View Single Post
  #1074  
Vechi 19.07.2009, 01:04:30
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 124.Cutremur de proporții la Pucioasa:Troika celor “trei fii unși” s-a făcut țăndări!

124. Cutremur de proporții la Pucioasa: Troika celor “trei fii unși” s-a făcut țăndări!
(Partea a II-a)

După ani de zile în care a fost jefuit pe față, batjocorit, ponegrit, amenințat și calomniat de către liderii pucioși, Iliuță a decis: așa nu mai merge. Și-a încărcat în căruță puținele bulendre care i-au mai rămas și a plecat la casa părintească de la Maluri.
Încă o viață de om distrusă de către liderii pucioși.
Dar nu așa trebuia procedat. Nu Iliuță trebuia să plece la disperare, ci liderii pucioși trebuiau să se ducă pe pustii, retrocedându-i mai întâi lui Iliuță pământurile care-i fuseseră furate cu anasâna. Dar Iliuță a preferat să aplice soluția cea mai simplă, atât era el de scârbit de conduita irațională a liderilor pucioși. El a gândit după principiul “cel mai deștept cedează”, uitând că și principiile unanim recunoscute pot fi uneori greșite.
Iată cum a decurs jaful pământurilor lui Iliuță.
La 8 iulie 1991, Mihaela “aducea la lumină” așa-zisul Cuvânt al lui Dumnezeu prin care familia lui Iliuță, singura care mai opunea o oarecare rezistență la “donația” care fusese plănuită de către liderii pucioși “în favoarea lui Dumnezeu”, este “pusă la punct”. În special Dan (Daniel), celălalt fiu al lui Ilie Bunea cel Bătrân și frate al lui Iliuță Bunea, este amenințat că deține ( în co-proprietate cu Iliuță) un pământ care nu-i al lui și din acest motiv trebuie să renunțe la partea lui de pământ și să-l restituie urgent și necondiționat proprietarului, adică “Dumnezeului de la Pucioasa”. Cu ocazia aceasta, Dan este atenționat că Iliuță este “dăruit lui Dumnezeu” cu avere cu tot, adică tot pământul care era al lui cândva, acum nu mai este al lui, ci este al obștei care-l reprezintă pe Dumnezeu prin liderii ei pucioși. În schimb, lui Dan i se reproșează fin că nu a fost la fel de docil ca fratele lui, semn că i s-a mai cerut odată să renunțe la avere dar a refuzat, întrucât era greu de cap și “nu L-a priceput pe Dumnezeu”.
“ Cuvântul care lucrează în acest acoperământ, cuvintează astăzi pentru celălalt fiu care are numele înscris în aceste hotare; pentru cel care nu L-a priceput pe Dumnezeu și nu L-a urmat pe El după cum a fost coborât cuvânt. Dar iată, încă o dată grăiește Domnul cuvânt hotărâtor.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu dela Pucioasa” din 8 iulie 1991)

Amenințarea cu pedeapsa pentru o eventuală împotrivire a lui Daniel Bunea nu se face pe ocolite, ci cu exemple concrete din Vechiul Testament:
Ia seama, fiule al acestor părinți, căci fratele tău cel mic este al Domnului cu tot ce are el, cu viața lui cu tot. Ia aminte, și nu te lepăda de Domnul Care vorbește, căci dacă cei dintâi n-au scăpat de pedeapsă pentru că n-au ascultat de cuvântul care le grăia pe pământ, cu atât mai mult cei de acum care aud cuvântul și se depărtează de Cel ce grăiește din ceruri. Ia seama, ia aminte la cuvântul lui Dumnezeu, că iată ce grăiește Domnul către tine: pământul acestor hotare are alegere cerească, și Domnul a lucrat în vremea aceasta și l-a pecetluit ca să fie pământ sfânt și să calce pe el cei curați, cei aleși cu care lucrează Domnul taina acestei vremi. Dintru început a fost această alegere, și este acesta pământ ales de Dumnezeu” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu dela Pucioasa” din 8 iulie 1991)

Ni se dezvăluie apoi faptul că Mihaela, ochiul râvnitor al Domnului, demult râvnea la petecul de pământ al lui Ilie Bunea, dar încă nu venise vremea ca să se lucreze lucrătura care să dea lovitura:

“ Ochiul Domnului a fost în toată vremea asupra acestui petec de pământ sfânt, iar la vremea hotărâtă a coborât lucrul Domnului care era proorocit să se lucreze în acest pământ.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu dela Pucioasa” din 8 iulie 1991)

