119. Pucioșii stau nepăsători sub blestemul arhieresc din “Hrisovul lui Irineu”(III)
[COLOR=#800080]119. Pucioșii stau nepăsători sub blestemul arhieresc din “Hrisovul lui Irineu” [/COLOR][COLOR=black](partea a III-a)[/COLOR]
[SIZE=4]2. Se afirmă că în Cartea Adevărului (adică, în Sfânta Scriptură) ar fi mai multe proorocii, care toate se confirmă acum, “[COLOR=blue]…cum că România va fi regină aleasă și binecuvântată pentru popoare, va fi nou Canaan, nou Eden și nou Ierusalim, după scriptura de la Ioan citire în cartea Apocalipsei…[/COLOR]” Sunt deci cel puțin trei proorocii distincte despre România, despre care se spune că va fi simultan:[/SIZE]
[SIZE=4]– nou Canaan,[/SIZE]
[SIZE=4]– nou Eden,[/SIZE]
[SIZE=4]– nou Ierusalim.[/SIZE]
[SIZE=4]Simultaneitatea acestor proorocii este însă imposibilă, îndată ce Canaanul, Edenul și Ierusalimul sunt entități distincte, ceea ce dă de bănuit că este vorba de o gogoriță emanată de o minte exaltată, triumfalistă. În plus, nu se face nici o referință bibliografică concretă, indicându-se măcar un verset anume, ci doar o trimitere vagă la cartea Apocalipsei. Nici nu s-ar fi putut face vreo precizare a sursei, deoarece nicăieri în Biblie nu se face vreo aluzie măcar la România! Toate asocierile pucioșilor nu sunt doar forțate, ci chiar aberante, dovedind un nazism agresiv și infatuat.[/SIZE]
[SIZE=4]3. Ce au șters pucioșii? În primul rând, ei au șters pasajele care conțineau orice referință, oricât de mică ar fi, care era contrazisă de realitate. Prima pe care o consemnăm este “[COLOR=red]…însuși Dumnezeu va fi cu ei. Și va șterge orice lacrimă din ochii lor…[/COLOR]” În realitate, liderii pucioși joacă de atunci și până astăzi cartea sentimentalismului ieftin, amăgindu-i pe adepți cu o necontenită durere și suferință pe care ar simți-o ei, ca fiind “copii ai Domnului”. Bolnavi de mania persecuției, patetici și jalnici, liderii pucioși îl fac pe dumnezeul lor plângăcios și neputincios, pentru a smulge de la adepții lor o necurmată compătimire, milă și dărnicie. Cabotini și lacrimogeni, ei se complac în acest statut fariseic care le permite să-i controleze mai bine prin șantaj sentimental pe adepții lor, pe care tot ei îi acuză în mod sistematic că se fac vinovați de “durerea Domnului” (și prin ricoșeu, de durerea lor, a liderilor pucioși)[/SIZE]
[SIZE=4]4. Altă idee omisă în mod deliberat este cea legată de dispariția morții și a suferinței fizice: “[COLOR=red]și moarte nu va mai fi; nici plângere, nici strigăt, nici durere nu vor mai fi, căci cele dintâi au trecut.[/COLOR]” Pucioșii au intuit că moartea nu va dispărea peste noapte, iar suferința nici atâta. Pentru a nu fi trași la răspundere peste câțiva ani că nu s-a realizat nimic din ceea ce au promis, pasajul respectiv a fost omis. Și într-adevăr, au urmat multe morți zguduitoare, unele năpraznice, chiar în rândurile pucioșilor. În lumea largă, ce să mai vorbim? au murit de atunci încoace cu milioanele.[/SIZE]
[SIZE=4]5. S-a omis de asemenea jalonarea clară a sfârșitului. Cuvinte precum: “[COLOR=red]Făcutu-s-a![/COLOR]” asociate cu promisiunea anterioară “[COLOR=#993300]Iată, noi le fac[/COLOR][COLOR=red]em [/COLOR][COLOR=#993300]pe toate[/COLOR]” au dispărut, pentru că ele erau fără acoperire: nici înnoirea pământului, nici sfârșitul n-au venit atunci când au proorocit pucioșii, ci s-au amânat sine die.[/SIZE]
[SIZE=4]6. S-a omis pogorârea din cer a cetății Noului Ierusalim, îndată ce a fost exact invers: pucioșii și-au ridicat cetatea lor din pământ, din iarbă verde, și au înălțat-o spre cer; și nu a fost înălțată pe un munte mare și înalt, ci tocmai la Glodeni-Vale:[/SIZE]
[COLOR=red][SIZE=4]“Și m-a dus pe mine, în duh, într-un munte mare și înalt și mi-a arătat cetatea cea sfântă, Ierusalimul, pogorându-se din cer, de la Dumnezeu”[/SIZE][/COLOR]
