117. Este sau nu sectă, Noul Ierusalim de la Pucioasa?(partea a II-a)
[COLOR=black][SIZE=4][COLOR=#800080]117. Este sau nu sectă, Noul Ierusalim de la Pucioasa?[/COLOR][COLOR=black](partea a II-a)[/COLOR][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=4][COLOR=black]Noul Ierusalim, reprezentat de liderii pucioși și adepții lor, este sectă în primul rând pentru că ei au un alt Dumnezeu, diferit de cel al creștinilor obișnuiți. “Dumnezeul Pucios” este când neputincios, când se dă atotputernic; când e stăpân pe situație, când plânge, înecat în lacrimile neputinței. Spre deosebire de Dumnezeul creștinilor, care este îndelung răbdător, “Dumnezeul de la Pucioasa” trece rapid la amenințări josnice la adresa dezertorilor din “raiul” pucios: “[/COLOR][COLOR=fuchsia]ce Mi-ați făcut voi Mie, dar să vedeți ce-o să vă fac și Eu vouă![/COLOR][COLOR=black] “ . Puciosul Vsovi nu pare însă impresionat de accesele răzbunătoare și belicoase ale “Celui de la Pucioasa”, ba i se par de folos celor care au fugit în “lume”, la libertate [/COLOR](cităm): [/SIZE]
[SIZE=4]“[COLOR=red]ii va lasa, ii va lasa liberi, sa ii poata lua satana gLumii in primire, ori ce crezi dumneata ca este jos? in jos... in lut, in pamant, in tzarana... smerenie? o nu, acolo doar Dumnezeu smerindu-se, in iad a luminat, dar i-a lasat inca pe unii ca sa mai sufere, caci doar pe sfintzi, pe dreptzi i-a ridicat caci ei fusesera legatzi prin viclenie shi minciuna, ori dintr-o neputintza nu au biruit complet, ci s-au pierdut shi au cazut, shi au suferit cam prea destul, deci doar pentru unii venise atunci momentul cel solemn, din chinuri ridicare, dar astazi oricine este chemat sa-nvie, caci shi mortzii aud glasul Sau, shi doi cate doi, sau trei invie, din moarte shi minciuna, ura).[/COLOR][COLOR=black]“[/COLOR][/SIZE]
[COLOR=black][SIZE=4]Noul Ierusalim este sectă în al doilea rând (și nu ultimul) pentru că nici măcar ei nu se mai recunosc a fi aparținători ai bisericii pe care au părăsit-o: B.O.R.[/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=4]Noul Ierusalim este sectă pentru că a adus învățături noi, străine de biserica mamă.[/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=4]Noul Ierusalim este sectă pentru că și-a “făcut” propria sa ierarhie, de “preoți” și “ierarhi” care nu au primit niciodată și niciunul hirotonia validă.[/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=4]Noul Ierusalim este sectă pentru că și-a construit o nouă “Evanghelie” după care slujesc și despre care apostolul neamurilor a spus că va trebui să le fie anatema.[/SIZE][/COLOR]
[SIZE=4][COLOR=black]Noul Ierusalim este sectă pentru că pretinde că are alt Patriarh și altă ierarhie și că este condusă de doi prooroci care se pretind a fi [/COLOR][COLOR=purple]purtători de Dumnezeu[/COLOR][COLOR=black]. În fața acestei inovații, puciosul aspirant Vsovi se entuziasmează ca vițelul la poarta nouă, exclamând patetic (cităm):[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=4][COLOR=black]“[/COLOR][COLOR=purple]deci cine sunt purtatori de Dumnezeu? ia spenetzi voi, judecatori, ia spunetzi cine? "au doara" nu Duhul ii marturiseshte caci Tatal shi Fiul o fac in ciuda-ntregii gLumi shi-a lui satana... cu a lor dulce putoare...oare... mare.[/COLOR][COLOR=black]“[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=4]Și ne obligă să recunoaștem: [/SIZE]
[SIZE=4]Da. Liderii pucioși sunt purtători de Dumnezeu. Sunt purtătorii Dumnezeului lor, creat de ei după chipul și asemănarea lor: “Dumnezeul de la Pucioasa”.[/SIZE]
[COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR]
[COLOR=purple]Estera [/COLOR]
[COLOR=purple]2 iunie 2009[/COLOR]
[COLOR=purple]…………………………………………………………………[/COLOR]
|