View Single Post
  #830  
Vechi 08.05.2009, 13:06:44
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 113. Pucioșii cheamă noi adepți la propovăduire

[COLOR=purple]113. Pucioșii cheamă noi adepți la propovăduire (partea I)[/COLOR]

Manipulatorii pucioși au intrat în panică, după ce rândurile lor s-au subțiat drastic, prin plecarea definitivă din “raiul “ pucios a unora dintre cei mai fideli acoliți ai lor. În ultimul lor “Cuvânt”, fabricat cu ocazia “Duminicii mironosițelor”, liderii pucioși au profitat de ocazia oferită de obiceiul tradițional al pucioșilor de a se strânge cu toții în duminica mironosițelor și au lansat o nouă chemare la apostolat: ucenicii pucioși de rând trebuie să ia jugul apostolatului și să-i convingă pe creștinii ortodocși tradiționali, dar în primul rând pe preoții “bisericii din lume” (B.O.R.) că așa nu mai merge: Dumnezeul Pucioasei trebuie recunoscut oficial ca fiind adevăratul Dumnezeu care aduce acum o Evanghelie nouă și o lege nouă la Pucioasa și de aici peste tot pământul.
Încă de la început, “lucrarea” de la Pucioasa se legitimează singură, pentru a “n”-a oară, ca fiind lucrarea Sfintei Treimi, iar “Cuvântul de la Pucioasa” este identificat cu Hristos-Logosul întrupat în istorie, care coboară cu norii și grăiește peste România pitorească, iar liderii pucioși sunt singurii care au urechi să-L audă:


[COLOR=blue]“ Această lucrare de cuvânt este lucrarea cuvântului Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin. [/COLOR]
[COLOR=blue]Eu sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul și Cuvântul Tatălui Savaot, și cobor pe pământ pe nori de cuvânt, și mii de mii de heruvimi Mă poartă spre ieslea cuvântului Meu din mijlocul neamului român, și Tatăl este în Mine, iar Eu sunt în Tatăl când grăiesc în cer și pe pământ deodată, și glasul Meu umple cerul de slavă, iar sfinții și îngerii se hrănesc cu tot cuvântul care iese din gura Mea. Amin.”[/COLOR](Citat din Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a treia după Paști, a mironosițelor, 3 mai 2009)
Obișnuitele contradicții pucioase nu lipsesc nici acum. Iuda este când un ucenic complet lipsit de credință, când un ucenic credincios, dar lipsit de iubire
[COLOR=blue]“[…] și s-a dus apoi Iuda și s-a unit cu cei necredincioși și a luat cu aceștia apoi plata necredinței, și a rămas el pildă rea pe pământ de atunci și până azi, căci neiubirea de Dumnezeu când El ți Se descoperă, aceasta duce pe cel nerecunoscător la plata cea rea a necredinței și a necredincioșiei față de iubirea Mea cea pentru om. [/COLOR]
[COLOR=blue][…] Dacă Iuda o fi avut credință și nădejde, la ce i-a [/COLOR](sic!)[COLOR=blue] folosit lui acestea dacă iubire n-a avut pentru Mine? “[/COLOR] (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a treia după Paști, a mironosițelor, 3 mai 2009)
Dumnezeul Pucioasei are dificultăți în a fi un Dumnezeu bun și iubitor. El trebuie ajutat din exterior ca să poată să iubească, iar speranța lui rămâne sprijinul pucioșilor de pretutindeni:
[COLOR=blue] “[…] dar voi învățați de la Mine să vă bucurați pentru Mine și să Mă iubiți pe Mine, ca să pot Eu să vă iubesc pe voi, și nu voi să vă iubiți pe voi, iar iubirea Mea pentru voi are mare, mare înțelepciune pentru fiecare din voi, după cum vă este de folos pentru Mine, fiindcă om cu om nu seamănă, iar Eu am grijă să-i dau omului pe cele de folos lui cu Mine, și e bună măsura Mea, fiindcă sunt Cel Care îl văd pe om.” [/COLOR](Citat din Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a treia după Paști, a mironosițelor, 3 mai 2009)
Așadar iubirea Celui de la Pucioasa se dă doar drămuit, cu mare măsură și cu mare înțelepciune, atunci când ea se dă celui care o merită: la unii mai mult, la alții mai puțin, după caz, ca oamenii să nu se îmbete de prea multă iubire dumnezeiască.
Deși Hristos Însuși îi învață pe ucenici să nu se numească unii pe alții “învățători” ( [COLOR=#993300]“Nici învățători să nu vă numiți, că Învățătorul vostru este unul: Hristos.”- Matei, 23,10[/COLOR]) în sensul că cele pe care ei le învață trebuie să fie nu de la ei, ci de la Duhul Sfânt, ca să fie fără de prihană toată învățătura lor, “Hristosul Pucioasei” definește o categorie nouă de învățători, care “învață din propriile lor greșeli”, corectându-se printr-o necontenită reacție de tip feed-back, care-i ajută să greșească din ce în ce mai puțin:
[COLOR=blue]“ Eu Mi i-am învățat mult pe ucenicii și pe ucenițele Mele, și i-am învățat pe toți cei care au iubit să învețe, iar cei ce au învățat s-au făcut învățători peste mulți apoi, și au greșit tot mai puțin apoi cei ce s-au făcut învățători pentru Mine peste mulți, căci cine lucrează, acela învață să lucreze, și nu învață cel ce nu lucrează, și este gol și fără de veșmânt unul ca acela și se vede goliciunea lui, căci mereu și-o arată.” [/COLOR](Citat din Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a treia după Paști, a mironosițelor, 3 mai 2009)
De aici ar rezulta că învățătura apostolică nu a fost infailibilă, ci plină de greșeli care s-ar fi corectat pe parcurs, treptat, treptat, ceea ce este inacceptabil.
Apoi, șpiritele care se pretind a fi“ucenicii și ucenițele Celui de la Pucioasa” iau apoi și ele cuvântul și printre altele lansează inepția că lumea cea rea, care-L prigonea pe Hristos, i-a dat Acestuia nu numai răstignirea, ci și învierea – deci Hristos n-a înviat singur, prin propria Sa voință și putere dumnezeiască, ci împins fiind de lumea cea rea S-a ridicat cu slavă din mormânt:

[COLOR=blue]“ […]lumea rea, care Te prigonea […] nu dădea să Te cunoască, și pentru aceasta Ți-a dat răstignirea, și cu ea învierea apoi, căci Tu Te-ai ridicat cu slavă din mormânt, iar noi am mers apoi și le-am spus tuturor că Hristos a înviat. [/COLOR](Citat din Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a treia după Paști, a mironosițelor, 3 mai 2009)
Apoi , ele răstălmăcesc Biblia, ascunzând cuvântul “naștere” și înlocuindu-l cu “rodire”, deoarece doctrina pucioșilor este împotriva căsătoriei și a nașterii firești din trupuri firești:
[COLOR=blue]“ […] iar noi le spunem fiilor poporului Tău de azi să fie roditori în mijlocul oamenilor, căci Tu când l-ai zidit pe om ai spus apoi: [/COLOR][COLOR=blue]«Fiți roditori și vă înmulțiți și umpleți pământul și supuneți-l, și stăpâniți peste toate vietățile care se mișcă pe pământ și în cer și în ape!»,”[/COLOR] (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a treia după Paști, a mironosițelor, 3 mai 2009)
În realitate, în Biblie există două versete similare, dar care pun diferit problema:
[COLOR=#993300]“ Și Dumnezeu i-a binecuvântat, zicând: "Creșteți și vă înmulțiți și umpleți pământul și-l supuneți; și stăpâniri peste peștii mării, peste păsările cerului, peste toate animalele, peste toate vietățile ce se mișcă pe pământ și peste tot pământul!" ”(Fac. 1,28)[/COLOR]
[COLOR=#993300]“ Și a binecuvântat Dumnezeu pe Noe și pe fiii lui și le-a zis: "Nașteți și vă înmulțiți și umpleți pământul și-l stăpâniți! ”(Fac. 9,1)[/COLOR]
Cu câțiva ani în urmă, pucioșii interpretau aceste versete astfel: La început, cică Dumnezeu nu voia o înmulțire firească a oamenilor, prin trupuri, ci una suprafirească, asemenea zămislirii de care a avut parte mai târziu Maica Domnului. De aceea, El nu a folosit cuvântul “nașteți”, ci “creșteți”, urmând ca de naștere să se ocupe El personal, prin mijloace supranaturale. Se pare însă ca Adam, Eva și urmașii lor n-au prea ținut cont de chestia asta. După potop, Dumnezeu a fost nevoit să facă unele derogări, văzând că firea omului e încăpățânată și slabă, printre care și acceptarea nașterii firești a omului din părinții lui. Și așa, îndemnul [COLOR=#993300]"Creșteți și vă înmulțiți…” [/COLOR] a devenit [COLOR=#993300]"Nașteți și vă înmulțiți…”[/COLOR].În ultimii ani, se pare că pucioșii au evoluat mai departe, îndemnul devenind: [COLOR=blue]«Fiți roditori și vă înmulțiți…» [/COLOR]pentru a se ascunde astfel îndemnul precedent, care era încă în vigoare și folosea cuvântul “nașteți”. Nașterea, ca fenomen fiziologic, a devenit deci în ultimii câțiva ani atât de incomodă pentru pucioși, încât ei nici nu mai vor să audă de ea, și atunci apelează la astfel de subterfugii ieftine în exprimare.