revin cu o corectzie shi o apropiere de Adevar in Lumina lui Dumnezeu, ca iata ca in interpretarile anterioare greshisem undeva, caci se pune intrebarea, Cand a facut Dumnezeu ingerii shi oshtirile Cereshti? Inainte de Facere? in timpul Facerii sau dupa Facere... shi concluzia pe care mi-a insuflat-o Dumnezeu prin Inima shi nalrucire shi dragostea Lui shi indreptarea Lui este ca ingerii shi Arhanghelii shi serafimii shi toate lucrurile Cereshti shi cele mai presus de Ceruri le-a facut Tatal prin Hristos in Duhul Sfant atunci cand a zis: "Sa fie Lumina!" shi a fost Lumina, caci din Duhul Sfant ce din Tatal Purcede prin Cuvantul Sau au aparut toate aceste fiintze create shi pline de Lumina in Ziua Intai, iar Hristos este Nascut din Tatal inainte de Facere shi Duhul Sfant este purces din Tatal prin Fiul inainte de Facere, deci iata cum toate puterile Cereshti shi toate fiintzele serafice shi arhangheliceshti shi ingerashii shi fapturile cele grozave cu 4 capete (de vultur, de leu, de bou shi de om) shi pline de ochi au fost create in Ziua intai prin acel Cuvant: '3. Si a zis Dumnezeu: "Sa fie lumina!" Si a fost lumina.' deci asha se poate pricepe Lumina creatziei shi Facerea mai exact shi mai duhovnicesc, caci atunci cand a zis Sa-L facem pe Om dupa chipul shi Asemanarea Noastra s-a refereit nu numai la Sfanta Treime ci la toate fiintzele shi lucrurile ce fusesera create in lumina lui Dumnezeu pana atunci caci toate erau intru Sine chiar daca ieshisera din Sine spre a fi Create, ramasesera una cu Dumnezeu prin dragoste shi iubire shi bunatate, deci catre toate este data chemarea "sa Facem pe om dupa Chipul shi asemanarea Noastra" dar fireshte ca Hristos, Fiul, ascultand de Tatal l-a facut pe Om cu mainile Sale dupa cum era Tatal, Fiul shi sf Duh, asha l-a facut pe Om dupa Chipul lui Dumnezeu: Barbat shi Femeie, dar asta nu implica lipsa sfintzeniei shi orientarea spre sex, spre libertinaje, ci e vorba de puterea de stapanire, hotarare, consecventza, dreptate dar shi de puterea de ascultare shi credintza shi urmare shi incredere shi credincioshie shi dreapta marturisire a Adevarului... deci implica sarguintza de ramanere in feciorie shi neintinare shi ingerime shi sfintzenie shi ascultare.
Deci toate celelalte fapturi Cereshti le-a facut Dumnezeu in Ziua Intai, iar pe om in ziua a 6-a ca o incununare a Creatziei, ca sa se bucure toata Creatzia in om shi omul in Dumnezeu, caci Dumnezeu l-a iubit shi il iubeshte pe om, deshi omul nu-l mai iubeshte pe Dumnezeu ci doar pe sine, ingamfandu-se cu iubirea shi cautarea la ale sale, cu averile sale din care l-a lepadat pe Dumnezeu din frica ori din egoism ori din lacomie ori cineshtie din ce motive desharte shi trecatoare, din minciuna shi omisiune... ori pentru ca se lasa prostit mereu sa vrea shi el ce nascoceshte voia dracului ori a gLumii...
cu roshu am aratat mai jos unde am greshit in interpretare...
"1. La inceput a facut Dumnezeu cerul si pamantul.
[COLOR=blue](se arata ce a facut la inceput, deci ce a facut primadata: cerul shi pamantul unde shi nu reprezinta un plan secund ci un sincronism, deci Cerul shi Pamantul erau una... chiar daca totushi primul este plasat Cerul ca shi cum verbul a Cere ce pornea din Duhul shi iubirea lui Dumnezeu ne arata ca rugaciunea este cea care cera ca sa umple, sa imbrace, sa acopere pamantul, shi precis rugaciunea venea din Fiul shi din Duhul pentru ca Tatal shi el iubirea lui cerea sa faca Creatzia)[/COLOR]
2. Si pamantul era netocmit si gol. Intuneric era deasupra adancului si Duhul lui Dumnezeu Se purta pe deasupra apelor.
[COLOR=blue](daca am lua mot a mot, literal vedem cu ochii mintzii un peisaj in care exista pamant, shi adanc shi ape iar cum intunericul era deasupra adancului in contra parca, sau in opozitzie se arata ca Duhul lui Dumnezeu se purta pe deasupra apelor, deci nu era contzinut in ape shi nici in pamant shi nici in adanc shi nici nu era un intuneric, un necunoscut deasupra unor adancimi, ci Duhul se purta, se comporta, se plimba, ishi ducea puritatea shi dreptatea shi "voia pura a Ta" pe deasupra apelor, deci existau ape, iar apele fie curg fie stau in mari, deci au o oarecare reflexie, au capacitatea de a umple nishte adancuri, deci adancurile nu erau umplute cu Dumnezeu ci cu apele create, dar era intuneric deasupra locurilor unde nu erau ape deci nu exista nimic sa umple adancul neumplut de ape)[/COLOR]