[SIZE=4]7. S-a omis textul care proorocea cetății Noului Ierusalim o strălucire nepământească, pentru simplul motiv că cetatea pucioșilor nu avea nici o strălucire proprie, ba chiar era “[COLOR=blue]umbrită de strălucirea cerească[/COLOR]”, așa cum ei singuri mărturisesc fără să vrea în “hrisov”. Biblia arată însă că lumina cetății era de mare preț:[/SIZE]
[COLOR=red][SIZE=4]“ Lumina ei era asemenea cu cea a pietrei de mare preț, ca piatra de iaspis, limpede cum e cristalul.”[/SIZE][/COLOR]
[SIZE=4]8. S-a omis textul care arăta precis dimensiunile cetății: douăsprezece mii de stadii. Având în vedere că un stadiu grecesc varia între 147 și 192 metri, putem calcula imediat că cetatea proorocită de Biblie avea laturile de cel puțin 1764 km și cel mult 2304 km, ceea ce înseamnă cam jumătate din suprafața Europei! Ori, grădina lui nea’Ilie Bunea de la Pucioasa n-are nici măcar un kilometru pătrat! Orice muritor ar fi sesizat imediat discrepanța uriașă între textul biblic și realitate, ajungând imediat la concluzia că este în fața unei grosolane mistificări:[/SIZE]
[SIZE=4][COLOR=#993300]“Și cetatea este în patru colțuri [/COLOR][COLOR=red]și lungimea ei este tot atâta cât și lățimea. Și a măsurat cetatea cu trestia: douăsprezece mii de stadii[/COLOR][COLOR=#993300]. Lungimea și lă[/COLOR][COLOR=red]rg[/COLOR][COLOR=#993300]imea și înălțimea ei sunt deopotrivă.”[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=4]Felul în care “s-a operat” aici pe textul biblic este revelator: au fost decupate cu grijă doar cuvintele care incriminau falsul, iar restul a rămas.[/SIZE]
[SIZE=4]9. Nici la dimensiunile “zidului” (cel ce înconjoară locașul de cult pe care pucioșii îl consideră Sfânta Sfintelor) pucioșii nu stau mai bine cu potriveala. Textul biblic îl identifică exact după măsura omenească de 144 de coți, adică 69,12 metri, în timp ce zidul de incintă de la Glodeni-Pucioasa abia dacă depășește doi metri:[/SIZE]
[COLOR=red][SIZE=4]“Și a măsurat și zidul ei: o sută patruzeci și patru de coți, după măsura omenească, care este și a îngerului.”[/SIZE][/COLOR]
[SIZE=4]10. Poate să fi fost mai riguroși pucioșii la materialele de construcție? Să fi reușit dumnezeul lor să împlinească întocmai spusele Scripturii, și să poleiască cu aur întreaga cetate? Aș! Materialele folosite de ei au fost de calitate mediocră, și asta se vede din faptul că pucioșii sunt nevoiți în fiecare an să zugrăvească din nou și să repare acoperișul ca să nu mai plouă, așa încât aspectul exterior să nu fie prea dezolant. Deși se proorocea că cetatea va fi din aur curat, până la urmă a fost zidită cu piatră de râu:[/SIZE]
[COLOR=red][SIZE=4]“Și zidăria zidului ei este de iaspis, iar cetatea este din aur curat, ca sticla cea curată.”[/SIZE][/COLOR]
[SIZE=4]Cât despre iaspis, safir, smarald, ametist și mărgăritare, acestea au rămas de poveste!:[/SIZE]
[COLOR=red][SIZE=4]“Temeliile zidului cetății sunt împodobite cu tot felul de pietre scumpe: întâia piatră de temelie este de iaspis, a doua din safir, a treia din halcedon, a patra de smarald,[/SIZE][/COLOR]
[COLOR=red][SIZE=4]A cincea de sardonix, a șasea de sardiu, a șaptea de hrisolit, a opta de beril, a noua de topaz, a zecea de hrisopras, a unsprezecea de iachint, a douăsprezecea de ametist.[/SIZE][/COLOR]
[COLOR=red][SIZE=4]Iar cele douăsprezece porți sunt douăsprezece mărgăritare; fiecare din porți este dintr-un mărgăritar. Și piața cetății este de aur curat, și străvezie ca sticla.”[/SIZE][/COLOR]
[SIZE=4]Și cu toate acestea, pucioșii se încăpățânează să spună că cetatea lor este cetatea Apocalipsei! Iar biserica din mijlocul ei, supranumită “templu”, este și ea parte integrantă din complexul apocaliptic, având rol de “Sfânta Sfintelor”. Aici însă au dat-o în bară. Apocalipsa spune că nu mai e nevoie de nici un templu și de nici o biserică de zid, căci vremea lor a trecut: venirea Domnului înseamnă o nouă etapă de închinare, doar în duh și în adevăr. Cetatea Ierusalimului cel Nou nu mai are templu!:[/SIZE]
[COLOR=red][SIZE=4]“Și templu n-am văzut în ea, pentru că Domnul Dumnezeu, Atotțiitorul, și Mielul este templul ei.”[/SIZE][/COLOR]
|