Lui Daniel Bunea i se cere să facă renunțare scrisă la pământul moștenit de la tatăl său:
“ Am ridicat din cetatea din care te tragi și tu, am ridicat acestă trâmbiță lucrătoare, spre sfârșitul vremurilor lumii și spre începutul cel care vine după sfârșitul celor rele. Am ridicat-o pe Verginica. Am mai ridicat din această cetate și un fiu pe care, iată, l-am uns cu ungere cerească. și el este un fiu al legământului cel nou. Fii înțelept cu Domnul, căci Domnul îți cere ție cuvântul tău ca să-l scrie spre mărturie. Iată ce voiesc să scriu: acest acoperământ și acest pământ sfânt și pecetluit este al lucrării Domnului, este al planului Domnului.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 8 iulie 1991)

Renunțarea la moștenirea părintească este inevitabilă:

“ Iată, moștenirea ta de aici va purta numele Domnului, prin fiul cel mic care este ridicat dintre voi” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 8 iulie 1991)

Fiul cel mic nu este altul decât Iliuță. Întrebarea care se pune este următoarea: dacă Iliuță a părăsit Noul Ierusalim, ce nume va mai purta de acum moștenirea lui?

Nici o variantă nu mai poate fi luată în calcul; soarta pământului mult râvnit este de acum pecetluită:
“ Iată, rostesc către tine cuvânt: acest pământ va fi, de acum, al Domnului. Acesta este cuvântul Meu, iar cuvântul tău va fi scris și va mărturisi pentru sau împotriva ta, dar și cuvântul Meu va mărturisi tot așa.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 8 iulie 1991)
Pentru că șovăiala lui Dan este previzibilă, “Dumnezeul Pucioasei” este gata să facă până și un târg meschin, pentru a-și atinge scopul. El propune un troc reciproc avantajos; deși pretinde că are toată puterea cu care ar putea obține orice în cer și pe pământ, preferă o negociere ca la piață. Astfel, Dan Bunea are ocazia să-și pună în gând trei dorințe, ca în basmele lui Ispirescu, cu condiția să ceară exact ce vrea celălalt ca să-i dea, după planurile acestuia:
“ Eu nu voiesc să ne judecăm, nu voiesc așa cu tine. Eu voiesc bine, dar și tu să faci tot așa, căci Eu sunt Dumnezeu și nu om, și am cerul sub ascultare și am putere și mă slăvesc întru putere și întru mărire. Și pentru că tu Îmi dai Mie și lucrului Meu partea care este aici sub numele tău, iată, spune, și Eu voi scrie. Ce voiești să-ți facă Domnul ție? Ce voiești să-ți dea Domnul ție? Spune, și te voi asculta și voi face după cuvântul tău și voi scrie cuvântul tău. Dar cuvântul tău să fie dat după cum este cuvântul Meu și după planul Meu. Ceea ce ai tu în față de la Domnul, n-au avut mulți, dar fii precaut, căci Domnul este un Dumnezeu tare... “ (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 8 iulie 1991)

Deși se simulează o oportunitate de alegere deschisă oricăror variante, o pretenție prea îndrăzneață a lui Dan ar putea să-i pericliteze chiar și mântuirea!:
Spune, ce voiești să-ți fac, ce voiești să-ți dau? Ce-Mi ceri? Domnul te întreabă și așteaptă să audă cuvântul tău. Domnul este gata să te asculte. Dar iată, din cuvintele tale vei fi mântuit sau nu vei fi mântuit. Alege tu pe Domnul și dă cuvânt pentru El și nu împotriva planului Său.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 8 iulie 1991)

Hotărât lucru, nu există cale de întors: Dan Bunea trebuie să ofere pe tavă tot ceea ce i se cere. Zis și făcut:

“ Să se împlinească cuvântul cel coborât acum și să nu fie împotrivire. Amin.... Pace vouă, și împlinire după cuvântul Meu!... Pace, și nu necredință și nu împotrivire!...

Act:

Încheiat astăzi, 24 iulie 1991, între Bunea Daniel și Bunea Ilie, cu prilejul consimțirii utilizării locuinței primului, din Glodeni Vale, pe termen nelimitat. Încheiat în prezența membrilor familiei, urmând ca ulterior a se stabili forme legale.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 8 iulie 1991)
Ce a urmat, se știe. Odată deposedat Daniel Bunea de pământul moștenit de la tatăl său, au urmat alte presiuni, ca întreg pământul (acum aflat în “posesiunea” lui Iliuță) să treacă în posesia fantomaticei Fundații “Șfânta Virginia”, patronată din umbră de liderii pucioși. Câțiva ani mai târziu, liderii pucioși au bifat și această nouă victorie în lupta lor pentru expansiune teritorială.