Citat:
În prealabil postat de Litanu
Nici Sfintilor Apostoli nu le-a zis. Acestia au pazit, in continuare, ziua a saptea (sabatul). Istoria confirma faptul ca primii crestini au pazit ziua sambetei. Arhiereul Calist Botosaneanul, episcop de Arges, in "Istoria bisericeasca" din 1902, pg. 55, declara: "Ziua in care crestinii savarseau cultul lor religios la inceput a fost sambata, mai tarziu duminica,".
Daca Sfintii Apostoli si primii crestini (contemporani cu Domnul Iisus Hristos) au pazit ziua a saptea (sambata), cand si cum a aparut pazirea zilei intaia(duminica)?
|
mai omule, voi adventistii chiar nu intelegeti? Sau va faceti ca nu intelegeti? E atat de simplu: Hristos Mantuitorul nostru a inviat din morti, a innoit legamantul, adica Legea veche si a intemeiat crestinismul pe temelia de nezdruncinat a INVIERII Lui. Sfantul Apostol Pavel ne lamureste pe deplin: "Daca Hristos n-ar fi inviat, zadarnica ar fi credinta noastra, zadarnica si propovaduirea noastra". Asadar, citeste cu atentie textul de la Evrei:
Capitolul 4
1. Să ne temem, deci, ca nu cumva, câtă vreme ni se lasă făgăduința să intrăm în odihna Lui, să pară că a rămas pe urmă cineva dintre voi.
2. Pentru că și nouă ni s-a binevestit ca și acelora, dar cuvântul propovăduirii nu le-a fost lor de folos, nefiind unit cu credința la cei care l-au auzit.
3. Pe când noi, fiindcă am crezut, intrăm în odihnă, precum s-a zis: "M-am jurat întru mânia Mea: nu vor intra întru odihna Mea", măcar că lucrurile erau săvârșite de la întemeierea lumii.
4. Căci undeva, despre ziua a șaptea, a zis astfel: "Și S-a odihnit Dumnezeu în ziua a șaptea de toate lucrurile Sale".
5. Și în același loc, zice iarăși: "Nu vor intra întru odihna Mea!".
6. Deci, de vreme ce rămâne ca unii să intre în odihnă, iar aceia cărora mai dinainte li s-a binevestit, pentru nesupunerea lor, n-au intrat,
7. Dumnezeu hotărăște din nou o zi, astăzi rostind prin gura lui David, după atâta vreme, precum s-a zis mai sus: "Dacă veți auzi astăzi glasul Lui, nu învârtoșați inimile voastre".
8. Căci dacă Iosua le-ar fi adus odihnă, Dumnezeu n-ar mai fi vorbit, după acestea, de o altă zi de odihnă.
9.
Drept aceea, s-a lăsat altă sărbătoare de odihnă poporului lui Dumnezeu.
10. Pentru că cine a intrat în odihna lui Dumnezeu s-a odihnit și el de lucrurile lui, precum Dumnezeu de ale Sale.
11. Să ne silim, deci, ca să intrăm în acea odihnă, ca nimeni să nu cadă în aceeași pildă a neascultării.
Cititi mai cu luare aminte textele scripturiastice daca tot vreti sa le folositi ca singura sursa a revelatiei divine supranaturale. Chiar nu vedeti ca spusele voastre sunt lipsite de continut?