Citat:
În prealabil postat de ai2
Sincer nu inteleg de ce ai facut asta cand nici macar un 767 nu are 200t de combustibil. Subscriu la ce a zis Corneliu in legtura cu unitatile de masura.
|
Specifications
737-300
Passenger capacity 126 to 149
Range miles (km) 2,600
(4,180)
Maximum gross weight, lb (kg) Standard Options
Takeoff 124,500
(56,470) 138,500
(62,820)
Typical operating empty weight, lb (kg) 72,360
(32,820)
Engines CFM56-3C1
Maximum fuel capacity, U.S. gal (L) 5,311
(20,104) 6,295
(23,828)
Deci de unde ati scos TONE???( nici nu s-ar putea ridica in ear cu sute de tone...)
Capacitatea maxima a rezervoarelor este de aprox 20,000 de LITRII,
PLINUL se face NUMAI pentru curse de 16 ore, gen New Yok-Sydney
Avioanele care au lovit aveau benzina numai pentru curse de 1-2 ore! deci foarte putin
adica 20 000 : 16 = 1250 litrii/ pentru un zbor de o ora
Deci avionul avea maxim 2500 de litri care sunt o frectioara la picior de OTEL :)), marea parte din explozie dezintegrindu-se in aer aproape instantaneu. Ati vazut cum explodeaza avioanele pe tarmac? Se produce o explozie de inceput cudegajare mare de energie dupa care la citeva minute se disipeaza, scade temperatura si incepe sa se stinga...
Cine nu a vazut monstruozitatile de turnuri pe viu asa cum am facut-o eu in 96 nu are cum sa realizeze proportiile acestei constructii si faptul ca un avionas cu 2000 de litrii de benzina pare a fi un bondar in flacari care a intrat pe un gemulet.
Se cred ei smecheri :)))) numai ca nici altii nu s-au nascut noaptea trecuta :)))
http://74.125.93.132/search?q=cache:...&hl=en&ct=clnk
Lower-hold cargo volume, ft3 (m3) 1,068
(30.2) 792
(22.4)
737-400