3. Si a zis Dumnezeu: "Sa fie lumina!" Si a fost lumina.
4. Si a vazut Dumnezeu ca este buna lumina [COLOR=blue](deci lumina avea proprietatea de a fi buna, de a avea bunatatea dragostei)[/COLOR], si a despartit Dumnezeu lumina de intuneric. [COLOR=blue](aici este lucrarea de despartzire a lui Dumnezeu dintre lumina shi intuneric, iar apoi)[/COLOR]
5. Lumina a numit-o Dumnezeu ziua, iar intunericul l-a numit noapte. Si a fost seara si a fost dimineata: ziua intai.
[COLOR=blue](deci o seara shi o dimineatza au fost granitzele Zilei Intai, shi intre ele: intre seara shi dimineatza era Noaptea ce era denumirea intunericului shi intre dimineatza shi seara era Ziua care era denumirea luminii, iar ziua intai ca inceput este plasata seara ca sens ca lumina a fost in Dumnezeu caci cum putea fi seara pana sa nu fi fost lumina, poi se arata prin asta ca lumina era in Dumnezeu shi dupa ce a spus ca sa Fie Lumina shi a fost s-a facut intuneric shi deci Noapte iar apoi a rasarit lumina shi a fost dimineatza shi apoi Zi dar nemaiputandu-se despartzi complet era doar seara shi dimineatza caci nu mai era intuneric deplin nicaieri ci decand a aparut lumina erau doar seri shi diminetzi deci seri din ce in ce mai adanci ce tindeau spre intuneric, spre Noapte shi diminetzi tot mai luminoase ce tindeau spre lumina totala, iar ca shi parcurgere shi ritm de derulare s-a pus randuiala serii shi a diminetzii ca stalpi ai unui ciclu complet liturgic, dintre bine, caci lumina era Buna shi rau caci intunericul nu avea bunatate, caci Lumina a vazut Dumnezeu ca era Buna) [/COLOR]
[COLOR=#0000ff][/COLOR]
1. Asa s-au facut cerul si pamantul si toata ostirea lor.
[SIZE=3][COLOR=red]aici se refera la toate oshtirile, 1: inclusiv la ingeri, serafimi, arhangheli shi fapturile cereshti, nu numai la 2,3,4,5,6,7: taria, plante ori corpuri cereshti ori pasari ori peshti ori animale shi taratoare respectiv la oameni shi la Odihna lor sfanta a Lui Dumnezeu intru ele shi a lor intru Dumnezeu ci la toate oshtirile Cereshti, deci pe primele le facuse in ziua intai iar pe celelalte le facuse in ziua 2,3,4,5,6,7... shi asha a vazut ca toate erau foarte Bune shi asha s-a Odihnit Dumnezeu in Ziua a 7-a shi a sfintzit-o caci a vazut ca erau bine facute shi in randuielile shi lucrarile lor shi erau foarte, foarte bune.[/COLOR]
[/SIZE]2. Si a sfarsit Dumnezeu in ziua a sasea lucrarea Sa, pe care a facut-o; iar in ziua a saptea S-a odihnit de toate lucrurile Sale, pe care le-a facut.
[COLOR=blue](aici se arata ca a sfarshit in ziua a 6-a lucrarea Sa deci iata ca cifra 6 poate sa fie ceva legat de creatzie, deci ceva creat dar care nu a mai primit odihna, binecuvantarea shi Odihna de la Dumnezeu, nu a mai primit lumina binecuvantarii shi sfintzirii din ziua a 7-a, caci lumina numita de Dumnezeu Zi nu a mai luminat seara shi dimineatza peste cei ce nu au mai primit Odihna de la Dumnezeu, impacarea. Deci a sfarshit lucrarea shi in ziua a 7-a a binecuvantat lumina Creatziei shi a sfintzit-o deci Creatzia fiind intr-u lumina lui Dumnezeu era toata sfanta shi binecuvantata, luminand peste ele in Ziua a 7-a o binecuvantare shi o lucrare odihnitoare pe care o dadea Dumnezeu. Dar aici este important shi cum spune acolo ca Dumnezeu s-a Odihnit de toate Lucrurile Sale deci Dumnezeu primea odihna de la Lucrurile pe care le-a Facut shi astfel se odihnea Dumnezeu de lucrurile Sale care il Odihneau pe El in Ziua a 7-a shi pentru asta a binecuvantat shi a sfintzit Ziua a 7-a adica Lumina zilei a 7-a, a fost o seara shi a fost o dimineata, adica a sfintzit shi binecuvantat Odihna cu care se odihnea Dumnezeu de la toate Lucrurile Create, caci toate erau foarte bune, bine facute shi puse shi ashezate in sfanta randuiala)[/COLOR]
3. Si a binecuvantat Dumnezeu ziua a saptea si a sfintit-o, pentru ca intr-insa S-a odihnit de toate lucrurile Sale, pe care le-a facut si le-a pus in randuiala. [COLOR=blue](Deci a sfintzit aceasta Odihna de dupa sfarshitul lucrarii, acesta perioada de timp shi lumina shi a binecuvantat-o ca pe o Zi Sfanta, pentru ca Dumnezeu se odihnea de toate, de la toate pe cate le vedea shi pe care le facuse pana in ziua a 6-a, pentru ca le vedea ca sunt foarte bune asha cum era lumina foarte buna deci iata ca abea acum era binacuvantat shi ciclul complet al unei zile shi in ea Dumnezeu a savarshit lucrarea de sfintzire shi de binecuvantare a Zilei pentru Om shi pentru toata Creatzia care era foarte Buna)[/COLOR]
[COLOR=red]deci scuze pentru eroare shi interpretarea greshita anterioara...[/COLOR]
|