Domnul”. Ulterior i-au vorbit “Maica Domnului” și “sfinții”, dar și “persoane decedate” (spiritul lui Simion Zidaru, spre exemplu). Scrierile ei au fost prinse în anul 2006 într-o carte groasă și grea de 7 Kg, intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”, și au continuat și după aceea.

Abilitatea și totodată propensiunea Mihaelei de a scrie mult și bine este denumită în termeni științifici “hipergrafie”. Nu lipsit de interes este faptul că tatăl ei, care este încă în viață, este cunoscut ca având această manie de “a scrie mult”. Cei care-l cunosc mai bine pretind că bătrânul are și acum saci de scrisori scrise către diverse persoane sau instituții, dar niciodată expediate.
Ulterior, Mihaela le-a pretins adepților ei să aibă caiete personale în care să-și înscrie impresiile zilei. Pe aceste caiete, Mihaela făcea adnotări cu pix de culoare roșie, al căror stil, adâncime filosofică și prolixitate, era identic cu cel al “comunicărilor” venite ei de la “Domnul”.